Ik zag de post van nick als #299, ik was dus blijkbaar #301.quote:
Zoals wel vaker. Ech wanneer gaat hij een keer gedragen naar zijn leeftijd?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE want dan krijgen we nog meer flodder praktijken, en zullen er dan nog meer 14 jarige kinders bij komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoals wel vaker. Ech wanneer gaat hij een keer gedragen naar zijn leeftijd?
Nja het is dat FL net 16 is geworden, anders had ik die vraag wel willen stellenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wanneer de geschiedenisboeken gaan vermelden dat Hitler geen massamoordenaar, maar een vredesduif was en de KKK een partij is voor iedereen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wanneer de geschiedenisboeken gaan vermelden dat Hitler geen massamoordenaar, maar een vredesduif was en de KKK een partij is voor iedereen!AHa, dat is toch dezelfde dag als pasen en Pinksteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, en wanneer alle sterren in het universum op één lijn staan met de maan Etherion in de 5e constilatie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
AHa, dat is toch dezelfde dag als pasen en Pinksteren?
Dief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Copy gejat van Black Ops, het moet niet gekker worden
Volgens mij was jij ouder dan AQ?quote:
En jij was toch eerlijke henkie die niet jat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ouder dan AQ?
Dus....quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
En jij was toch eerlijke henkie die niet jat.
En nu zomaar een black cop jatten, het moet niet gekker worden.
Na 36 x mag dat ook wel ja...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:01 schreef Flodder450 het volgende:
Zeg Sigmund...
ik zet de OP er tenminste wel atijd in
Weer een hele avond lekker met je grote oranje ballen gespeeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn intensieve training, ben kapot!
Ga werken....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:11 schreef Svubeqak het volgende:
Wat een succes topics zijn het allemaal ook geworden.![]()
Want je bent geen crew meer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:27 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ik behoor weer tot de groep der menschen met een leven
Nee dat krijg ik nog niet voor elkaarquote:
Woohoo klinkt goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik nog niet voor elkaar
Gister mijn afstudeerpresentatie gehouden, nu nog de punten op de i in mijn scriptie en klaar is kees
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik nog niet voor elkaar
Gister mijn afstudeerpresentatie gehouden, nu nog de punten op de i in mijn scriptie en klaar is kees
Gefeliquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef Silenus het volgende:
Vriend van TS: Ik heb echt zin in een hete date!![]()
TS: Oh wat leuk, naar de sauna? Of eten bij de Mexicaan?![]()
Vriend van TS:Nee. Ik bedoel dan meer een spannende date.
![]()
TS: Ahhh ok! Leuk! Een enge film in de bios? Of gaan we in het donker wandelen door het park, hihi?![]()
Vriend van TS:![]()
Nee. Jeweet wel, zo'n ondeugende date.
![]()
TS: Oooohh haha, ja, kattenkwaad uithalen bij de buurman!![]()
Vriend van TS:Nee. Zo'n date waarbij ik je alle hoeken van de kamer laat zien, weet je wel?
TS: Huh, waarom? Ik weet toch hoe ze eruit zien?![]()
Vriend van TS: GAAN WE NA 3,5 JAAR NOU GODVERDOMME EEN KEER NEUKEN OF HOE ZIT DAT?!
TS:
Theezakjesquote:
Dat wief is stomquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
Nou ja stom is het niet, dit mogen van mij wel meer vrouwen doen hoor.
Oh dat weet ik niet, ken d'r niet.quote:
Cuz the nuns are gay?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
* Nick-GizMo is aan het dansen op : Benny Lava - My Loony Bun is Fine
I love to see you pee on us tonight.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Cuz the nuns are gay?
I want you inside Ed?
afgelopen dagen is het al minder sowiesoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:35 schreef GameBabe het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal! En ligt het aan mij of is er weinig gepost vandaag?
Sorry, ik had het druk op werk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:35 schreef GameBabe het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal! En ligt het aan mij of is er weinig gepost vandaag?
quote:
the horror,oh my god my eyes are meltingquote:
Stoer BBN. Je zou het keihard ketsen als het voor je deur stondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
the horror,oh my god my eyes are melting
Ze heeft wel de tril billen om op te petsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Stoer BBN. Je zou het keihard ketsen als het voor je deur stond
Weet je wel wat je nu zegt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
the horror,oh my god my eyes are melting
Baasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.thesmokinggun.(...)wood/macaulay-culkin
De tering,die gast ziet er uit.. Wel oude foto, mawar dat maakt niet veel uit
Jeugd held?quote:
Home Alone 1 en 2 waren geweldig die kijk ik elk jaar met de kerst weerquote:
Dat had ik met Gremlinsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Home Alone 1 en 2 waren geweldig die kijk ik elk jaar met de kerst weer
Die moet ik ook nog een keer zienquote:
Gast...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een keer zien
Weer een keerquote:
Auw...quote:
WTF, hoe loop je ook een winkel uit.quote:
Fable IIIquote:
De SC is saai de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
afgelopen dagen is het al minder sowieso
Hij laat ons niet zomaar achterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:49 schreef Nebo het volgende:
Ik denk dat hij weinig zin heeft om terug te komen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:55 schreef Carmichael het volgende:
[..]
De SC is saai de laatste tijdGelukkig zijn de gifjes van Tain er nog
Huh? Wat kom je hier doen dan?!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Carmichael het volgende:
Geen spannende dingen te doen of beleven in Leiden? Ik moet er komend weekend heen
Alleen Den Haag maakt het verhaal al boeiend genoegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh? Wat kom je hier doen dan?!!
En nee, laatste tijd niet echt mooie feestjes beleefd... Ja, ik was ope en feestje in Den Haag met alleen maar pinda's, maar dat maakt het nog niet tot een echt boeiend verhaal...
Dat is ook zo, sorryquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen Den Haag maakt het verhaal al boeiend genoeg!
Begin november lekker naar Loos in Tilburg, kom je mij, Ritse en Drankii wellicht nog tegen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh? Wat kom je hier doen dan?!!
En nee, laatste tijd niet echt mooie feestjes beleefd... Ja, ik was ope en feestje in Den Haag met alleen maar pinda's, maar dat maakt het nog niet tot een echt boeiend verhaal...
Amsterdam lacht je uit!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen Den Haag maakt het verhaal al boeiend genoeg!
Housewarmings zijn best ok!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:06 schreef Carmichael het volgende:
Spankmaster: Vriend en vriendin van me zijn in Leiden gaan wonen, waarom snap ik nog steeds niet.Maargoed, housewarming enzulks
Maar zou ik jou moeten kennen onder een andere naam, of mis ik een introductie?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Carmichael het volgende:
Geen spannende dingen te doen of beleven in Leiden? Ik moet er komend weekend heen
Viel de keer daarvoor wel mee. Maar ach, ik wil mijn doelgroep best verbreden voor sommige 16-jarige emo meidenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:06 schreef Carmichael het volgende:
Waarom ga je naar Loos Nebo?
Vorig jaar een keer naartoe geweest, best leuk. Al lag het gehalte 16 jarige emo-meisjes wat te hoog voor me
Spankmaster: Vriend en vriendin van me zijn in Leiden gaan wonen, waarom snap ik nog steeds niet.Maargoed, housewarming enzulks
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Viel de keer daarvoor wel mee. Maar ach, ik wil mijn doelgroep best verbreden voor sommige 16-jarige emo meiden(ik mag dat nog
)
Als ik dat zou zeggen is natuurlijk meteen alle spanning er van afquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar zou ik jou moeten kennen onder een andere naam, of mis ik een introductie?
Gewoon even een mail sturen naar forum@fok.nl, daar zijn ze altijd heel lief voor mensen die hier in de SC postenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen is natuurlijk meteen alle spanning er van af
Ik lurk al een tijdje mee op het forum maar heb pas maar eens een account aangemaakt. Al hoewel, vroeger poste ik wel redelijk actief onder de naam Sackboy maar daarvan ben ik het wachtwoord kwijt.
Ja dag, ben jij sackboy??quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen is natuurlijk meteen alle spanning er van af
Ik lurk al een tijdje mee op het forum maar heb pas maar eens een account aangemaakt. Al hoewel, vroeger poste ik wel redelijk actief onder de naam Sackboy maar daarvan ben ik het wachtwoord kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |