23?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
3x raden hoe oud ik ben!
Jij good luck! Dan ga ik maar weer iets doen waar alleen een leuk smoeltje voor nodig isquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
23?
Je kunt het nog proberenVia een uitzendbureau lijkt het sowieso geen probleem te zijn
Perruche, t is morgen om half 2, spanneeeeend!!! Er zijn ook wel andere kandidaten maar de mevrouw van het uitzendbureau vond mijn cv heel goed
Ja, ga je handen maar eens laten wapperen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb solliciteer angst. En nooit gewerkt tot m'n eindexamen want dat was verboten. Hmm
Maar ik had dus gezegd dat ik vanaf 5 november ga solliciteren niet waar![]()
Oja. Dat weer. Nee ik doe het wel om er van af te zijn, dan als ik 2 afwijzingen binnen heb, jammer. Anders heb je gelijk. Als je geen gelijk hebt moet je als troost maar weer een leuke tas voor jezelf uitkiezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, ga je handen maar eens laten wapperen.
Nagging works like a charmquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja. Dat weer. Nee ik doe het wel om er van af te zijn, dan als ik 2 afwijzingen binnen heb, jammer. Anders heb je gelijk. Als je geen gelijk hebt moet je als troost maar weer een leuke tas voor jezelf uitkiezen
Is prima te drinken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
is die jacobs creek wijn een beetje te drinken?
Ja, nu kun je nog een kort rokje aantrekken, als het min tien is wordt dat toch wel kouder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche: nee ik denk ook niet dat ie lui is - maar soms is een schop onder 't hol gewoon nodigHeb ik zelf ook vaak nodig. En dan vooral omdat ie voor jou niet te genieten is zo. Ik snap idd best dat ie verder hartstikke leuk is, anders was ie idd je vriend niet
Maar hij moet wel zorgen dat ie leuk blijft
![]()
PF: je kan vast beginnen met solliciteren he! Ook voor de oefening, dan kan je merken wat wel en niet werkt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, nu kun je nog een kort rokje aantrekken, als het min tien is wordt dat toch wel kouder.
Ik probeer juist onze uitgaven terug te brengen naar ¤100/week (voor 2 personen dus). En dat lukt bij lange na nog nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef anna82 het volgende:
Wij zijn ook net begonnen met weekmenu's en het budgeteren van boodschappen. Ik kwam tot de ontdekking dat wij zo'n 100 (!) euro per week uitgaven en dat vond ik toch ietwat aan de hoge kant.
oh my!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik probeer juist onze uitgaven terug te brengen naar ¤100/week (voor 2 personen dus). En dat lukt bij lange na nog niet
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik probeer juist onze uitgaven terug te brengen naar ¤100/week (voor 2 personen dus). En dat lukt bij lange na nog niet
Thumbs up! Hopelijk voel je je er straks beter doorquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 2 boterhammen langs m'n schuurpapierkeel weten te wurgen.
Mijn lijstje? Of jullie lijstjes ter inspiratie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef Perruche het volgende:
[..]boodschappenlijstje posten voor tips?
Ik haal dat bedrag voor 1 persoon met gemak...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
Wij eten volgens mij met 2 personen voor 160 euro in de maand
Kan inmiddels ietsje meer zijn, maar t is niet veel in elk geval.
Dat ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik eet gewoon voor hoeveel geld ik nog heb!
Als ik veel college heb zit ik zo aan 15 euro per dag... Ik heb namelijk koffie nodig en die 6 boterhammen die ik meeneem zijn om 11 uur al opquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat ookAan het eind van mijn salaris kan ik voor heel weinig geld toch altijd redelijk goed eten. Als ik dat nou eens zou doen vanaf het begin van de maand....
Nou, wij hebben er ook eigenlijk nooit op gelet. En het is niet dat we het ons niet kunnen veroorloven, maar het is zo zonde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik eet gewoon voor hoeveel geld ik nog heb!
Toen ik nog studeerde gaf ik ook veel meer geld uit trouwensquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik veel college heb zit ik zo aan 15 euro per dag... Ik heb namelijk koffie nodig en die 6 boterhammen die ik meeneem zijn om 11 uur al opIk accepteer het maar gewoon
Ik bedoelde meer als ik 100 euro heb eet ik voor 100, heb ik 200, eet ik voor 200. Niet als ik 800 heb dat ik voor 800 eetquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, wij hebben er ook eigenlijk nooit op gelet. En het is niet dat we het ons niet kunnen veroorloven, maar het is zo zonde.
Vorige maand bijvoorbeeld, hebben we in totaal voor ¤ 750 boodschappen gedaan (inclusief pers. verzorging, dierenvoer, eten bestellen, etc. dus niet alleen boodschappen qua eten). Het kan wel, maar het is niet nodig. Dan spaar ik liever meer.
Dus nu zijn we sinds 3 maanden alle uitgaven bij aan het houden en proberen we ons aan budgetten te houden en dergelijke. Gaat steeds beter
Ken je www.cuteoverload.com? Dat isquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Feel-good topic! Het grote schattige dieren topic
Dat is een heel net gemiddelde toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef j.t het volgende:
Wij wonen nu precies een jaar samen.
Ons hoogste maandbedrag aan boodschappen: 230 euro
Ons laagste maandbedrag aan boodschappen: 142 euro
Dus gemiddeld 186 euro met zn 2en. Mag van mij wel minder.
Uiteraard!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ken je www.cuteoverload.com? Dat is![]()
![]()
Allemaal van die kleine nespressotjes in m'n thermosflesjequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF: thermosfles koffie meenemen? Heb ik een tijd lang gedaan met thee! In de winter![]()
En ja ik plan vaak slecht en dan moet ik ergens een broodje kopen ipv dat ik wat meeneemWant ondanks dat ik ook niks/minder zou kunnen eten, draag ik het geweten van dit topic bij me
![]()
![]()
[..]
Uiteraard!
Hm... Katten kunnen ook verkouden wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is een heel net gemiddelde toch?
Ligt er wel aan wat daar allemaal bij zit natuurlijk. Net als coco zit in ons maandbedrag ook diervoer en the occasional kroegrekening / rekening van eten afhalen![]()
En onze kat krijgt Whiskas trouwens. Wat niet heeft voorkomen dat ie nu al een week verkouden / ziekig is, en nu ook nog aan de diarreeHebben de kattenbezitters hier nog tips?
Wij hebben geen huisdieren en het is echt puur boodschappen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is een heel net gemiddelde toch?
Ligt er wel aan wat daar allemaal bij zit natuurlijk. Net als coco zit in ons maandbedrag ook diervoer en the occasional kroegrekening / rekening van eten afhalen![]()
En onze kat krijgt Whiskas trouwens. Wat niet heeft voorkomen dat ie nu al een week verkouden / ziekig is, en nu ook nog aan de diarreeHebben de kattenbezitters hier nog tips?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Allemaal van die kleine nespressotjes in m'n thermosflesjeNee dan kan ik beter koffie halen (1,20) want een nespresso is ook 35 cent..
Is koffie 1,20 daar?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Allemaal van die kleine nespressotjes in m'n thermosflesjeNee dan kan ik beter koffie halen (1,20) want een nespresso is ook 35 cent..
Huishoudboekjequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef j.t het volgende:
[..]
Wij hebben geen huisdieren en het is echt puur boodschappen.![]()
In mn huishoudboekje staan 3 categorieën: boodschappen, vaste lasten en overig.
capuchinno is 1,20 en koffie 1 euro. Ja niet uit de automaat hoor, dat is goorquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is koffie 1,20 daar?Wat duur
En nespresso is ook niet heel handig nee..... dan kun je beter een perculator kopen!
Wat bedoel je nu?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm... Katten kunnen ook verkouden wordenHmmm.....
Ja echt hoor! Anders weet ik het echt niet op gegeven moment. Dus heb er 2.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Huishoudboekjedat klinkt leuk!
Maar het geeft wel heel veel verheldering over waar je geld nou blijft
Nee precies. Maar als de hond van mn moeder last van dr buik heeft krijgt ie rijst met kip, maar ik weet eigenlijk niet of dat voor katten hetzelfde werkt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat ik het zelf ook niet weet. Dat het niet meteen iets ernstig hoeft te zijn.
Dequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef LadyBlack het volgende:
Nu ga ik naar dekringloop
Laatst weer een heel mooi truitje en een tweede paar Dr Martens gevonden
Leuk he als je er iets moois tussen ziet hangenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dekringloop
.
Zaterdag nog een heel leuk grijs rokje gevonden.
Ik drink alleen espresso/perculator koffie. Anders hoeft 't nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perculator?Que?
Ik bedoelde eigenlijk gewoon, eh, koffie?Des noods van die aanmaakzakkies? Net zo vies als automatenkoffie en veel goedkoper!
![]()
Ik ga morgenmiddag weer naar de supermarkt, eten voor mn weekmenu inslaanIk vind hem best mooi eigenlijk! Al weet ik nog niet wat ik in het weekend doe (vriendinnetje uit York is dan jarig), dus er kan wat geschoven worden naar volgende week / een andere dag.
Maandag: linzen met rijst, ui en spekjes
Dinsdag: completos (hotdogs op zn Chileens met avocadoprutje en tomaat enzo)
Woensdag: bloemkool/broccoli met ham en kaas uit de oven
Donderdag: courgette gevuld met hüttenkäse en ham
Vrijdag: tonijnsalade met broodje
Zaterdag: soepje met mais, witte bonen en spekkies
Zondag: ?
Weggooien en premium brokjes kopen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Kattenbak leegmaken, wachten tot de poes er in plast, plas in potje doen en laten testen bij de dierenarts.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Het is al een oud beestje, maar hij heeft dit nog nooit zo lang gehad, en ik ben bang dat ie uitdroogt. Hij drinkt namelijk ook niet echt enthousiast.
die van jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn lijstje? Of jullie lijstjes ter inspiratie?
Volgens mij idd primaquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef j.t het volgende:
Wij wonen nu precies een jaar samen.
Ons hoogste maandbedrag aan boodschappen: 230 euro
Ons laagste maandbedrag aan boodschappen: 142 euro
Dus gemiddeld 186 euro met zn 2en. Mag van mij wel minder.
Dat heb ik nou met m'n eigen kledingkastquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk he als je er iets moois tussen ziet hangen
De aldi premium brokjes zijn beter dan het seniorvoer van whiskas??quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weggooien en premium brokjes kopen.
Die van de Aldi zijn goedkoop maar prima.
ik ook, haha met een eetlepel suiker! ZO zoet, datje de koffie niet meer proeft. Maar ik blijf dan wel echt wakker, die drankjes als red bull etc helpt helemaal niet. Of je moet er 4 van drinken. Maar eigenlijk vind ik het maar troepquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahaaa! Gelukkig lust ik niet echt koffie, maakt mijn leven makkelijker![]()
Al drink ik het heeeel soms met een sloot melk/suiker, als ik echt de caffeïne nodig heb
Brokjes voor katten? Heb weinig verstand van die beesten, maar in de natuur eten ze ook geen droogvoer. Pens en runderhartquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weggooien en premium brokjes kopen.
Die van de Aldi zijn goedkoop maar prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |