en wat als we als enige 2 wakker zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat die je wel zal bevallen
Helemaal als iedereen nog slaapt en ik je er mee wakker maak, Odol FTW
Niet, er zit ook een brouwerij in onze bus.quote:
jaaa die was echt zooooo ruigquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook plopsaland gemist![]()
De achtbaan was superleuk hij ging wel 2x omhoog en omlaag!
Kan mn OV kaart ook in het vliegtuig ? jawel tochquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef RikKer93 het volgende:
Morgen kan er btw bij mij betaald worden met OV, strippenkaart, contant geld en de vrouwen kunnen betalen met een pijpbeurt
wil jij mijn hoofd van fok afhalenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef 045represent het volgende:
[..]
jaaa die was echt zooooo ruig![]()
hier een foto:
[ afbeelding ]
wat bied je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn hoofd van fok afhalen
Dan maken we het gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en wat als we als enige 2 wakker zijn?
Tot aan Aruba wel ja (binnenlandse vlucht dus dat kan)quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kan mn OV kaart ook in het vliegtuig ? jawel toch
Katy Perry Avaquote:
Dat kind met die balk, wordt die gezocht?quote:
nee dat ben ik maar ik wil niet dat fok denkt dat ik in plopsaland geweest benquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat kind met die balk, wordt die gezocht?
ik ga nu slapen tot morgen in de busquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Michhas het volgende:
Chocolate-chick werk iedereen in de bus af
That's some dirty chocolate!
Lol je verraad het toch zelf al.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat ben ik maar ik wil niet dat fok denkt dat ik in plopsaland geweest ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |