quote:
Ik zit op mn werkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 <span class="editsec">:46</span> schreef Nebo het volgende:
Spank, heb jij Super Meat Boy al van XBLA getrokken? Goddomme wat is die heerlijk moeilijk en frustrerend zeg
Die trailers zien er al zo naar uit dat ik het spel al na 5 minuten weg zou leggen...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:49:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zit op mn werken over het algemeen hou ik niet zo van godsgruwelijk kut klote fucking RAAAAAAAAAAHH FRUSTREREND!!!!-spellen, helemaal niet als het platformers zijn...
quote:
*fapfapfap*quote:
quote:Ik zou eigenlijk Tilburg onveilig moeten maken met Ritse nu, maar in plaats daarvan ben ik aan het leren over angststoornissen. Ook erg interessant, maar een angststoornis blijkt geen bier te zijnOp woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Zometeen komen hier wat leuke mensen eten, what's up met jullie?
quote:Op een woensdagOp woensdag 20 oktober 2010 18:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk Tilburg onveilig moeten maken met Ritse nu, maar in plaats daarvan ben ik aan het leren over angststoornissen. Ook erg interessant, maar een angststoornis blijkt geen bier te zijn
quote:Psychologie en dan de richtingen sociale psychologie en klinische en gezondheidspsychologieOp woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op een woensdag? Maar wat voor studie doe je dan? Ook over AD?
quote:Ah vriendin van mijn vriendin doet ook psychologie, best pittig?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Psychologie en dan de richtingen sociale psychologie en klinische en gezondheidspsychologie
quote:Het is op zich prima uit te houden. Precies uitdagend genoeg!Op woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah vriendin van mijn vriendin doet ook psychologie, best pittig?
Super Meat Boy![]()
quote:Ik zit nog alleen op kantoor aan mijn scriptie te werken, terwijl ik in hele andere dingen zin heb...Op woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Zometeen komen hier wat leuke mensen eten, what's up met jullie?
quote:Nou Poit kom erin!Op woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zit nog alleen op kantoor aan mijn scriptie te werken, terwijl ik in hele andere dingen zin heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nou Poit kom erin!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PoitDe Kok kom erin
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Nee, Bibbedie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, BibbedieHèhèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:wat is dat
quote:Sackboy was wel tof ook al heeft hij het 360 topic kapot gemaaktOp woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]![]()
Maar ik vond Sackboy best een toffe user! Een beetje een relnicht, dat weer wel, maar dat past ook wel bij je!
quote:In je sig staat iets andersOp woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy was wel tof ook al heeft hij het 360 topic kapot gemaakt
quote:
quote:Het geheim zit hem in de staart van de zin!Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat een volk zeg bij Fans op sbs6![]()
![]()
![]()
quote:Het énige positieve aan die film! En het is dan ook wel HEEL positierf!!
quote:True, toevallig eergisteren gezien, wat een kutfilm. Behalve zij dan inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het énige positieve aan die film! En het is dan ook wel HEEL positierf!!
quote:Nog slechter dan 1?Op donderdag 21 oktober 2010 07:24 schreef Bart het volgende:
[..]
True, toevallig eergisteren gezien, wat een kutfilm. Behalve zij dan inderdaad.
quote:Ik vond 1 nog wel vermakelijk. 2 was echt belabberd.
quote:Nee dan moet je 2 zeker niet gaan kijken...Op donderdag 21 oktober 2010 09:01 schreef Tain het volgende:
Dan ga ik 2 echt niet kijken. Heb me er toe moeten dwingen om 1 al af te kijken, al werd die meer naar het einde toe steeds wat vermakelijker
quote:Breek me de bek niet open over Transformers 2Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wou 2 nog kijken, zelfde als transformers 2
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over Transformers 2
Echt de eerste film ooit waarbij ik naar het einde toe in slaap viel
quote:Ach ja, Michael Bay films
quote:Bullshit. Pure bullshit. Iron Man 2 had tenminste nog een degelijk verhaal. TF2 was gewoon echt saai.Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef Bart het volgende:
Transformers 2 is beter dan Iron Man 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:QFTOp donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef Bart het volgende:
Transformers 2 is beter dan Iron Man 2.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Haters
Transformers was tof als tekenfilmserie, als film doet het totaal geen recht aan.
quote:Iron Man 2 een verhaal? Welk verhaal? Echt, die film ging he-le-maal nergens over. Net als Transformers 2, maar daar zat meer chick en betere actie in. Plus wat Mi... PSP zegt: Transformers zijn tof, Iron Man is een pisnicht.Op donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bullshit. Pure bullshit. Iron Man 2 had tenminste nog een degelijk verhaal. TF2 was gewoon echt saai.
quote:War for Cybertron is ook best tof en die moet ik nog steeds uitspelenOp donderdag 21 oktober 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Haters
Transformers was tof als tekenfilmserie, als film doet het totaal geen recht aan.
quote:QFTOp donderdag 21 oktober 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Haters
quote:Je hebt DR2 nog niet eens uitOp donderdag 21 oktober 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ook. Maar vandaag begin ik aan de nieuwe fallout
. Kan AC2 weer aan de kant
quote:Jij speelt games langer dan 2 uurOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt DR2 nog niet eens uit
Koop jij games om ze na 2 uur in de kast te mikken of wat?
quote:Uhm nee, maar ik wil wel vaak iets nieuws. Dus ja er staan vrij veel spellen in de kast, daarom van de week eens echt begonnen aan AC2.Op donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt DR2 nog niet eens uit
Koop jij games om ze na 2 uur in de kast te mikken of wat?
quote:Team Fortress 2:Op donderdag 21 oktober 2010 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh en daarbij ben ik echt een online speler, aantal uren in MW2 wil ik niet weten, en ik ben ook blij dat ik het niet meer terug kan zoeken van CoD2, want daar begon het allemaal
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Team Fortress 2:
Playtime (hours):
1.3 last two weeks
1116.61 on record
quote:Ook een hele tijd gedaan, en dan meer op de pc dan xboxOp donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Team Fortress 2:
Playtime (hours):
1.3 last two weeks
1116.61 on record
quote:Cop LandOp donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef koei het volgende:
Net als dat je elke film met Sylvester Stallone ook niet moet kijken voor het verhaal.
quote:Het verhaal was te ingewikkeld voor jou, dat is heel wat anders dan een slecht verhaal. Het is een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar heb me toentertijd echt niet aan de film geërgerd ofzo. Ik heb een leuke avond gehad en daar draait het om bij een film!Op donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef Bart het volgende:
Daarbij hoeft het verhaal inderdaad niet sterk te zijn, maar er moeten ook niet gaten ter grootte van de kut van Sugar Lee Hooper in zitten. En dat was helaas wel het geval met IM2.
quote:Ik denk dat mijn kennis iets verder reikt dan die van de scriptschrijversOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef koei het volgende:
[..]
Het verhaal was te ingewikkeld voor jou
quote:Heb je wel gelijk inOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef koei het volgende:
[..]
Het verhaal was te ingewikkeld voor jou, dat is heel wat anders dan een slecht verhaal. Het is een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar heb me toentertijd echt niet aan de film geërgerd ofzo. Ik heb een leuke avond gehad en daar draait het om bij een film!
Ik begrijp niet waarom mensen altijd zo zeuren over slechte films. Als het echt een slechte film is dan kijk je hem toch niet eens af, als je er uberhaupt al aan begint... Ik heb twee keer in de bioscoop liggen slapen tijdens een slechte film waar het wel druk was en ik dus geen zin had om weg te lopen. Blood Diamond vond ik ook een baggerfilm, is ook halverwege uitgezet (heb 'm later nog wel helemaal gezien in de bus richting de sneeuw, uiteindelijk viel hij best mee als je niet met andere dingen bezig bent tijdens het kijken)
quote:DusOp donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kennis iets verder reikt dan die van de scriptschrijvers.
Kom op, een nieuw element maken.
quote:Dus wat?
quote:Je weet hoe je complete zinnen moet maken?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet hoe je complete zinnen moet maken?
quote:Hmm je bent nog erger als Flodder.Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet hoe je complete zinnen moet maken?
quote:Het is 'erger dan'.Op donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm je bent nog erger als Flodder.
quote:Waarom denk je dat ik de woorden niet begrijp? Dat is het probleem niet. Een woord an sich zegt niet veel, daarom hebben slimme mensen bedacht dat je er ook zinnen mee kan maken.Zo goed? Beetje jammer, dat je niet genoeg kennis hebt om simpele woorden te begrijpen
quote:Ach ja, ik betwijfel of je hem nog wat bij kan brengen.
quote:PoederSuikerPoeder, niet poedersuiker.Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah poedersuiker staat ook al weer meteen klaar...
quote:Heel goed, maar wat wil je daar nou mee zeggen? Het lijkt erop alsof je trots op jezelf bent. Terecht overigens, als je een jaar of zes zou zijn, of een IQ hebt onder de 60.Maar goed, weer een hele zin erbij, en verrek nu weer 1.
quote:Oh ja? Oké, dan heb ik er ook eentje voor jou:En als 1 woord niet genoeg zegt, dan ben je de uitleg niet eens waard..
quote:Helaas, dat wilde ik niet zeggen. Toch wel lastig he, zo'n los woord?
quote:Ah. Ja. Je hebt helemaal gelijk! Scherp hoor. Wat een baas ben jij zeg, poe hé.En als je niet begrijpt waarom ik dat er bij zet over 1 zin en weer 1 zin, ben je dus echt achterlijk.
Maar dat vermoeden had ik al.
quote:Ik denk dat Bart de context niet begrijpt en dat hij niet de enige isOp donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas, dat wilde ik niet zeggen. Toch wel lastig he, zo'n los woord?
quote:Inderdaad. "zelfkennis". Heel mooi, maar doel je op mijn zelfkennis, jouw zelfkennis, de zelfkennis van de scriptschrijvers waar ik het over had? En is die zelfkennis goed, of juist slecht? Je moet natuurlijk wel begrijpen, beste Nick-GizMo, dat we nog niet allemaal jouw niveau van ontwikkeling bereikt hebben, en dus niet allemaal met één oogopslag snappen wat je bedoelt.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart de context niet begrijpt en dat hij niet de enige is
quote:Ja daar dacht ik nou ook net aan
quote:Ik heb er al eentje vast.
quote:Dat gaat altijd goed met bier
quote:ff plaatjes openen in een nieuw venster en dan zie je ze welOp donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Tain het volgende:
hmm ik zie nu geen plaatjes maar alleen de tekst:
EA93BEB64B4A-1.jpg
6C327113B7E7-1.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |