quote:Met de mijne?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Geen idee
Hoe is het met je productie?
quote:
quote:Ja Harry drinkt en eet slecht de laatste paar dagen. Alles wat erin ging als zoete koek, wil hij niet meer of heel weinig. Rapley wil ook niet zo want hij gooit alles op de grond. Vorige week nog 1 snee brood, nu met moeite een halve. Fruit wil hij opeens niet meer na een paar happen. Alleen de pap die ik sinds lange tijd weer eens voor hem gemaakt heb, heeft hij vanochtend goed gegeten (maar ook maar een 80cc ofzo).Op vrijdag 22 oktober 2010 16:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Harry dronk minder en je kolfde toch minder en zo?
quote:Verkopen via Ebay toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:50 schreef Asyniur het volgende:
Yay voor langvoedster Twinks!
En als je weer overproductie krijgt, dan weet je wat je moet doen...
quote:Ja echt wel!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Verkopen via Ebay toch?![]()
![]()
![]()
Hmm, dat klinkt toch wel alsof hij ergens last van heeft Asy. Hij is gewoon een bikkelHier nu ook een combi van Rapley en voeren hoor, nu hij minder drinkt. Soms heeft hij gewoon geen zin meer om het zelf te doen, dan raakt hij gefrustreerd dat hij kleine dingen nog niet goed in zijn mond krijgt ofzo.
Niels blaast de melk ook naar buiten als hij er geen zin meer in heeftmijn vloeibare goud! en gisteren liet ik een flesje afgekolfde melk uit mijn handen vallen
![]()
quote:Volgens mij mixte freecell bij kind #1 borstvoeding met 'mijn eerste papje' ik weet alleen niet van welk merk dat is, anders freecell even vragen?.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja echt wel!
Ik ga morgen in elk geval even een pak biobim speltpap halen voor 's ochtends (en evt 's middags).
Wat zijn het toch een stel knoeierds bij elkaar!
Ow dat is zonde! Ik vond het ook al zo erg dat mijn man van de week 120cc moest wegspoelen...
quote:Dank je, ik zal haar een PM sturen.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Volgens mij mixte freecell bij kind #1 borstvoeding met 'mijn eerste papje' ik weet alleen niet van welk merk dat is, anders freecell even vragen?.
quote:Late reactie, druk weekend gehad
quote:Ik merk het bij Leyla aan haar drink gedrag. Begin is snel zuigen, dan komt er een tsr, dan zuigt ze niet maar hoeft ze alleen te slikken, en snel... En dan gaat ze rustig over in zuig slik, zuig slik. Ik heb altijd mn hand op haar rug liggen , dus ik voel haar duidelijk slikken. Na een poosje gaat dat dan over in zuigen, maar niet slikken. Dan krijgt ze dus de andere borst, omdat ze duidelijk wel blijft zuigen, maar amper meer slikt. (Eigenlijk is een borst nooit helemaal leeg, een kindje moet er gewoon meer moeite voor doen voor die laatste melk. Die laatste melk is natuurlijk wel hartstikke vet en daar blijven ze langer door verzadigd en groeien ze goed van. )Op zondag 24 oktober 2010 15:02 schreef Solagratia het volgende:
@ tico: hoe merk je dat je borst leeg is dan? Gaat ze dan "vechten" happen, loslaten, huilen?
quote:Of 3 aaneengesloten... Regeldag is niet per se 1 dag, ik ben meestal langer bezig.Op zondag 24 oktober 2010 18:02 schreef WupWup het volgende:
Misschien even handig om erbij te vermelden dat jullie nu in een bijzondere situatie zitten. Dat schrijf je ook wel, maar kan makkelijk overheen gelezen worden
Fijn dat je al zoveel verschil merkt Solagratia! Echt goed dat je een lk hebt ingeschakeld
Rond 3 maanden zit inderdaad een regeldag nytar. Maar om de 2 uur drinken kan ook heel normaal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |