als ik die moeite genomen had, had ik de f in dat ook wel opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij heeft gewoon je qutoe aangepast hoor.
Beetje tieptyfus ??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
je kan de pus die uit fat bultje stroomt toch wel wegshoppen SD?
* 2cv slikt opmerking in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje tieptyfus ??
Dat zóu kunnen, maar ik heb liever dat iemand het FF uitzuigt, interesse ?
vrouwenquote:
Zuigenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje tieptyfus ??
Dat zóu kunnen, maar ik heb liever dat iemand het FF uitzuigt, interesse ?
Mannenquote:
Strategisch erg verantwoordquote:
Mjah, Paro is in de veronderstelling dat mannenpap hetzelfde is als pus.. we laten het gewoon zoquote:
Dat verschil proef je echt wel hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, Paro is in de veronderstelling dat mannenpap hetzelfde is als pus.. we laten het gewoon zo
Dat kan.. het is best erg vroegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:00 schreef napoleonfour het volgende:
Kijk ik dacht ik ga vroeg naar bed vandaag.
Ehm... je hebt ervaring ?? wil ik dat weten eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat verschil proef je echt wel hoor
Vast wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm... je hebt ervaring ?? wil ik dat weten eigenlijk?
Zijn meestal wel de wat smeuïgere verhalen hequote:
Ehmm.. nee ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:04 schreef n0ir het volgende:
Ik snap het nooit dat er mannen zijn die hun eigen sperma nog nooit geproefd hebben. Je bent toch nieuwsgierig naar de smaak die je vriendin te verwerken krijgt?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:05 schreef napoleonfour het volgende:
Nou toedels beste fokkers, maak er het beste nog van deze mooie nacht.
JA DIT DUS!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:04 schreef n0ir het volgende:
Ik snap het nooit dat er mannen zijn die hun eigen sperma nog nooit geproefd hebben. Je bent toch nieuwsgierig naar de smaak die je vriendin te verwerken krijgt?
Bij gebrek aan vriendin hoef ik dat niet te controlerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:04 schreef n0ir het volgende:
Hmm, ik zoen wel gewoon na het pijpen, maar wíllen weten hoe het proeft .. nehh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
JA DIT DUS!
Ik snap nooit dat mannen dat niet willen proeven
Neu dat snap ik. Maar er zijn mannen die wel van hun meisje verwachten dat ze slikt en het zelf vertikken om ook maar een klein beetje te proeven...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ik zoen wel gewoon na het pijpen, maar wíllen weten hoe het proeft .. nehh.
Wij zijn ook nog wakker hoorquote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar nog nooit over had nagedacht, tot nu danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neu dat snap ik. Maar er zijn mannen die wel van hun meisje verwachten dat ze slikt en het zelf vertikken om ook maar een klein beetje te proeven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
mjah.. frustrerend hequote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar nog nooit over had nagedacht, tot nu danMja bedoel ook niet echt verwachten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dat ze dat liever wel willen, dat hun meisje dat doet.
Omdat geyl enzo..Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
Wat voor muziek draai je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:14 schreef jo-ep het volgende:
Nou ik het erover heb he.. ik ben dus dj.. maar ik heb geen fatsoenlijke dj-naam. Iemand creativitijd of inspiratie op dit tijdstip?
Ik kan me de discussie wel voorstellen, maar toch ben ik nog nooit op het idee gekomen om mijn eigen sperma te proeven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mja bedoel ook niet echt verwachten..
Omdat geyl enzo..
house/clubquote:
Tis ook niet echt een delicatesse ofzo hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:15 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Ik kan me de discussie wel voorstellen, maar toch ben ik nog nooit op het idee gekomen om mijn eigen sperma te proeven.
Nou, ik stel geen eisen, de vrouw in kwestie doet wat ze wil, en wat ze niet wil moet ze ook vooral niet doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mja bedoel ook niet echt verwachten..
Omdat geyl enzo..
Ja, zo hoort het toch ook ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, ik stel geen eisen, de vrouw in kwestie doet wat ze wil, en wat ze niet wil moet ze ook vooral niet doen
Dat ene detail gaat niks afdoen aan geyl op zo'n moment
softie shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Tis ook niet echt een delicatesse ofzo hoor
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:21 schreef Sjeen het volgende:
Zorgen dat het je smaakpapillen niet raakt en gewoon meteen doorslikken. Zaad is geen wijn...
ah vandaar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Tis ook niet echt een delicatesse ofzo hoor
Daar komt het wel op neer jaquote:
Wat ik ook nooit begrijp is dat sommige meisjes het niet erg vinden als je in hun mond komt maar het dan niet door willen slikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het toch ook ?
Mij maakt het nooit zoveel uit. Heb er geen problemen mee opzich..
Dan zou ik snel miljonair zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:19 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ah vandaar!
Een man komt 's avonds thuis van zijn werk als hij zijn vrouw met haar koffers in de gang ziet staan. De man vraagt: "waar ga je naartoe?" Zegt de vrouw:"Ik ga naar Las Vegas. Ik heb gehoord dat je daar 400 euro krijgt voor een blowjob, dus waarom zou ik het voor jou gratis doen, als ik er ook geld mee kan verdienen." "Wacht!", zegt de man. Hij rent naar boven en komt even later met zijn koffers naar beneden. "Ik wil zien hoe jij van 800 euro per jaar rondkomt."
Het voelt als snot..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat ik ook nooit begrijp is dat sommige meisjes het niet erg vinden als je in hun mond komt maar het dan niet door willen slikken.
Het zit dan toch al in je mond, het 'ergste' heb je al gehad.. Het is niet alsof je er ziek van wordt ofzo.
Niet dat ik dan ga klagen ofzo, mij maakt het niet uit. Ik snap het alleen niet.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat ik ook nooit begrijp is dat sommige meisjes het niet erg vinden als je in hun mond komt maar het dan niet door willen slikken.
Het zit dan toch al in je mond, het 'ergste' heb je al gehad.. Het is niet alsof je er ziek van wordt ofzo.
Niet dat ik dan ga klagen ofzo, mij maakt het niet uit. Ik snap het alleen niet.
Dan zou ik dus nooit doen he..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook wel eens eentje van gehad idd, die rende dan het hele huis door om het in de plee te spugen, dat gaat dan wel een beetje zijn doel voorbij lijkt me
Mee eens ! Al moet ik toegeven dat ik nooit klaar gekomen ben in de mond van een meisjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mee eens ! Al moet ik toegeven dat ik nooit klaar gekomen ben in de mond van een meisje
Sommige mannen zeggen niet ff van te voren als het zo ver isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan schrik je wel ff
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |