quote:Rockhuppeldepup, beste mediaspeler heb ik vernomen.Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Muchachooo het volgende:
wel een probleempje, als ik een aflevering van two and a half men op mijn dhd zet (avi, 180mb) lagt de video ontzettend. Audio gaat op normale snelheid, maar video maar 0,5x
iemand die mij hierin kan helpen? zijn er apps in de market die dit wel normaal af kunnen spelen?
quote:Probeer eens LauncherPro, *poef* weg haperingenOp maandag 25 oktober 2010 08:39 schreef -J-D- het volgende:
Neuh, zie de meerwaarde er nog niet van, maar misschien moet ik het eens proberen
Vind de DHD nu al sloom worden overigens... haperingen enz. Onder andere die bewegende achtergrond loopt niet eens vloeiend.
quote:Het gaat juist erom dat je het kan beheren zonder je telefoon erbij te pakken.Op maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef -J-D- het volgende:
Zat net ook even te kijken op htcsense.com
Ligt het nou aan mij of heeft die site weinig meerwaarde? Ik zie er werkelijk niets boeiends tussen staan.
Footprints bekijken, adresboek bekijken... enz... niet echt schokkend.
quote:Mwah, weinig meerwaarde dus in mijn ogen.Op maandag 25 oktober 2010 12:11 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Het gaat juist erom dat je het kan beheren zonder je telefoon erbij te pakken.
quote:Wel handig om te zien waar de telefoon ongeveer is als 'ie gejat is.Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef -J-D- het volgende:
Mwah, weinig meerwaarde dus in mijn ogen.
quote:Ziet er ziek uit in ieder geval.Op maandag 25 oktober 2010 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
nu we het over Launcher Pro hebben, ik wacht op deze launcher, heerlijk gewoonhttp://www.androidplanet.(...)her-van-eigen-bodem/
quote:3 dagen is snel !Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef enlightenedwizza het volgende:
Gister besteld, over 3 dagen binnen...ook al betwijfel ik dat zeer.
Ik heb nu nog de Touch Cruise, ik hoop snel van dit trage baggerding af te zijn.
Ik was gister nog de stad in om bij de foonzaken te vragen of ze 'm hebben liggen.
Allemaal uitverkochtOnline besteld en nu dus afwachten.
quote:Betreft dit de HTC Desire HD? Want dan is 10 uur normaal hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef _Flea_ het volgende:
Kan iemand mij een programma aanraden om te checken waarom m'n batterij zo snel leeg is?
Ik zit sinds een paar dagen bij T-Mobile en sindsdien is m'n batterij binnen 10 uur leeg.
quote:Wat zou je zeggen van:"Terug naar de winkel?"Op dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Madridista het volgende:
Vandaag gekocht maar eenmaal thuis aangekomen blijkt dat de achterklepje bij de sim ontbreekt. Wat nu?!
quote:Dat zou ik ook doen maar wat als ze zeggen dat het mijn schuld is?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen van:"Terug naar de winkel?"
Ja, ik weet het, het is een oplossing die niet voor de hand ligt. Vandaar dat het fijn is dat de medemens meedenkt
quote:Ik denk ook niet dat ie er over 3 dagen is, als het wel zo is ben ik een blij man.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
3 dagen is snel !Mijn wordt pas in week 44 ofzeau verwacht.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:50 schreef bossb het volgende:
[..]
Betreft dit de HTC Desire HD? Want dan is 10 uur normaal hoor!
quote:Hou me op de hoogte !Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie er over 3 dagen is, als het wel zo is ben ik een blij man.
M'n eigen verwachting: een week of 2-3
quote:Die is echt waardeloos. Heb mijn telefoon half 8 van de oplader afgehaald en zit inmiddels op 60% stroom. En ik heb em nog nauwelijks gebruiktOp maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef Skylark. het volgende:
Hoe zit het nou met die batterij? Ik wil echt niet de hele dag een oplader bij me dragen eigenlijk.
quote:wordt de batterij in de loop van de tijd wel steeds duurzamer of niet?Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Toempf het volgende:
[..]
Die is echt waardeloos. Heb mijn telefoon half 8 van de oplader afgehaald en zit inmiddels op 60% stroom. En ik heb em nog nauwelijks gebruikt
quote:De accu wordt tijdens en na de eerste maand gebruik steeds beter.Op woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Doks het volgende:
[..]
wordt de batterij in de loop van de tijd wel steeds duurzamer of niet?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef stefan1187 het volgende:
De accu wordt tijdens en na de eerste maand gebruik steeds beter.
Tenminste: Volgens deze review. (Onder het kopje Accuduur)
quote:Lekker handig, alsof de batterij precies helemaal leeg is als ik tijd heb om 'em aan de oplader te hangen.De eerste paar keren volledig opladen, en volledig leeg laten gaan voordat je hem opnieuw oplaadt.
quote:Sowieso onzin, een Li-ion batterij volledig leeg laten gaan moet je vooral doen als je binnen een paar maanden een nieuwe wilt kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Lekker handig, alsof de batterij precies helemaal leeg is als ik tijd heb om 'em aan de oplader te hangen.
quote:Omg LUCKY !!Op woensdag 27 oktober 2010 18:06 schreef robertapeldoorn het volgende:
Dinsdag 's avond's besteld met vodafone abbo.
Hij zou binnen 2 dagen geleverd zijn, tot nu toe niets gekregen.
Ook nog geen telefoontje voor afspraak levering.
Iemand die iets er over weet bij vodafone?
- edit -
Lees dat er meer mensen zijn die lang wachten op levering?
Vaag dat vodafone zegt dat hij vandaag binnen zou moeten komen (en zwaar kut)
- edit 2 -
Net gebeld door koeriersbedrijf. Morgen avond komen ze hem brengen.
YAY!
quote:Hoop dat je idd baggerexemplaar hebtOp woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef BRooster het volgende:
Lekker dat ie nergens op voorraad is, ik wil hem namelijk morgen ruilen voor een nieuw exemplaar.
De mijne reboot spontaan een keer of 5 per dag, of ik hem nou druk gebruik of gewoon in m'n broekzak heb zitten maakt niet uit. Ook is 'ie soms het netwerk kwijt omdat ie dan opeens m'n simkaart niet meer ziet.
Ik zal wel een baggerexemplaar hebben, hoop in ieder geval dat 'ie gauw weer op voorraad is zodat ik van dit gedoe af ben.
quote:Wachtenwachtenwachten, ik doe niks anders meer tegenwoordig.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef Syd het volgende:
Ik wacht ook al ruim 1,5 week op de HD :;(
Geduld
Gekke is wel, had een abbonement en kreeg ik de HTC desire gratis erbij, zag ikop internet dat de HD dus uitgekomen was, ik weer terug naar de winkel, hun wisten de release daum nietmaar met mijn abbonement kreeg ik dus ook de HD gratis
quote:Noemen ze dit een nadeel:Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef bossb het volgende:
Voor de twijfelaars, een lijstje met voor -en nadelen van de Desire HD: http://www.htcdesire-hd.nl/review/htc-desire-hd-voor-en-nadelen/
quote:Klepje van de accu ziet er ietwat breekbaar uit en is moeizaam los te maken
quote:Met helemaal leeg bedoelt iedereen natuurlijk dat je hem niet moet opladen totdat de telefoon zichzelf uitschakeltOp woensdag 27 oktober 2010 18:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sowieso onzin, een Li-ion batterij volledig leeg laten gaan moet je vooral doen als je binnen een paar maanden een nieuwe wilt kopen.
quote:Waarom gebruik je nog van die lompe oude beeldschermen in plaats van 3 lcd's?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef robertapeldoorn het volgende:
Nu filmpje aan het uploaden naar youtube... Lukt niet :s.
Hoop dat zo werkt, kunnen jullie de beeldkwaliteit zien van de HD ^^.
Hij is geupload. Kleine rondleiding door me rotzooi
quote:Door het belabberd camerawerk doe je afbreuk aan het overbrengen van de kwaliteitOp vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef robertapeldoorn het volgende:
Nu filmpje aan het uploaden naar youtube... Lukt niet :s.
Hoop dat zo werkt, kunnen jullie de beeldkwaliteit zien van de HD ^^.
Hij is geupload. Kleine rondleiding door me rotzooi
quote:Het valt tegen. De accu is snel leeg, zelfs bij beperkt gebruik.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Met elke dag opladen kan ik leven, niet met elke middag opladen én avond opladen. Hoe zit het nou?
quote:Loop je bewijs van spreken de hele dag met een acculader in je hand?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het valt tegen. De accu is snel leeg, zelfs bij beperkt gebruik.
quote:Ik hoop het niet...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Loop je bewijs van spreken de hele dag met een acculader in je hand?
quote:Hier niet hoor, bij lange na niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het valt tegen. De accu is snel leeg, zelfs bij beperkt gebruik.
Als ik thuiskom van mijn werk, moet ie vaak aan de oplader.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Loop je bewijs van spreken de hele dag met een acculader in je hand?
Ik ga hem intensief gebruiken, vandaar.
De markt had wat kuren dé afgelopen dagen maar lijkt het nu weer te doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:26 schreef robertapeldoorn het volgende:
Probeer skype te downloaden, lukt niet.
Net zoals andere apps op dit moment.
Gebruik gewoon wifi. Vaag.
Ook als ik hem horisontaal houd, blokkeert toetsenbordje na tijdje.
Bugjes?
Wat is APK?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De markt had wat kuren dé afgelopen dagen maar lijkt het nu weer te doen.
Rest van de kwaaltjes herken ik niet. Ook nergens iets over gelezen.
APK![]()
Lithium accu's kun je het beste niet volledig leeg laten lopen. Echter om de 30 oplaadbeurten moet je wel een volledige ontlading doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Met elke dag opladen kan ik leven, niet met elke middag opladen én avond opladen. Hoe zit het nou?
Je kunt dat ding nog bijna nergens kopen (behalve Vodofoneshop).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:54 schreef wolferl het volgende:
Waar kan ik het best de HTC Desire HD kopen?
Veel shops, zijn of niet goed qua service, of weer peperduur.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hem uitprinten en dan ga ik net doen alsof ik hem al heb![]()
Ik heb het toestel al 2,5 week.quote:
Heerlijk, op de accu naquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jozuf. Oke verschil moet er blijven ja..Hoe bevaltie?!
Scheelt voor mij gelukkig dat ik regelmatig in de auto zit, dus dan kan ik em gewoon opladen. Jammer dat HTC geen grotere capaciteit accu heeft, aangezien ik ongeveer full-time met dat ding aan het spelen benquote:
Ja inderdaad, ik word ook af en toe een beetje gestoord van die market. Geen idee waar dat probleem zit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef robertapeldoorn het volgende:
Of je hebt gewoon een echte ^^.
Btw. hij is iets groter als normaal.
En de market moet eens normaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |