Nee dat is het niet,. heb een ander lopend abonnement dat puur een beetje voor de basisdingen is. kan erbij goedkoop een blackberry op de kop tikken, maar een beetje jammer van de andere telefoon. dus daarom wil ik een vodafone prepaid erbij kopen, mket blackberry services:)!quote:Op maandag 15 november 2010 17:59 schreef Catch22- het volgende:
wel tof doen met je BB maar geen 20 euro per maand kunnen opbrengen...
priceless
Nee. heb volgens mij vergeten te formuleren dat ik elke maand er ruim over zit, en dat het abo nog op mijn ma haar rekening loopt, ik krijg anders maandelijks 20 é van haar, maar ze kon net zo goed mijn Abo betalen, en zei heeft geen zin in de 12,5 extra maandelijks, ga ik vanuit!quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Catch22- het volgende:
doe die andere telefoon weg en dat abo in je bb?
Dan nog kan je het toch op een andere manier regelen, dit is wel een hele vreemde oplossing. Ik zou zeggen, bundel omhoog, bb toevoeging erbij en klaar.quote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef mac_this het volgende:
[..]
Nee. heb volgens mij vergeten te formuleren dat ik elke maand er ruim over zit, en dat het abo nog op mijn ma haar rekening loopt, ik krijg anders maandelijks 20 é van haar, maar ze kon net zo goed mijn Abo betalen, en zei heeft geen zin in de 12,5 extra maandelijks, ga ik vanuit!
zeg dat maar eens tegen mijn moeder, ze zegt tegen mij: dan betaal je je eigem abo ook maar.. en allemaal van dat soort..quote:Op maandag 15 november 2010 23:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dan nog kan je het toch op een andere manier regelen, dit is wel een hele vreemde oplossing. Ik zou zeggen, bundel omhoog, bb toevoeging erbij en klaar.
Misschien ligt dat aan je eigen gedrag. Zo vreemd is het ook niet om je eigen belkosten te voldoen....quote:Op maandag 15 november 2010 23:52 schreef mac_this het volgende:
[..]
zeg dat maar eens tegen mijn moeder, ze zegt tegen mij: dan betaal je je eigem abo ook maar.. en allemaal van dat soort..
Nee, indd. raar is het niet, maar ze moet niet van gedachten veranderen onder dat het abo nog loopt.. Ze heeft het me in elk geval zelf aangeboden, maar dit is ook niet ter sprake.quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan je eigen gedrag. Zo vreemd is het ook niet om je eigen belkosten te voldoen....
Helemaal als je iedere maand buiten je bundel zit, lijkt me een teken van onverantwoordelijkheid. Als je nu eens uitzoekt wat je verbruik is, wat je bundel is en hoe je dit goedkoper kan maken, daar heeft je moeder wat aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |