Ook al is de propaganda nog zo snel.... Helaas kan je makkelijk 2 of 3 oorlogen beginnen voordat de waarheid met z'n tong op de schoenen de leugen heeft ingehaald. En tegen de tijd dat mensen het geloven zijn de criminelen al met pensioen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bedoeling van mijn post was niet deze eindeloze discussie voor de 1000ste keer te voeren, maar een andere. Namelijk: waarom wordt er elke keer zo lacherig over gedaan als objectieve onderzoeken worden gedaan en met opzienbarende resultaten komen. Ik heb het idee dat dit ook in de media onderbelicht wordt en dat het gros van de mensen er te lacherig over doen, puur omdat het niet in hun wereldbeeld past.
Mijn vraag is dus, vinden jullie dat het van lieverlee niet eens een keer serieus genomen moet worden nu steeds meer filmmateriaal en onderzoeksresultaten uitwijzen dat het standaard-verhaal misschien niet helemaal klopt?
Lees eerst eens de OP. Ik probeer niks te bewijzen of mensen over te halen, ik stel alleen de vraag of we van lieverlee niet eens counter-bewijs net zo serieus moeten gaan nemen als de verklaring van zo'n 9/11-commissie i.p.v. het steeds met een lachertje af te doen. Maar de discussie gaat (logisch natuurlijk) een totaal andere kant op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:10 schreef Adames het volgende:
Swetsenegger, moest je nou weer zo nodig dit topic al op de eerste pagina ontkrachten.
En de hele aluhoedjesbende groep mensen die sceptisch zijn t.o. de officiele lezing zou een half jaar geleden niet op die website gedoken zijn als een reu op een loopse teef maar keurig wachten tot het op prisonplanet komt te staan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat de onderzoeksresultaten volgens mij al in April bekend waren en het geen nut heeft dit 6 maanden op je homepage te laten staan?
Uit je post blijkt al een bevooroordeeld standpunt. Het onderzoek is trouwens al 1,5 jaar oud maar heeft naar mijn mening nooit echt aandacht gekregen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En de hele aluhoedjesbende groep mensen die sceptisch zijn t.o. de officiele lezing zou een half jaar geleden niet op die website gedoken zijn als een reu op een loopse teef maar keurig wachten tot het op prisonplanet komt te staan?
Er zal ongetwijfeld genoeg verzameld zijn toentertijd...quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe komt de universiteit van Kopenhagen trouwens aan dat materiaal ?
Dit soort berichten maakt je verhaal er niet geloofwaardiger op ....quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld genoeg verzameld zijn toentertijd...
Dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:10 schreef Adames het volgende:
Swetsenegger, moest je nou weer zo nodig dit topic al op de eerste pagina ontkrachten.
Pfff...lees eerst nou maar gewoon de openingspost even. Ik heb al 3 keer aangegeven dat het niet mijn intentie is om mensen van een complottheorie te overtuigen. Maar verzin je eigen verhaaltje er maar omheen zodat je alles belachelijk kan maken. Dat slaapt een stuk makkelijker!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit soort berichten maakt je verhaal er niet geloofwaardiger op ....
Je ontwijkt mijn vraag, waarom zijn de oh zo mondige 9/11-sceptici hier (ondertussen) niet 18 maanden geleden op gedoken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uit je post blijkt al een bevooroordeeld standpunt. Het onderzoek is trouwens al 1,5 jaar oud maar heeft naar mijn mening nooit echt aandacht gekregen.
Dus de oorsprong is niet aantoonbaar van Ground Zero , de universiteit van Kopenhagen doet een wereldkundige ontdekking, maar er staat niets op de site . En wij moeten dit soort priet praat geloven ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pfff...lees eerst nou maar gewoon de openingspost even. Ik heb al 3 keer aangegeven dat het niet mijn intentie is om mensen van een complottheorie te overtuigen. Maar verzin je eigen verhaaltje er maar omheen zodat je alles belachelijk kan maken. Dat slaapt een stuk makkelijker!
Ik wil nog even benadrukken dat ik een objectieve discussie op gang wil brengen. Dit is dus niet wat ik denk, maar wat ik heb gelezen en mij een beetje tot nadenken heeft gezet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag, waarom zijn de oh zo mondige 9/11-sceptici hier (ondertussen) niet 18 maanden geleden op gedoken?
Ik mag toch aannemen dat als ze resten van het WTC onderzoeken, ze toch ook resten van het WTC onderzoeken. Op jouw manier kun je elk onderzoek wel onderuithalen, ook de officiele onderzoeken van een 9/11-commissie. Jij ook niet met je neus bovenop dat onderzoek te kijken, maar je neemt het wel voor waar aan. Snap je m'n punt een beetje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus de oorsprong is niet aantoonbaar van Ground Zero , de universiteit van Kopenhagen doet een wereldkundige ontdekking, maar er staat niets op de site . En wij moeten dit soort priet praat geloven ?
Come on man
Je had al heel wat op je kerfstok, en nu dit ook nog?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef Pool het volgende:
Ik heb het daar neergelegd toen achter de schermen van fok! werd overlegd om TRU en BNW op te heffen. Dat vond ik zo sneu voor alle complotmensjes dat ik met een chemtrailvliegtuigje explosiestof heb uitgestrooid boven Ground Zero.
Geloofwaardiger als de 9/11 conspiracies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:18 schreef NightH4wk het volgende:
De hele VS bestaat niet. Amerika is nooit ontdekt! Dit is een hoax om ons klein te houden.
Als we in het vliegtuig stappen dan landen we gewoon in een gemaakt landschap in China.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Geloofwaardiger als de 9/11 conspiracies.
Misschien, maar het WTC laten inknallen en het dan doen voorkomen alsof het de schuld is van de Islam werkt natuurlijk effectiever: dichter bij huis, het raakt veel mensen persoonlijk, het zaait een enorme angst...en als je maar genoeg angst en verontwaardiging zaait en iets ook nog es heel veel mensen persoonlijk raakt/ dichtbij komt kun je natuurlijk heel wat meer mensen (wat zeg ik, een hele natie) achter je plan scharen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En daarvoor hadden ze een dergelijk horrorscenario nodig?
Denk je nou zelf niet dat ze dan ergens in het midden-oosten een of ander marine schip hadden laten opblazen door zogenaamde terroristen ?
Iedereen heeft allang een oordeel over de situatie, de meeste mensen zelfs alweer zo'n 9 jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, daar komen voornamelijk mensen die al min of meer een oordeel over de situatie hebben. Mijn vraag is van een andere soort.
Omdat dat rapport zeer duidelijk en verhelderend is? Heb je het NIST rapport eigenlijk wel gelezen? Of anderre officiele rapporten omtrent de WTC instorting? Vanuit mijn vakgebied (bouwkundig ingenieur, afstuderend momenteel op voortschrjidende instorting) heb ik die rapporten dus wel gelezen. En ook de vele verslagen van mensen die het er niet mee eens zijn en het proberen te ontkrachten. Zoek maar eens op Bazant crush down crush up (officieel verslag) en dan de tegenspraak van een of andere heiwa (vooral actief op verschillende internetfora). Is gewoon te bespottelijk voor woorden waar die kerel mee aankomt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil nog even benadrukken dat ik een objectieve discussie op gang wil brengen. Dit is dus niet wat ik denk, maar wat ik heb gelezen en mij een beetje tot nadenken heeft gezet.
Om antwoord te geven op je vraag: Volgens mij is het wel in het nieuws geweest. Maar feit is dat de officiele verklaring van de 9/11-commissie als maatstaf wordt gebruikt. Datgene wat via het officiele kanaal naar buiten wordt gebracht wordt klakkeloos (terecht of onterecht) overgenomen door de mainstream media. Welke reden hebben zij om te twijfelen aan dat verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |