BOEFJEquote:
Eej vind er maar eens eentje die op zondag mee gaat naar de kuipquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze verstand hebben van sport
Mjah.. blaren en zulksquote:
Dat ja.quote:
Oh, dan heb je nog evenquote:
Ik heb tenminste het lef om gewoon een slechte foto te plaatsen. Oftewel: het kan IRL alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn met zo'n hoofd
om fullprice naar degradatievoetbal te kijken zeker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eej vind er maar eens eentje die op zondag mee gaat naar de kuip
Mjah, was/is ook niet mijn stijl, maar dat overkomt je.. en als je niet vanaf minuut 1 aan de rem trekt, ben je gewoon den loelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik haat vreemdgaan
Snap ook niet dat mensen dat kunnen doen...
Te gemeenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb tenminste het lef om gewoon een slechte foto te plaatsen. Oftewel: het kan IRL alleen maar meevallen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om fullprice naar degradatievoetbal te kijken zeker.
Mja..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, was/is ook niet mijn stijl, maar dat overkomt je.. en als je niet vanaf minuut 1 aan de rem trekt, ben je gewoon den loel
Ik ben ook niet altijd liefquote:
Nope. Van mij hoeft het niet meerquote:
Mjah, ach .. opstaan, uithuilen en opnieuw beginnen denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mja..
Eigen schuld, dikke bult dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat hoop ik niet voor d'r.. één keertje is wel genoeg denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:43 schreef n0ir het volgende:
Over vreemdgaan gesproken, wat mij vaak opvalt is dat meisjes die al een keer bedrogen zijn door hun vriendje toch steeds terug komen bij het type jongen dat monogamie niet al te serieus neemt.
Eigen schuld, dikke bult dus
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ach .. opstaan, uithuilen en opnieuw beginnen denk ik
Heb jij een bultje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
oh ik heb een stuk of 6 klassiekers in de meer, de kuip en het oude OS gezien, maar toen deed rotterdam nog mee om het kampioenschap.quote:
Was ik net niet duidelijk genoeg dan?quote:
Wat ik mij dus afvraag, waarom ben jij vreemd gegaan ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor d'r.. één keertje is wel genoeg denk ik
Nee, Anne.quote:
Het schijntquote:
quote:
Ik ben denk ik al een jaar of 6 - 7 niet meer geweest; ik vind het allemaal te commercieel geworden, en een beetje fatsoenlijk rellen is er ook al niet meer bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh ik heb een stuk of 6 klassiekers in de meer, de kuip en het oude OS gezien, maar toen deed rotterdam nog mee om het kampioenschap.
Vind je het erg als ik de details FF niet op FOK gooi ??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat ik mij dus afvraag, waarom ben jij vreemd gegaan ?
You wishquote:
quote:
Als ik een gokje moest wagen was het toch de spanningquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik de details FF niet op FOK gooi ??
ik ben denk ik afgehaakt vanwege de overload aan voetbal op tv en omdat de ECII afgeschaft werd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben denk ik al een jaar of 6 - 7 niet meer geweest; ik vind het allemaal te commercieel geworden, en een beetje fatsoenlijk rellen is er ook al niet meer bij
Failquote:
Whehhequote:
Yepquote:
4quote:
Nah nee.. things are a little more complicated, uiteraard was er wel al wat mis in mijn oude relatie, anders ben je natuurlijk domweg niet vatbaar voor zulke dingenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als ik een gokje moest wagen was het toch de spanning. Dat ga je na een tijdje relatie toch missen, in mijn geval dan.
edit: sorry van je 5 op een rij![]()
Dat is sowieso een feit ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah nee.. things are a little more complicated, uiteraard was er wel al wat mis in mijn oude relatie, anders ben je natuurlijk domweg niet vatbaar voor zulke dingen
Not gonna happenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Typsars?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
je kan de pus die uit fat bultje stroomt toch wel wegshoppen SD?
He wat jammer nouquote:
Mjah, daar ging het idd mis .. was ook wel de bedoeling, maja, als je eenmaal in dat 'stiekum' spelletje zit, wordt het allemaal wat lastiger; gelukkig (quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is sowieso een feit ja.
Maar ik denk dan echt, maak het eerst uit ofzo
hij heeft gewoon je qutoe aangepast hoor.quote:
Ach vrouwen he..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, daar ging het idd mis .. was ook wel de bedoeling, maja, als je eenmaal in dat 'stiekum' spelletje zit, wordt het allemaal wat lastiger; gelukkig () gaan zulke dingen zelden lang goed, en lost het zichzelf wel op, alleen dan is het ook meteen een emo teringbende
typtyfus noemen we dat in ABNquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |