quote:daar wil ik geen optreden van zien denk ikOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef Gia het volgende:
Jim zit in een band met de naam: Pacific
Hij is de zanger.
http://pacificonline.hyves.nl/
Broer Joey drumt.
quote:Das ook wel eens lekker bij een liedjeOp maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, er zit totaal geen verhaal in
quote:hmm naar wat ik van hem gehoord heb, zou ik zeggen leuk doorgaan in de garage van zijn ouders ofzo. eb verder niets ambiëren in die richtingOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef Gia het volgende:
Jim zit in een band met de naam: Pacific
Hij is de zanger.
http://pacificonline.hyves.nl/
Broer Joey drumt.
quote:eensOp maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, er zit totaal geen verhaal in
quote:hier in ieder geval primaOp maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef editoor het volgende:
@Karina: Hoe smaakt de wijn op de maandagavond?
quote:Ik heb geen wijn helaas, alles in het weekend opgemaakt. Ik heb nog wel alcoholvrijbier, maar daar begin ik maar niet aan... ik denk dat, dat nogal vies is namelijk.Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef editoor het volgende:
@Karina: Hoe smaakt de wijn op de maandagavond?
quote:Dat zat ik me ook net te bedenkenOp maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere wat een kort rokje en dan ook nog wit, met zulke heupen
quote:En een nogal flink achterwerk.Op maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere wat een kort rokje en dan ook nog wit, met zulke heupen
quote:Tis nog niet eens het heupjesgedeelte, maar de booty zie ik net
quote:Bongo-waardig
quote:Nee joh, die is niet emo genoegOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Stuur dit kereltje naar het Tokio Hotel om de hoek, please.
quote:LUDO!Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
HAHAHAHA WAT IS DIT! Ik zap hier voorbij en hoor dit. Zijn dit de voorrondes nog. Niveautje hoor!
quote:
quote:Ik vond er ook geen zak aan.Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond het Poep.. waarom vinden jullie dit goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |