True, maar wel minder dan [periode dat je mag verlengen]. Je weet hoe die systemen soms zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds de 19e toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, da's smaak. Er zijn veel meer basisversies te krijgen. Deze heeft al het M-sportpakket, Xenon en mooie velgen en het interieur is met alcantara, 16:9 navi, een schuifdak en een sportpook ook helemaal af (vooral alcantara kom je weinig tegen en voor een goed interieur in die stijl betaal je tweedehands makkelijk meer dan 1.000 euroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:18 schreef IrishBastard het volgende:
Mwa, ik vind hem wel mooi, maar niet speciaal eigenlijk
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef Sander het volgende:
Ik heb dezelfde ketting. Alleen de armpjes van die robot zijn andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hmmm, het stabiliseren van die gasleiding gebeurt kennelijk door dat ding omhoog geduwd te houden met een graafmachinequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef remlof het volgende:
Mooie waterval op Plein 44
edit: zie Wateroverlast door geknapt riool Plein '44
kelders ondergelopen? dus niet meer pissen bij samsonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, het stabiliseren van die gasleiding gebeurt kennelijk door dat ding omhoog geduwd te houden met een graafmachine
Zometeen naar mijn ouders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Mikkie het volgende:
Mensen zin om te borrelen/bowlen/whatevâh vanavond?
erna ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt ie nu mee, wij gaan vanavond ook naar mijn ouders
Ik denk niet dat ie nog post in het vorige draadje, maar hij heeft al een tijdje niet gepost.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef IrishBastard het volgende:
Maar nou heeft swine nog steeds niet gepost in het vorige topic?
Ik heb ook herstvakantie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het stom dat ik herfstvakantie heb en IB niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar ik wil samen met IB leuke dingen doen
En ik wil mijn nieuwe telefoooooooooooooooooooooooooooooon *zucht*
Mijne heeft wel vakantie, alleen we hebben per ongeluk allebei werk ingepland op net andere dagenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
das er eentje uit de achterhoekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
verwacht jij ook al een kleintje binnenkortquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef Mikkie het volgende:
Yashi in de TT?
BMW 330d
Als ik toch 12,5k had liggen om stuk te slaan op een nieuwe auto dan wist ik het wel. Maar aangezien ik de huidige vast niet voor dat bedrag verkocht ga krijgen...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef Sander het volgende:
Ik zou der doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb jij toevallig al een auto gehosseld voor zaterdag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das er eentje uit de achterhoek
nee nog niet.. maar if so, je kan alleen mee heen hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij toevallig al een auto gehosseld voor zaterdag?
ja, weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee nog niet.. maar if so, je kan alleen mee heen heen mee terug tot aan t station hier
waar ik altijd werkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weet ikwaar moet je werken?
Gratis af te halen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Vanavond dusWel echt super snel, gister om 12 uur er op, vandaag al een afspraak
Paprika met tomatenpuree? Das pas koken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dacht ga even bij de Aldi wat paprika's en tomatenpuree halen voor vanavond. Sta je daar in de rij van 20 man met 2 dingen achteraan
Was ie al gepoetst dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:55 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, niet eens. En over de telefoon vroeg hij ook totaal niets over onderhandelbaarheid van de prijs ofzo. Nouja, zullen zo wel zien. In ieder geval maar even netjes uitgezogen enzo
met gehakt, beetje kruiden, spaghetti en klaar. Normaal doe ik het iets uitgebreider maarja, als je nog maar 4 euro hebt tot de stufi komtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gratis af te halen?![]()
[..]
Paprika met tomatenpuree? Das pas koken!
In ieder geval veel succes met de verkoop!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Hij was van het weekend toevallig gepoetst, ziet er volgens mij wel prima uit, voor zover het kan
Maar niet met paprika en tomatenpurreequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
je had toch 'n hele vriezer vol liggen?
Als hij de vraagprijs of 50 eu minder geeft, dan vang ik 25 euro meer dan betaaldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In ieder geval veel succes met de verkoop!
Maak je er winst op? Je hebt deze toch niet zo lang?
Zou netjes zijn! Maar dan is ie dus eerder weg dan dat je de nieuwe koopt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als hij de vraagprijs of 50 eu minder geeft, dan vang ik 25 euro meer dan betaaldNatuurljk wel wat onderhoud, maar ook dat is niet meer dan 250 euro, wat voor een auto van 15 jaar niet heel slecht is
Ik had die van mij ook vlak voor 't weekend gepoetst, maar een weekendje buitenland met baggerweer op de heenweg heeft ervoor gezorgd dat je daar niets meer van kan zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Hij was van het weekend toevallig gepoetst, ziet er volgens mij wel prima uit, voor zover het kan
Ach we hebben nog OV, en beter even zonder auto dan met twee zitten imo..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou netjes zijn! Maar dan is ie dus eerder weg dan dat je de nieuwe koopt?
Hoe heb je 'm geadverteerd?
[..]
Ik had die van mij ook vlak voor 't weekend gepoetst, maar een weekendje buitenland met baggerweer op de heenweg heeft ervoor gezorgd dat je daar niets meer van kan zien. Hele carrosserie en velgen gepoetst en alles is weer verbaggerd
Scheelt dat ie die auto vast niet heeft om naar de stad te gaan. Ik in elk geval nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
En hoever zit je nou verdorie van de stad af
OVquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ook absoluut niet. Rij per maand ongeveer de helft/een derde binnen de stad (en dat zou inderdaad veel minder kunnen, maar ok), en de rest snelweg. Dan vind ik ten eerste comfort best belangrijk, en met het OV ga ik dat dus echt allemaal niet doen
lekker elitairquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
OV. Daar krijg je mij echt alleen als allerlaatste optie in. Toevallig vorig jaar nog naar Eindhoven Airport omdat we met een groepsreis gingen, maar toen heb ik op de terugweg mooi m'n ouders laten rijden
. Wat een schurfthekel heb ik toch aan dat massavervoer
.
Mikkie is een baas. Die heeft geld jwtzelluf . Hosselt zwarte taxi's voor die chicks van em op elke straathoek.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mikkie is een baas. Die heeft geld jwtzelluf . Hosselt zwarte taxi's voor die chicks van em op elke straathoek.
Precies, trein naar Amsterdam centrum is gewoon bijna altijd sneller.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
Fuck, had ik moeten weten vanochtend, had ik lekker de trein naar Amsterdam gepakt, in plaats van 3 uur in de file staan
of als:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:16 schreef AMDB het volgende:
OV naar grote steden toe is altijdAlleen als je over moet stappen wordt het kut.
Kijk, die CP snapt wat ik bedoel. In de winter al die natte jassen, muffe hokken krijg je dan. Of die mocro's met hun klotemuziek. Aso's die denken dat de stoelen er zijn om hun tas op te zetten, en niet om anderen te laten zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
of als:
- je trein vertraging heeft
- de vorige trein vertraging had en er nu 2 x zoveel mensen in dezelfde trein moeten
- er geen zitplek meer is in de trein door bovenstaande reden
- de wissels storing hebben en er geen trein rijdt
- de spoorbomen storing hebben en de trein langzaam moet rijden en je dus te laat komt
- er iemand voor de trein springt / valt / willekeurig obstakel op de rails ligt
- er geen krantjes meer zijn om te lezen, omdat die schoonmakers denken dat die ook al om 11:00 u de kranten weg moeten flikkeren
- er een stinkend persoon in de trein zit in dezelfde coupé
- er meerdere vervelende herrieschoppers in de trein zitten, als je er wat van zegt wordt je beschreeuwd/geslagen/neergestoken/doodschoten
- je in de spits naar huis moet en er mensen met friet instappen terwijl jij zo eerst nog boodschappen moet doen en daarna pas kan koken.
etc
Ja dat komt er ook nog bij idd, de winter. Ik moet hier de stoptrein pakken en die komt al vol aan. Dan moeten er nog 500 man bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk, die CP snapt wat ik bedoel. In de winter al die natte jassen, muffe hokken krijg je dan. Of die mocro's met hun klotemuziek. Aso's die denken dat de stoelen er zijn om hun tas op te zetten, en niet om anderen te laten zitten..
Dan liever een paar euro extra en lekker op m'n gemakkie zelf bepalen hoe of wat.
Dat is helemaal een ramp ja. Met de fiets naar het CS, daar een plekje zoeken binnen de stalling anders ben je je fiets kwijt bij terugkomst. Rennen naar de trein omdat het stallen van je fiets zo lang duurde. Hutjemutje in de trein zitten met allemaal chagrijnige mensen, keer overstappen op een retedruk en onoverzichtelijk Arnhem Centraal, nog even doorreizen. Uitstappen, buiten in de regen een kwartier wachten op de bus die te laat is, daar nog twintig minuten in zitten en dan nog tien minuten door de regen naar je plek van bestemming baggeren, terwijl je zojuist je paraplu in de bus hebt laten liggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, gewoon station (CS) naar station (CS) vind ik wel te doen, maar als het bussen wordt en dan treinen en dan bussen dan doe mij ook maar de auto.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er allemaal niet zoveel problemen mee
Vorige week ook met 3 overstappen naar Den Haag gegaan: bus in Nijmegen, Trein naar Utrecht, Trein naar Den Haag CS en tram naar m'n eindbestemming
geen vertragingen niets, heerlijk zitten studeren in de stiltecoupé en mensen die niet stil waren er netjes uitgebonjourd aangezien het géén spits was en in de overige coupées genoeg ruimte was om te pratenen deze mensen die zeiden allemaal 'oh, sorry, had niet gezien dat het een stiltecoupé was, sorry! fijne reis!' en gingen naar een gewone coupé alwaar zij ook naar hun zin de reis konden vervolgen!
Terugreis ook geen énkel probleem... en dit alles allemaal op vertoon van OV: gratis!
Mja je hebt ook van die mensenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vorige week ook met 3 overstappen naar Den Haag gegaan: bus in Nijmegen, Trein naar Utrecht, Trein naar Den Haag CS en tram naar m'n eindbestemming
geen vertragingen niets, heerlijk zitten studeren in de stiltecoupé en mensen die niet stil waren er netjes uitgebonjourd aangezien het géén spits was en in de overige coupées genoeg ruimte was om te pratenen deze mensen die zeiden allemaal 'oh, sorry, had niet gezien dat het een stiltecoupé was, sorry! fijne reis!' en gingen naar een gewone coupé alwaar zij ook naar hun zin de reis konden vervolgen!
Terugreis ook geen énkel probleem... en dit alles allemaal op vertoon van OV: gratis!
Zo gaat het bij mij ook 9 van de 10 keer, maar mensen herinneren zich alleen de slechte dingen. NSquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
dat is ietwat overdreven jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja je hebt ook van die mensenzat vorige week terwijl het heeeeeel druk was in een stiltecoupe, klasgenote van me had net 2 zinnen uitgesproken en meteen draait iemand zich om:
HALLO JONGEDAME HET IS HIER EEN STILTECOUPÉ! @!!@#$ IK KAN ME ZO NIET CONCENTREREN![]()
[ dikke vinger smiley]
De slechte dingen worden ook altijd breder uitgemeten.. dus tsja.. ach.. hoe minder mensen van de NS gebruik willen maken, hoe rustiger het is,toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook 9 van de 10 keer, maar mensen herinneren zich alleen de slechte dingen. NS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |