quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik nu geen geld heb anders was ik NU naar Deventer gereden
Join the clubquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:18 schreef JoeBravo het volgende:
'navond.
fijn is dat, je niet top voelen maar geen idee hebben waar het van komt
Wtf doet iedereen ineens hier in de buurt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben komend weekend weer in de buurt
geen idee maar ik kan ook wel es een keer langswaaienquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf doet iedereen ineens hier in de buurt?
nogalquote:
Het kan erger. Vraag maar aan peuquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
dan ga ik wel meteen roepen 'Let niet op de zooi' want door alle shit komt er al maanden geen fuck meer uit mijn handen
Moet naar Groenlo en ga waarschijnlijk via de A1 omdat wanneer ik via de A12 rij, ik verplicht langs moet bij kennissen waar ik geen zin in hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf doet iedereen ineens hier in de buurt?
quote:
Groenlo, daar ging in vroeger wel eens stappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet naar Groenlo en ga waarschijnlijk via de A1 omdat wanneer ik via de A12 rij, ik verplicht langs moet bij kennissen waar ik geen zin in heb
Ook een beetje eigen belang hoor.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee maar ik kan ook wel es een keer langswaaien
Valt reuze mee, vorig jaar bij een vriend uit huis een rol aan vuilniszakken gevuld van 30m2 gehaaldquote:
ik heb een hekel aan drukte, dus ik blijf wegquote:
City Lidoquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groenlo, daar ging in vroeger wel eens stappen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een beetje eigen belang hoor.
Word gek hier
Ik werkte in de thuiszorg en moest iedere vrijdagochtend schoonmaken (quote:
quote:
Dat is echt de nummer 1 reden waarom ik niet eens in de buurt van de zorg wil komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werkte in de thuiszorg en moest iedere vrijdagochtend schoonmaken () bij een man die als interieur had gekozen voor klassiek vuilnisbelt.
![]()
Heb daar zo vaak staan overgeven. Zn matras stonk ook naar urine, was ook nat. Om maar iets te noemen.
Bestaat volgens mij niet meer, kan t me niet herinneren tenminstequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
PamPam, dat zat er een straat achter.
daar kijk ik niet eens meer van op eigenlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werkte in de thuiszorg en moest iedere vrijdagochtend schoonmaken () bij een man die als interieur had gekozen voor klassiek vuilnisbelt.
![]()
Heb daar zo vaak staan overgeven. Zn matras stonk ook naar urine, was ook nat. Om maar iets te noemen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan drukte, dus ik blijf weg
klinkt bijna als een zondagquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag maar weer een lambal-dagje...
Ben vandaag wel 2 hele uurtjes uit bed geweest, om op de bank verder te hangen
Nu nog steeds in bed, maar dan wel met 2 hele lieve poezels
+1.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, op zich wel. Maar ben totaal blut, dus ik kan geen stap verzetten tot er iets gestort wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |