abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87695075
Opnieuw proberen... dan maar...

Ik zeg Nee.

Jij?
pi_87695176
IK HEB HEM GEVONDEN JONGENS! HIJ ZIT HIER!!!
pi_87695243
Mooie OP trouwens.

Buut Osama.
  Donald Duck held maandag 18 oktober 2010 @ 22:58:15 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_87695300
Laten we dat maar op nee houden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_87695355
De EU is al te groot, waardoor het steeds lastiger wordt om het te besturen, de verschillen onderling worden steeds groter en er zijn steeds meer landen die creatief met afspraken omgaan. Om dan nog een groot land toe te laten die nog al afwijkt van de meeste andere EU landen lijkt me geen verstandig idee. Dus nee.
pi_87695377
Laat ik het maar heel even een kans geven, misschien wordt het nog wat

Je wou toch een poll, zie dan bv hier http://poll.dezeserver.nl/
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_87695434
Nee.
pi_87695475
Naar mijn mening is een land als Turkije echt nog lang niet geschikt om lid te worden van de EU. Ze zijn er niet zo goed met mensenrechten en democratie daarnaast is er ook nog teveel mis om nu al serieus te gaan onderhandelen over een lidmaatschap. Maar als over pakweg 20 jaar wel aan alle voorwaarden wordt voldaan mogen van mij de onderhandelingen gewoon gestart worden. Ik zie geen principiële bezwaren tegen een Turks lidmaatschap van de EU.
We kunnen zulke landen beter aan Europa binden dan proberen weg te houden...
pi_87695493
Nein, nog veel onrust in dat land.
pi_87695523
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef MrBadGuy het volgende:
De EU is al te groot, waardoor het steeds lastiger wordt om het te besturen, de verschillen onderling worden steeds groter en er zijn steeds meer landen die creatief met afspraken omgaan. Om dan nog een groot land toe te laten die nog al afwijkt van de meeste andere EU landen lijkt me geen verstandig idee. Dus nee.
maar als die problemen over enkele decennia zijn opgelost, zie je dan ook geen ruimte voor bijvoorbeeld landen als Turkije of Oekraïne?
pi_87695811
Nee natuurlijk niet.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87695935
Nee. Past niet bij de EU.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:12:56 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87695988
Nee, de EU is al veel te groot.
pi_87696181
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

maar als die problemen over enkele decennia zijn opgelost, zie je dan ook geen ruimte voor bijvoorbeeld landen als Turkije of Oekraïne?
Ik ga niet zeggen dat ze nooit toegelaten zouden mogen worden, maar wat mij betreft heeft de EU nu al te veel in te brengen qua wet- en regelgeving en ik zie dat niet zo snel veranderen, het zal denk ik eerder erger worden (zeker als het nog verder gaat groeien). Als het puur een economisch samenwerkingsverband was geweest die er voor zorgde dat handelsbarrières weggenomen zouden worden, dan had ik er geen probleem mee gehad. Nu de EU veel meer is dan dat en dat niet gauw gaat veranderen, hoeven er van mij geen nieuwe leden meer bij. Dus ook Turkije niet.
pi_87696307
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik ga niet zeggen dat ze nooit toegelaten zouden mogen worden, maar wat mij betreft heeft de EU nu al te veel in te brengen qua wet- en regelgeving en ik zie dat niet zo snel veranderen, het zal denk ik eerder erger worden (zeker als het nog verder gaat groeien). Als het puur een economisch samenwerkingsverband was geweest die er voor zorgde dat handelsbarrières weggenomen zouden worden, dan had ik er geen probleem mee gehad. Nu de EU veel meer is dan dat en dat niet gauw gaat veranderen, hoeven er van mij geen nieuwe leden meer bij. Dus ook Turkije niet.
Duidelijk :)
pi_87696332
quote:
Naar mijn mening is een land als Turkije echt nog lang niet geschikt om lid te worden van de EU. Ze zijn er niet zo goed met mensenrechten en democratie daarnaast is er ook nog teveel mis om nu al serieus te gaan onderhandelen over een lidmaatschap. Maar als over pakweg 20 jaar wel aan alle voorwaarden wordt voldaan mogen van mij de onderhandelingen gewoon gestart worden. Ik zie geen principiële bezwaren tegen een Turks lidmaatschap van de EU.
Grotendeels met je eens, hoewel ik betwijfel of men over 20 jaar wel ver genoeg is.
Naast vraagtekens over democratie en de scheiding tussen kerk en staat heb ik ook wel twijfels over het nationalisme en de lichtgeraaktheid van de turken. In de EU krijg je af en toe te maken met wet en regelgeving die indivudele lidstaten niet gewenst hebben of nodig achten. Daar kunnen ze nog lang niet mee omgaan.
-
pi_87696626
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:19 schreef quo_ het volgende:

[..]

Grotendeels met je eens, hoewel ik betwijfel of men over 20 jaar wel ver genoeg is.
Naast vraagtekens over democratie en de scheiding tussen kerk en staat heb ik ook wel twijfels over het nationalisme en de lichtgeraaktheid van de turken. In de EU krijg je af en toe te maken met wet en regelgeving die indivudele lidstaten niet gewenst hebben of nodig achten. Daar kunnen ze nog lang niet mee omgaan.
20 jaar was ook maar een slag in de lucht het ging me meer om het principe :)
pi_87696645
De figuren achter de creatie van de Europese Unie zouden niet zo moeten ouwehoeren en meteen die wereldstaat vorm geven, in plaats van de wereld te verdelen in grote continentale blokken.
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:36:00 #19
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_87697063
ik zeg nee
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_87697126
Mensen, het zou ook wel fijn zijn wanneer het ja of nee ook onderbouwd kan worden.
pi_87697134
Vooralsnog (lees: de komende 20-30 jaar) is het antwoord wat mij betreft in elk geval nee. De EU is al veel te snel uitgebreid met dubieuze landen waar het met de mensenrechten slecht is gesteld. En dan zijn er ook nog landen die zich geen bal van de afspraken aantrekken, zoals Italië.

Ik zie eigenlijk die hele EU nog wel stuklopen voordat Turkije ooit lid wordt.
pi_87697274
democratie en mensenrechten is 100% zoals EU op 1 artikel na dan. namelijk artikel 301 waar je de huidige regering niet mag beledigen maar die is aangepast en EU is er blij mee.
ander probleem is cyprus en armeense genocide(dat is geen plicht) en de gigantische leger van turkije en die gigantische grote macht in de politiek van de leger.
maar er was een referendum waardoor rechters en generalen veroordeeld kunnen worden.
dus ik zie geen punt waarom Turkije niet in mag.
Turkije heeft wereld invloed Turkije kan Eu ontzettend machtig maken en anders om kan EU turkije ontzettend rijk maken.

Alleen de mensen,normen en waarden en de normen en waarden van onze religie is anders.
en het past niet.
of we samen naast elkaar kunnen leven met dat kan altijd.
maar het past gewoon niet.

En ik vind dat Turkije beter mag concentreren om de Turkse Unie.
Want er leven meer dan 100miljoen turken door de hele wereld.
Dat is al goed genoeg om een groepje te vormen.
i.p.v met EU.
en in Eu zitten al zoveel van die gemene politicus.
merkel,die franse racistische president,wilders en noem maar op.
pi_87697312
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:37 schreef du_ke het volgende:
Mensen, het zou ook wel fijn zijn wanneer het ja of nee ook onderbouwd kan worden.
Turkije heeft de EU niet meer nodig, wordt steeds meer een stabieler en welvarender land dat haar heil ergens anders moet gaan zoeken. In het Oosten, zoals ze het al doet bijvoorbeeld. Ook vanuit cultureel vlak hebben ze weinig met elkaar gemeen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:41:51 #24
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87697320
Nee, nooit. Net als veel landen die er al bij zitten, maar nooit toegelaten hadden mogen worden.
Bedankt Hans.
pi_87697343
Nog niet, wellicht over 10 jaar. Denk dat Turkije er dan aan toe is.
De EU is al zo groot en dan een land erbij waar het met de mensenrechten ook nog niet helemaal goed is. Nog even wachten denk ik.
pi_87697507
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkije heeft de EU niet meer nodig, wordt steeds meer een stabieler en welvarender land dat haar heil ergens anders moet gaan zoeken. In het Oosten, zoals ze het al doet bijvoorbeeld. Ook vanuit cultureel vlak hebben ze weinig met elkaar gemeen.
precies maar om politieke redenen gaat dat niet zo soepel..
want komt de westerse media en die politicis van turkije begint radicaal te worden net als iran..
turkse president is een radicaal of een dictator..
turkije gaat sharia invoeren bla bla bla al die onzin.
En idd Turkije heeft Eu niet meer nodig.
Wij zijn in de verleden al EEUWEN EN EEUWEN lang in oorlog en in slechtste omstandheden gevochten..
dus ik begrijp niet waarom wij nu wel iemand nodig hebben terwijl het zo goed gaat.
pi_87697560
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef OsamaBinLaden het volgende:

[..]

precies maar om politieke redenen gaat dat niet zo soepel..
want komt de westerse media en die politicis van turkije begint radicaal te worden net als iran..
turkse president is een radicaal of een dictator..
turkije gaat sharia invoeren bla bla bla al die onzin.
En idd Turkije heeft Eu niet meer nodig.
Wij zijn in de verleden al EEUWEN EN EEUWEN lang in oorlog en in slechtste omstandheden gevochten..
dus ik begrijp niet waarom wij nu wel iemand nodig hebben terwijl het zo goed gaat.
Zolang de Turken zelf geen gehoor geven aan de media propaganda is er geen probleem lijkt me.
pi_87697684
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zolang de Turken zelf geen gehoor geven aan de media propaganda is er geen probleem lijkt me.
ja weet ik maar de amerikaanse regering en de europese regering gaat ook zo denken..
die raken ook gewoon gemanipuleerd..
pi_87697804
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:49 schreef OsamaBinLaden het volgende:

[..]

ja weet ik maar de amerikaanse regering en de europese regering gaat ook zo denken..
die raken ook gewoon gemanipuleerd..
Dat zal geen probleem zijn, de VS wil een Turkse militaire uitbreiding naar het Oosten, ook op economisch vlak en machtsverhoudingen, derhalve weten ze dat Turkije the islam card moet spelen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:53:55 #30
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87697854
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zal geen probleem zijn, de VS wil een Turkse militaire uitbreiding naar het Oosten, ook op economisch vlak en machtsverhoudingen, derhalve weten ze dat Turkije the islam card moet spelen.
Ik kom even binnenvallen hoor, maar is vriendschap sluiten met Turkije nu gunstig voor VS?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_87697913
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik kom even binnenvallen hoor, maar is vriendschap sluiten met Turkije nu gunstig voor VS?
Waar heb je het over? Turkije en de VS zijn al bondgenoten.
pi_87697921
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja oke.. maar de turken hadden in ottomaanse tijd de balkans in bezit..
nu kan turkije als die in de EU zijn daar mee bemoeien en de balkans op de goede weg helpen..
al die kapotte gebouwen daar en de werkloosheid..
echt erg hoor!!
plus turkije heeft ook veel geschiedenis in europa.
pi_87697961
Nee nooit.

Turkije is simpelweg geen Europa op cultureel en pak hem beet 600 jaar historisch gebied.
Daarnaast zou de EU zich eens moeten richten op de huidige samenstelling in plaats van de ziekelijke neiging om voortdurend te willen uitbreiden vanwege persoonlijk machtsgewin van politici.
pi_87697979
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat is vrij gunstig. Turkije is een land op een strategische locatie in het midden-oosten dat relatief westers-gezind is en het ook nog eens redelijk met Israel kan vinden. Dan is het in een dergelijke regio gunstig voor de EU en VS om hen te vriend te houden
pi_87698003
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef OsamaBinLaden het volgende:

[..]

Ja oke.. maar de turken hadden in ottomaanse tijd de balkans in bezit..
nu kan turkije als die in de EU zijn daar mee bemoeien en de balkans op de goede weg helpen..
al die kapotte gebouwen daar en de werkloosheid..
echt erg hoor!!
plus turkije heeft ook veel geschiedenis in europa.
Het Ottomaanse rijk had wel meer dan alleen de Balkans in bezit, Turkije heeft zich wanneer in de EU te gedragen als een lid van de EU, niet als een dirigent van de EU. Hoeveel landen er ook bij mogen komen, meeste macht ligt toch bij de eerste 12.
pi_87698044
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Nee nooit.

Turkije is simpelweg geen Europa op cultureel en pak hem beet 600 jaar historisch gebied.
Waarin wijkt Turkije nou zo fundamenteel af van de landen aan de Middellandse zee die we wel als volwaardig Europees ervaren?

quote:
Daarnaast zou de EU zich eens moeten richten op de huidige samenstelling in plaats van de ziekelijke neiging om voortdurend te willen uitbreiden vanwege persoonlijk machtsgewin van politici.
Oh helemaal mee eens. Maar niemand ziet Turkije de eerste 10 of 20 jaar toetreden hoor :P
pi_87698109
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is vrij gunstig. Turkije is een land op een strategische locatie in het midden-oosten dat relatief westers-gezind is en het ook nog eens redelijk met Israel kan vinden. Dan is het in een dergelijke regio gunstig voor de EU en VS om hen te vriend te houden
Nu turkije beter in zijn vel zit op dat strategische plek komt er allemaal anti-turkse regering media artikelen enzo..
en nu heeft de wereld weer slechte gedachtes over turkije..

maar goed voorlopig is dat nog niet zo groot.
Ik vind zelf ook dat turkije met beide kanten goede relatie moet hebben.
En dat turkije ZELF het palestijnse en isrealische conflict moet beeindigen.
want alle conflicten is de aanleiding van joodse occupation of palestine.
maar van de ander kant vind ik ook dat ze eigen land verdienen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:01:49 #38
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87698154
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, het schijnt dat het vrij snel securaliseert. Maar wordt Turkijke dan niet met een lange nek aangekeken door Iran en dat gespuis?
pi_87698186
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, het schijnt dat het vrij snel securaliseert. Maar wordt Turkijke dan niet met een lange nek aangekeken door Iran en dat gespuis?
Dat Turkije vrij snel seculariseert?
pi_87698271
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Die secularisering is nu juist een beetje een probleem. Er zit nu een regering die het daar niet zo mee opheeft dus het is nog even zien hoe het afloopt. Maar goed hoe welvarender en hoger opgeleid een bevolking hoe seculierder gelukkig.

Met die lange nek zal het nog wel meevallen. Er is meer dan enkel het geloof dat kan binden. En het is een belangrijke brug tussen Europa en Azië.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:05:55 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87698294
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat Turkije vrij snel seculariseert?
..dat het LAND vrij snel securaliseert ..

Was laatst met spuiten en slikken, dat het land steeds meer Westerse perikelen krijgt, alhoewel eerwraak daar nog steeds geen uitzondering is.

En houd eens op met je taal purisme ;(
pi_87698337
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

..dat het LAND vrij snel securaliseert ..

Was laatst met spuiten en slikken, dat het land steeds meer Westerse perikelen krijgt, alhoewel eerwraak daar nog steeds geen uitzondering is.

En houd eens op met je taal purisme ;(
Ik dacht niet eens aan taalpurisme. Wat ik wilde zeggen is dat Turkije juist Islamiseert. :
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:09:12 #43
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87698395
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die secularisering is nu juist een beetje een probleem. Er zit nu een regering die het daar niet zo mee opheeft dus het is nog even zien hoe het afloopt. Maar goed hoe welvarender en hoger opgeleid een bevolking hoe seculierder gelukkig.

Met die lange nek zal het nog wel meevallen. Er is meer dan enkel het geloof dat kan binden. En het is een belangrijke brug tussen Europa en Azië.
Ja, maar ik kan mij voorstellen dat figuren als Mahmoud Ahmadinejad niet zo heel erg blij zijn dat Islamitische landen als Turkije zo openlijk lopen te heulen met landen als Amerika, ik denk dat Turkijke dan toch tussen 2 vuren in komt te staan.
pi_87698406
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:59 schreef du_ke het volgende:
Waarin wijkt Turkije nou zo fundamenteel af van de landen aan de Middellandse zee die we wel als volwaardig Europees ervaren?
Turkije is en blijft een islamitisch land die daardoor het vizier eerder op het Oosten heeft gericht dan op het Westen.

Dat het land wat nu Turkije heet een belangrijke rol heeft in de Europese geschiedenis is duidelijk maar dat is wel een pre-islamtische periode die mijns inziens niet veel meer van doen heeft met het hedendaagse Turkije.

quote:
Oh helemaal mee eens. Maar niemand ziet Turkije de eerste 10 of 20 jaar toetreden hoor :P
Het is absurd dat Turkije zolang aan het lijntje wordt gehouden. Al die geopolitieke motieven ten spijt zou men in de EU eens ballen moeten tonen en een Nee durven te formuleren.
pi_87698642
Turkije moet gewoon aan de eisen van de EU voldoen en dan mogen ze van mijn part toegelaten worden. Al mogen ze de Armeense kwestie van mij onderhand wel vergeven en vergeten. Ik heb geen idee hoe lang geleden dat was maar 99,9% van de Turkse bevolking heeft daar totaal niets mee te maken schat ik zo en alle betrokkenen zullen onderhand al lang en breed onder de zoden liggen.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:18:14 #46
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_87698709
De EU is al erg groot. Ik ben voor meer Europese samenwerking; als je maar meer landen gaat toevoegen wordt het steeds moeilijker te besturen en gaat het zich vooral richten op economische samenwerking ipv politiek en militair. De samenwerking moet verder gaan en dat gaat beter met minder landen.

Turkije is een behoorlijk groot land met een andere cultuur, relatief veel armoede, agrarische economie en weinig democratie. Dat verandert de machtsrelaties teveel binnen het Europese Parlement. Roemenië en Bulgarije hebben veel van dezelfde problemen en ik vind dat ze ook niet hadden moeten toetreden. De grootte van Turkije maakt het echter nog problematischer.

Verder ligt het grotendeels niet in Europa. Als Turkije toetreedt dan zouden Rusland, Georgië, Azerbeidzjan en Kazachstan ook toe moeten kunnen treden. Wat komt daarna? Noord-Afrika? De Europese Unie zou niet iets moeten zijn waar de hele wereld aan mee kan doen, vooral omdat de samenwerking nu zo ver gaat.

De meerderheid van de EU bevolking wil geen Turkse toetreding en het lijkt me dan ook niet slim om de burger daarmee voor de voeten te lopen. Protesten van de EU-bevolking zouden de EU behoorlijk kunnen verzwakken.

In het kort: ik ben zeer pro-EU maar ik vind dat Turkije er nooit bij moet komen. Of in ieder geval niet de komende 25 jaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Premium_Quality op 19-10-2010 00:23:35 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:20:52 #47
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87698791
quote:
Weinig aan toe te voegen. Al vind ik dat het eerst weer goed moet gaan met de economie in de EU, maar dat geldt voor elk land wat erbij wil komen. Als Turkije aan de strenge eisen voldoet, heb ik er geen bezwaar tegen enkel omdat het Turkije is.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:42:14 #48
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87699394
Ik ben voor toetreding op lange termijn, echter niet nu.

Turkije is een aardig end op weg, maar is er nog niet helemaal, ik denk dat ze er over 10 jaar misschien wel klaar voor zijn.
Echter, ik weet niet of de EU er dan al klaar voor is. Zoals eerder al gesteld, de EU heeft enkele landen tot zich genomen die nauwelijks aan de eisen voldeden en misschien wel niet toegelaten hadden moeten worden. Na zo'n grote uitbreiding denk ik dat we eerst wat tijd nodig hebben voordat we een ander niet-ideaal land toe laten (dat geldt voor wel meer landen als Oekraine). Noorwegen of Zwitserland daarentegen zouden best nu kunnen denk ik.
Over het argument dat Europa te groot wordt en het nergens ophoudt: zolang we het stukje bij beetje doen (en niet 10 landen in 1 keer) en de andere landen zich laten aanpassen aan ons, en onze snelheid dan is er niets mis mee als straks Rusland e.d. er bij komen, denk ik (dit is wel erg verre toekomst muziek, maar het gaat om het idee)
Oh, en het culturele/historische argument dat sommigen hier hebben: ik vind het maar bullshit. Anders hadden noord en zuid Europa ook nooit samen moeten gaan. Daar zitten ook grote culturele en historische verschillen. Bovendien, verschillen zijn leuk en kunnen overbrugt worden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87699561
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Turkije moet gewoon aan de eisen van de EU voldoen en dan mogen ze van mijn part toegelaten worden. Al mogen ze de Armeense kwestie van mij onderhand wel vergeven en vergeten. Ik heb geen idee hoe lang geleden dat was maar 99,9% van de Turkse bevolking heeft daar totaal niets mee te maken schat ik zo en alle betrokkenen zullen onderhand al lang en breed onder de zoden liggen.
En dat is nou net het probleem met die gasten. Eén "verkeerde" opmerking uit europa over de armeense kwestie en het hele land is in rep en roer, ook al heeft 99,9% van de hedendaagse turken er niks mee te maken. Lange tenen en grote ego's.
-
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:53:30 #50
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87699652
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef quo_ het volgende:

[..]

En dat is nou net het probleem met die gasten. Eén "verkeerde" opmerking uit europa over de armeense kwestie en het hele land is in rep en roer, ook al heeft 99,9% van de hedendaagse turken er niks mee te maken. Lange tenen en grote ego's.
En in hoeverre is dat anders met bv Italianen?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')