abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87701187
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/991683 op 25.20

De brandende auto van die Franse lerares en dan haar reactie :') :{
pi_87701550
Zojuist een stukje op BNR gehoord dat dit daadwerkelijk negatieve gevolgen heeft voor de Nederlandse / Europeesche economie. Tevens refereerde ze naar de stakingen van de vrachtwagenchauffeurs van enkele jaren geleden. Daarin hebben we 100'en miljoenen schade geleden en mensen die gewoon hun werk wilde doen, werden bedreigd en of hun wagen werd in de fik gestoken of gesloopt..

Die Fransen sporen toch echt niet.. Het is in het belang van het land en de Europeesche economie dat die gasten eens normaal gaan werken

De reden dat ik ze in de TT werkschuw noem, komt door het feit dat de Fransen een afwijking hebben van de werkuren mbt de gemiddelde norm van Europa. In Frankrijk is een werkweek 36 uur. Die gasten mogen ook gelijk naar de vakbonds verantwoordelijke lopen om te klagen als ze meer dan 36 moeten werken. Ook wanneer dat incidenteel is. Wat is dat nou voor een "K" mentaliteit.
pi_87701570
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

_O-

Dank voor deze heerlijke grap....ik moest echt hard lachen.
Ik sluit me volledig aan bij DS4.. Het begint met attitude, en super attitude zal altijd worden beloond
pi_87701576
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 01:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik vind dat op sociaal vlak gewoon niet eerlijk. Dat ik in staat ben om veel eerder met pensioen te gaan dan iemand anders kan diegene niks aan doen. Kans is groot dat diegene nog harder werkt dan mij ook ik heb alleen mijn sector mee zitten.

Leven moet ook genieten zijn, voor iedereen, en dat ze daar ook fysiek nog van kunnen genieten.
Hoe kan je nou genieten als het totale Franse tekort oploopt en je daar zeer zeker de gevolgen van gaat merken. Lekker kortzichtig genieten
pi_87701581
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 02:05 schreef Cherna het volgende:

[..]

Kijk, ik heb niet voor de euro gekozen, ik heb de crisis niet gecreeerd. Dat eerst de aasgieren van deze catastrofe maar eerst eens gaan bloeden voordat de gewone man aan de beurt is die al eeuwen de dupe is.
Het is toch te gek voor woorden dat ik als gewone man al die shit moet betalen. De jongste generatie is te verwend en dat moet ik dan ff betalen en ik moet ze blijven sponseren. De oudere generatie past op de kinderen op van de twee verdieners die in luxe willen leven, en dan wordt ook nog eens verwacht dat wij gaan werken tot 67. Ik heb voor mezelf gezorgt en mijn gezin, nooit gekke dingen ondernomen, eenvoudig geleefd(zou niet anders willen). Maar ik wil zeker geen slaaf van deze moderne tijd worden.
De jonste generatie zal moeten gaan inzien dat er meer is dan luxe. Het valt mij steeds vaker op dat ze een huis willen kopen met alle luxe meteen erbij geleverd. Een simpele badkamer is niet meer goed genoeg.
Wat is er mis met luxe. Mensen die dat willen, zullen er toch hard voor moeten werken het komt niet aanvliegen. Als ze werken, dragen ze belasting af en tevens werken er mensen om die badkamer erin te maken / plaatsen. Ik begrijp niet wat luxe met een hogere pensioen leeftijd te maken heeft
pi_87701595
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 02:44 schreef Cherna het volgende:

[..]

Hier mis je totaal de plank. Kijk voor mij mogen ze de hypotheek aftrek gelijk afschaffen ondanks dat ik een eigen huis heb. Ik ben bereid in te leveren. Ik kan zonder luxe.Maar van de oudere die zich al krom hebben gewerkt daar behoor je vanaf te blijven. Niet zoals van de werkelijk zieke en gehandicapten.
HRA afschaffen is prima, maar dan moeten we alle andere subsidies ook afschaffen en flattax invoeren. 52% belasting betalen en voor al het andere meer betalen dan jan modaal is killing voor onze economie als er niks anders voor terugkomt. Dan jaag je de mensen weg die momenteel het verschil maken
pi_87701598
@ DS4.. sterke posts kerel. Ik ben het in dit topic zowaar volledig met je eens :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:22:39 #108
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87701633
de kapitalisten worden aangepakt door de arbeiders en dat is heel gemeen want kapitalisten zijn de allerbeste ubermenschen van de wereld en arbeiders moeten hun elke dag op hun blote knietjes pijpen als dank voor het feit dat ze voor ze mogen werken en dus moet staken verboden worden. :(

- de gemiddelde rechtse fokker. :')

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:09 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat is er mis met luxe. Mensen die dat willen, zullen er toch hard voor moeten werken het komt niet aanvliegen. Als ze werken, dragen ze belasting af en tevens werken er mensen om die badkamer erin te maken / plaatsen. Ik begrijp niet wat luxe met een hogere pensioen leeftijd te maken heeft
Echt, je bent zo verschrikkelijk schattig naief dat het bijna pijnlijk wordt. of eigenlijk is het al pijnlijk want goede god, je economische opvattingen komen regelrecht uit een HAVO-1 economieboek. ;(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_87701681
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:22 schreef ethiraseth het volgende:
de kapitalisten worden aangepakt door de arbeiders en dat is heel gemeen want kapitalisten zijn de allerbeste ubermenschen van de wereld en arbeiders moeten hun elke dag op hun blote knietjes pijpen als dank voor het feit dat ze voor ze mogen werken en dus moet staken verboden worden. :(

[..]

Echt, je bent zo verschrikkelijk schattig naief dat het bijna pijnlijk wordt. of eigenlijk is het al pijnlijk want goede god, je economische opvattingen komen regelrecht uit een HAVO-1 economieboek. ;(
Geniet jij niet van de huidige infrastructuur en alles wat NL te bieden heeft? Dat komt niet omdat we vrijwillgerswerk doen, maar omdat er mensen zijn die er wat van maken door te werken EN vrijwillgerswerk te doen. Wil je met je hand omhoog om geld vragen (profiteren en kraken), of neem je je eigen verantwoordeljkheid en ga je werken om geld te verdienen? Pijpen als dank voor ................ Hoe sneu!

We zijn binnen de EU van elkaar afhankelijk. Daar hebben de gemiddelde fransen maar weinig gevoel voor. Het is gebrek aan inzicht en attitude van de Fransen. Kijk nou eens naar het voetbal. Het ego van de voetballers staat zelfs boven het belang van de Fransen.. Misschien moet jij eens overwegen daar te gaan wonen ;)
pi_87701868
Die Fransen sporen niet en de president moet echt niet toegeven aan hun gestaak....
pi_87702081
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Fransen sporen niet en de president moet echt niet toegeven aan hun gestaak....
De Fransen gebruiken dit onderwerp om hun algemene onvrede kenbaar te maken. Niet zozeer dat ze er echt fel tegen zijn.

En de scholieren gebruiken dit onderwerp puur en alleen om te rellen. Die hebben met dit onderwerp pas over 40 jaar te maken.

Fransen :r
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87702134
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De Fransen gebruiken dit onderwerp om hun algemene onvrede kenbaar te maken. Niet zozeer dat ze er echt fel tegen zijn.

En de scholieren gebruiken dit onderwerp puur en alleen om te rellen. Die hebben met dit onderwerp pas over 40 jaar te maken.

Fransen :r
Nee hoor, staken doen ze al heeel lang bij elk wissewasje, of ze moeten al generatie op generatie ontevreden zijn.

Wij zijn misschien weer te veel makke schaapjes, maar zij gooien bij elke scheet de kont tegen de krib en denk dat dat ook iets is wat in die lui zit.
pi_87702227
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef draaijer het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-zonder-benzine.html

In Frankrijk is staken meer regel dan uitzondering lijkt het wel. De pensioen leeftijd gaat mogelijk van 65 naar 67, maar nagenoeg alle Fransen gaan vroeger met pensioen n.m. 60 jaar en dat gaat naar 62 jaar. Uiteraard ligt heel Frankrijk weer plat.

TIjdens het WK gaan de Franse voetballers in staking tegen hun coach en hun medelanders door terug te keren naar hun land ipv voetballen. Wat is er mis met de Fransen?

Zou de EU sancties moeten opleggen aan Frankrijk? Dit kost de EU indirect natuurlijk ook veel geld. Tevens blijkt het niet echt een stabiele partner!

Graag jullie mening
Die Fransen moeten uit de EU gezet worden :(
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_87702311
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 01:51 schreef labradoor het volgende:
tip
ze moeten het per beroep bekijken en niet naar leeftijd.
kantoor vlerkjes kunnen best tot 70 jaar door werken.
een vuilnisman bv tot 55.
Dat dus

Ik als kantoorpik / Belegger wil best tot 70 jaar doorgaan
Ik heb voldoende vrije tijd om te reizen en zo mooi is het in sommige delen van de wereld niet

Maar een stratenmaker die moet je rust gunnen op 62 jaar, die is op
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_87702815
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jezus vent ga eens naar het teletubbie forum met dat gejank dat altijd alles ligt aan rechts. Of ga werken zoeken.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:26:37 #116
8781 crew  Frutsel
pi_87703006
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:18 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Jezus vent ga eens naar het teletubbie forum met dat gejank dat altijd alles ligt aan rechts. Of ga werken zoeken.
Doe eens niet... want d'r zijn ook genoeg rechtsen die links overal de schuld van geven. Actie=Reactie=Tegenactie=Tegenreactie=Rotzooitopic

Ontopic:
Ik moet zeggen dat als de Fransen staken ze het wel gelijk goed doen, grootschalig en massaal :{
pi_87703053
Hoezo ethiraseth zit allleen maar te trollen
pi_87703142
Gisteren hebben studenten hier (Lyon) de belangrijkste metrolijn gesaboteerd en in de stad de boel kort en klein lopen slaan. Allemachtig, dat ze eerst aan hun diploma denken alvorens ze aan hun pensioen denken.. rellen om het rellen, Op TV zag ik de capuchons weer rijkelijk vertegenwoordigd waren met op de achtergond brandjes, gemolestreerde telefooncellen en in de hens gestoken autos. 'De politie luisterde niet naar ons' zei één van de studenten: :') dus dan maar de boel kort en klein slaan :')

15000 benzinestations zijn inmiddels gesloten en in Feyzin is de snelweg helemaal geblokkerd door vrachtwagens, leuk voor de werkende moeders & vader die z'n kinderen op moeten halen.. op en top egoïsme. je mening uiten dmv een staking is tot daar aan toe, maar het treft altijd de verkeerde mensen.. maar goed, dat zal het principe van staken wel zijn :')

pfff
pi_87703170
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Doe eens niet... want d'r zijn ook genoeg rechtsen die links overal de schuld van geven. Actie=Reactie=Tegenactie=Tegenreactie=Rotzooitopic

Ontopic:
Ik moet zeggen dat als de Fransen staken ze het wel gelijk goed doen, grootschalig en massaal :{
Helaas kunnen we ze ook niet echt boycotten. Ik hoorde dat we 27 miljard importeren vanuit Frankrijk en 2x zoveel naar hen exporteren :(

Maar waarom geen sancties voor de fransen. Het is een periode waarin iedereen zijn / haar schouders onder de huidige financiele situatie moeten zetten, maar de Fransen doen het precies omgekeerd. Ze helpen de meeste weer naar beneden. Als ze deze keer maar niet aan onze truckers komen.
pi_87703192
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef Prego het volgende:
Gisteren hebben studenten hier (Lyon) de belangrijkste metrolijn gesaboteerd en in de stad de boel kort en klein lopen slaan. Allemachtig, dat ze eerst aan hun diploma denken alvorens ze aan hun pensioen denken.. rellen om het rellen, Op TV zag ik de capuchons weer rijkelijk vertegenwoordigd waren met op de achtergond brandjes, gemolestreerde telefooncellen en in de hens gestoken autos. 'De politie luisterde niet naar ons' zei één van de studenten: :') dus dan maar de boel kort en klein slaan :')

15000 benzinestations zijn inmiddels gesloten en in Feyzin is de snelweg helemaal geblokkerd door vrachtwagens, leuk voor de werkende moeders & vader die z'n kinderen op moeten halen.. op en top egoïsme. je mening uiten dmv een staking is tot daar aan toe, maar het treft altijd de verkeerde mensen.. maar goed, dat zal het principe van staken wel zijn :')

pfff
Nou, gisteren op het journaal werd die werkende mensen gevraagd wat ze er van vonden maar die waren het helemaal met de stakers eens zeiden ze. De regering moet maar naar hun luisteren.
pi_87703206
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef Prego het volgende:

pfff
Als die Fransen de uren moeten compenseren die ze aan staken verprutsen, mogen ze nooit meer op vakantie ;)

Een land vol met luie mensen
pi_87703344
Waar hebben ze het in vredesnaam over? De pensioenleeftijd wordt met twee jaar verhoogd naar (een nog altijd belachelijk lage leeftijd van) 62 jaar en meteen gaat iedere Fransoos weer de straat op om te staken en het halve land in brand te steken. Hopelijk houdt Sarkozy voet bij stuk, het moet maar eens afgelopen zijn met dat Franse gestaak. Waarom kunnen de pensioenen niet gewoon - zoals al zo veel zaken - Europees gelijk getrokken worden? Waarom moeten wij inmiddels tot 67 jaar doorwerken, terwijl die belastingontduikers in Griekenland al lekker op hun 53e 7 dagen in de week aan de ouzo kunnen op een terrasje in de zon?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_87703382
zijn het niet de franse boeren die staken over landbouw/melk subsidies, dan zijn het wel de truckers die de wegen dichtzetten of die kutjeugd die alles aangrijpen om te gaan rellen.

Wat een kutland.
pi_87703393
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
Waar hebben ze het in vredesnaam over? De pensioenleeftijd wordt met twee jaar verhoogd naar (een nog altijd belachelijk lage leeftijd van) 62 jaar en meteen gaat iedere Fransoos weer de straat op om te staken en het halve land in brand te steken. Hopelijk houdt Sarkozy voet bij stuk, het moet maar eens afgelopen zijn met dat Franse gestaak. Waarom kunnen de pensioenen niet gewoon - zoals al zo veel zaken - Europees gelijk getrokken worden? Waarom moeten wij inmiddels tot 67 jaar doorwerken, terwijl die belastingontduikers in Griekenland al lekker op hun 53e 7 dagen in de week aan de ouzo kunnen op een terrasje in de zon?
Ik snap het ook niet en het irriteert me ook. Dit is niet eerlijk.
pi_87703417
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 03:10 schreef Cherna het volgende:

De woning heb ik 15 jaar dus toch nog recht op 15 jaar hypotheekaftrek. Voorheen zat ik gehuurd. Maar gespaard totdat ik kon kopen.
Daar hebben we het al: al zou je volledig met geleend geld gekocht hebben, dan zit je nu met een hypotheek van grofweg een ton voor een woning van 250K. Maar kennelijk heb je eigen geld erin, dus misschien is het slechts 50K.Waarmee je een aftrekpostje van iets van 1.000 euro op geeft.

Voor jou zou de HRA afschaffen heel anders uitpakken dan voor de jongere die net zijn eigen woning heeft gekocht.

(overigens: de invloed van HRA is sowieso zeer beperkt, maar dat terzijde)

quote:
Dat er nu harder gewerkt wordt is waar. Maar dit zijn jullie deels zelf schuld.
Jullie? Wie is "jullie"?

quote:
Het huidige management deugt vaak niet
Uh-huh...

quote:
Bedrijven worden verkocht en ieder jaar wordt er weer gereorganiseerd zodat spanningen onder werknemers toeneemt die de werkdruk laat toenemen.
Werknemers vragen ieder jaar meer geld. Dus vraagt de werkgever ieder jaar meer productie. En dat kan dan met minder mensen.

Denk daar eens over na voordat je de bonden feliciteert met het binnenhalen van weer een mooie loonsverhoging.

quote:
Dat collegas elkander niets meer gunnen en in een click maatschappij zijn beland dank zij de verdeel en heers technieken die managers toepassen.
Dit is de prijs die je betaalt in deze zotte maatschappij. Toegegeven ik ben blijven hangen in de jaren 70. waar je niets had maar perfect leefde in alle rust.
De jaren 70 verheerlijken... Het moet niet gekker worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')