Leuk he als je er iets moois tussen ziet hangenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dekringloop
.
Zaterdag nog een heel leuk grijs rokje gevonden.
Ik drink alleen espresso/perculator koffie. Anders hoeft 't nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perculator?Que?
Ik bedoelde eigenlijk gewoon, eh, koffie?Des noods van die aanmaakzakkies? Net zo vies als automatenkoffie en veel goedkoper!
![]()
Ik ga morgenmiddag weer naar de supermarkt, eten voor mn weekmenu inslaanIk vind hem best mooi eigenlijk! Al weet ik nog niet wat ik in het weekend doe (vriendinnetje uit York is dan jarig), dus er kan wat geschoven worden naar volgende week / een andere dag.
Maandag: linzen met rijst, ui en spekjes
Dinsdag: completos (hotdogs op zn Chileens met avocadoprutje en tomaat enzo)
Woensdag: bloemkool/broccoli met ham en kaas uit de oven
Donderdag: courgette gevuld met hüttenkäse en ham
Vrijdag: tonijnsalade met broodje
Zaterdag: soepje met mais, witte bonen en spekkies
Zondag: ?
Weggooien en premium brokjes kopen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
En onze kat krijgt Whiskas trouwens. Wat niet heeft voorkomen dat ie nu al een week verkouden / ziekig is, en nu ook nog aan de diarreeHebben de kattenbezitters hier nog tips?
Kattenbak leegmaken, wachten tot de poes er in plast, plas in potje doen en laten testen bij de dierenarts.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Het is al een oud beestje, maar hij heeft dit nog nooit zo lang gehad, en ik ben bang dat ie uitdroogt. Hij drinkt namelijk ook niet echt enthousiast.
die van jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn lijstje? Of jullie lijstjes ter inspiratie?
Volgens mij idd primaquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef j.t het volgende:
Wij wonen nu precies een jaar samen.
Ons hoogste maandbedrag aan boodschappen: 230 euro
Ons laagste maandbedrag aan boodschappen: 142 euro
Dus gemiddeld 186 euro met zn 2en. Mag van mij wel minder.
Dat heb ik nou met m'n eigen kledingkastquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk he als je er iets moois tussen ziet hangen
De aldi premium brokjes zijn beter dan het seniorvoer van whiskas??quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weggooien en premium brokjes kopen.
Die van de Aldi zijn goedkoop maar prima.
ik ook, haha met een eetlepel suiker! ZO zoet, datje de koffie niet meer proeft. Maar ik blijf dan wel echt wakker, die drankjes als red bull etc helpt helemaal niet. Of je moet er 4 van drinken. Maar eigenlijk vind ik het maar troepquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahaaa! Gelukkig lust ik niet echt koffie, maakt mijn leven makkelijker![]()
Al drink ik het heeeel soms met een sloot melk/suiker, als ik echt de caffeïne nodig heb
Brokjes voor katten? Heb weinig verstand van die beesten, maar in de natuur eten ze ook geen droogvoer. Pens en runderhartquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weggooien en premium brokjes kopen.
Die van de Aldi zijn goedkoop maar prima.
Dat zou misschien wel het beste zijn, maar dat gaat me te ver eigenlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Brokjes voor katten? Heb weinig verstand van die beesten, maar in de natuur eten ze ook geen droogvoer. Pens en runderhart
Ha! Tien keer opdrukken voor je spelfout!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:44 schreef Perruche het volgende:
Percolatorm'n ex heeft me er een gegeven (uit italie natuurlijk) maar m'n pa heeft hem te strak dichtgedraait en nu kan 'ie niet meer open
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef Syrena het volgende:
Ik eet zelden buiten de deur en haal echt nooit wat op stations/automaten. Ik vind het zelfs al erg dat ik me sociaal gedwongen voel om hier in de kantine (pardonnn restaurant) want te nemen, want het is voor de school (we praten over een bakje pastasalade van 55 cent).
Ik koop me wel lam bij de Action aan prulletjesdus ja.
EN IK HEB HET HUIS!!!Woensdag naar de Hypotheker, en morgen ff bellen wanneer ik naar de Rabobank kan. Datum staat op 15 december (volgende week pas tekenen ivm vakanties van mensen) maar t kan ook 1 december als me dat lukt
Moet je hem ff in heet/koud water leggen (drukverschil of zo)quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:44 schreef Perruche het volgende:
Percolatorm'n ex heeft me er een gegeven (uit italie natuurlijk) maar m'n pa heeft hem te strak dichtgedraait en nu kan 'ie niet meer open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |