is die geactiveerd?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:00 schreef Csbs het volgende:
Ik heb sinds een dag de BlackBerry Pearl 9105. Gekocht via Studentmobiel. Niets aan de hand.
Op de website van Studentmobiel staat dat je je eigen simkaart behoudt als je niet van provider verandert. Maar waarom sturen ze me dan wel een nieuwe simkaart mee als ik niet van provider ben veranderd.
Dat is een goede vraag. Niet door mij en via de site van mijn provider lukt het niet ((tijdelijke) fout) Ik bel de klantenservice wel.quote:
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef bularax het volgende:
Oihoi,
Moet je een BB internet ding hebben om te kunnen mailen en pingen?
Gaat niet werken.quote:Want ik ken iemand die binnekort een BB krijgt, maar die al een normaal internet abonnement heeft lopen bij telfort.
Volgens mij importeert hij niet je hele inbox wanneer je een mailaccount aanmaakt op de BB. Alle nieuwe mailtjes krijg je wel binnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:10 schreef JaneDoe het volgende:
vraag; ik kan via mn bb niet alle (geopende) mails zien die in mn gmail inbox staan, via pc staan zie ik dat ze er wel gewoon in staan, heel erg vaag
weet iemand hoe dit komt en hoe ik ze weer zichtbaar kan maken op de bb?
t gaat om mails die ná het importeren zijn binnengekomen..quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Volgens mij importeert hij niet je hele inbox wanneer je een mailaccount aanmaakt op de BB. Alle nieuwe mailtjes krijg je wel binnen.
Kijk even in je email -> general options -> Days to keep messages.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t gaat om mails die ná het importeren zijn binnengekomen..
echt zo vaag, wanneer ik ze ontvang zie ik ze wel, maar na een tijdje 'verdwijnen' ze op de bb uit mn inbox, op via pc staan ze er wel gewoon
hoe is die nieuwe browser, veel sneller?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Syb.ren het volgende:
Heb os6 geinstalleerd op mijn 9700, werkt als een trein!
Dat dilemma heb ik dus ook, gevalletje ik wil zo graag maar het verstand zegt niet doenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, verleidelijk....
Maar ja, om nou met een zakelijk BB met BES te gaan kloten.
Ben je dan ook al je PING-contacten en smsjes enzo kwijt of blijft alles behouden?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:59 schreef znarch het volgende:
Ook hier OS6 nu. Laat het weten als ik er mee gekloot heb
Ik heb eerst met desktop manager een backup gemaakt. Na de install ben ik nu mijn calender, tasks, mail, sms, mms enzo aan het restoren. Moet goed gaanquote:Op woensdag 3 november 2010 14:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben je dan ook al je PING-contacten en smsjes enzo kwijt of blijft alles behouden?
Ik heb een wachtwoord voor m'n volledige Berry ingesteld. Als ik 'm van toetsenblokkering af wil halen moet ik eerst een wachtwoord invullen. Daarna kan ik wel overal bij.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef NumberSeven het volgende:
Weet iemand hoe ik heel makkelijk en snel fotos van mijn BB naar de pc kan sturen. Dus zonder hele installaties etc. kan het ook gewoon met die kabel? Ik bedoel, word de bb dan direct gedetecteerd of moet ik toch de cd installeren en de hele mikmak?
Ander vraagje; weet iemand of je een wachtwoord kunt instellen voor de privacy? Dus voor mappen als; inbox, fotos, videos etc. etc. zodat niet iedereen zomaar al je bestanden kan doorspitten.
Alvast bedankt.
Oke, dus een wachtwoord voor alle mappen en functies. Je kunt dus niet per map een wachtwoord aanmaken? Zo nee, hoe stel ik een algemeen wachtwoord in?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb een wachtwoord voor m'n volledige Berry ingesteld. Als ik 'm van toetsenblokkering af wil halen moet ik eerst een wachtwoord invullen. Daarna kan ik wel overal bij.
Ik weet niet of het per map kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Oke, dus een wachtwoord voor alle mappen en functies. Je kunt dus niet per map een wachtwoord aanmaken? Zo nee, hoe stel ik een algemeen wachtwoord in?
Niemand?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
Een vraagje voor de kenners hier.
Bij een BB de applicaties, is dat net zo "verkrijgbaar" als voor andere platformen (als in: Downloaden en niet kopen) ? Of móet je alles via die store van BB?
Ook met GPS, navigatiesoftware, is dat ook gewoon Tomtom, sygic etc? Of is er maar een beperkt aantal pakketten voor de BB?
wat bedoel je met coderen? bedoel je daar t wachtwoord mee of iets anders? mschn domme vraag, sorry hahaquote:Op woensdag 3 november 2010 16:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik weet niet of het per map kan.
Maar een algeheel wachtwoord:
Opties > Wachtwoord > Inschakelen.
Best makkelijk
Ik heb wel heel m'n telefoon gecodeerd.
Het zorgt ervoor dat de gegevens niet zomaar uitgelezen kunnen worden door kwaadaardige derden. Gewoon een stukje veiligheid van je data.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
wat bedoel je met coderen? bedoel je daar t wachtwoord mee of iets anders? mschn domme vraag, sorry haha
Alles moet via Appworld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
Een vraagje voor de kenners hier.
Bij een BB de applicaties, is dat net zo "verkrijgbaar" als voor andere platformen (als in: Downloaden en niet kopen) ? Of móet je alles via die store van BB?
TomTom voor BlackBerry bestaat niet. Er is sowieso niet al te veel keus aan navigatiesoftware. Wat er is, is erg duur. Ik heb het een tijdje geleden (toen het gratis Nav4all ophield te bestaan) maar opgegeven en een goedkoop navigatiesysteem gehaald bij de Mediamarkt.quote:Ook met GPS, navigatiesoftware, is dat ook gewoon Tomtom, sygic etc? Of is er maar een beperkt aantal pakketten voor de BB?
Nope, je kunt ook via desktop manager een applicatie installen. (toch?)quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef rcco het volgende:
[..]
Alles moet via Appworld.
[..]
TomTom voor BlackBerry bestaat niet. Er is sowieso niet al te veel keus aan navigatiesoftware. Wat er is, is erg duur. Ik heb het een tijdje geleden (toen het gratis Nav4all ophield te bestaan) maar opgegeven en een goedkoop navigatiesysteem gehaald bij de Mediamarkt.
Voor navigatie kun je AmAze en Google Maps gebruiken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef rcco het volgende:
[..]
Alles moet via Appworld.
[..]
TomTom voor BlackBerry bestaat niet. Er is sowieso niet al te veel keus aan navigatiesoftware. Wat er is, is erg duur. Ik heb het een tijdje geleden (toen het gratis Nav4all ophield te bestaan) maar opgegeven en een goedkoop navigatiesysteem gehaald bij de Mediamarkt.
telmap doet t anders prima en is kratisss!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef rcco het volgende:
Ja, het installeren. Maar apps vinden en downloaden gaat niet zomaar even via een torrent site.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Nope, je kunt ook via desktop manager een applicatie installen. (toch?)
Om AmAze als navigatiesoftware te gebruiken kost het je 27 euro per jaar. Dus ja, er bestaat navigatiesoftware voor de BlackBerry. Ik vond het echter veel te duur en heb maar gewoon een navigatiesysteem gekocht voor 70 euro.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Voor navigatie kun je AmAze en Google Maps gebruiken.
Telmap heb ik nooit van gehoord. Ik ga het eens bekijken.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
telmap doet t anders prima en is kratisss!
Nee hoor, er zijn genoeg sites waar je OTA (over-the-air) Blackberry apps kunt downloaden, zowel gratis als betaald. Gewoon vanuit je browser dus. BB Appworld bevat maar een klein deel van alle verkrijgbare Blackberry apps, i.t.t. de iPhone kwamen de apps op de Blackberry vóór de app storequote:
Is dat zo? Ik meende dat AmAze gratis was! Hmm.. zal wel veranderd zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja, het installeren. Maar apps vinden en downloaden gaat niet zomaar even via een torrent site.
[..]
Om AmAze als navigatiesoftware te gebruiken kost het je 27 euro per jaar. Dus ja, er bestaat navigatiesoftware voor de BlackBerry. Ik vond het echter veel te duur en heb maar gewoon een navigatiesysteem gekocht voor 70 euro.
Met Google Maps kan je routes plannen. Het heeft op de BlackBerry geen turn-by-turn navigatie.
[..]
Telmap heb ik nooit van gehoord. Ik ga het eens bekijken.
Daar heb je speciale trackers voor hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja, het installeren. Maar apps vinden en downloaden gaat niet zomaar even via een torrent site.
Bij mij staat er bij de Telmap Europese editie 55,49 euro.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
telmap doet t anders prima en is kratisss!
Met mijn antwoordt aan Chr1st1aan bedoelde ik dat betaalde apps niet via een andere weg, zonder te betalen, verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Bigs het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg sites waar je OTA (over-the-air) Blackberry apps kunt downloaden, zowel gratis als betaald. Gewoon vanuit je browser dus. BB Appworld bevat maar een klein deel van alle verkrijgbare Blackberry apps, i.t.t. de iPhone kwamen de apps op de Blackberry vóór de app store
Jij krijgt betaalde apps, zonder ervoor te betalen, gedownload en geinstalleert op je BlackBerry?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Daar heb je speciale trackers voor hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |