Ik zag de post van nick als #299, ik was dus blijkbaar #301.quote:
Zoals wel vaker. Ech wanneer gaat hij een keer gedragen naar zijn leeftijd?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE want dan krijgen we nog meer flodder praktijken, en zullen er dan nog meer 14 jarige kinders bij komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoals wel vaker. Ech wanneer gaat hij een keer gedragen naar zijn leeftijd?
Nja het is dat FL net 16 is geworden, anders had ik die vraag wel willen stellenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wanneer de geschiedenisboeken gaan vermelden dat Hitler geen massamoordenaar, maar een vredesduif was en de KKK een partij is voor iedereen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wanneer de geschiedenisboeken gaan vermelden dat Hitler geen massamoordenaar, maar een vredesduif was en de KKK een partij is voor iedereen!AHa, dat is toch dezelfde dag als pasen en Pinksteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, en wanneer alle sterren in het universum op één lijn staan met de maan Etherion in de 5e constilatie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
AHa, dat is toch dezelfde dag als pasen en Pinksteren?
Dief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Copy gejat van Black Ops, het moet niet gekker worden
Volgens mij was jij ouder dan AQ?quote:
En jij was toch eerlijke henkie die niet jat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ouder dan AQ?
Dus....quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
En jij was toch eerlijke henkie die niet jat.
En nu zomaar een black cop jatten, het moet niet gekker worden.
Na 36 x mag dat ook wel ja...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:01 schreef Flodder450 het volgende:
Zeg Sigmund...
ik zet de OP er tenminste wel atijd in
Weer een hele avond lekker met je grote oranje ballen gespeeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn intensieve training, ben kapot!
Ga werken....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:11 schreef Svubeqak het volgende:
Wat een succes topics zijn het allemaal ook geworden.![]()
Want je bent geen crew meer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:27 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ik behoor weer tot de groep der menschen met een leven
Nee dat krijg ik nog niet voor elkaarquote:
Woohoo klinkt goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik nog niet voor elkaar
Gister mijn afstudeerpresentatie gehouden, nu nog de punten op de i in mijn scriptie en klaar is kees
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik nog niet voor elkaar
Gister mijn afstudeerpresentatie gehouden, nu nog de punten op de i in mijn scriptie en klaar is kees
Gefeliquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef Silenus het volgende:
Vriend van TS: Ik heb echt zin in een hete date!![]()
TS: Oh wat leuk, naar de sauna? Of eten bij de Mexicaan?![]()
Vriend van TS:Nee. Ik bedoel dan meer een spannende date.
![]()
TS: Ahhh ok! Leuk! Een enge film in de bios? Of gaan we in het donker wandelen door het park, hihi?![]()
Vriend van TS:![]()
Nee. Jeweet wel, zo'n ondeugende date.
![]()
TS: Oooohh haha, ja, kattenkwaad uithalen bij de buurman!![]()
Vriend van TS:Nee. Zo'n date waarbij ik je alle hoeken van de kamer laat zien, weet je wel?
TS: Huh, waarom? Ik weet toch hoe ze eruit zien?![]()
Vriend van TS: GAAN WE NA 3,5 JAAR NOU GODVERDOMME EEN KEER NEUKEN OF HOE ZIT DAT?!
TS:
Theezakjesquote:
Dat wief is stomquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
Nou ja stom is het niet, dit mogen van mij wel meer vrouwen doen hoor.
Oh dat weet ik niet, ken d'r niet.quote:
Cuz the nuns are gay?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
* Nick-GizMo is aan het dansen op : Benny Lava - My Loony Bun is Fine
I love to see you pee on us tonight.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Cuz the nuns are gay?
I want you inside Ed?
afgelopen dagen is het al minder sowiesoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:35 schreef GameBabe het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal! En ligt het aan mij of is er weinig gepost vandaag?
Sorry, ik had het druk op werk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:35 schreef GameBabe het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal! En ligt het aan mij of is er weinig gepost vandaag?
quote:
the horror,oh my god my eyes are meltingquote:
Stoer BBN. Je zou het keihard ketsen als het voor je deur stondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
the horror,oh my god my eyes are melting
Ze heeft wel de tril billen om op te petsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Stoer BBN. Je zou het keihard ketsen als het voor je deur stond
Weet je wel wat je nu zegt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
the horror,oh my god my eyes are melting
Baasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.thesmokinggun.(...)wood/macaulay-culkin
De tering,die gast ziet er uit.. Wel oude foto, mawar dat maakt niet veel uit
Jeugd held?quote:
Home Alone 1 en 2 waren geweldig die kijk ik elk jaar met de kerst weerquote:
Dat had ik met Gremlinsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Home Alone 1 en 2 waren geweldig die kijk ik elk jaar met de kerst weer
Die moet ik ook nog een keer zienquote:
Gast...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een keer zien
Weer een keerquote:
Auw...quote:
WTF, hoe loop je ook een winkel uit.quote:
Fable IIIquote:
De SC is saai de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
afgelopen dagen is het al minder sowieso
Hij laat ons niet zomaar achterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:49 schreef Nebo het volgende:
Ik denk dat hij weinig zin heeft om terug te komen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:55 schreef Carmichael het volgende:
[..]
De SC is saai de laatste tijdGelukkig zijn de gifjes van Tain er nog
Huh? Wat kom je hier doen dan?!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Carmichael het volgende:
Geen spannende dingen te doen of beleven in Leiden? Ik moet er komend weekend heen
Alleen Den Haag maakt het verhaal al boeiend genoegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh? Wat kom je hier doen dan?!!
En nee, laatste tijd niet echt mooie feestjes beleefd... Ja, ik was ope en feestje in Den Haag met alleen maar pinda's, maar dat maakt het nog niet tot een echt boeiend verhaal...
Dat is ook zo, sorryquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen Den Haag maakt het verhaal al boeiend genoeg!
Begin november lekker naar Loos in Tilburg, kom je mij, Ritse en Drankii wellicht nog tegen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh? Wat kom je hier doen dan?!!
En nee, laatste tijd niet echt mooie feestjes beleefd... Ja, ik was ope en feestje in Den Haag met alleen maar pinda's, maar dat maakt het nog niet tot een echt boeiend verhaal...
Amsterdam lacht je uit!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen Den Haag maakt het verhaal al boeiend genoeg!
Housewarmings zijn best ok!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:06 schreef Carmichael het volgende:
Spankmaster: Vriend en vriendin van me zijn in Leiden gaan wonen, waarom snap ik nog steeds niet.Maargoed, housewarming enzulks
Maar zou ik jou moeten kennen onder een andere naam, of mis ik een introductie?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Carmichael het volgende:
Geen spannende dingen te doen of beleven in Leiden? Ik moet er komend weekend heen
Viel de keer daarvoor wel mee. Maar ach, ik wil mijn doelgroep best verbreden voor sommige 16-jarige emo meidenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:06 schreef Carmichael het volgende:
Waarom ga je naar Loos Nebo?
Vorig jaar een keer naartoe geweest, best leuk. Al lag het gehalte 16 jarige emo-meisjes wat te hoog voor me
Spankmaster: Vriend en vriendin van me zijn in Leiden gaan wonen, waarom snap ik nog steeds niet.Maargoed, housewarming enzulks
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Viel de keer daarvoor wel mee. Maar ach, ik wil mijn doelgroep best verbreden voor sommige 16-jarige emo meiden(ik mag dat nog
)
Als ik dat zou zeggen is natuurlijk meteen alle spanning er van afquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar zou ik jou moeten kennen onder een andere naam, of mis ik een introductie?
Gewoon even een mail sturen naar forum@fok.nl, daar zijn ze altijd heel lief voor mensen die hier in de SC postenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen is natuurlijk meteen alle spanning er van af
Ik lurk al een tijdje mee op het forum maar heb pas maar eens een account aangemaakt. Al hoewel, vroeger poste ik wel redelijk actief onder de naam Sackboy maar daarvan ben ik het wachtwoord kwijt.
Ja dag, ben jij sackboy??quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen is natuurlijk meteen alle spanning er van af
Ik lurk al een tijdje mee op het forum maar heb pas maar eens een account aangemaakt. Al hoewel, vroeger poste ik wel redelijk actief onder de naam Sackboy maar daarvan ben ik het wachtwoord kwijt.
quote:
Ik zit op mn werkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 <span class="editsec">:46</span> schreef Nebo het volgende:
Spank, heb jij Super Meat Boy al van XBLA getrokken? Goddomme wat is die heerlijk moeilijk en frustrerend zeg
Die trailers zien er al zo naar uit dat ik het spel al na 5 minuten weg zou leggen...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:49:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zit op mn werken over het algemeen hou ik niet zo van godsgruwelijk kut klote fucking RAAAAAAAAAAHH FRUSTREREND!!!!-spellen, helemaal niet als het platformers zijn...
quote:
*fapfapfap*quote:
quote:Ik zou eigenlijk Tilburg onveilig moeten maken met Ritse nu, maar in plaats daarvan ben ik aan het leren over angststoornissen. Ook erg interessant, maar een angststoornis blijkt geen bier te zijnOp woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Zometeen komen hier wat leuke mensen eten, what's up met jullie?
quote:Op een woensdagOp woensdag 20 oktober 2010 18:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk Tilburg onveilig moeten maken met Ritse nu, maar in plaats daarvan ben ik aan het leren over angststoornissen. Ook erg interessant, maar een angststoornis blijkt geen bier te zijn
quote:Psychologie en dan de richtingen sociale psychologie en klinische en gezondheidspsychologieOp woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op een woensdag? Maar wat voor studie doe je dan? Ook over AD?
quote:Ah vriendin van mijn vriendin doet ook psychologie, best pittig?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Psychologie en dan de richtingen sociale psychologie en klinische en gezondheidspsychologie
quote:Het is op zich prima uit te houden. Precies uitdagend genoeg!Op woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah vriendin van mijn vriendin doet ook psychologie, best pittig?
Super Meat Boy![]()
quote:Ik zit nog alleen op kantoor aan mijn scriptie te werken, terwijl ik in hele andere dingen zin heb...Op woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Zometeen komen hier wat leuke mensen eten, what's up met jullie?
quote:Nou Poit kom erin!Op woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zit nog alleen op kantoor aan mijn scriptie te werken, terwijl ik in hele andere dingen zin heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nou Poit kom erin!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PoitDe Kok kom erin
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Nee, Bibbedie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, BibbedieHèhèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:wat is dat
quote:Sackboy was wel tof ook al heeft hij het 360 topic kapot gemaaktOp woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]![]()
Maar ik vond Sackboy best een toffe user! Een beetje een relnicht, dat weer wel, maar dat past ook wel bij je!
quote:In je sig staat iets andersOp woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy was wel tof ook al heeft hij het 360 topic kapot gemaakt
quote:
quote:Het geheim zit hem in de staart van de zin!Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat een volk zeg bij Fans op sbs6![]()
![]()
![]()
quote:Het énige positieve aan die film! En het is dan ook wel HEEL positierf!!
quote:True, toevallig eergisteren gezien, wat een kutfilm. Behalve zij dan inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het énige positieve aan die film! En het is dan ook wel HEEL positierf!!
quote:Nog slechter dan 1?Op donderdag 21 oktober 2010 07:24 schreef Bart het volgende:
[..]
True, toevallig eergisteren gezien, wat een kutfilm. Behalve zij dan inderdaad.
quote:Ik vond 1 nog wel vermakelijk. 2 was echt belabberd.
quote:Nee dan moet je 2 zeker niet gaan kijken...Op donderdag 21 oktober 2010 09:01 schreef Tain het volgende:
Dan ga ik 2 echt niet kijken. Heb me er toe moeten dwingen om 1 al af te kijken, al werd die meer naar het einde toe steeds wat vermakelijker
quote:Breek me de bek niet open over Transformers 2Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wou 2 nog kijken, zelfde als transformers 2
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over Transformers 2
Echt de eerste film ooit waarbij ik naar het einde toe in slaap viel
quote:Ach ja, Michael Bay films
quote:Bullshit. Pure bullshit. Iron Man 2 had tenminste nog een degelijk verhaal. TF2 was gewoon echt saai.Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef Bart het volgende:
Transformers 2 is beter dan Iron Man 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:QFTOp donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef Bart het volgende:
Transformers 2 is beter dan Iron Man 2.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Haters
Transformers was tof als tekenfilmserie, als film doet het totaal geen recht aan.
quote:Iron Man 2 een verhaal? Welk verhaal? Echt, die film ging he-le-maal nergens over. Net als Transformers 2, maar daar zat meer chick en betere actie in. Plus wat Mi... PSP zegt: Transformers zijn tof, Iron Man is een pisnicht.Op donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bullshit. Pure bullshit. Iron Man 2 had tenminste nog een degelijk verhaal. TF2 was gewoon echt saai.
quote:War for Cybertron is ook best tof en die moet ik nog steeds uitspelenOp donderdag 21 oktober 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Haters
Transformers was tof als tekenfilmserie, als film doet het totaal geen recht aan.
quote:QFTOp donderdag 21 oktober 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Haters
quote:Je hebt DR2 nog niet eens uitOp donderdag 21 oktober 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ook. Maar vandaag begin ik aan de nieuwe fallout
. Kan AC2 weer aan de kant
quote:Jij speelt games langer dan 2 uurOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt DR2 nog niet eens uit
Koop jij games om ze na 2 uur in de kast te mikken of wat?
quote:Uhm nee, maar ik wil wel vaak iets nieuws. Dus ja er staan vrij veel spellen in de kast, daarom van de week eens echt begonnen aan AC2.Op donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt DR2 nog niet eens uit
Koop jij games om ze na 2 uur in de kast te mikken of wat?
quote:Team Fortress 2:Op donderdag 21 oktober 2010 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh en daarbij ben ik echt een online speler, aantal uren in MW2 wil ik niet weten, en ik ben ook blij dat ik het niet meer terug kan zoeken van CoD2, want daar begon het allemaal
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Team Fortress 2:
Playtime (hours):
1.3 last two weeks
1116.61 on record
quote:Ook een hele tijd gedaan, en dan meer op de pc dan xboxOp donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Team Fortress 2:
Playtime (hours):
1.3 last two weeks
1116.61 on record
quote:Cop LandOp donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef koei het volgende:
Net als dat je elke film met Sylvester Stallone ook niet moet kijken voor het verhaal.
quote:Het verhaal was te ingewikkeld voor jou, dat is heel wat anders dan een slecht verhaal. Het is een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar heb me toentertijd echt niet aan de film geërgerd ofzo. Ik heb een leuke avond gehad en daar draait het om bij een film!Op donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef Bart het volgende:
Daarbij hoeft het verhaal inderdaad niet sterk te zijn, maar er moeten ook niet gaten ter grootte van de kut van Sugar Lee Hooper in zitten. En dat was helaas wel het geval met IM2.
quote:Ik denk dat mijn kennis iets verder reikt dan die van de scriptschrijversOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef koei het volgende:
[..]
Het verhaal was te ingewikkeld voor jou
quote:Heb je wel gelijk inOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef koei het volgende:
[..]
Het verhaal was te ingewikkeld voor jou, dat is heel wat anders dan een slecht verhaal. Het is een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar heb me toentertijd echt niet aan de film geërgerd ofzo. Ik heb een leuke avond gehad en daar draait het om bij een film!
Ik begrijp niet waarom mensen altijd zo zeuren over slechte films. Als het echt een slechte film is dan kijk je hem toch niet eens af, als je er uberhaupt al aan begint... Ik heb twee keer in de bioscoop liggen slapen tijdens een slechte film waar het wel druk was en ik dus geen zin had om weg te lopen. Blood Diamond vond ik ook een baggerfilm, is ook halverwege uitgezet (heb 'm later nog wel helemaal gezien in de bus richting de sneeuw, uiteindelijk viel hij best mee als je niet met andere dingen bezig bent tijdens het kijken)
quote:DusOp donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kennis iets verder reikt dan die van de scriptschrijvers.
Kom op, een nieuw element maken.
quote:Dus wat?
quote:Je weet hoe je complete zinnen moet maken?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet hoe je complete zinnen moet maken?
quote:Hmm je bent nog erger als Flodder.Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet hoe je complete zinnen moet maken?
quote:Het is 'erger dan'.Op donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm je bent nog erger als Flodder.
quote:Waarom denk je dat ik de woorden niet begrijp? Dat is het probleem niet. Een woord an sich zegt niet veel, daarom hebben slimme mensen bedacht dat je er ook zinnen mee kan maken.Zo goed? Beetje jammer, dat je niet genoeg kennis hebt om simpele woorden te begrijpen
quote:Ach ja, ik betwijfel of je hem nog wat bij kan brengen.
quote:PoederSuikerPoeder, niet poedersuiker.Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah poedersuiker staat ook al weer meteen klaar...
quote:Heel goed, maar wat wil je daar nou mee zeggen? Het lijkt erop alsof je trots op jezelf bent. Terecht overigens, als je een jaar of zes zou zijn, of een IQ hebt onder de 60.Maar goed, weer een hele zin erbij, en verrek nu weer 1.
quote:Oh ja? Oké, dan heb ik er ook eentje voor jou:En als 1 woord niet genoeg zegt, dan ben je de uitleg niet eens waard..
quote:Helaas, dat wilde ik niet zeggen. Toch wel lastig he, zo'n los woord?
quote:Ah. Ja. Je hebt helemaal gelijk! Scherp hoor. Wat een baas ben jij zeg, poe hé.En als je niet begrijpt waarom ik dat er bij zet over 1 zin en weer 1 zin, ben je dus echt achterlijk.
Maar dat vermoeden had ik al.
quote:Ik denk dat Bart de context niet begrijpt en dat hij niet de enige isOp donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas, dat wilde ik niet zeggen. Toch wel lastig he, zo'n los woord?
quote:Inderdaad. "zelfkennis". Heel mooi, maar doel je op mijn zelfkennis, jouw zelfkennis, de zelfkennis van de scriptschrijvers waar ik het over had? En is die zelfkennis goed, of juist slecht? Je moet natuurlijk wel begrijpen, beste Nick-GizMo, dat we nog niet allemaal jouw niveau van ontwikkeling bereikt hebben, en dus niet allemaal met één oogopslag snappen wat je bedoelt.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart de context niet begrijpt en dat hij niet de enige is
quote:Ja daar dacht ik nou ook net aan
quote:Ik heb er al eentje vast.
quote:Dat gaat altijd goed met bier
quote:ff plaatjes openen in een nieuw venster en dan zie je ze welOp donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Tain het volgende:
hmm ik zie nu geen plaatjes maar alleen de tekst:
EA93BEB64B4A-1.jpg
6C327113B7E7-1.jpg
quote:Ik vermoed een 9550?
quote:Nee.
quote:Van 1,6 kg
quote:GTX 470Op vrijdag 22 oktober 2010 09:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Van 1,6 kg![]()
Ben wel benieuwd wat je dit keer gaat ontvangen Bart
quote:Ah, nice. Kan je flink mee vlammen, daarom wilde je een zwaardere cpu.
quote:PreciesOp vrijdag 22 oktober 2010 09:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, nice. Kan je flink mee vlammen, daarom wilde je een zwaardere cpu.
quote:Tja, heb het ook niet verzonnen... Maar het was wel een pluspunt bij de aanschaf!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef Tain het volgende:
Kontkorststraat? Wat een rare straatnaam...
quote:on de volksmond ook wel tarrelstraat genoemd?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef Tain het volgende:
Kontkorststraat? Wat een rare straatnaam...
quote:Nee, in de volksmond is het de hoerenflatstraat.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
on de volksmond ook wel tarrelstraat genoemd?
quote:Je moet de site ook niet gaan refreshen! Je kan hem op die manier in het Engels, Duits en Nederlands krijgen volgens mijOp vrijdag 22 oktober 2010 13:24 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, WTF.
Nee, ik heb geen instellingen gewijzigd ofzo.
quote:Yep, eigenlijk zouden Barney en Marshal moeten verhuizen naar Big Bang Theory en dan gaan we gewoon daarmee verder.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:28 schreef Carmichael het volgende:
Ik vond de aflevering wederom tegenvallen...
quote:OK KOEI DANK JE VOOR JE MENING.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef koei het volgende:
TED IS EEN SUKKELTJE IDD. MAAR ALS MACHO HAD HIJ ZO'N SERIE OOK NIET KUNNEN DRAGEN, BARNEY IS JUIST GEWELDIG ALS BIJ-FIGUUR, EEN BARNEY ALS HOOFDPERSOON MAAKT EEN TWEEDE TWO AND A HALF MEN EN DAT IS OOK WEER EEN BEETJE OVERBODIG.
quote:WORDT LASTIG, DE TSHIRT PRINTSHOP WAAR IK BEN GEWEEST KONDEN HEM NIET PRINTEN, MAAR HET MOET VAST WEL TE DOEN ZIJN, HEB HET ALLEEN WEER GODVERDOMME VET DRUK!
quote:IK HEB ALLEEN ERVARING MET PRINTS IN ÉÉN KLEUR, DUS IK KAN JE OOK NIET DOORVERWIJZEN, MAAR IK WACHT VOL SPANNING AF! JE HEBT NOG EVENTJES GELUKKIG!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
WORDT LASTIG, DE TSHIRT PRINTSHOP WAAR IK BEN GEWEEST KONDEN HEM NIET PRINTEN, MAAR HET MOET VAST WEL TE DOEN ZIJN, HEB HET ALLEEN WEER GODVERDOMME VET DRUK!
quote:VOORDAT DE WERELD VERGAAT IN 2012 NATUURLIJKOp vrijdag 22 oktober 2010 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
EN KOEI, HOEZO HEEFT HIJ NOG EVENTJES? VOOR HET WEER JOUW VERJAARDAG IS OFZO?
quote:HEB JE NIET MEEGEKREGEN DAT LENNIE NAAR HET BUITENLAND VERTREKT? WEL EEN BEETJE OPLETTEN SPANKY!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
EN KOEI, HOEZO HEEFT HIJ NOG EVENTJES? VOOR HET WEER JOUW VERJAARDAG IS OFZO?
quote:WELLICHT EEN STAGE IN HET BUITENLAND VOLGEND JAAR, MAAR DAT WEET IK NOG NIET ZEKEROp vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
WAAR GA JE NAARTOE DAN LENNY EN WAAROM EIGENLIJK? -XXX-
quote:OH ZEKER DOEN ALS JE DE KANS KRIJGT! IK WEET NIET OF JE EEN VRIENDIN HEBT MAAR WEET WEL DAT HET EEN ANDER POSTCODEGEBIED IS EN DAT JE DUS WEER LOS MAG GAAN! IN ELK LANDJE EEN ANDER HOERENPANDJEOp vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
WELLICHT EEN STAGE IN HET BUITENLAND VOLGEND JAAR, MAAR DAT WEET IK NOG NIET ZEKER
quote:STAGES IN HET BUITENLAND ROELEREN HARD TIMES!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
WELLICHT EEN STAGE IN HET BUITENLAND VOLGEND JAAR, MAAR DAT WEET IK NOG NIET ZEKER
quote:NEE, DIT IS NIET HET SCHREEUWTOPIC, MAAR DE SLOWCHAT! HET SCHREEUWTOPIC IS DE ANDERE KANT OPOp vrijdag 22 oktober 2010 16:39 schreef Fallen het volgende:
HEY, HEBBEN WE EEN SCHREEUW TOPIC?
COOL!![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Wtf nog steeds?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Ted is echt een stomme zeikerd! En Robin heeft teveel kleren aan!
quote:OKAY, GA IK ME DAAR MELDEN.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef koei het volgende:
[..]
NEE, DIT IS NIET HET SCHREEUWTOPIC, MAAR DE SLOWCHAT! HET SCHREEUWTOPIC IS DE ANDERE KANT OP
quote:DAT HOEFT NOU OOK WEER NIET HOOR!
quote:IK HEB GEEN TELEFOON TE KOOP AQ, MAAR SUCCES!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
heeft iemand nog een telefoon te koop?
Een beetje een tof en goedkoop? Voor mij
quote:WAAROM AQUILA? IS JE GEILE HTC TELEFOON KAPOIT?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Kwijt of gejatOp vrijdag 22 oktober 2010 18:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
WAAROM AQUILA? IS JE GEILE HTC TELEFOON KAPOIT?
quote:MISSCHIEN HEEFT EDJE ER EEN VOOR JE?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
quote:bETALEN EN NIX KRIJGEN JAOp vrijdag 22 oktober 2010 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
MISSCHIEN HEEFT EDJE ER EEN VOOR JE?
quote:IK HEB NOG EEN OUDE SONY ERICKSON W810I, DAT WAS MIJN VORIGE TELEFOONOp vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
bETALEN EN NIX KRIJGEN JA![]()
hEB JIJ NIX MEER kOEI? gEWOON EEN REDELIJK VAN 3 JAAR TERUG
quote:TWEE JAAR GELEDEN NOG WEL. IK WEET NIET MEER OF HIJ SIMLOCK VRIJ IS EIGENLIJK, EN IK HEB ALLEEN MAAR SPECIAL PRIZES NATUURLIJK!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
doet DIE HET NOG goed en is die simLOCK VRIJ? EN MAAK JE EEN SPECIAL PRIZE?
quote:MET MIJ GAAT HET WEL GOED. DRUK BEZIG MET SOLLICITATIES ENZO.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:20 schreef koei het volgende:
[..]
DAT HOEFT NOU OOK WEER NIET HOOR!
HOE IS HET MET JOU FALLEN?
quote:IK WIL ER NIET OVER PRATENOp vrijdag 22 oktober 2010 18:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
MET MIJ GAAT HET WEL GOED. DRUK BEZIG MET SOLLICITATIES ENZO.
HELAAS ELKE KEER NET NIET, ANDERE KANDIDAAT WAS VRIENDJE VAN.... OF DE VACATURE OP LAATSTE MOMENT INGETROKKEN (TOCH INTERN OPGEVULD) .... OF EEN KANDIDAAT HAD NET BETERE ACHTERGROND....
VOORLOPIG NOG EVEN STUG VOL BLIJVEN HOUDEN.
HOE IS HET MET JOU DAN? NOG EEN BEETJE KUNNEN WERKEN AAN JE AFSTUDEER-ELLENDE?
quote:LIJKT MIJ DAT KOEI EEN FEESTJE MOET GEVEN MET LOUTER GRATIS DRANK ALS ZE VOOR 1 JULI NIET AFGESTUDEERD ISOp vrijdag 22 oktober 2010 19:27 schreef koei het volgende:
[..]
IK WIL ER NIET OVER PRATENVANMIDDAG MAAR WEER EENS EEN AFSPRAAK GEMAAKT VOOR VOLGENDE WEEK. IK BEN NU AL BANG VOOR WAT KOMEN GAAT
quote:IK GEBRUIK GEEN HOTMAIL DUS HEB ER GEEN LAST VAN NICK!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand meer problemen met hotmail?!
quote:OKÉ! BEDANKTOp vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
IK GEBRUIK GEEN HOTMAIL DUS HEB ER GEEN LAST VAN NICK!
quote:Is denk te duurOp vrijdag 22 oktober 2010 18:51 schreef Fallen het volgende:
HEY AQ!
EEN SIMLOCK-VRIJE iPHONE 3G KOPEN?
quote:Jezus
quote:HEY LULLETJE EIERBESCHUIT, UITGEABORTEERD KUTKIND, JE BENT HEUS NIET GRAPPIG HOOR!! PLEUR MAAR FIJN OP MET JE STOMME SHIT KLOOTZAK!
quote:WINDOWS MOBILEOp vrijdag 22 oktober 2010 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kwijt of gejat![]()
Die HTC HD2 was echt het mooiste toestel ooiten nu dit
![]()
Zit nu op 9jaar oude nokia te kutten maar dat is geen doen meer
quote:jezusOp vrijdag 22 oktober 2010 21:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
HEY LULLETJE EIERBESCHUIT, UITGEABORTEERD KUTKIND, JE BENT HEUS NIET GRAPPIG HOOR!! PLEUR MAAR FIJN OP MET JE STOMME SHIT KLOOTZAK!
quote:HTC heeft toch zijn eigen Sense? Dat werkte wel fijn hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
WINDOWS MOBILE![]()
![]()
JA, MOOIE TELEFOON, MAAR DAT OS. GA VOOR EEN HTC DESIRE OF SAMSUNG GALAXY S MET EEN ÉCHT OS.
quote:Sense is slechts een grafische schil.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HTC heeft toch zijn eigen Sense? Dat werkte wel fijn hoor![]()
Alleen mis je wel heel erg een goeie marketplace
quote:Ja maar ik wil niet te veel moeten klote er mee enzoOp vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sense is slechts een grafische schil.
Android heeft een werkelijke market.
quote:Android zit echt veel beter in elkaar als WiMo voor een touchscreen toestelOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet te veel moeten klote er mee enzo![]()
Alleen die nieuwe windows lijkt me niet tof alelen misschien dat xbox live gebeuren maar ik weet niet wat je daar mee kunt.
quote:Tuurlijk weet je wel wat je ermee kunt: gamen als een malle natuurlijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen die nieuwe windows lijkt me niet tof alelen misschien dat xbox live gebeuren maar ik weet niet wat je daar mee kunt.
quote:NEE, HET IS CAPSLOCKDAG, EN DAAR WIL IK NU GEBRUIK VAN MAKEN!!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
jezusstukje frustratie?
quote:Is dat zeker ja?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je wel wat je ermee kunt: gamen als een malle natuurlijk!
quote:Je hoeft niet te kloten, maar je kunt er veel mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet te veel moeten klote er mee enzo![]()
quote:ik bedoelde meer de tekstOp vrijdag 22 oktober 2010 21:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
NEE, HET IS CAPSLOCKDAG, EN DAAR WIL IK NU GEBRUIK VAN MAKEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Maar ik ben dat dat Android te veel is wat je er mee kan en dat wil ik niet. En het ziet er stom uit ofzo :SOp vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kloten, maar je kunt er veel mee.
Ik gebruik Sense bv niet meer als grafische schil. Maar verder is de telefoon net zo simpel of simpeler in bediening als een normale telefoon. En browsen enzo gaat heerlijk. met multitouch inzoomen enzo
quote:Nee, dat zal denk ik niet kunnen, de games zijn apart ontwikkeld dus daar willen ze ook apart geld voor!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat zeker ja?
Wat ik wil is dat als je een xbla game koopt (bijvoorbeeld Peggle) dat je die ook voor je mobiel krijgt of koopt en dat je dan als een level haalt op je telefoon je hem ook hebt in je xbla ding ofzo dus dat dat steeds zo in verbinding staat zeg maar![]()
Kan dat?
quote:Jezus, die gast met die snor en dat lange grijze haarOp vrijdag 22 oktober 2010 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wns_bij_pownews.html
ECHT APEN DIE WILDERS TEGENSTANDERS![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik ben dat dat Android te veel is wat je er mee kan en dat wil ik niet. En het ziet er stom uit ofzo :S
Maar misschien is dat bij elk weer anders
quote:Je hoeft er niets mee, ik gebruik ook maar enorm weinig appsOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik ben dat dat Android te veel is wat je er mee kan en dat wil ik niet.
quote:Gelukkig kan je alles aanpassen mocht je het willen, van je icoontjes, achtergronden tot zelfs hoe de menubalken eruit zien!En het ziet er stom uit ofzo :S
quote:Yeah ze verschillen wel veel van uiterlijk!Maar misschien is dat bij elk weer anders
quote:kUTLUI ZIJN HETOp vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jezus, die gast met die snor en dat lange grijze haar
quote:IK DENK DAT IK EEN KEER OP APPLE OVER GA DAT IS WAT MEER DICHT GEHOUDEN TOCH?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]Android kun je helemaal aanpassen zoals je zelf wil. Dus als jij een stomme achtergrond wil doe je dat. Als ijj een stomme skin wil doe je dat
.
En nee, teveel is het niet, ja er kan veel mee, maar je hoeft ook niet alles te gebruiken? En in 90% van de gevallen is het intuïtiever dan Windows Mobile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |