Nagging works like a charmquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja. Dat weer. Nee ik doe het wel om er van af te zijn, dan als ik 2 afwijzingen binnen heb, jammer. Anders heb je gelijk. Als je geen gelijk hebt moet je als troost maar weer een leuke tas voor jezelf uitkiezen
Is prima te drinken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
is die jacobs creek wijn een beetje te drinken?
Ja, nu kun je nog een kort rokje aantrekken, als het min tien is wordt dat toch wel kouder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche: nee ik denk ook niet dat ie lui is - maar soms is een schop onder 't hol gewoon nodigHeb ik zelf ook vaak nodig. En dan vooral omdat ie voor jou niet te genieten is zo. Ik snap idd best dat ie verder hartstikke leuk is, anders was ie idd je vriend niet
Maar hij moet wel zorgen dat ie leuk blijft
![]()
PF: je kan vast beginnen met solliciteren he! Ook voor de oefening, dan kan je merken wat wel en niet werkt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, nu kun je nog een kort rokje aantrekken, als het min tien is wordt dat toch wel kouder.
Ik probeer juist onze uitgaven terug te brengen naar ¤100/week (voor 2 personen dus). En dat lukt bij lange na nog nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef anna82 het volgende:
Wij zijn ook net begonnen met weekmenu's en het budgeteren van boodschappen. Ik kwam tot de ontdekking dat wij zo'n 100 (!) euro per week uitgaven en dat vond ik toch ietwat aan de hoge kant.
oh my!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik probeer juist onze uitgaven terug te brengen naar ¤100/week (voor 2 personen dus). En dat lukt bij lange na nog niet
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik probeer juist onze uitgaven terug te brengen naar ¤100/week (voor 2 personen dus). En dat lukt bij lange na nog niet
Thumbs up! Hopelijk voel je je er straks beter doorquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 2 boterhammen langs m'n schuurpapierkeel weten te wurgen.
Mijn lijstje? Of jullie lijstjes ter inspiratie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef Perruche het volgende:
[..]boodschappenlijstje posten voor tips?
Ik haal dat bedrag voor 1 persoon met gemak...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
Wij eten volgens mij met 2 personen voor 160 euro in de maand
Kan inmiddels ietsje meer zijn, maar t is niet veel in elk geval.
Dat ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik eet gewoon voor hoeveel geld ik nog heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |