Dat zou misschien wel het beste zijn, maar dat gaat me te ver eigenlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Brokjes voor katten? Heb weinig verstand van die beesten, maar in de natuur eten ze ook geen droogvoer. Pens en runderhart
Ha! Tien keer opdrukken voor je spelfout!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:44 schreef Perruche het volgende:
Percolatorm'n ex heeft me er een gegeven (uit italie natuurlijk) maar m'n pa heeft hem te strak dichtgedraait en nu kan 'ie niet meer open
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef Syrena het volgende:
Ik eet zelden buiten de deur en haal echt nooit wat op stations/automaten. Ik vind het zelfs al erg dat ik me sociaal gedwongen voel om hier in de kantine (pardonnn restaurant) want te nemen, want het is voor de school (we praten over een bakje pastasalade van 55 cent).
Ik koop me wel lam bij de Action aan prulletjesdus ja.
EN IK HEB HET HUIS!!!Woensdag naar de Hypotheker, en morgen ff bellen wanneer ik naar de Rabobank kan. Datum staat op 15 december (volgende week pas tekenen ivm vakanties van mensen) maar t kan ook 1 december als me dat lukt
Moet je hem ff in heet/koud water leggen (drukverschil of zo)quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:44 schreef Perruche het volgende:
Percolatorm'n ex heeft me er een gegeven (uit italie natuurlijk) maar m'n pa heeft hem te strak dichtgedraait en nu kan 'ie niet meer open
Yep, volgens mijn dierenarts en de vorige dierenarts van mijn man wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
De aldi premium brokjes zijn beter dan het seniorvoer van whiskas??
Wow. Wij normaal voor max. 50 eur/week (incl alles,wc papier, douche spul, scheerspul etc). Maar mijn dure brood doe ik er niet in, is ook niet representatief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Volgens het Nibud is een huishouden dat uit 2 personen bestaat (één man en één vrouw) ¤ 81.76 kwijt aan voedingsmiddelen per week. Dus per maand grofweg zo'n ¤ 330.
http://www.nibud.nl/uitgaven/wat-kost/voeding.html
Ik eet meegenomen spul gewoon niet op. Ik heb een hekel aan geplet brood met muf beleg, dus zonde om het klaar te maken want ik eet het toch niet op. En dan koop ik iets.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik veel college heb zit ik zo aan 15 euro per dag... Ik heb namelijk koffie nodig en die 6 boterhammen die ik meeneem zijn om 11 uur al opIk accepteer het maar gewoon
Nee, metaal zet uit als de temperatur stijgt en krimpt als de temp daaltquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Moet je hem ff in heet/koud water leggen (drukverschil of zo)
Oh dat heb ik nog niet geprobeerd, zal ik doen. Wel groene zeep, waterpomptang en weet ik veel. mar goed ik mag nu geen koffie meer dus tjahquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Moet je hem ff in heet/koud water leggen (drukverschil of zo)
Katten zijn toch carnivoren? Wat geef je hem dan? Die van ons krijgt 2x per dag een beetje blikvoer en voor de rest staan er altijd droge brokjes en water. Rijst zou ze volgens mij nooit opeten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De aldi premium brokjes zijn beter dan het seniorvoer van whiskas??
Mijn dierenarts vond dat ik de kat vlees moest geven, terwijl ik dat juist ter preventie van blaas- en nierproblemen niet doe...
Nou, coolquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, volgens mijn dierenarts en de vorige dierenarts van mijn man wel.
Het vleesgehalte is hoger en het zoutgehalte lager en er zit niet zoveel as in.
Ze hebben ook seniorbrokjes.
Yihooquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef Syrena het volgende:
Dankie voor de felicitatiesmet mijn lekkere egoposts
![]()
En er komt een K&W heb ik besloten. Schijt aan de dieven
Ja precies, een van die tweequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, metaal zet uit als de temperatur stijgt en krimpt als de temp daalt
Nee geen drukverschilquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja precies, een van die tweeIk zei OOK koud dus hoezo nee
Nee, ik denk ook niet dat mijn kat rijst gaat etenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Katten zijn toch carnivoren? Wat geef je hem dan? Die van ons krijgt 2x per dag een beetje blikvoer en voor de rest staan er altijd droge brokjes en water. Rijst zou ze volgens mij nooit opeten.
Tevens: koffie.
Gefeliciteerd Syrena!!
Oja, een linkje zou ik ook wel willen.
Van de lucht!quote:
Al eens bevroren brood gesmeerd en meegenomen? Dan is het niet geplet (sowieso, als je een broodbak hebt plet je het ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik eet meegenomen spul gewoon niet op. Ik heb een hekel aan geplet brood met muf beleg, dus zonde om het klaar te maken want ik eet het toch niet op. En dan koop ik iets.
Heb je al geprobeerd of hij kattenmelk wel wil drinken? Niet te veel, maar dan krijgt hij tenminste wat vocht binnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat mijn kat rijst gaat eten![]()
Hij krijgt altijd brokjes van mij![]()
Helaas weet ik niet wat ie allemaal verder krijgt, want hij gaat nog wel eens uit eten bij de buren
De komende dagen blijft ie binnen.
Dit heeft iets te maken met dat je nu ook geen koffie mag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Perruche het volgende:
Ik ga woensdag naar de dokter voor bloed prikken mwheee. En ik moet gewoon op inloop spreekuur ik mag niet eens een afspraak maken
De lucht die vrij in- en uit kan stromen omdat er geen luchtdicht deksel op zit? Als je wilt mag jij ook opdrukkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Van de lucht!
Heee als je nou de bovenste helft koud maakt en de onderste warm. Krimp>zet uit>los!
Oh my. Ik ben niet zuinig, eet duur, koop te veel schoenen en kleren die ik te weinig draag en heb de kachel al aan. Maar ik heb het niet koud.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef j.t het volgende:
Gefeliciteerd Syrena.
Het is hier koud. En ik overweeg om de verwarming aan te doen. Maar ik wilde het graag tot november zonder volhouden, gewoon omdat datis
Ja dat vind ik ook belachelijk...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
Er is ook vegetarisch honden- en kattenvoer. Dat vind ik eigenlijk best ver gaan. Het zijn toch gewoon vleeseters?
Dat vind ik ook best zielig! Kan me voorstellen dat die katten dan uitgelachen worden door al hun kattenvriendjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
Er is ook vegetarisch honden- en kattenvoer. Dat vind ik eigenlijk best ver gaan. Het zijn toch gewoon vleeseters?
Nee, ik heb al een tijdje last van m'n lijf, je hebt niets gemist want nooit over gepost. Maar vroeger heb ik bloedarmoede gehad en volgens mij komt het terug, soms word ik heel duizelig en weinig energie en kan ik niet meer lopenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
Dit heeft iets te maken met dat je nu ook geen koffie mag?
Ik heb het gemist denk ik, alles wel goed?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
Dat deed mijn moeder ook altijd!!!! Nou ja niet altijd, maar heel soms, als de hond toevallig mee was naar de ijssalonquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook belachelijk...
Then again, er is ook speciaal ijs voor honden! En toen ik nog bij de ijssalon werkte kwam er eens iemand één bolletje vanille bestellen en één bolletje aardbei voor de hond.
!
@Mini: ik las op dierenarts-site dat je wat bouillon aan kunt bieden, en dat heeft poes zojuist lekker opgeslobberdMelk had ik ook aan gedacht, zal het straks even in huis halen.
De winterjas gaat weer aan komende weekquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier staat de verwarming ook al aan hoor. En die blijft ook aan als ik naar de weersvoorspelling kijk *ril:
[ afbeelding ]
*plu opzoekt
Kun je beter van de ikea of zo halen, mijne is denk ik van de xenos maar lekt een beetje..quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:00 schreef Perruche het volgende:maria
PF goed bezig! Ik wil ook zo'n thermosfles!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Oh my. Ik ben niet zuinig, eet duur, koop te veel schoenen en kleren die ik te weinig draag en heb de kachel al aan. Maar ik heb het niet koud.
En hij id zo mooiquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kun je beter van de ikea of zo halen, mijne is denk ik van de xenos maar lekt een beetje..
Van gewone melk kreeg onze vorige kat altijd diarree, dus misschien kun je beter kattenmelk proberen. Misschien heeft jouw kat er wel geen last van maar ik wilde je toch even waarschuwen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook belachelijk...
Then again, er is ook speciaal ijs voor honden! En toen ik nog bij de ijssalon werkte kwam er eens iemand één bolletje vanille bestellen en één bolletje aardbei voor de hond.
!
@Mini: ik las op dierenarts-site dat je wat bouillon aan kunt bieden, en dat heeft poes zojuist lekker opgeslobberdMelk had ik ook aan gedacht, zal het straks even in huis halen.
Wat is het?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O trouwens.... Als iemand in de kruidvat komt en een wannabe aeroccino zit.. wil je dan een gil geven? Ben echt al 6 kruidvats afgeweest..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef Syrena het volgende:
Dankie voor de felicitatiesmet mijn lekkere egoposts
![]()
En er komt een K&W heb ik besloten. Schijt aan de dieven
Jup maar heb er hier 1 die allergisch isquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
Hoe ziet dat eruit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O trouwens.... Als iemand in de kruidvat komt en een wannabe aeroccino zit.. wil je dan een gil geven? Ben echt al 6 kruidvats afgeweest..
Volgens mij zag ik die voor weinig bij de Kijkshop!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Thx, dat las ik net ook ergens inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van gewone melk kreeg onze vorige kat altijd diarree, dus misschien kun je beter kattenmelk proberen. Misschien heeft jouw kat er wel geen last van maar ik wilde je toch even waarschuwen.
Perruche: heb je die ene thermosfles laatst toch niet gekocht?
Ja die is 40quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die voor weinig bij de Kijkshop!
PFquote:
Hé getverderrie GB!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PFWeet je al of je vrijdag vroeg weg moet of niet?
Ik heb de baan die ik zo graag wilde niet gekregenKleine troost is dat ze me graag wilden hebben, maar dat het mijn voorwaarde was die helaas roet in het eten gooide (maar daar ga ik verder niet op in, want te herkenbaar
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |