abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 23:48:22 #271
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_88885959
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef crossover het volgende:

[..]

Merk je daar iets van qua kwaliteit van de telefoongesprekken? Of anderszins?
Nee.
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

een normale telefoon HOORT dit niet nodig te hebben.
Een normale telefoon heeft gewoon goede batterijen
heb spijt dat ik m'n bold ooit heb gekocht, tyfusding :r
probeer eens een iphone, die haalt het einde van de dag niet eens. Als je uberhaupt al bereik hebt :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_88886443
Typisch hoor, zonder enige ervaringen een iPhone afkraken :')
Mijn vriend heeft zelf een iphone, hij gaat langer mee (Batterijen) + hij heeft gewoon altijd bereik.

En een blackberry is niet meer wat het was. Waar het eerst uniek was en mensen zeiden ; Wow, heb jij een blackberry.. laat eens zien! :D Is het nu: ''Wat is je ping''

Pluspunten aan m'n bold 9700/ waar ik hem voor gebruik:
- Qwerty toetsenbord dus snelle, (bijna)foutloze aantekeningen maken in de les(16 jaar, 4 havo)
- Windows live Messenger mooi gemaakt, dus voelt bijna als gewoon op Windows
- Goed bereik (Eigenlijk slecht, maar ligt meer aan t mobile)

Nadelen:
- Slechte Camera/Video
- ''Ping'' gedoe waar iedereen opeens aan meedoet
- Bijna geen gratis apps, zowel, dan zijn ze nutteloos
- Iedereen heeft er een
etc.
#freefrederike
pi_88891735
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef PizzaMizza het volgende:
En een blackberry is niet meer wat het was. Waar het eerst uniek was en mensen zeiden ; Wow, heb jij een blackberry.. laat eens zien! :D Is het nu: ''Wat is je ping''
Who gives a fuck???! :{

Koop dan lekker een DynaTAC 8000x als je zo nodig uniek wilt zijn... |:(
pi_88898377
Net deze dock van DealExtreme ontvangen :)

Kostte me 5,50 euro. Maar verder wel een mooi ding!
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:41:26 #275
157922 fathank
pi_88900116
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef PizzaMizza het volgende:
Typisch hoor, zonder enige ervaringen een iPhone afkraken :')
Mijn vriend heeft zelf een iphone, hij gaat langer mee (Batterijen) + hij heeft gewoon altijd bereik.
Ik heb 3 maanden met een Iphone rondgelopen. Ding moest altijd aan de lader als ik in de auto naar huis zat van het werk. Haalde het einde van de dag niet. Over het bereik icm T-mobile ga ik het niet eens hebben, daar is al genoeg genoeg aandacht aan besteed.

quote:

Pluspunten aan m'n bold 9700/ waar ik hem voor gebruik:
- Qwerty toetsenbord dus snelle, (bijna)foutloze aantekeningen maken in de les(16 jaar, 4 havo)
- Windows live Messenger mooi gemaakt, dus voelt bijna als gewoon op Windows
- Goed bereik (Eigenlijk slecht, maar ligt meer aan t mobile)
Leuk voor je dat msn er leuk uitziet, maar daarvoor heb ik geen Blackberry. Ik heb een blackberry vanwege BES.
quote:
Nadelen:
- Slechte Camera/Video
- ''Ping'' gedoe waar iedereen opeens aan meedoet
- Bijna geen gratis apps, zowel, dan zijn ze nutteloos
- Iedereen heeft er een
etc.
Camera gebruik ik niet. Als ik foto's ergens van moet maken heb ik een digicam in de auto liggen. Pingen is ook de bedoeling dat iedereen eraan meedoet. Scheelt je een hoop smskosten en icm Whatsapp kun je ook gratis berichten sturen naar Iphone gebruikers en Android telefoons. Er zijn zat goeie apps, maar inderdaad niet zoveel onzin breezerapps als voor de Iphone. En dat iedereen er een heeft is al helemaal een lachwekkend argument.

Prima dat jij een telefoon hebt als statussymbool maar ga geen onzin verkondigen omdat jij zelf geen gedegen onderzoek hebt gedaan voordat je zo'n ding aanschafte.
pi_88900766
Ik heb nu ook sinds 5 minuten een BB bold 9700 ... ook vanwege BES ... ben benieuwd.

De nadelen die ik sowieso al weet zijn heirboven beschreven, al die jeugd loopt er tegenwoordig mee vanwege pingen :')
pi_88901180
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu ook sinds 5 minuten een BB bold 9700 ... ook vanwege BES ... ben benieuwd.

De nadelen die ik sowieso al weet zijn heirboven beschreven, al die jeugd loopt er tegenwoordig mee vanwege pingen :')
Dat gaat vanzelf over als de hype weg is en ze er achter komen dat het een dure telefoon is =)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_88902305
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef znarch het volgende:

[..]

Dat gaat vanzelf over als de hype weg is en ze er achter komen dat het een dure telefoon is =)
Echt alles zit anders dan mijn Nokia E71 ... ik moet echt mijn weg nog vinden :')
pi_88921805
quote:
Ik heb 3 maanden met een Iphone rondgelopen. Ding moest altijd aan de lader als ik in de auto naar huis zat van het werk. Haalde het einde van de dag niet. Over het bereik icm T-mobile ga ik het niet eens hebben, daar is al genoeg genoeg aandacht aan besteed.
Welke iPhone heb je gehad? Ik ga een iPhone 4g aanschaffen namelijk. En idd t-mobile sucks.

quote:
Leuk voor je dat msn er leuk uitziet, maar daarvoor heb ik geen Blackberry. Ik heb een blackberry vanwege BES.
Triest van je dat je niet op mijn 1e en 3e argument reageert maar wel op de 2e, die overigens 100% persoonlijk is.

quote:
Camera gebruik ik niet. Als ik foto's ergens van moet maken heb ik een digicam in de auto liggen.
Typisch hoor, de '' ik heb een camera dus hoe mijn telefoon-camera resulteert boeit niet ''
Neem jij je auto non-stop overal mee zodat je even naar je auto toe kan gaan om je camera te halen?

quote:
Pingen is ook de bedoeling dat iedereen eraan meedoet.
Pingen is de bedoeling dat je even snel een reactie krijgt van een BB-genoot, niet dat elke 14 jarige er opeens mee rond loopt, ik denk niet dat die leeftijd de doelgroep is van RIM

quote:
Scheelt je een hoop smskosten en icm Whatsapp kun je ook gratis berichten sturen naar Iphone gebruikers en Android telefoons.
Dat ding kan je niet eens aanzetten dus RIM dwingt je om je batterij te gebruiken. En over What's app heb je gelijk, maar dat geldt andersom ook voor iPhone gebruikers die het naar jou sturen.

quote:
Er zijn zat goeie apps, maar inderdaad niet zoveel onzin breezerapps als voor de Iphone. En dat iedereen er een heeft is al helemaal een lachwekkend argument.
Er zijn zat goeie apps :') 80% van de apps moet je voor betalen en die 20% die gratis is lijkt meer op een demo/trial dan op een echte app.
En dat argument is helemaal niet lachwekkend. Of koop jij maar alles wat iedereen heeft?
#freefrederike
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:13:10 #280
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88934772
Sinds gistermiddag heb ik de BB curve 8520. Daarvoor had ik een vergelijkbaar toestel qua uiterlijk, een Samsung Corby Txt. Sinds een week of drie kon ik daarmee niet meer reageren op Fok. Nu vertoonde die Samsung meer kuren, en ik had verwacht dat die wel zouden verdwijnen als ik de BB zou hebben. Niet dus. Ik kan nog steeds niet reageren op 't forum hier. Voorheen was de regel 'Reageer' onderaan blauw, en klikbaar. Dan vulde ik gebr. naam en ww in, en dan kon ik inloggen en reageren. Nu is de de regel 'reageer' gewoon zwart, en niet klikbaar.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:28:14 #281
157922 fathank
pi_88936304
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Welke iPhone heb je gehad? Ik ga een iPhone 4g aanschaffen namelijk. En idd t-mobile sucks.
Iphone 3gs
quote:
[..]

Triest van je dat je niet op mijn 1e en 3e argument reageert maar wel op de 2e, die overigens 100% persoonlijk is.
Dat het qwerty toetsenbord fijn is en dat het toestel goed bereik heeft? Dat is toch ook zo dus waarom moet ik dat nog eens bevestigen? Zodat je ook het gevoel hebt dat je een beetje gelijk hebt?
quote:
[..]

Typisch hoor, de '' ik heb een camera dus hoe mijn telefoon-camera resulteert boeit niet ''
Neem jij je auto non-stop overal mee zodat je even naar je auto toe kan gaan om je camera te halen?
Foto's maak je met een fotocamera met een fatsoenlijke lens. Niet door een stukje plastic niet groter dan een sleutelgat. Bovendien ben ik 9 van de 10 keer ergens met de auto ja.

quote:
[..]

Pingen is de bedoeling dat je even snel een reactie krijgt van een BB-genoot, niet dat elke 14 jarige er opeens mee rond loopt, ik denk niet dat die leeftijd de doelgroep is van RIM
RIM is maar wat blij met de pingende jeugd. Die brengen namelijk een hoop geld in het laatje. BBM is juist bedoeld dat er zoveel mogelijk mensen gebruik van maken. Wat moet je met BBM als je er niemand mee kan bereiken. Hoe groter je marktaandeel hoe makkelijker het is om de markt te beinvloeden hoe meer geld je kan verdienen.
quote:
[..]

Dat ding kan je niet eens aanzetten dus RIM dwingt je om je batterij te gebruiken
Welk ding kan je niet aanzetten?

quote:
En over What's app heb je gelijk, maar dat geldt andersom ook voor iPhone gebruikers die het naar jou sturen.
Joh helder licht.

quote:
[..]

Er zijn zat goeie apps :') 80% van de apps moet je voor betalen en die 20% die gratis is lijkt meer op een demo/trial dan op een echte app.
En dat argument is helemaal niet lachwekkend. Of koop jij maar alles wat iedereen heeft?
Gek he dat een ontwikkelaar geld wil voor z'n app? En wat is een paar dollar nou voor een goeie app. En wat voor 'n goeie apps mis je dan? En kom dan niet met de Vuvuzela v3.5 of de Ishit 3.0 of weet ik veel wat.
pi_88940755
quote:
Dat het qwerty toetsenbord fijn is en dat het toestel goed bereik heeft? Dat is toch ook zo dus waarom moet ik dat nog eens bevestigen? Zodat je ook het gevoel hebt dat je een beetje gelijk hebt?
Ik bedoel enkel dat je voor expres op iets persoonlijks reageert, wat je helemaal niet moet doen :+

quote:
Foto's maak je met een fotocamera met een fatsoenlijke lens. Niet door een stukje plastic niet groter dan een sleutelgat. Bovendien ben ik 9 van de 10 keer ergens met de auto ja.
Zelfportret foto's hoef je niet altijd met die lenzen te maken, de iPhone's camera is bijvorbeeld perfect ervoor. Dat jij in de wereld leeft waar je overal je camera meeneemt.. tjah... Maar ik wil een gadget waar alles in zit, niet dat ik nog iets extra moet aanschaffen omdat toevallig deze telefoon 't niet heeft.

quote:
RIM is maar wat blij met de pingende jeugd. Die brengen namelijk een hoop geld in het laatje. BBM is juist bedoeld dat er zoveel mogelijk mensen gebruik van maken. Wat moet je met BBM als je er niemand mee kan bereiken. Hoe groter je marktaandeel hoe makkelijker het is om de markt te beinvloeden hoe meer geld je kan verdienen.
Is RIM ook zo blij met de status die ze krijgen? Tegenwoordig lopen meer TIENERS rond met 'n bb(Ja ik weet ben er zelf ook een) dan de doelgroep zelf. Wat ik moet met BBM? Snel een text versturen met partners, MSN is goed om met iedereen te praten.

quote:
Welk ding kan je niet aanzetten?
Je kan BBM niet uit- of aanzetten. RIM dwingt je om meer batterij te gebruiken.

quote:
Gek he dat een ontwikkelaar geld wil voor z'n app? En wat is een paar dollar nou voor een goeie app. En wat voor 'n goeie apps mis je dan? En kom dan niet met de Vuvuzela v3.5 of de Ishit 3.0 of weet ik veel wat.
Nee da's niet gek. Maar er zijn ook mensen die geen apps willen kopen. Wat moeten die dan doen? En wat een paar dollar is voor een goede app? Veel, een app is geen PC-programma.
Ik mis veel goede apps.
#freefrederike
pi_88940769
Twee weken geleden bij Hi een BB 9780 besteld. Releasedate was eerst 15 november, toen de 19e en nu de 24e. Het is ook niet zo dat je een berichtje krijgt dat de telefoon wat later komt.

Service van Hi is ook helemaal ruk. Van de 3x bellen wordt 2x zomaar de verbinding verbroken. Van die 3x bellen kreeg ik wel tweemaal de juiste persoon aan de lijn, echter vertellen ze mij allebei het tegenovergestelde... Lekker bezig!!!
pi_88940848
Wat een gezeik over een telefoon.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_88945103
Wat is eigenlijk het nieuwe aan de 9780?
Is het niet gewoon een restylde 9700 of zijn de specs echt heel veel beter geworden?
Burnt to the core but not broken
pi_88949220
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:07 schreef PPL het volgende:
Wat is eigenlijk het nieuwe aan de 9780?
Is het niet gewoon een restylde 9700 of zijn de specs echt heel veel beter geworden?
Er is niet zo heel veel veranderd. Hij is wel een klein beetje groter volgens mij. Meer RAM geheugen. Standby tijd wat langer en 5mp camera.

Hij is dan ook niet veel duurder dan de 9700
  zaterdag 20 november 2010 @ 22:01:20 #287
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_88957467
Maar kan ik zien of mijn storm een bes of bis type toestel is? Of is dat onmogelijk. ?
pi_88959641
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef mac_this het volgende:
Maar kan ik zien of mijn storm een bes of bis type toestel is? Of is dat onmogelijk. ?
je weet toch wel of je een normaal of zakelijk abbo hebt?
pi_88960263
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef mac_this het volgende:
:')
#freefrederike
  zondag 21 november 2010 @ 00:03:26 #290
315847 mac_this
pi_88961537
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

je weet toch wel of je een normaal of zakelijk abbo hebt?
prepaid. Overgenomen vn een kennis.
Maarik dacht dat zoiets in de software of in de telefooninstelligen zelf zat. Is toch een heel normale vraag lijkt me?!
  zondag 21 november 2010 @ 12:40:40 #291
148823 znarch
ondertitel
pi_88970768
Nieuwe OS6 Leak, ga hem maar eens proberen =)

edit: werkt fijn, alleen weigert mijn BBM te restoren mbv mijn emailadres. Al mijn contacten kwijt. Fijn.

[ Bericht 56% gewijzigd door znarch op 21-11-2010 13:51:54 ]
  zondag 21 november 2010 @ 18:21:21 #292
315847 mac_this
pi_88981992
Ah, nevermind. probleem lag bij vodafone wss!
  zondag 21 november 2010 @ 19:19:05 #293
148823 znarch
ondertitel
pi_88983759
Kan iemand me ook weer in de fokgroep gooien? 21BB5A47
  maandag 22 november 2010 @ 08:28:07 #294
315847 mac_this
pi_89002907
Is niet meer nodig. Maar bedankt!

[ Bericht 68% gewijzigd door mac_this op 22-11-2010 10:47:52 ]
  woensdag 24 november 2010 @ 17:24:08 #295
315847 mac_this
pi_89101708
zijn er nog leuke bbm groups? of helemaal niet, behalve Fok! natuurlijk;D!
pi_89102208
Ik maak veel gebruik van verschillende BB Messenger Groups en die afspraken staan in mijn agenda.
Alleen hebben al deze groepen dezelfde kleur in mijn agenda graag zou ik elke group een andere kleur geven, zoals dat met verschillende emailadressen wel kan.

Is er een goede appkiller-app. Dus dat ik alle openstaande apps in 1 keer kan sluiten?

Welke beveiligingsprogramma moet ik hebben? Eisen GPS-trackable, liefst alarm en verwijderen van gegevens, bericht op toestel
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 24 november 2010 @ 17:53:08 #297
315847 mac_this
pi_89102714
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:38 schreef 1517 het volgende:
Ik maak veel gebruik van verschillende BB Messenger Groups en die afspraken staan in mijn agenda.
Alleen hebben al deze groepen dezelfde kleur in mijn agenda graag zou ik elke group een andere kleur geven, zoals dat met verschillende emailadressen wel kan.

Is er een goede appkiller-app. Dus dat ik alle openstaande apps in 1 keer kan sluiten?

Welke beveiligingsprogramma moet ik hebben? Eisen GPS-trackable, liefst alarm en verwijderen van gegevens, bericht op toestel
ook nederlandse 'fun' groups?
  woensdag 24 november 2010 @ 23:31:37 #298
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_89120783
Okay... op mijn werk zijn we van provider gewisseld, en dus kreeg iedereen nieuwe blackberries. Alhoewel iedereen gewoon een 9700 Bold krijgt, heeft IT een streepje voor.... en hebben wij dus allebei een Torch 9800 gescoord.

Toch even wennen, een Blackberry met een touchscreen. Maar voorlopig lijkt het allemaal goed te werken!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 25 november 2010 @ 00:08:18 #299
315847 mac_this
pi_89122133
quote:
Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef maartena het volgende:
Okay... op mijn werk zijn we van provider gewisseld, en dus kreeg iedereen nieuwe blackberries. Alhoewel iedereen gewoon een 9700 Bold krijgt, heeft IT een streepje voor.... en hebben wij dus allebei een Torch 9800 gescoord.

Toch even wennen, een Blackberry met een touchscreen. Maar voorlopig lijkt het allemaal goed te werken!
hm beter toch :). It heeft met sommige dingen wel een streepje voor. Is toch alleen maar bter van. :)!
  donderdag 25 november 2010 @ 00:48:08 #300
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_89123299
Ik doe niet eens de Enterprise activation.... want dan zit ik weer aan de IT policy vast die het HQ heeft opgesteld. Heb in mijn email server een forward gezet naar mijn blackberry.net adres, dus krijg gewoon alle email van de zaak aan de lopende band binnen. ;)

Net even het OS van de laatste update voorzien.... alhoewel ie nog steeds 6.0.0 zegt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')