Yep, volgens mijn dierenarts en de vorige dierenarts van mijn man wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
De aldi premium brokjes zijn beter dan het seniorvoer van whiskas??
Wow. Wij normaal voor max. 50 eur/week (incl alles,wc papier, douche spul, scheerspul etc). Maar mijn dure brood doe ik er niet in, is ook niet representatief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Volgens het Nibud is een huishouden dat uit 2 personen bestaat (één man en één vrouw) ¤ 81.76 kwijt aan voedingsmiddelen per week. Dus per maand grofweg zo'n ¤ 330.
http://www.nibud.nl/uitgaven/wat-kost/voeding.html
Ik eet meegenomen spul gewoon niet op. Ik heb een hekel aan geplet brood met muf beleg, dus zonde om het klaar te maken want ik eet het toch niet op. En dan koop ik iets.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik veel college heb zit ik zo aan 15 euro per dag... Ik heb namelijk koffie nodig en die 6 boterhammen die ik meeneem zijn om 11 uur al opIk accepteer het maar gewoon
Nee, metaal zet uit als de temperatur stijgt en krimpt als de temp daaltquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Moet je hem ff in heet/koud water leggen (drukverschil of zo)
Oh dat heb ik nog niet geprobeerd, zal ik doen. Wel groene zeep, waterpomptang en weet ik veel. mar goed ik mag nu geen koffie meer dus tjahquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Moet je hem ff in heet/koud water leggen (drukverschil of zo)
Katten zijn toch carnivoren? Wat geef je hem dan? Die van ons krijgt 2x per dag een beetje blikvoer en voor de rest staan er altijd droge brokjes en water. Rijst zou ze volgens mij nooit opeten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De aldi premium brokjes zijn beter dan het seniorvoer van whiskas??
Mijn dierenarts vond dat ik de kat vlees moest geven, terwijl ik dat juist ter preventie van blaas- en nierproblemen niet doe...
Nou, coolquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, volgens mijn dierenarts en de vorige dierenarts van mijn man wel.
Het vleesgehalte is hoger en het zoutgehalte lager en er zit niet zoveel as in.
Ze hebben ook seniorbrokjes.
Yihooquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef Syrena het volgende:
Dankie voor de felicitatiesmet mijn lekkere egoposts
![]()
En er komt een K&W heb ik besloten. Schijt aan de dieven
Ja precies, een van die tweequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, metaal zet uit als de temperatur stijgt en krimpt als de temp daalt
Nee geen drukverschilquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja precies, een van die tweeIk zei OOK koud dus hoezo nee
Nee, ik denk ook niet dat mijn kat rijst gaat etenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Katten zijn toch carnivoren? Wat geef je hem dan? Die van ons krijgt 2x per dag een beetje blikvoer en voor de rest staan er altijd droge brokjes en water. Rijst zou ze volgens mij nooit opeten.
Tevens: koffie.
Gefeliciteerd Syrena!!
Oja, een linkje zou ik ook wel willen.
Van de lucht!quote:
Al eens bevroren brood gesmeerd en meegenomen? Dan is het niet geplet (sowieso, als je een broodbak hebt plet je het ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik eet meegenomen spul gewoon niet op. Ik heb een hekel aan geplet brood met muf beleg, dus zonde om het klaar te maken want ik eet het toch niet op. En dan koop ik iets.
Heb je al geprobeerd of hij kattenmelk wel wil drinken? Niet te veel, maar dan krijgt hij tenminste wat vocht binnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat mijn kat rijst gaat eten![]()
Hij krijgt altijd brokjes van mij![]()
Helaas weet ik niet wat ie allemaal verder krijgt, want hij gaat nog wel eens uit eten bij de buren
De komende dagen blijft ie binnen.
Dit heeft iets te maken met dat je nu ook geen koffie mag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Perruche het volgende:
Ik ga woensdag naar de dokter voor bloed prikken mwheee. En ik moet gewoon op inloop spreekuur ik mag niet eens een afspraak maken
De lucht die vrij in- en uit kan stromen omdat er geen luchtdicht deksel op zit? Als je wilt mag jij ook opdrukkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Van de lucht!
Heee als je nou de bovenste helft koud maakt en de onderste warm. Krimp>zet uit>los!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |