Weleens vanuit de CO geopend op haar BB, zij float uit positie de flop, geeft de turn toch maar op na mijn second barrel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef 045represent het volgende:
[ afbeelding ]
ik mag morgen niet met jullie spelen dus heb ik deze geile chick maar geregeld om lekker mee te neuqsexen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je lag toch naakt met me onder de banken
Heb nu even geen paint tot mijn beschikking, maar morgen ga ik zeker aan den paint.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor de dagen na de 19e, paint je jezelf er even bij?
goed idee, dan ben je ruim op tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb nu even geen paint tot mijn beschikking, maar morgen ga ik zeker aan den paint.
Neem haar gewoon meequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef 045represent het volgende:
[ afbeelding ]
ik mag morgen niet met jullie spelen dus heb ik deze geile chick maar geregeld om lekker mee te neuqsexen
Ze speelt op PS inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Weleens vanuit de CO geopend op haar BB, zij float uit positie de flop, geeft de turn toch maar op na mijn second barrel.
Jij hebt geen verstand van poker volgens mij....quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Weleens vanuit de CO geopend op haar BB, zij float uit positie de flop, geeft de turn toch maar op na mijn second barrel.
morgen gaan we niet in de ballenbak lieve schatquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:43 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Neem haar gewoon mee![]()
Dan kan je haar doen in de ballenbak
Er is een ballenbak in de busquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
morgen gaan we niet in de ballenbak lieve schat
die heb ik niet gezien maar ik sliep ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Er is een ballenbak in de bus![]()
*Zet alvast koffie
bier is op eigen kosten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb wel graag bier als ontbijt morgen na zo'n hete orgie hoor
wat boeit mij dat poker kga dr gwn keihard geven jongequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hebt dus ook plopsaland gemistquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien maar ik sliep ook.
dat heb ik niet gemist want Michhas piste over me heenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook plopsaland gemist![]()
De achtbaan was superleuk hij ging wel 2x omhoog en omlaag!
Ik denk dat die je wel zal bevallenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus ik wil je staaf in de vroege ochtend wel eens voelen
en wat als we als enige 2 wakker zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat die je wel zal bevallen
Helemaal als iedereen nog slaapt en ik je er mee wakker maak, Odol FTW
Niet, er zit ook een brouwerij in onze bus.quote:
jaaa die was echt zooooo ruigquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook plopsaland gemist![]()
De achtbaan was superleuk hij ging wel 2x omhoog en omlaag!
Kan mn OV kaart ook in het vliegtuig ? jawel tochquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef RikKer93 het volgende:
Morgen kan er btw bij mij betaald worden met OV, strippenkaart, contant geld en de vrouwen kunnen betalen met een pijpbeurt
wil jij mijn hoofd van fok afhalenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef 045represent het volgende:
[..]
jaaa die was echt zooooo ruig![]()
hier een foto:
[ afbeelding ]
wat bied je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn hoofd van fok afhalen
Dan maken we het gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en wat als we als enige 2 wakker zijn?
Tot aan Aruba wel ja (binnenlandse vlucht dus dat kan)quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kan mn OV kaart ook in het vliegtuig ? jawel toch
Katy Perry Avaquote:
Dat kind met die balk, wordt die gezocht?quote:
nee dat ben ik maar ik wil niet dat fok denkt dat ik in plopsaland geweest benquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat kind met die balk, wordt die gezocht?
ik ga nu slapen tot morgen in de busquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Michhas het volgende:
Chocolate-chick werk iedereen in de bus af
That's some dirty chocolate!
Lol je verraad het toch zelf al.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat ben ik maar ik wil niet dat fok denkt dat ik in plopsaland geweest ben
welterusten en morgen krijg ik die pijpbeurt van jequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga nu slapen tot morgen in de bus
Goedzo man!quote:
jij weer hou toch eens op met over mensen heen pissnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Michhas het volgende:
Ik denk dat het verstandig is als iedereen even aan zichzelf ruikt... Als je de geur van mijn plas niet lekker vindt moet je het er even af wassen
Sorry jongens
Bek dicht lulquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij weer hou toch eens op met over mensen heen pissn![]()
Dat weet ik, jij vind alles lekker wat ik doe, alles wat iedereen in dit topic doetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem vond ik het lekker
Misschien kunnen we de bus een beetje opvoeren?quote:
ich auch, milieu verspilling enz, ik vlieg nooitquote:
BOMMM.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:29 schreef JanPiraat het volgende:
Wie durft er BOMMM te schreeuwen nu ??
getraumatiseerd door michhas. AKA: Huilen in een hoekje. Of werken, school of dingen doen. Ik ben lekker al klaar voor vandaag met werkenquote:
Maar niets kan tippen aan onze bus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef 045represent het volgende:
maar het is wel een heel lievvv vliegtuigje
[ afbeelding ]
uiteraard nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef dakraam het volgende:
[..]
Maar niets kan tippen aan onze bus.
grote patàt`mèt `2 `sàus en een`salade.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef 045represent het volgende:
[..]
denk er maar al over na wat je wil, dan heb je dat dilemma niet meer als je in de rij staat
ik 33 euroknallers en een mcflurry (OH JA EN EEN HAPPY-MEAL ANDERS KAN IK NEIT MEEDOEN MET DE SPEELTJES RUIL-BEURS!)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef Annnet het volgende:
[..]
grote patàt`mèt `2 `sàus en een`salade.
28 min! nog maar en dan gaan we Bunkerren(met hoofdletter B)!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
hongerrr jongeuh nog een dik half uur en dan pas maccen
geen last van gehad, ik vond het wel lekker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef Michhas het volgende:
Iemand in het vliegtuig nog last gehad van mijn plas?
Sowieso pooier, je weet hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef dakraam het volgende:
swaffelt michhas zo hard dat hij knock-out gaat. Maar michhas wordt meteen weer wakker door zijn adhd-powers
Iedereen krijgt toch altijd hetzelfde speeltje of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
Wel happy meal iedereen he anders kunnen we geen speeltjes uitwisselen enzo
Happy mealquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
Wel happy meal iedereen he anders kunnen we geen speeltjes uitwisselen enzo
Wij eisen verschillende speeltjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef Regendanser het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch altijd hetzelfde speeltje of is dat tegenwoordig niet meer zo?
In Mexico krijg je bij een happy meal nu een chileense mijnwerker actiefiguur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef dakraam het volgende:
[..]
Wij eisen verschillende speeltjes.
Gast harder schreeuwen jij zit in Nederland en ik in Mexico.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef Regendanser het volgende:
[..]
In Mexico krijg je bij een happy meal nu een chileense mijnwerker actiefiguur.
spaar ze alle 33.
Met Uitroepteken?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef dakraam het volgende:
[..]
Gast harder schreeuwen jij zit in Nederland en ik in Mexico.
Wat zei je?!quote:
Dan moet je ook niet in de rij gaan staan bij zo'n luie mexicaan!!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:06 schreef dakraam het volgende:
pfff, hoelang gaat het nog duren voordat we onze bestellingen krijgen?
Alle mexicanen zijn lui!!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef Regendanser het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in de rij gaan staan bij zo'n luie mexicaan!!!!!
* dakraam zegt: GAST WAAR IS JE HAPPY MEAL?!?!?!?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
* Spaghettivreter bestelt 2 Big Macs, een cheeseburger, een grote cola en een Mcflurry M&M's
Er is geen Mcflurry M&M in Mexicoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
* Spaghettivreter bestelt 2 Big Macs, een cheeseburger, een grote cola en een Mcflurry M&M's
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:08 schreef dakraam het volgende:
Michhas jij had DE 1000ste post! Je krijgt een extra dropsleutel en een kusje van yvonne.
2 kusjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar ik heb het hart van yvonne al, wat moet ik nou met een kusje
(JE HAPPY MEAL NEIT VERGETEN!!!!)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef RikKer93 het volgende:
* bestelt groot chicken sensation menu met een aardbeien milkshake
Je moet een Happy meal nemen anders krijg je geen speeltjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef RikKer93 het volgende:
* bestelt groot chicken sensation menu met een aardbeien milkshake
Hij had de 1000ste post als je alle 1 t/m 4e topics bij elkaar telt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef RikKer93 het volgende:
Michhas omdat je 100ste post had mag je het programma voor morgen samenstellen
Cool!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef RikKer93 het volgende:
Michhas omdat je 1000ste post had mag je het programma voor morgen samenstellen
Oh dan cancel ik die chicken sensation en ga ik voor een happy mealquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:11 schreef Regendanser het volgende:
[..]
Je moet een Happy meal nemen anders krijg je geen speeltje
Weet ik, check edit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij had de 1000ste post als je alle 1 t/m 4e topics bij elkaar telt.
Maar we zijn toch al in Nederland?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef Regendanser het volgende:
[..]
Er is geen Mcflurry M&M in Mexico
Kan wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar we zijn toch al in Nederland?
Ik heb Jimmy Sanchez dubbel en ik wil graag Florencio Avalos Silva.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Oh dan cancel ik die chicken sensation en ga ik voor een happy meal![]()
Wie wil met me ruilen?
Is Jimmy Sanchez die ene met die harige benen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef Regendanser het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy Sanchez dubbel en ik wil graag Florencio Avalos Silva.
Jazeker en met zonnebril en mijnwerkershoed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Is Jimmy Sanchez die ene met die harige benen?
Jepquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef Beach het volgende:
Ik meld me ook nog aan, ben ik nog op tijd?
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
Is dit compleet genoeg? Heb wat dingetjes ingeplant in het programma, om het topic morgen leuk te houden
aahh morgen de Burger King lekker variatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
05:00 (in de ochtend ja!) Wakker zijn, gedoucht en wel, anders wakker geplast worden door Michhas.
05:30 de busreis naar Washington begint. Vertrek vanuit yvonne's crib.
05:35 plaspauze
05:40 plaspauze
05:45 buschauffeur wordt boos, iedereen moet nu gaan pissen want we stoppen niet meer tot aan Den Helder.
06:50 aankomst in Den Helder.
07:15 vertrek met de pond vanuit Den Helder naar Dover (Engeland)
09:00 aankomst in Denver, plaspauze, rookpauze enz.
10:00 vertrek met de boot vanuit Dover naar Washington (USA)
18:00 aankomst in Washington
18:05 epiphany-momentje, iedereen komt erachter dat we te weinig tijd hebben om Washington te zien, en wordt boos op Michhas. Michhas heeft schijt aan alles en iedereen, en pist iedereen onder. Iedereen moet dan heel hard lachen (ha-ha)
19:00 terug naar Engeland, daarna door naar NL.
23:00 aankomst in NL. Snel naar de Burger King ()
23:30 aankomst bij yvonne's crib. Tijd voor geile neuqseks
We komen alleen aan in Denver terwijl we onderweg zijn naar Doverquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
Is dit compleet genoeg? Heb wat dingetjes ingeplant in het programma, om het topic morgen leuk te houden
Bier drinken, wiet roken, muziek luisten, neuqseks hebben, door mij geirriteerd worden, whatever you wantquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:26 schreef 045represent het volgende:
wat moeten we tussen 10 en 18 uur doen?
Weet je hoeveel coole dingen je kan doen op een boot!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:26 schreef 045represent het volgende:
wat moeten we tussen 10 en 18 uur doen?
oke eigen inbreng dus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bier drinken, wiet roken, muziek luisten, neuqseks hebben, door mij geirriteerd worden, whatever you want
Tegen de wind in plassen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bier drinken, wiet roken, muziek luisten, neuqseks hebben, door mij geirriteerd worden, whatever you want
Ik heb weer 5 callgirls geregeld waar jij er wel 2 van mag lenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:29 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke eigen inbreng dus?![]()
mag ik ook weer een sletje meenemen voor de geile neuqseks?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:31 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik heb weer 5 callgirls geregeld waar jij er wel 2 van mag lenen
ben je een vrouwmensch?quote:
Maar ik neem een ander bus erachter aan ( want het uploaden kost me te veel tijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef dakraam het volgende:
Zucht, beach en regendanser, jullie moeten eerst jezelf in de bus painten. Anders kan je niet mee met de bus.
prima.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:57 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
regendanser je moet wel op de vleugel zitten omdaat ik je er nu in heb moeten painten. En beach moet op de grill
Omdat ik je erin moest painten en dan verlies je toestemming om in de bus te zittenquote:
Jij mag Michhas wel bezighoudenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:00 schreef Regendanser het volgende:
[..]
prima.
kan ik bij de autistenbegeleiding?
ik heb ervan genoten, ik was alleen niet op tijd voor de dagindeling, kan iemand die ook voor morgen maken want vanavond ben ik ook niet aanwezigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:36 schreef Michhas het volgende:
Ha! Ik heb nu bijna vijf uur op jullie gewacht, ik heb er genoeg van!
* Michhasplast iedereen flink onder
jep hij staat in de OPquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef 045represent het volgende:
programma voor morgen goedgekeurd?
graag gedaan, ik had zo'n vermoeden dat iedereen daar wel trek in had.,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef 045represent het volgende:
[..]
bedankt voor je toevoeging van 22.15
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
graag gedaan, ik had zo'n vermoeden dat iedereen daar wel trek in had.,
ik ook niet, alleen we hebben nu nog een hele dag te gaanquote:
je moet mij nog steeds pijpenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook niet, alleen we hebben nu nog een hele dag te gaan![]()
Waar blijven de mannelijke sletten dan![]()
dan bel ik wel vrouwelijke sletten voor jullie
Waarom?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij nog even komen met je staaf
owja, is nu goed?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef 045represent het volgende:
[..]
je moet mij nog steeds pijpen
* Chocolate-chick begint met zuigenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef 045represent het volgende:
[..]
* 045represent doet zijn broek omlaag
* 045represent junior wordt groter en harderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* Chocolate-chick begint met zuigen
* Chocolate-chick doet het iets harderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef 045represent het volgende:
[..]
* 045represent junior wordt groter en harder
gaat goed gaat goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* Chocolate-chick doet het iets harder
Michhas mag altijdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef 045represent het volgende:
[..]
jij bent dalijk vast ook wel aan de beurt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef 045represent het volgende:
* 045represent's liefdessappen komen vrijwat een sappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat een sappenin je mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ging het eigenlijk over?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef 045represent het volgende:
* 045represent en choco-chick staan nu weer quite (of hoe je dat ook schrijft)
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar ging het eigenlijk over?
owja bedanktquote:
misschien wil ze het zelf wel hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja bedanktow gadver ik zie dat ik een stukje vergeten ben nu ligt er wit op de stoelen
daar gaat yvonne niet blij mee zijn
ja vast wel, helemaal als het van jou isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef 045represent het volgende:
[..]
misschien wil ze het zelf wel hebben
men herkent de kwaliteitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja vast wel, helemaal als het van jou is
helemaal yvonne, die had er een dagtaak aan om dr bed weer schoon te krijgenquote:
voor zover ik weet heb ik yvonne niet gegevenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
helemaal yvonne, die had er een dagtaak aan om dr bed weer schoon te krijgen
nee maar we sliepen allemaal bij yvonne dus dan moet je iemand gegeven hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:30 schreef 045represent het volgende:
[..]
voor zover ik weet heb ik yvonne niet gegeven
ohja kloptquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar we sliepen allemaal bij yvonne dus dan moet je iemand gegeven hebben
ja klopt, vreemd, kan me niks meer herinneren van gisteravondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:35 schreef 045represent het volgende:
[..]
ohja klopt
rikker93 had toch sletjes meegenomen ofzoiets
HEY!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:35 schreef 045represent het volgende:
[..]
ohja klopt
rikker93 had toch sletjes meegenomen ofzoiets
dat is omdat we je dronken hadden gevoerdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja klopt, vreemd, kan me niks meer herinneren van gisteravond
ohja jij was dat sorry homeboyquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
HEY!
Michhas had sletten en heel veel bier meegenomen JA!
maar rikker had het er toch ook over?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
HEY!
Michhas had sletten en heel veel bier meegenomen JA!
Tuurlijk, maar de originele sletten kwamen van mij, jij hoorde daar ook bijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar rikker had het er toch ook over?
ow op die manier. nu ben ik weer helemaal bijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de originele sletten kwamen van mij, jij hoorde daar ook bij
En een slettebak niet te vergetenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow op die manier. nu ben ik weer helemaal bij
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
En een slettebak niet te vergeten
waarom denkt iedereen datquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij een kerel bent.. Vraag me niet waarom
Om hoe je doetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat
Nee laat dan maar zitten,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Om hoe je doet
PM maar even pics van je tieten, als ik je geloof zal ik iedereen vertellen dat je een vrouw bent
IK WIST HET! JE BENT EEN KEREL!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee laat dan maar zitten,
ik ben geen kerel, ik heb geen zin om een foto te sturenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
IK WIST HET! JE BENT EEN KEREL!
Hahaha lekker voor 045represent
Je bent een LUIE kerelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:44:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben geen kerel, ik heb geen zin om een foto te sturen
quote:ik heb je bijna gevonden!Op woensdag 20 oktober 2010 16:43 schreef dakraam het volgende:
16:30 we moeten dakraam zoeken want die was weggelopen
Ik ben weggelopen blijkbaarHebben jullie me al gevonden?
quote:Krijg je twee gulden en een koekjeOp woensdag 20 oktober 2010 16:48 schreef dakraam het volgende:
Anders mag hij de bus niet in van mij
quote:nee alleen foktokkie moet een gulden betalen.Op woensdag 20 oktober 2010 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow moet iedereen een gulden betalen?
quote:oow okee ik snap hetOp woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef dakraam het volgende:
[..]
nee alleen foktokkie moet een gulden betalen.
quote:nee bij 2 gulden mag je staan, bij 3 gulden mag je op de grond zitten bij 4 gulden mag je naast iemand zitten en bij 5 gulden heb je een eigen plekje.Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Krijg je twee gulden en een koekje![]()
ook goed?
Wil ik wel bij het raam zitten..
quote:Ik wacht nog altijd op mijn 450 euro van PostalGold.Op woensdag 20 oktober 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee bij 2 gulden mag je staan, bij 3 gulden mag je op de grond zitten bij 4 gulden mag je naast iemand zitten en bij 5 gulden heb je een eigen plekje.
Nee
quote:de FOK!bus kan vliegen dus kan je auto ons niet bijhoudenOp woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
**Gaat met de auto**![]()
[ afbeelding ]
quote:jou auto doet ons dat niet naOp woensdag 20 oktober 2010 17:19 schreef 045represent het volgende:
en morgen gaan we met de bus in een space-shuttle
quote:idd, wie wil er nog een biertje?Op woensdag 20 oktober 2010 17:20 schreef 045represent het volgende:
FOK!bus FTW!!!!!11!!!11einz!!11111!uno!!1!111een!!!!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie wil er nog een biertje?
quote:Heb je terug van een tientje?Op woensdag 20 oktober 2010 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is dan 23.56
Laat die cent maar zitten
23.55
quote:ligt er aan hoe leuk mijn speeltje is.Op woensdag 20 oktober 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
volgens mij heb je er wel speeltjes ja.
Wil je dan weer ruilen als ik de mijne niet leuk vind?
quote:Ik heb wel 23.55 voor je in 1 centen.Op woensdag 20 oktober 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb alleen terug van een vijftigje
quote:Mag ook als het maar voldaan wordt.Op woensdag 20 oktober 2010 17:28 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik heb wel 23.55 voor je in 1 centen.
quote:Kut, ik kom 1 cent te kort.Op woensdag 20 oktober 2010 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ook als het maar voldaan wordt.
quote:ik zal je die 1 cent voorschieten als ik jou speeltje mag hebben van de burger kingOp woensdag 20 oktober 2010 17:30 schreef dakraam het volgende:
[..]
Kut, ik kom 1 cent te kort.
Michhas heb jij 1 cent voor mij?
quote:Dan maar geen bierOp woensdag 20 oktober 2010 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zal je die 1 cent voorschieten als ik jou speeltje mag hebben van de burger king
quote:UiteraardOp woensdag 20 oktober 2010 17:30 schreef dakraam het volgende:
[..]
Kut, ik kom 1 cent te kort.
Michhas heb jij 1 cent voor mij?
quote:ik was een man weet u nogOp woensdag 20 oktober 2010 17:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uiteraard
Hey chocolate-chick, neuken?
quote:* chocolate-chick geeft bier aan dakraamOp woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef dakraam het volgende:
dank je michhas. Alstjeblieft chocochick. 23.55 voor je. En nu wil ik mijn bier
quote:was jij ook mee?Op woensdag 20 oktober 2010 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jay we zijn bij de Burger King!
quote:Aha, dus je geeft het toe?Op woensdag 20 oktober 2010 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik was een man weet u nog
quote:Dus je ontkent dat je een man bent?Op woensdag 20 oktober 2010 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ontken niet want ik ben geen man
quote:michhas waarom wil je zo graag dat Chocochick een man is?
quote:nee wat moet ik ontkennen als ik er geen benOp woensdag 20 oktober 2010 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus je ontkent dat je een man bent?
quote:??Op woensdag 20 oktober 2010 17:39 schreef dakraam het volgende:
[..]
michhas waarom wil je zo graag dat Chocochick een man is?
quote:Ik zeg: jij bent een man.Op woensdag 20 oktober 2010 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee wat moet ik ontkennen als ik er geen ben
quote:nou je verhoring is hierbij gestaakt. ik ben geen man. PuntOp woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
??
Huh? Dat wil ik niet, ik ben alleen bezig met een verhoring
quote:ok, dan is het goedOp woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
??
Huh? Dat wil ik niet, ik ben alleen bezig met een verhoring
quote:CoolOp woensdag 20 oktober 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou je verhoring is hierbij gestaakt. ik ben geen man. Punt
quote:nee maar je ontkent iets als je liegt over iets en ik lieg niet dat ik geen man ben dus ontken ik ook niks.Op woensdag 20 oktober 2010 17:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zeg: jij bent een man.
Als jij dat ontkent, betekent het dus dat je zegt dat je geen man bent, is het nou zo moeilijk?
quote:Helemaal nietOp woensdag 20 oktober 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar je ontkent iets als je liegt over iets en ik lieg niet dat ik geen man ben dus ontken ik ook niks.
quote:ook goed, nou dan ontken ik dat ik een man benOp woensdag 20 oktober 2010 17:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal nietAls je iets ontkent wordt je ergens van beschuldigt en ontken je dat dat waar is, heeft niks met liegen te maken
quote:Ik zit ook in de bus ja
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook goed, nou dan ontken ik dat ik een man ben
quote:owja ik zag je UI staan in de busOp woensdag 20 oktober 2010 17:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit ook in de bus ja![]()
Alleen mijn pc is naar de klote en wordt nu gerepareerd
Nu moet ik het doen met Fok!mobile maar dat is ook niet allesDus vandaar dat ik niet zo veel reageer in dit topic....
quote:paint jezelf er in en geef mij een gulden
quote:ik ben blij dat jij verheugd bent dat te mogen vernemenOp woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben zeer verheugd dat te mogen vernemen
quote:Ik ben erg blij dat jij blij bent dat ik verheugd ben dat te mogen vernemenOp woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij verheugd bent dat te mogen vernemen
quote:okee genoegOp woensdag 20 oktober 2010 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat jij blij bent dat ik verheugd ben dat te mogen vernemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |