O dat moet gewoon door het volumeknopje naar beneden in te houden geloof ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Daantke het volgende:
Ik hem hem ook
maar hoe ga ik naar silent mode? men zegt door op het powerknopje te duwen, maar daar staat ie niet bij
programma sms backup downloaden op je desire alles kopiëren naar je sd en dan vervolgens het zelfde doen maar dan terug zetten op je DHDquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Zou zoiets softwarematig kunnen?
Lijkt mij wel eigenlijk...
Nu nog wachten op iemand die het gelukt is sms'jes via bluetooth over te zetten van een Desire naar de HD.
Morgen even proberen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:25 schreef Wells.p het volgende:
programma sms backup downloaden op je desire alles kopiëren naar je sd en dan vervolgens het zelfde doen maar dan terug zetten op je DHD
Dus binnen 2 tot 5 werkdagen ben ik trotse eigenaar ( hopelijk.. )quote:Orderstatus: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl
Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten.
quote:HD is eigenlijk in alle opzichten beter. Snellere processor, beter camera, meer geheugen enz enz.Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Espex het volgende:
Toch maar eens de vraag stellen;
Op welk toestel is het beeld EFFECTIEF groter? De Desire HD of Desire Z?
(Is het niet zo dat als je tobo in beeld komt, je een kleiner effectief beeld hebt? Of is dit alleen zo bij mailen/smsen?)
Tevens begrijp ik dat de Desire HD en Desire Z even snel zijn, echter heeft de Desire Z een nieuwe processor welke lager kan draaien om dezelfde prestaties te halen. Maar hoe zit dat met geheugen? De Desire Z heeft ook 256 RAM minder...
Welke van de twee toestellen is feitelijk gewoon beter op hardware matige eigenschappen?
quote:Mee eens!Op donderdag 21 oktober 2010 00:25 schreef Daantke het volgende:
HD! Groter scherm, sneller, betere videokwaliteit.
quote:Z hé.Op woensdag 20 oktober 2010 22:38 schreef Espex het volgende:
Maar bij welke is het scherm effectief het grootste?
quote:Met die vraag zit ik nu ook nu ik hem geannuleerd heb.
quote:dat ligt eraan... elke telefoon heeft zo zijn sterke en zwakke punten. maar waarschijnlijk is de DHD toch een van de beste op het moment...Op donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Met die vraag zit ik nu ook nu ik hem geannuleerd heb.
Ik wordt gek van al die meningen op internet. Bedoel... waarom eigenlijk een HTC Desire HD? Ik wil gewoon het beste van het beste hebben. En niet omdat iedereen dat heeft, maar gewoon omdat ik er zelf een goed gevoel bij hebMaar wat is het beste tot nu toe ?
quote:Same shit, different style here,Op vrijdag 22 oktober 2010 18:44 schreef Wells.p het volgende:
ik heb nog 200 euro aan bonnen liggen voor de dixons maar die krijgt hem pas na 9 november !!!!:(
quote:Dus jij wil niet je standaard apps kunnen opstarten?Op zaterdag 23 oktober 2010 07:06 schreef zarGon het volgende:
Ik haat het All apps-menu..
Zoveel nutteloosheid..
Camcorder en Camera,.
Clock en Desk Clock,.
Gmail en Mail,.
News en News and Wether,.
Peep en Twitter,.
People en Call History en Search People,.
.
quote:Zowel Camcorder als Camera? De neuk, als ik Camera óf Camcorder open, kan ik switchen in de applicatie zelf. Hetzelfde geldt voor de andere dingen die ik heb opgenoemd. Menuvervuiling.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:39 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dus jij wil niet je standaard apps kunnen opstarten?
quote:Arkadas.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zowel Camcorder als Camera? De neuk, als ik Camera óf Camcorder open, kan ik switchen in de applicatie zelf. Hetzelfde geldt voor de andere dingen die ik heb opgenoemd. Menuvervuiling.
quote:Hallo!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:52 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Arkadas.![]()
Kun je niet apps uit die lijst verwijderen?
quote:LauncherProOp zaterdag 23 oktober 2010 16:41 schreef zarGon het volgende:
Ik hoef ze in principe niet eens te verwijderen, zolang ik ze uit die All apps-lijst maar kan verwijderen.
quote:Dank je.
quote:Ja, al gaat de batterij echt extreem hard leeg bij mij. Ik heb al zo veel mogelijk accu-vreters uitgezet (WiFi, push mail, schermverlichting minder fel) maar ik mag blij zijn als ik het einde van de dag haal. En dan maak ik er niet eens extreem veel gebruik van.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:32 schreef Doks het volgende:
vraagje aan de mensen die hem al hebben:
is deze telefoon echt de moeite waard?
quote:Die batterij is idd kut.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:03 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja, al gaat de batterij echt extreem hard leeg bij mij. Ik heb al zo veel mogelijk accu-vreters uitgezet (WiFi, push mail, schermverlichting minder fel) maar ik mag blij zijn als ik het einde van de dag haal. En dan maak ik er niet eens extreem veel gebruik van.
quote:vanmiddag getest, die van mij werkt prima. heb ook van iemand vernomen dat het inmiddels gepatched is, maar dat kan ik niet bevestigen...Op zaterdag 23 oktober 2010 19:06 schreef Toempf het volgende:
Is er hier trouwens nog iemand die problemen heeft met de lichtsensor icm bellen? Bij mij werkt het goed, maar ik las op andere fora dat er een aantal mensen problemen mee hadden.
Hier meer info: Tweakers
quote:Als je naar menu -> Preferences -> General Settings -> Hidden Apps gaat, kun je alles aanvinken wat je in je App drawer wilt verbergenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dank je.
Geïnstalleerd. Je kunt het één en ander vast wijzigen, maar gok eens? Het All apps-lijstje wordt geopend met een ander icoontje op een andere plek, maar de inhoud is hetzelfde.
quote:Ik kijk net op de factuur die ik heb ontvangen van KPN om te zien of ik die korting echt heb, maar dat is niet zo. Betaal nog gewoon het totaal bedrag wat ik altijd had.Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef wolferl het volgende:
@YBP
'Betaal' je ook voor die toestel, die niet hebt gehad.
Want je hebt abonnementen die goedkoop zijn omdat je geen gsm erbij krijgt.
Maar abonnementen waarbij je wel een gsm behoort te krijgen zijn uiteraard duurder.
Ik zou als ik jou was, daar zeer goed naar kijken en even aan de bel trekken bij Vodafone, of in uitzonderlijke geval ombudsman.
quote:Ook maar even doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:47 schreef -J-D- het volgende:
Ben een update aan het binnenhalen voor MMS en voor schermzaken. Handmatig ontdekt overigens. (23 mb)
Zie dat het ook op androidworld staat. http://www.androidworld.n(...)ity-sensor-probleem/
-edit-
Zie het hierboven ook staan. Ben niét scherp. Maar goed, zit in een bar op Rhodos aan de Mojito
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |