twitteraccount is nep.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef pberends het volgende:
Dom wijf... zeker Marokkaanse humor.
Oh het wordt steeds gekkerquote:
nee. ze wil juist niet in de media.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel grappig. Maar zit ze wel bij DWDD of P&W? Staat niks op de sites.
Hertsenbergquote:
quote:''Alleen als het door geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijk intellect het onvolgroeide geslacht, met de smalle schouders, brede heupen en korte beentjes het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift. Het zou beter zijn om het vrouwelijk geslacht het onesthetische te noemen. Voor muziek, voor poëzie en voor de beeldende kunsten zijn zij geen van allen werkelijk gevoelig of ontvankelijk; als ze doen alsof ze dat wel zijn, is het alleen naäperij uit behaagzucht. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse voor iets te hebben, en de reden daarvan is denk ik de volgende. De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en hij is de enige die zij direct moet beheersen. Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen alleen maar te beschouwen als middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveinsd, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naäperij. ''
Haar hersens iets meer dan 2x zoveel als die van jou.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel zou die Jongerius wegen
Ze is dan ook een ware intellectueel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Haar hersens iets meer dan 2x zoveel als die van jou.
Ze studeerde cum laude af in de sociaal economische geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Utrecht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:55 schreef AryaMehr het volgende:
Ze is dan ook een ware intellectueel.
Alsof intellect gecorreleerd is aan iemands opleiding. Genoeg mensen op de universiteit die met een hoop discipline en wilskracht hun gewenste doel bereiken, maar verder nauwelijks enig intellect bezitten. Derhalve maakt kennis nog geen wijsheid. Jongerius is geen intellectueel noch schat ik haar enigszins hoog in.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze studeerde cum laude af in de sociaal economische geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Utrecht.
Jij ook?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 03:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof intellect gecorreleerd is aan iemands opleiding. Genoeg mensen op de universiteit die met een hoop discipline en wilskracht hun gewenste doel bereiken, maar verder nauwelijks enig intellect bezitten. Derhalve maakt kennis nog geen wijsheid. Jongerius is geen intellectueel noch schat ik haar enigszins hoog in.
Volgens mij zitten we met zijn allen op een forum, wat erin resulteert dat er voornamelijk meningen worden gepost. Voor de rest ken jij noch anderen hier op Fok! mij, dus een dergelijke kwalificatie is overbodig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 03:19 schreef Zehra het volgende:
Alsof er ook maar iemand is die het enigszins iets kan schelen hoe jij iemand inschat die in alles jouw meerdere isLaten we eerlijk zijn: jij mag nog niet in haar schaduw staan.
Nee, jij krikt het niveau op wil je zeggen.quote:De eerste reacties in dit topic laten goed zien hoe het met de intelligentie van de gemiddelde fokker gesteld is trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |