en ouderwets op de deur bonzen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef rival het volgende:
[..]
Die bb laat ik lekker op werk voorlopig
de enige die de deur voor me open kan doen neemt niet op en ik weet waarom zijn tel ligt in mijn auto hij staat er vlak naast te werken maar hoort dat vast niet
Dan kom ik uit bij een slootquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Over het hek klimmen dan maar!
Dat is shitquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef rival het volgende:
[..]
Die bb laat ik lekker op werk voorlopig
de enige die de deur voor me open kan doen neemt niet op en ik weet waarom zijn tel ligt in mijn auto hij staat er vlak naast te werken maar hoort dat vast niet
Och, je zal niet verdrinken in een slootquote:
spring erover heenquote:
I know meisquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:48 schreef missbehavin het volgende:Wat blijft vol zitten toch een kutgevoel
Still doing thatquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en ouderwets op de deur bonzen dan?
Tis koudquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, je zal niet verdrinken in een sloot
Ja, maar je overleefd het wel!quote:
quote:
quote:
quote:
Haaai Giertje!quote:
quote:
ola lotusbloempjequote:
Ehm, op zich wel. Maar ben totaal blut, dus ik kan geen stap verzetten tot er iets gestort wordt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben jij toevallig nog vrij, vandeweek?
quote:
Ik heb deze maand nog OVquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, op zich wel. Maar ben totaal blut, dus ik kan geen stap verzetten tot er iets gestort wordt.
byebye man, byebyequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:09 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij kan ik veilig naar huis
Bye!
quote:
Dan heb ik wel adres/telefoonnummer nodig hequote:
geen leuk tentje waar je koffie kan drinken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, dan zit je wel in Deventer.
waar niks te doen is.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik wel adres/telefoonnummer nodig he![]()
Of kan ik gewoon bij een willekeurig huis aanbellen en vragen waar missbehavin woont?
Ja nee, sufquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen leuk tentje waar je koffie kan drinken?
quote:
Ja huppeltut is al 2 keer in de buurt geweestquote:
Het is dat ik nu geen geld heb anders was ik NU naar Deventer geredenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja huppeltut is al 2 keer in de buurt geweest
Ik kom voor jou, niet voor Deventerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, dan zit je wel in Deventer.
waar niks te doen is.
quote:
ik ben komend weekend weer in de buurtquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja huppeltut is al 2 keer in de buurt geweest
oew das gevoeligquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nagellakremover met aceton over je wondje laten vallen is niet leuk. Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |