quote:Het staat er toch, laatste alinea... Mijn aanpak... Energie sparen enzo...Op zondag 24 oktober 2010 18:02 schreef WupWup het volgende:
Misschien even handig om erbij te vermelden dat jullie nu in een bijzondere situatie zitten. Dat schrijf je ook wel, maar kan makkelijk overheen gelezen worden
Fijn dat je al zoveel verschil merkt Solagratia! Echt goed dat je een lk hebt ingeschakeld
Rond 3 maanden zit inderdaad een regeldag nytar. Maar om de 2 uur drinken kan ook heel normaal zijn
quote:Ik heb even moeten nazoeken wat er precies aan de hand is. Ik volg niet alle draadjes, kost me teveel tijd.Op zondag 24 oktober 2010 19:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het staat er toch, laatste alinea... Mijn aanpak... Energie sparen enzo...
quote:Ik had al in het baby'tjes topic gelezen over de kleine van Tico, dus ik snapte hem welOp zondag 24 oktober 2010 18:02 schreef WupWup het volgende:
Misschien even handig om erbij te vermelden dat jullie nu in een bijzondere situatie zitten. Dat schrijf je ook wel, maar kan makkelijk overheen gelezen worden
Fijn dat je al zoveel verschil merkt Solagratia! Echt goed dat je een lk hebt ingeschakeld
Rond 3 maanden zit inderdaad een regeldag nytar. Maar om de 2 uur drinken kan ook heel normaal zijn
quote:Die vind ik grappig.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef WupWup het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)52fa3d8eef5fc0f528-1
quote:Even doorzetten! Succes ermeeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef Ticootje het volgende:
Oeh!!!! Ik ben bezig met m'n allerlaatste opdracht voor m'n opleiding. En ik hoef nog maar 5,5 punten. Morgen eens even flink m'n hersens kraken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |