100 dagen eigenlijk, zo lang doet een zaadcel erover om te rijpenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:15 schreef Locusta het volgende:
Naar het schijnt kun je de smaak wel enigszins beinvloeden, maar dan moet je vriend wel iets van een week van te voren al beginnen met diëten
Misschien dat Google uitsluitsel kan geven?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:21 schreef Sjeen het volgende:
Zorgen dat het je smaakpapillen niet raakt en gewoon meteen doorslikken. Zaad is geen wijn...
Zorgen dat het je smaakpapillen niet raakt en gewoon meteen doorslikken. Zaad is geen wijn...
Heb toch liever dat een vrouw antwoord geeft op deze vraag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef wonderer het volgende:
Soms is het lekker en soms is het smerig. Ligt eraan wat ie eet/drinkt. Met doorslikken is de smaak eerder weg dan met uitspugen en als de eikel achter in je keel zit als ie komt, proef je het ook een stuk minder.
Jammer joh, er zijn ook mannen die slikken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef FokR het volgende:
[..]
Heb toch liever dat een vrouw antwoord geeft op deze vraag.
Vast welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer joh, er zijn ook mannen die slikken.
Stel je aan zeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef FokR het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:24 schreef seiramu het volgende:
Ik slik het zonder moeite door. Het is gewoon 'lekker'. Naja, lekker? Ik vind het gewoon...niet vies.
Waarom? Mannen mogen hier ook gewoon reageren hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef FokR het volgende:
[..]
Ja is ook zo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom? Mannen mogen hier ook gewoon reageren hoor.
Als ze geslikt heeft?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:44 schreef longinus het volgende:
als mijn vriendin pijpt vind ik het niet meer dan logies om te zoenen na afloop, lol, wat een eikel als ie dan dat niet wil.
Snowballen is wat anders, dat hoeft van mij niet zo.
QFT !quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:03 schreef Tassiepassie het volgende:
seks moet ''vies'' zijn![]()
Als je overal over gaat nadenken is het niet meer spontaan en minder lekker
dan zeker, jou zaad dus als zij slikt heeft ze blijkbaar meer voor je over dan jij voor haar, of ze had meer hongerquote:
Ja dat. Beetje hypocriet wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:44 schreef longinus het volgende:
als mijn vriendin pijpt vind ik het niet meer dan logies om te zoenen na afloop, lol, wat een eikel als ie dan dat niet wil.
Dat hoeft dan ook weer niet neequote:Snowballen is wat anders, dat hoeft van mij niet zo.
dat dus. Echt lekker is anders, maar het hoort er gewoon bij. klaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:01 schreef DDBtje het volgende:
Ik zou gewoon echt niet weten hoe het smaakt. Het doorslikken gebeurt in een moment van enorme geilheid en dan let ik nooit op de smaak.
Dus!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Miam het volgende:
[..]
dat dus. Echt lekker is anders, maar het hoort er gewoon bij. klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen mjam dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Miam het volgende:
[..]
dat dus. Echt lekker is anders, maar het hoort er gewoon bij. klaar.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:10 schreef Jullie het volgende:
[..]
Dus!JA IK LEEF NOG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Thank godquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:35 schreef Jullie het volgende:
[..]
Thank god![]()
Maar we hebben het hier over de smaak van zaad en dus kunnen wij nu hier niet gaan sc-en...Thank god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Als ik me zaad heb geloodst rook ik een peuk en ben ik slapenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:44 schreef longinus het volgende:
Snowballen is wat anders, dat hoeft van mij niet zo.
Een gezond regelmatig eetpatroon is altijd goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Rekening houden met je eetpatroon, zodat je zaad lekker smaakt voor als er eens geslikt wordt
Same here. Ik kan om diezelfde reden ook geen vla e.d. etenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:52 schreef Goodstuff het volgende:
Het is voor mij niet zozeer de smaak waardoor ik slikken niet zo lekker vind. Meer de substantie, het voelt aan als snot, zo slijmerig en bij dat idee ga ik dus kokhalzen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Same here. Ik kan om diezelfde reden ook geen vla e.d. eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |