abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87906646
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:02 schreef WupWup het volgende:
Misschien even handig om erbij te vermelden dat jullie nu in een bijzondere situatie zitten. Dat schrijf je ook wel, maar kan makkelijk overheen gelezen worden ;)

Fijn dat je al zoveel verschil merkt Solagratia! Echt goed dat je een lk hebt ingeschakeld :Y

Rond 3 maanden zit inderdaad een regeldag nytar. Maar om de 2 uur drinken kan ook heel normaal zijn :)
Het staat er toch, laatste alinea... Mijn aanpak... Energie sparen enzo...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:19:42 #127
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87907069
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het staat er toch, laatste alinea... Mijn aanpak... Energie sparen enzo...
Ik heb even moeten nazoeken wat er precies aan de hand is. Ik volg niet alle draadjes, kost me teveel tijd. :@ Sterkte met alles. :*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_87908757
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:02 schreef WupWup het volgende:
Misschien even handig om erbij te vermelden dat jullie nu in een bijzondere situatie zitten. Dat schrijf je ook wel, maar kan makkelijk overheen gelezen worden ;)

Fijn dat je al zoveel verschil merkt Solagratia! Echt goed dat je een lk hebt ingeschakeld :Y

Rond 3 maanden zit inderdaad een regeldag nytar. Maar om de 2 uur drinken kan ook heel normaal zijn :)
Ik had al in het baby'tjes topic gelezen over de kleine van Tico, dus ik snapte hem wel :)

@ Tico: Ik moest van de LK dus 20 minuten voeden op zijn minst. Dat is Amy niet gewend, dat ze moeite moet doen. Ik heb het idee dat mijn borst niet leeg is, want als ik erin knijp dan komt er nog melk uit. Of zegt dat niets? Misschien wil ze dan gewoon inderdaad niet meer drinken :P Ik weet niet goed of ik na een kwartier drinken nog moet blijven aanleggen zodat ze in 5 minuten misschien nog 3 slokjes neemt, of gewoon stoppen.
Verder wil ik je veel sterkte wensen met je kleine en de komende tijd!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:18:29 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87909268
Sola, als ik op het juiste punt duw dan komt er ook nog wel es een drupje uit na de voeding, het gaat er meen ik om dat je borst voor de voeding waarschijnlijk 'vol' aanvoelt en na de voeding 'soepel'. Ik ben zelf dus continu in mn borsten aan het knijpen en voelen om te voelen of er wel verandering inzit.
pi_87910640
Waarom heb je het idee dat je borst niet leeg is? Alleen voor het druppie wat je er nog uit kan knijpen, of voelt je borst niet lekker soepel na een voeding?
Ik denk dat als ze een kwartier heeft gedronken en dan begint te vechten, dat ze dan gewoon genoeg heeft gehad. Als je haar aan de andere kant zou aanleggen, wat doet ze dan? Aangezien je een overproductie hebt, lijkt het mij dat je gewoon genoeg melk hebt in een borst voor een voeding.

Ik zit vandaag ook opeens weer met veel melk, dat ik vanmiddag na een voeding gewoon nog 100cc eraf kolf met een handkolf. Jen was er erg blij mee.

Als ik Leyla aanleg terwijl ze genoeg heeft, dan wordt ze heel boos.

(Oh en ze heeft echt een soort van communicatie met mij, zo maakt ze geluidjes die ze alleen maakt bij honger, trekt ze een op een vieze manier haar neus op als ze genoeg heeft en als ze haar speen ziet en ze hoeft m niet steekt ze haar tong uit, gaaf he??)
pi_87911065
Mijn borsten voelen eigenlijk altijd soepel en zacht. Behalve toen ik een keer 9 uur niet gevoed had (dochter sliep door). Dus ik check het door te knijpen en dan kijken of er nog melk uit komt. Maar 1 drupje zegt dus niets? Ik heb haar nog niet weer aan beide kanten aangelegd, maar dat ga ik dan wel proberen. Het gaat er om dat ze lang genoeg aan een kant drinkt toch voor de achtermelk?

Tico dat communiceren is echt O+ Amy reageert heel erg op het losmaken van mijn bh, dan doet ze haar mond wijd open en zegt ze "aah aah aah" :D
pi_87912286
Ja het gaat erom dat ze die achtermelk binnen krijgt. Ik vroeg het alleen omdat je nu niet weet waarom ze boos wordt. Is het omdat ze meer melk wilt of omdat ze klaar is met drinken. 1 manier om daar achter te komen. Dus ga niet weer steeds 2 borsten aanbieden als de lk je aanraad dat niet te doen.
pi_87916621
LK zei wel dat ik nog een slokje kon aanbieden van de andere borst als ik niet helemaal zeker was of ze wel genoeg had. Als ik dan een kwartier laat drinken aan borst 1 en dan als ze gaat vechten borst 2 nog aanbiedt, dan kan dat toch?

Het is dat ik borstvoeding belangrijk vindt voor mijn dochter, want dit is best een gepuzzel. Maar goed, ik moet er gewoon weer even vertrouwen in krijgen.
pi_87916956
Als het straks weer goed loopt komt dat vertrouwen hopelijk snel weer terug.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:01:27 #135
12913 GreatWhiteSilence
pi_87918902
Ik voed tegenwoordig alleen nog maar met links, maar ook al ligt rechts al maanden stil, ik kan er zo een drup melk uit krijgen als ik wil, ook al zou je denken dat hij na al die maanden toch wel leeg zou moeten zijn... :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_87919042
Nee, ik kon nog heel lang druppies uit m'n borst knijpen toen ik gestopt was met voeden.
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:19:13 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87943695
Bass-Miss, ik las de update in het update topic. Wat sneu! :*

Tico, hier ook nog even sterkte toegewenst komende tijd :Y
pi_87943850
Bass Miss wat ontzettend verdrietig :'( Sterkte... :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:32:29 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87946230
Nou hier een slechte drinker. Meneer wil alleen nog uit een beker drinken en 's nachts uit de borst. Niet handig dus...
Ik kolf me suf. Knap hoe bijv BJ het zo lang heeft volgehouden.
En nu dacht ik vandaag dat mijn dubbele kolf het begaf, maar dat bleek achteraf (gelukkig) de nieuwe adapter.
pi_87948804
Misschien daarom dat mijn produktie nu goed bleef...
pi_87985683
quote:
Die vind ik grappig.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:30:40 #143
259886 pessie
pi_87987257
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die vind ik grappig.
Ik ook!
pi_87999498
:D Briljant!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:19:00 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_88001781
Zijn er hier dames die de cerazette slkken? Ik heb nog een ongeopende (in seal dus) strip en eentje waar de helftuit is. Anderhalve maand dus.
Ik dacht, ik vraag het eerst hier alvorens ik ze weg gooi.
pi_88002806
Oeh!!!! Ik ben bezig met m'n allerlaatste opdracht voor m'n opleiding. En ik hoef nog maar 5,5 punten. Morgen eens even flink m'n hersens kraken!
pi_88003060
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef Ticootje het volgende:
Oeh!!!! Ik ben bezig met m'n allerlaatste opdracht voor m'n opleiding. En ik hoef nog maar 5,5 punten. Morgen eens even flink m'n hersens kraken!
Even doorzetten! Succes ermee :)
Ik moet alleen de stage nog (opnieuw) doen, maar dat wordt pas als de baby geboren is
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:28:49 #148
12913 GreatWhiteSilence
pi_88005531
We waren vandaag op bezoek bij mijn schoonouders en Annicka maakte daar nogal een akelige val: ze struikelde over iets en viel tegen de deur. :( Huilen natuurlijk en na even een knuffel legde ik haar aan. Ik weet niet meer precies hoe mijn schoonmoeder het zei, iets van 'even een troosttiet'. :D Mijn man en schoonvader waren nogal flabbergasted dat ze het woord 'tiet' zei, geloof ik. _O-
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:41:38 #149
259886 pessie
pi_88018593
GWS haha! Alhoewel wel heel naar dat ze zo viel. Maar inderdaad, bv als troostmiddel, werkt als een trein! Wat ik me afvraag, misschien een hele stomme vraag maar als je dat vaak doet leren ze dan eten als troost te zien? Of valt dat gigantisch mee? Ik geef Nathan ook altijd bv als hij verdrietig is, maar kan dit kwaad?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:28:52 #150
12913 GreatWhiteSilence
pi_88020107
Geen idee, maar ik denk niet dat bv echt vergelijkbaar is met vast voedsel en snoep. Als het een effect heeft, gaat het misschien om het sabbelen op een lolly als ze zich verdrietig voelt ofzo? Dat lijkt me het beste vergelijk. Al heeft een lolly weer geen beschermende armen, die bij bv wel bijgeleverd worden... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')