Vraagprijs?quote:Op zondag 14 november 2010 14:33 schreef Droathoah het volgende:
Iemand een 2 maand oude BB Bold 9700 kopen?
Bij de geluidsprofielen onderaan (volgens mij).quote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hoe ik geluiden kan veranderen bijvoorbeeld van een sms, een ping of een e-mail?
Een geluidsprofiel selecteren > profielen bewerkenquote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hoe ik geluiden kan veranderen bijvoorbeeld van een sms, een ping of een e-mail?
Dat heb ik al geprobeerd, ik wil een andere ringtone voor sms, ping en e-mail.quote:Op maandag 15 november 2010 13:45 schreef 1517 het volgende:
[..]
Een geluidsprofiel selecteren > profielen bewerken
Dan moet je daar zijnquote:Op maandag 15 november 2010 13:50 schreef koekii het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, ik wil een andere ringtone voor sms, ping en e-mail.
Waar moet ik zijn? Ik heb bij opties gekeken en ik kan niks vinden over het veranderen van het geluid voor ping, sms etc.quote:
Naar berichten gaan.quote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef koekii het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn? Ik heb bij opties gekeken en ik kan niks vinden over het veranderen van het geluid voor ping, sms etc.
Shazamquote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef julian6 het volgende:
Niemand die een andere muziekherkennings app kent?
Aha...Ik gebruik hem dan ook bijna nooitquote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef julian6 het volgende:
Ja die gratis versie heb ik ook. Maar dan heb je maar 5 tags per maand
Heel erg bedankt, ik heb ze allemaal verandertquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Naar berichten gaan.
Dan de Blackberry knop (menu knop)
Dan naar Waarsch. voor berichten.
Alsjeblieft
En je kan alle geluiden veranderen.
quote:Op maandag 15 november 2010 13:28 schreef 1517 het volgende:
1. Ik maak veel gebruik van verschillende BB Messenger Groups en die afspraken staan in mijn agenda.
Alleen hebben al deze groepen dezelfde kleur in mijn agenda graag zou ik elke group een andere kleur geven, zoals dat met verschillende emailadressen wel kan.
2. Is er een goede appkiller-app. Dus dat ik alle openstaande apps in 1 keer kan sluiten?
3. Is OS6 al officieel uitgebracht voor 9700?
4. Welke beveiligingsprogramma moet ik hebben? Eisen GPS-trackable, liefst alarm en verwijderen van gegevens
Wifi staat aan, bluetooth niet. Geen idee hoe vaak hij de mail synct. Ik had wel een probleempje met het syncen van google calender, sommige afspraken stonden er 30 keer in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:49 schreef Curious_Man het volgende:
Staat je wifi aan? hoe vaak synct je mail? bluetooth kan ook uit. Hoelang heb je hem al? na een jaar kan die vervangen worden
Ik zal de apps even updaten die dat nodig hebben...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Ook als je app world apps een update willen vreet die je batterij leeg
Als je wifi toch wil blijven gebruiken zet hem dan op handmatig. Als je het op automatisch zet blijft die zoeken naar beschikbare netwerkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wifi staat aan, bluetooth niet. Geen idee hoe vaak hij de mail synct. Ik had wel een probleempje met het syncen van google calender, sommige afspraken stonden er 30 keer in.
Via de desktop manager de agenda leeggegooit en sync uitgezet van google calender...
[..]
Ik zal de apps even updaten die dat nodig hebben...
Moet volgens mij wel werken. Toen ik mijn Bold naar 6 heb gebracht liep ik eerst even bij de jongens naar binnen die de BES bij ons beheren. Ze keken me aan alsof ze water zagen branden toen ik vroeg of de server compatible is met OS6. Dus in een avondje hotel de nieuwe software erop gedrukt en de volgende dag naar die jongens toe, Hij doet het hoor. Kijken ze me weer vreemd aan, heb je het er al opstaan dan....quote:Op maandag 15 november 2010 15:37 schreef Curious_Man het volgende:
Wij hebben een BES draaien met software 5.0 er op. Nu vraag ik me af of we de torch kunnen syncen met de BES aangezien daar dus OS 6.0 opstaat. Er wordt gewerkt met de groupwise versie.
Nou wij hebben een testomgeving gemaakt en er staan nu 3 torches op die communiceren met elkaar en met andere modellen met lagere OS. er staat er zelfs nog 1 tussen met OS 2. Voorlopig gaat alles nog goed, dus we zitten er over te denken om ze in de echte omgeving te zettenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Moet volgens mij wel werken. Toen ik mijn Bold naar 6 heb gebracht liep ik eerst even bij de jongens naar binnen die de BES bij ons beheren. Ze keken me aan alsof ze water zagen branden toen ik vroeg of de server compatible is met OS6. Dus in een avondje hotel de nieuwe software erop gedrukt en de volgende dag naar die jongens toe, Hij doet het hoor. Kijken ze me weer vreemd aan, heb je het er al opstaan dan....
@marjo, heb je toevallig applicaties open staan zoals whatsapp of pingchat die vrij veel gebruik maken van de internet verbinding. Pingchat was op de een of andere manier de boosdoener bij mij.
Ik heb trillian erop staan maar express uitgezet om te kijken of dat verschil maakte. Niet dusquote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Moet volgens mij wel werken. Toen ik mijn Bold naar 6 heb gebracht liep ik eerst even bij de jongens naar binnen die de BES bij ons beheren. Ze keken me aan alsof ze water zagen branden toen ik vroeg of de server compatible is met OS6. Dus in een avondje hotel de nieuwe software erop gedrukt en de volgende dag naar die jongens toe, Hij doet het hoor. Kijken ze me weer vreemd aan, heb je het er al opstaan dan....
@marjo, heb je toevallig applicaties open staan zoals whatsapp of pingchat die vrij veel gebruik maken van de internet verbinding. Pingchat was op de een of andere manier de boosdoener bij mij.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef mac_this het volgende:
Oh trouwens. ik kwam net op deze pagina, als je al een BIS bij je blackberry prepaid hebt,. en je neemt voor in het buitenland zo een erbij. kost dat dan extra geld?
en 1 gewone pin-message is toch gewoon 1kb? had ik begrepen(?) dus voor 1000 (ontvangen-740-verstuurd-260)
Gemiddeld gebruik ik mijn blackberry zo'n 3 tot 3,5 uur op een dag.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Over dat batterij gebruik, ik gebruik mijn 9700 (OS5 nog, binnenkort 6) echt veel, social networking (lees: Facebook, Twitter en Hyves) en heb ook 2 email accounts gesycnt, en dan komt er nog bij dat ik WhatsApp + BBM + PingChat gebruik en ik ook wel eens bel/sms enzo
Dan doe ik nét 2 dagen met 1 battery load.
Ach elke ochtend een uurtje aan de lader en kan er de hele dag mee door. Zo niet laad ik mn blackberry smiddags nog even een keertje op.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:12 schreef 1517 het volgende:
Veel gebruik maken van standymode scheelt heel veel
Kan je lekker pingen met je homiesquote:Op zondag 24 oktober 2010 17:03 schreef La_Vita het volgende:
Ik wil een witte blackberry ()
Kan alleen maar niet kiezen tussen bold of curve. Wat is jullie voorkeur?
Als je niet veel gebruikt maakt van dataverslindende apps kun je overwegen om em op 2g ipv 3g te zetten. Scheelt mij zo 1,5 dag..quote:Op donderdag 18 november 2010 10:59 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Gemiddeld gebruik ik mijn blackberry zo'n 3 tot 3,5 uur op een dag.
Dit is zowel werk+prive (dus bellen/smsen/mailen/pingen/msnen/whatsapp/pingchat) Als ik mijn blackberry sochtends om half 8 oplaad en als deze vol is van de lader loshaal is m'n batterij aan het einde van de avond leeg![]()
Nu moet ik wel zeggen dat het voorheen langer was totdat mn blackberry in de wc pot viel
Merk je daar iets van qua kwaliteit van de telefoongesprekken? Of anderszins?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niet veel gebruikt maakt van dataverslindende apps kun je overwegen om em op 2g ipv 3g te zetten. Scheelt mij zo 1,5 dag..
Ik heb een sloebere curve 8520 van m'n werk dus heb alleen maar een gprs verbindingquote:Op donderdag 18 november 2010 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niet veel gebruikt maakt van dataverslindende apps kun je overwegen om em op 2g ipv 3g te zetten. Scheelt mij zo 1,5 dag..
volgens mij een broodje aap. Ik heb die van me zus overgenomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:59 schreef mac_this het volgende:
Huh? ik lees dat je, als je een tweedehands blackberry gekocht hebt, en je gebruikt dezelfde of een andere carrier, dat de vorige eigenaar hem moet afmelden?
is dat nu echt zo? of is het een broodje-aap!
Het lijkt me handig om even aan te geven dat je het toestel zelf niet meer gebruikt. Dat kan bij Vodafone gewoon op mobilemail.vodafone.nl *knopje switch device*.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:59 schreef mac_this het volgende:
Huh? ik lees dat je, als je een tweedehands blackberry gekocht hebt, en je gebruikt dezelfde of een andere carrier, dat de vorige eigenaar hem moet afmelden?
is dat nu echt zo? of is het een broodje-aap!
Er is nooit email op gekomen.. dus dat is geen probleem, moet ik hem voor de ping oid ook nog afmelden?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Het lijkt me handig om even aan te geven dat je het toestel zelf niet meer gebruikt. Dat kan bij Vodafone gewoon op mobilemail.vodafone.nl *knopje switch device*.
Anders blijft hij misschien de daar ingestelde emailadressen naar je BB pushen.
een normale telefoon HOORT dit niet nodig te hebben.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Merk je daar iets van qua kwaliteit van de telefoongesprekken? Of anderszins?
probeer eens een iphone, die haalt het einde van de dag niet eens. Als je uberhaupt al bereik hebtquote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
een normale telefoon HOORT dit niet nodig te hebben.
Een normale telefoon heeft gewoon goede batterijen
heb spijt dat ik m'n bold ooit heb gekocht, tyfusding
Who gives a fuck???!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef PizzaMizza het volgende:
En een blackberry is niet meer wat het was. Waar het eerst uniek was en mensen zeiden ; Wow, heb jij een blackberry.. laat eens zien!Is het nu: ''Wat is je ping''
Ik heb 3 maanden met een Iphone rondgelopen. Ding moest altijd aan de lader als ik in de auto naar huis zat van het werk. Haalde het einde van de dag niet. Over het bereik icm T-mobile ga ik het niet eens hebben, daar is al genoeg genoeg aandacht aan besteed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef PizzaMizza het volgende:
Typisch hoor, zonder enige ervaringen een iPhone afkraken![]()
Mijn vriend heeft zelf een iphone, hij gaat langer mee (Batterijen) + hij heeft gewoon altijd bereik.
Leuk voor je dat msn er leuk uitziet, maar daarvoor heb ik geen Blackberry. Ik heb een blackberry vanwege BES.quote:En een blackberry is niet meer wat het was. Waar het eerst uniek was en mensen zeiden ; Wow, heb jij een blackberry.. laat eens zien!Is het nu: ''Wat is je ping''
Pluspunten aan m'n bold 9700/ waar ik hem voor gebruik:
- Qwerty toetsenbord dus snelle, (bijna)foutloze aantekeningen maken in de les(16 jaar, 4 havo)
- Windows live Messenger mooi gemaakt, dus voelt bijna als gewoon op Windows
- Goed bereik (Eigenlijk slecht, maar ligt meer aan t mobile)
Camera gebruik ik niet. Als ik foto's ergens van moet maken heb ik een digicam in de auto liggen. Pingen is ook de bedoeling dat iedereen eraan meedoet. Scheelt je een hoop smskosten en icm Whatsapp kun je ook gratis berichten sturen naar Iphone gebruikers en Android telefoons. Er zijn zat goeie apps, maar inderdaad niet zoveel onzin breezerapps als voor de Iphone. En dat iedereen er een heeft is al helemaal een lachwekkend argument.quote:Nadelen:
- Slechte Camera/Video
- ''Ping'' gedoe waar iedereen opeens aan meedoet
- Bijna geen gratis apps, zowel, dan zijn ze nutteloos
- Iedereen heeft er een
etc.
Dat gaat vanzelf over als de hype weg is en ze er achter komen dat het een dure telefoon is =)quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu ook sinds 5 minuten een BB bold 9700 ... ook vanwege BES ... ben benieuwd.
De nadelen die ik sowieso al weet zijn heirboven beschreven, al die jeugd loopt er tegenwoordig mee vanwege pingen
Echt alles zit anders dan mijn Nokia E71 ... ik moet echt mijn weg nog vindenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over als de hype weg is en ze er achter komen dat het een dure telefoon is =)
Welke iPhone heb je gehad? Ik ga een iPhone 4g aanschaffen namelijk. En idd t-mobile sucks.quote:Ik heb 3 maanden met een Iphone rondgelopen. Ding moest altijd aan de lader als ik in de auto naar huis zat van het werk. Haalde het einde van de dag niet. Over het bereik icm T-mobile ga ik het niet eens hebben, daar is al genoeg genoeg aandacht aan besteed.
Triest van je dat je niet op mijn 1e en 3e argument reageert maar wel op de 2e, die overigens 100% persoonlijk is.quote:Leuk voor je dat msn er leuk uitziet, maar daarvoor heb ik geen Blackberry. Ik heb een blackberry vanwege BES.
Typisch hoor, de '' ik heb een camera dus hoe mijn telefoon-camera resulteert boeit niet ''quote:Camera gebruik ik niet. Als ik foto's ergens van moet maken heb ik een digicam in de auto liggen.
Pingen is de bedoeling dat je even snel een reactie krijgt van een BB-genoot, niet dat elke 14 jarige er opeens mee rond loopt, ik denk niet dat die leeftijd de doelgroep is van RIMquote:Pingen is ook de bedoeling dat iedereen eraan meedoet.
Dat ding kan je niet eens aanzetten dus RIM dwingt je om je batterij te gebruiken. En over What's app heb je gelijk, maar dat geldt andersom ook voor iPhone gebruikers die het naar jou sturen.quote:Scheelt je een hoop smskosten en icm Whatsapp kun je ook gratis berichten sturen naar Iphone gebruikers en Android telefoons.
Er zijn zat goeie appsquote:Er zijn zat goeie apps, maar inderdaad niet zoveel onzin breezerapps als voor de Iphone. En dat iedereen er een heeft is al helemaal een lachwekkend argument.
Iphone 3gsquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Welke iPhone heb je gehad? Ik ga een iPhone 4g aanschaffen namelijk. En idd t-mobile sucks.
Dat het qwerty toetsenbord fijn is en dat het toestel goed bereik heeft? Dat is toch ook zo dus waarom moet ik dat nog eens bevestigen? Zodat je ook het gevoel hebt dat je een beetje gelijk hebt?quote:[..]
Triest van je dat je niet op mijn 1e en 3e argument reageert maar wel op de 2e, die overigens 100% persoonlijk is.
Foto's maak je met een fotocamera met een fatsoenlijke lens. Niet door een stukje plastic niet groter dan een sleutelgat. Bovendien ben ik 9 van de 10 keer ergens met de auto ja.quote:[..]
Typisch hoor, de '' ik heb een camera dus hoe mijn telefoon-camera resulteert boeit niet ''
Neem jij je auto non-stop overal mee zodat je even naar je auto toe kan gaan om je camera te halen?
RIM is maar wat blij met de pingende jeugd. Die brengen namelijk een hoop geld in het laatje. BBM is juist bedoeld dat er zoveel mogelijk mensen gebruik van maken. Wat moet je met BBM als je er niemand mee kan bereiken. Hoe groter je marktaandeel hoe makkelijker het is om de markt te beinvloeden hoe meer geld je kan verdienen.quote:[..]
Pingen is de bedoeling dat je even snel een reactie krijgt van een BB-genoot, niet dat elke 14 jarige er opeens mee rond loopt, ik denk niet dat die leeftijd de doelgroep is van RIM
Welk ding kan je niet aanzetten?quote:[..]
Dat ding kan je niet eens aanzetten dus RIM dwingt je om je batterij te gebruiken
Joh helder licht.quote:En over What's app heb je gelijk, maar dat geldt andersom ook voor iPhone gebruikers die het naar jou sturen.
Gek he dat een ontwikkelaar geld wil voor z'n app? En wat is een paar dollar nou voor een goeie app. En wat voor 'n goeie apps mis je dan? En kom dan niet met de Vuvuzela v3.5 of de Ishit 3.0 of weet ik veel wat.quote:[..]
Er zijn zat goeie apps80% van de apps moet je voor betalen en die 20% die gratis is lijkt meer op een demo/trial dan op een echte app.
En dat argument is helemaal niet lachwekkend. Of koop jij maar alles wat iedereen heeft?
Ik bedoel enkel dat je voor expres op iets persoonlijks reageert, wat je helemaal niet moet doenquote:Dat het qwerty toetsenbord fijn is en dat het toestel goed bereik heeft? Dat is toch ook zo dus waarom moet ik dat nog eens bevestigen? Zodat je ook het gevoel hebt dat je een beetje gelijk hebt?
Zelfportret foto's hoef je niet altijd met die lenzen te maken, de iPhone's camera is bijvorbeeld perfect ervoor. Dat jij in de wereld leeft waar je overal je camera meeneemt.. tjah... Maar ik wil een gadget waar alles in zit, niet dat ik nog iets extra moet aanschaffen omdat toevallig deze telefoon 't niet heeft.quote:Foto's maak je met een fotocamera met een fatsoenlijke lens. Niet door een stukje plastic niet groter dan een sleutelgat. Bovendien ben ik 9 van de 10 keer ergens met de auto ja.
Is RIM ook zo blij met de status die ze krijgen? Tegenwoordig lopen meer TIENERS rond met 'n bb(Ja ik weet ben er zelf ook een) dan de doelgroep zelf. Wat ik moet met BBM? Snel een text versturen met partners, MSN is goed om met iedereen te praten.quote:RIM is maar wat blij met de pingende jeugd. Die brengen namelijk een hoop geld in het laatje. BBM is juist bedoeld dat er zoveel mogelijk mensen gebruik van maken. Wat moet je met BBM als je er niemand mee kan bereiken. Hoe groter je marktaandeel hoe makkelijker het is om de markt te beinvloeden hoe meer geld je kan verdienen.
Je kan BBM niet uit- of aanzetten. RIM dwingt je om meer batterij te gebruiken.quote:Welk ding kan je niet aanzetten?
Nee da's niet gek. Maar er zijn ook mensen die geen apps willen kopen. Wat moeten die dan doen? En wat een paar dollar is voor een goede app? Veel, een app is geen PC-programma.quote:Gek he dat een ontwikkelaar geld wil voor z'n app? En wat is een paar dollar nou voor een goeie app. En wat voor 'n goeie apps mis je dan? En kom dan niet met de Vuvuzela v3.5 of de Ishit 3.0 of weet ik veel wat.
Er is niet zo heel veel veranderd. Hij is wel een klein beetje groter volgens mij. Meer RAM geheugen. Standby tijd wat langer en 5mp camera.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:07 schreef PPL het volgende:
Wat is eigenlijk het nieuwe aan de 9780?
Is het niet gewoon een restylde 9700 of zijn de specs echt heel veel beter geworden?
je weet toch wel of je een normaal of zakelijk abbo hebt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef mac_this het volgende:
Maar kan ik zien of mijn storm een bes of bis type toestel is? Of is dat onmogelijk. ?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef mac_this het volgende:
Maar kan ik zien of mijn storm een bes of bis type toestel is? Of is dat onmogelijk. ?
prepaid. Overgenomen vn een kennis.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je weet toch wel of je een normaal of zakelijk abbo hebt?
ook nederlandse 'fun' groups?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:38 schreef 1517 het volgende:
Ik maak veel gebruik van verschillende BB Messenger Groups en die afspraken staan in mijn agenda.
Alleen hebben al deze groepen dezelfde kleur in mijn agenda graag zou ik elke group een andere kleur geven, zoals dat met verschillende emailadressen wel kan.
Is er een goede appkiller-app. Dus dat ik alle openstaande apps in 1 keer kan sluiten?
Welke beveiligingsprogramma moet ik hebben? Eisen GPS-trackable, liefst alarm en verwijderen van gegevens, bericht op toestel
hm beter tochquote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef maartena het volgende:
Okay... op mijn werk zijn we van provider gewisseld, en dus kreeg iedereen nieuwe blackberries. Alhoewel iedereen gewoon een 9700 Bold krijgt, heeft IT een streepje voor.... en hebben wij dus allebei een Torch 9800 gescoord.
Toch even wennen, een Blackberry met een touchscreen. Maar voorlopig lijkt het allemaal goed te werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |