abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88078235
Mailbox -> Options -> General Options -> Display New Message Indicator
Die laatste moet op Yes staan.
Anders even keertje opties wijzigen naar 'No', opslaan en dan weer tyerug op 'Yes' zetten.

Als dat niet helpt even een battery pull proberen (al zal de dat natuurlijk wel al gedaan hebben)
Burnt to the core but not broken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 oktober 2010 @ 21:03:07 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_88080447
Doet het weer.
pi_88095954
Hier al users die een nieuwe Pearl hebben (of hebben overwogen)?
Volgende maand "mag" ik weer een nieuw toestel uitzoeken en twijfel tussen Pearl en Torch.
Pearl vanwege het handige kleine formaat en Torch vanwege het eventuele gebruik van Internet en de mogelijkheid om toch een toetsenbord te hebben voor berichten. Daar tegen over staat dat ik niet kon wennen aan een Storm2 (vanwege touchscreen en formaat) en terug gegaan ben naar mijn gouwe ouwe Pearl. Ben bang dat de Torch mij toch gaat tegenstaan in het dagelijkse gebruik vanwege het grotere formaat en gewicht.

Iemand een mening over Pearl/Torch?
pi_88104172
edit: nvm :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_88126558
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:37 schreef edraket31 het volgende:
Hier al users die een nieuwe Pearl hebben (of hebben overwogen)?
Volgende maand "mag" ik weer een nieuw toestel uitzoeken en twijfel tussen Pearl en Torch.
Pearl vanwege het handige kleine formaat en Torch vanwege het eventuele gebruik van Internet en de mogelijkheid om toch een toetsenbord te hebben voor berichten. Daar tegen over staat dat ik niet kon wennen aan een Storm2 (vanwege touchscreen en formaat) en terug gegaan ben naar mijn gouwe ouwe Pearl. Ben bang dat de Torch mij toch gaat tegenstaan in het dagelijkse gebruik vanwege het grotere formaat en gewicht.

Iemand een mening over Pearl/Torch?
Waarom mogen we niet kiezen uit de Bold en de Curve :( ?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:39:16 #81
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_88127034
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

haha, dan was de keus snel gemaakt, zeker :P !?
pi_88134725
TVP :7
pi_88134765
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 10:43 schreef NumberSeven het volgende:
TVP :7
Voor wat betreft jouw vraag over MSN / Live Messenger: zie de OP waar deze link ook te vinden is.
:)
pi_88134783
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 10:45 schreef PPL het volgende:

[..]

Voor wat betreft jouw vraag over MSN / Live Messenger: zie de OP waar deze link ook te vinden is.
Thnx man, ik waardeer je hulp.
pi_88137722
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 10:45 schreef PPL het volgende:

[..]

Ik vind dat dus echt een bagger programma maar dat zal aan mij liggen :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_88138595
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Omdat ik daar niets mee heb, toestellen spreken me op de 1 of andere manier niet aan.
Ben een zeer tevreden gebruiker van de oude Pearl, alleen een supergave BB zou me kunnen overhalen om van Pearl naar een ander toestel te switchen en dat beetje extra hebben de Bold en Curve (imho) niet.
Wellicht heeft de Torch dat wel? De Storm2 heeft me in ieder geval niet kunnen bekoren door combinatie touchscreen/formaat/geluidskwaliteit.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik zeer slecht bereik had in mijn omgeving met de Storm waardoor ik dat toestel vrij snel een schop gegeven heb en ik dus ook nooit heb kunnen wennen aan formaat/gewicht/touchscreen.

Met mijn abbo kan ik elk gewenst toestel voor nop krijgen met een jaarabbo. Als ik voor hetzelfde bedrag een Torch kan krijgen, waarom zou ik dan een Pearl nemen? Dat is een beetje mijn issue, het toestel is niet voor niets een stuk duurder dus zal hij ook wel meer features hebben en waarom zou ik die niet gaan gebruiken als ik de kans krijg.........
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:32:06 #87
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88149216
Inmiddels hebben zes mensen op mijn Blackberry gebruikt gemaakt van hun eigen MSN, waardoor het e-mail invulscherm nu zes e-mailadressen bevat. Hoe krijg ik die weg?
#26 || Luciano da Silva
pi_88149369
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:32 schreef joppie_saus het volgende:
Inmiddels hebben zes mensen op mijn Blackberry gebruikt gemaakt van hun eigen MSN, waardoor het e-mail invulscherm nu zes e-mailadressen bevat. Hoe krijg ik die weg?
Vraag ik me ook al een tijdje af.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:57:00 #89
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88150180
Hmm, het is me nu gelukt door MSN te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar eigenlijk zou er een optie moeten zijn dat die het alleen opslaat als je dat aangeeft.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:04:47 #90
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_88152671
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:57 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, het is me nu gelukt door MSN te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar eigenlijk zou er een optie moeten zijn dat die het alleen opslaat als je dat aangeeft.
Zal er geen ander iets voor zijn? lijkt me toch wel, iig. ik heb er geen problemen mee want ik laat nooit iemand aan mijn tel. zitten!
pi_88154383
Ik heb sinds een dag de BlackBerry Pearl 9105. Gekocht via Studentmobiel. Niets aan de hand.

Op de website van Studentmobiel staat dat je je eigen simkaart behoudt als je niet van provider verandert. Maar waarom sturen ze me dan wel een nieuwe simkaart mee als ik niet van provider ben veranderd.
Daar zit je dan.
pi_88155410
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:00 schreef Csbs het volgende:
Ik heb sinds een dag de BlackBerry Pearl 9105. Gekocht via Studentmobiel. Niets aan de hand.

Op de website van Studentmobiel staat dat je je eigen simkaart behoudt als je niet van provider verandert. Maar waarom sturen ze me dan wel een nieuwe simkaart mee als ik niet van provider ben veranderd.
is die geactiveerd?
pi_88166165
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

is die geactiveerd?
Dat is een goede vraag. Niet door mij en via de site van mijn provider lukt het niet ((tijdelijke) fout) Ik bel de klantenservice wel.
Daar zit je dan.
pi_88168800
vraag; ik kan via mn bb niet alle (geopende) mails zien die in mn gmail inbox staan, via pc staan zie ik dat ze er wel gewoon in staan, heel erg vaag
weet iemand hoe dit komt en hoe ik ze weer zichtbaar kan maken op de bb?
pi_88184377
Oihoi,
Moet je een BB internet ding hebben om te kunnen mailen en pingen? Want ik ken iemand die binnekort een BB krijgt, maar die al een normaal internet abonnement heeft lopen bij telfort.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:18:46 #96
35623 PPL
#control
pi_88184466
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef bularax het volgende:
Oihoi,
Moet je een BB internet ding hebben om te kunnen mailen en pingen?
Ja
quote:
Want ik ken iemand die binnekort een BB krijgt, maar die al een normaal internet abonnement heeft lopen bij telfort.
Gaat niet werken.
pi_88190048
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:10 schreef JaneDoe het volgende:
vraag; ik kan via mn bb niet alle (geopende) mails zien die in mn gmail inbox staan, via pc staan zie ik dat ze er wel gewoon in staan, heel erg vaag
weet iemand hoe dit komt en hoe ik ze weer zichtbaar kan maken op de bb?
Volgens mij importeert hij niet je hele inbox wanneer je een mailaccount aanmaakt op de BB. Alle nieuwe mailtjes krijg je wel binnen.
pi_88192627
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Volgens mij importeert hij niet je hele inbox wanneer je een mailaccount aanmaakt op de BB. Alle nieuwe mailtjes krijg je wel binnen.
t gaat om mails die ná het importeren zijn binnengekomen..
echt zo vaag, wanneer ik ze ontvang zie ik ze wel, maar na een tijdje 'verdwijnen' ze op de bb uit mn inbox, op via pc staan ze er wel gewoon :(
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:32:55 #99
35623 PPL
#control
pi_88192943
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

t gaat om mails die ná het importeren zijn binnengekomen..
echt zo vaag, wanneer ik ze ontvang zie ik ze wel, maar na een tijdje 'verdwijnen' ze op de bb uit mn inbox, op via pc staan ze er wel gewoon :(
Kijk even in je email -> general options -> Days to keep messages.
De instelling daar regelt wanneer emails van je BB worden gecleaned.
Stel dat het op 15 dagen staat, dan is het niet zo gek dat de mail op dag 16 weg is, terwijl je die nog wel via webmail/outlook/thunderbird ziet.
pi_88208786
hmm das t ook niet, hij staat op berichten bewaren voor altijd
met mn hotmail account heb ik dit probleem overigens niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')