en ouderwets op de deur bonzen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef rival het volgende:
[..]
Die bb laat ik lekker op werk voorlopig
de enige die de deur voor me open kan doen neemt niet op en ik weet waarom zijn tel ligt in mijn auto hij staat er vlak naast te werken maar hoort dat vast niet
Dan kom ik uit bij een slootquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Over het hek klimmen dan maar!
Dat is shitquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef rival het volgende:
[..]
Die bb laat ik lekker op werk voorlopig
de enige die de deur voor me open kan doen neemt niet op en ik weet waarom zijn tel ligt in mijn auto hij staat er vlak naast te werken maar hoort dat vast niet
Och, je zal niet verdrinken in een slootquote:
spring erover heenquote:
I know meisquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:48 schreef missbehavin het volgende:Wat blijft vol zitten toch een kutgevoel
Still doing thatquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en ouderwets op de deur bonzen dan?
Tis koudquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, je zal niet verdrinken in een sloot
Ja, maar je overleefd het wel!quote:
quote:
quote:
quote:
Haaai Giertje!quote:
quote:
ola lotusbloempjequote:
Ehm, op zich wel. Maar ben totaal blut, dus ik kan geen stap verzetten tot er iets gestort wordt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben jij toevallig nog vrij, vandeweek?
quote:
Ik heb deze maand nog OVquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, op zich wel. Maar ben totaal blut, dus ik kan geen stap verzetten tot er iets gestort wordt.
byebye man, byebyequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:09 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij kan ik veilig naar huis
Bye!
quote:
Dan heb ik wel adres/telefoonnummer nodig hequote:
geen leuk tentje waar je koffie kan drinken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, dan zit je wel in Deventer.
waar niks te doen is.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik wel adres/telefoonnummer nodig he![]()
Of kan ik gewoon bij een willekeurig huis aanbellen en vragen waar missbehavin woont?
Ja nee, sufquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen leuk tentje waar je koffie kan drinken?
quote:
Ja huppeltut is al 2 keer in de buurt geweestquote:
Het is dat ik nu geen geld heb anders was ik NU naar Deventer geredenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja huppeltut is al 2 keer in de buurt geweest
Ik kom voor jou, niet voor Deventerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, dan zit je wel in Deventer.
waar niks te doen is.
quote:
ik ben komend weekend weer in de buurtquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja huppeltut is al 2 keer in de buurt geweest
oew das gevoeligquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nagellakremover met aceton over je wondje laten vallen is niet leuk. Einde bericht.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik nu geen geld heb anders was ik NU naar Deventer gereden
Join the clubquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:18 schreef JoeBravo het volgende:
'navond.
fijn is dat, je niet top voelen maar geen idee hebben waar het van komt
Wtf doet iedereen ineens hier in de buurt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben komend weekend weer in de buurt
geen idee maar ik kan ook wel es een keer langswaaienquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf doet iedereen ineens hier in de buurt?
nogalquote:
Het kan erger. Vraag maar aan peuquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
dan ga ik wel meteen roepen 'Let niet op de zooi' want door alle shit komt er al maanden geen fuck meer uit mijn handen
Moet naar Groenlo en ga waarschijnlijk via de A1 omdat wanneer ik via de A12 rij, ik verplicht langs moet bij kennissen waar ik geen zin in hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf doet iedereen ineens hier in de buurt?
quote:
Groenlo, daar ging in vroeger wel eens stappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet naar Groenlo en ga waarschijnlijk via de A1 omdat wanneer ik via de A12 rij, ik verplicht langs moet bij kennissen waar ik geen zin in heb
Ook een beetje eigen belang hoor.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee maar ik kan ook wel es een keer langswaaien
Valt reuze mee, vorig jaar bij een vriend uit huis een rol aan vuilniszakken gevuld van 30m2 gehaaldquote:
ik heb een hekel aan drukte, dus ik blijf wegquote:
City Lidoquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groenlo, daar ging in vroeger wel eens stappen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een beetje eigen belang hoor.
Word gek hier
Ik werkte in de thuiszorg en moest iedere vrijdagochtend schoonmaken (quote:
quote:
Dat is echt de nummer 1 reden waarom ik niet eens in de buurt van de zorg wil komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werkte in de thuiszorg en moest iedere vrijdagochtend schoonmaken () bij een man die als interieur had gekozen voor klassiek vuilnisbelt.
![]()
Heb daar zo vaak staan overgeven. Zn matras stonk ook naar urine, was ook nat. Om maar iets te noemen.
Bestaat volgens mij niet meer, kan t me niet herinneren tenminstequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
PamPam, dat zat er een straat achter.
daar kijk ik niet eens meer van op eigenlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werkte in de thuiszorg en moest iedere vrijdagochtend schoonmaken () bij een man die als interieur had gekozen voor klassiek vuilnisbelt.
![]()
Heb daar zo vaak staan overgeven. Zn matras stonk ook naar urine, was ook nat. Om maar iets te noemen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan drukte, dus ik blijf weg
klinkt bijna als een zondagquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag maar weer een lambal-dagje...
Ben vandaag wel 2 hele uurtjes uit bed geweest, om op de bank verder te hangen
Nu nog steeds in bed, maar dan wel met 2 hele lieve poezels
+1.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, op zich wel. Maar ben totaal blut, dus ik kan geen stap verzetten tot er iets gestort wordt.
* JoeBravo siddert en beeftquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met wat ik met jou van plan ben, is publiek ook niet gewenst
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu bij editie nl
BMW rijders zijn het meest opgefokt![]()
Is onderzoek naar gedaan
Hoe is het met *ik weet zijn (bij)naam niet*?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag maar weer een lambal-dagje...
Ben vandaag wel 2 hele uurtjes uit bed geweest, om op de bank verder te hangen
Nu nog steeds in bed, maar dan wel met 2 hele lieve poezels
Nee klopt. Was alternatief tentjequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bestaat volgens mij niet meer, kan t me niet herinneren tenminste
niks mis met ondergepoepte wcbrillenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt de nummer 1 reden waarom ik niet eens in de buurt van de zorg wil komen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
+1.behalve naar de tattooartist. maar daar heb ik speciaal geld voor opzij gezet.
quote:
zoals ik vandaag reed had ik ook een bmwrijder kunnen zijnquote:
en Audi dan,? of hebben die het meeste lak aan verkeerregels, dat kan ook nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu bij editie nl
BMW rijders zijn het meest opgefokt![]()
Is onderzoek naar gedaan
Mn oma woont gelukkig nog op haar zelfquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis met ondergepoepte wcbrillen
Wat vreemd is is dat ik het bij vreemden in het ziekenhuis niet zo erg vind om schoon te maken, maar toen ik laatst bij mn opa de wc schoonmaakte en er een poep-v aan de achterkant van de bril zat ik bijna over mn nek ging
Ja goed, hij is nu zijn studiootje in Breda aan het verven en opknappen enzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is het met *ik weet zijn (bij)naam niet*?
nu kom ik niet omdat ik bang voor je ben.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoals ik vandaag reed had ik ook een bmwrijder kunnen zijn![]()
iets teveel in de auto gezeten dit weekend denk ik
Ik hoorde het een aantal dagen terug al op radio 538, en BMW + Audi rijders stonden op een gedeeld eerste plaatsquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en Audi dan,? of hebben die het meeste lak aan verkeerregels, dat kan ook nog
Geen idee. Ik weet alleen dat bumperklevers zijn meestal bmw rijders of volkswagen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en Audi dan,? of hebben die het meeste lak aan verkeerregels, dat kan ook nog
neh, dit gedrag vertoon ik al jarenquote:
mijn opa en oma wonen ook nog op zichzelf, maar opa wil geen huishoudster en oma kan het met dr longen allemaal niet goed meer aan. Naast dat is opa gewoon een enorme vetpeukquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn oma woont gelukkig nog op haar zelfen heeft een hele goede huishoudster. (ook echt al 40 jaar dezelfde
)
Wat rij je dan voor een auto?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoals ik vandaag reed had ik ook een bmwrijder kunnen zijn![]()
iets teveel in de auto gezeten dit weekend denk ik
Dat is dom van je. En dat kom je hier melden, omdat....?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wilde ik mezelf zojuist donor maken, weet ik mijn DigID niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |