Weleens vanuit de CO geopend op haar BB, zij float uit positie de flop, geeft de turn toch maar op na mijn second barrel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef 045represent het volgende:
[ afbeelding ]
ik mag morgen niet met jullie spelen dus heb ik deze geile chick maar geregeld om lekker mee te neuqsexen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je lag toch naakt met me onder de banken
Heb nu even geen paint tot mijn beschikking, maar morgen ga ik zeker aan den paint.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor de dagen na de 19e, paint je jezelf er even bij?
goed idee, dan ben je ruim op tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb nu even geen paint tot mijn beschikking, maar morgen ga ik zeker aan den paint.
Neem haar gewoon meequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef 045represent het volgende:
[ afbeelding ]
ik mag morgen niet met jullie spelen dus heb ik deze geile chick maar geregeld om lekker mee te neuqsexen
Ze speelt op PS inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Weleens vanuit de CO geopend op haar BB, zij float uit positie de flop, geeft de turn toch maar op na mijn second barrel.
Jij hebt geen verstand van poker volgens mij....quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Weleens vanuit de CO geopend op haar BB, zij float uit positie de flop, geeft de turn toch maar op na mijn second barrel.
morgen gaan we niet in de ballenbak lieve schatquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:43 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Neem haar gewoon mee![]()
Dan kan je haar doen in de ballenbak
Er is een ballenbak in de busquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
morgen gaan we niet in de ballenbak lieve schat
die heb ik niet gezien maar ik sliep ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Er is een ballenbak in de bus![]()
*Zet alvast koffie
bier is op eigen kosten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb wel graag bier als ontbijt morgen na zo'n hete orgie hoor
wat boeit mij dat poker kga dr gwn keihard geven jongequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hebt dus ook plopsaland gemistquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien maar ik sliep ook.
dat heb ik niet gemist want Michhas piste over me heenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook plopsaland gemist![]()
De achtbaan was superleuk hij ging wel 2x omhoog en omlaag!
Ik denk dat die je wel zal bevallenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus ik wil je staaf in de vroege ochtend wel eens voelen
en wat als we als enige 2 wakker zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat die je wel zal bevallen
Helemaal als iedereen nog slaapt en ik je er mee wakker maak, Odol FTW
Niet, er zit ook een brouwerij in onze bus.quote:
jaaa die was echt zooooo ruigquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook plopsaland gemist![]()
De achtbaan was superleuk hij ging wel 2x omhoog en omlaag!
Kan mn OV kaart ook in het vliegtuig ? jawel tochquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef RikKer93 het volgende:
Morgen kan er btw bij mij betaald worden met OV, strippenkaart, contant geld en de vrouwen kunnen betalen met een pijpbeurt
wil jij mijn hoofd van fok afhalenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef 045represent het volgende:
[..]
jaaa die was echt zooooo ruig![]()
hier een foto:
[ afbeelding ]
wat bied je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn hoofd van fok afhalen
Dan maken we het gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en wat als we als enige 2 wakker zijn?
Tot aan Aruba wel ja (binnenlandse vlucht dus dat kan)quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kan mn OV kaart ook in het vliegtuig ? jawel toch
Katy Perry Avaquote:
Dat kind met die balk, wordt die gezocht?quote:
nee dat ben ik maar ik wil niet dat fok denkt dat ik in plopsaland geweest benquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat kind met die balk, wordt die gezocht?
ik ga nu slapen tot morgen in de busquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Michhas het volgende:
Chocolate-chick werk iedereen in de bus af
That's some dirty chocolate!
Lol je verraad het toch zelf al.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat ben ik maar ik wil niet dat fok denkt dat ik in plopsaland geweest ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |