Maar ik neem een ander bus erachter aan ( want het uploaden kost me te veel tijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef dakraam het volgende:
Zucht, beach en regendanser, jullie moeten eerst jezelf in de bus painten. Anders kan je niet mee met de bus.
prima.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:57 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
regendanser je moet wel op de vleugel zitten omdaat ik je er nu in heb moeten painten. En beach moet op de grill
Omdat ik je erin moest painten en dan verlies je toestemming om in de bus te zittenquote:
Jij mag Michhas wel bezighoudenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:00 schreef Regendanser het volgende:
[..]
prima.
kan ik bij de autistenbegeleiding?
ik heb ervan genoten, ik was alleen niet op tijd voor de dagindeling, kan iemand die ook voor morgen maken want vanavond ben ik ook niet aanwezigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:36 schreef Michhas het volgende:
Ha! Ik heb nu bijna vijf uur op jullie gewacht, ik heb er genoeg van!
* Michhasplast iedereen flink onder
jep hij staat in de OPquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef 045represent het volgende:
programma voor morgen goedgekeurd?
graag gedaan, ik had zo'n vermoeden dat iedereen daar wel trek in had.,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef 045represent het volgende:
[..]
bedankt voor je toevoeging van 22.15
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
graag gedaan, ik had zo'n vermoeden dat iedereen daar wel trek in had.,
ik ook niet, alleen we hebben nu nog een hele dag te gaanquote:
je moet mij nog steeds pijpenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook niet, alleen we hebben nu nog een hele dag te gaan![]()
Waar blijven de mannelijke sletten dan![]()
dan bel ik wel vrouwelijke sletten voor jullie
Waarom?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij nog even komen met je staaf
owja, is nu goed?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef 045represent het volgende:
[..]
je moet mij nog steeds pijpen
* Chocolate-chick begint met zuigenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef 045represent het volgende:
[..]
* 045represent doet zijn broek omlaag
* 045represent junior wordt groter en harderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* Chocolate-chick begint met zuigen
* Chocolate-chick doet het iets harderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef 045represent het volgende:
[..]
* 045represent junior wordt groter en harder
gaat goed gaat goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* Chocolate-chick doet het iets harder
Michhas mag altijdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef 045represent het volgende:
[..]
jij bent dalijk vast ook wel aan de beurt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef 045represent het volgende:
* 045represent's liefdessappen komen vrijwat een sappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat een sappenin je mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |