Als jij vind dat de kleuren te flets zijn en je er mee terug moet gaan dan doe je dat toch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef APK het volgende:
Koop nou gewoon zo'n ding, ik wil weten of jullie de kleuren ook flets vinden en of ik er mee terug moet gaan.
Flets? Mên, de kleuren springen mijn scherm af.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef APK het volgende:
Koop nou gewoon zo'n ding, ik wil weten of jullie de kleuren ook flets vinden en of ik er mee terug moet gaan.
Als je overmorgen nog niks gehoord hebt zou ik toch ff terugbellen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik heb me DHD vorige week vrijdag besteld via de telefoon bij Vodafone, Heb nog geen bevestiging gehad via de mail, hoe lang duurt het ongeveer? Sprak namelijk met een jongen die me niet goed verstond waardoor ik veel moest herhalen dus misschien verstond hij mijn emailadres fout.
Had je eerst een gewone Desire?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Snarf het volgende:
Flets? Mên, de kleuren springen mijn scherm af.
Ik krijg geen papieren factuur meer maar via de site van KPN, nu wil ik op internet m'n factuur inzien en weet ik het wachtwoord niet meer, even opgevraagd. Moet ik een persoonlijke vraag beantwoorden die ik niet eens in mijn scherm zie verschijnen. Lekker dit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef wolferl het volgende:
@YBP
'Betaal' je ook voor die toestel, die niet hebt gehad.
Want je hebt abonnementen die goedkoop zijn omdat je geen gsm erbij krijgt.
Maar abonnementen waarbij je wel een gsm behoort te krijgen zijn uiteraard duurder.
Ik zou als ik jou was, daar zeer goed naar kijken en even aan de bel trekken bij Vodafone, of in uitzonderlijke geval ombudsman.
Nee, een Sony X10.quote:
Dat is dan een beetje moeilijk vergelijken.quote:
Lol omdat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Crutch het volgende:
Is het niet een beetje net als BlackBerry een wijventelefoon?
Alles behalve.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Crutch het volgende:
Is het niet een beetje net als BlackBerry een wijventelefoon?
Heb zojuist mn DHD naast een D gelegd in de Vodafone shop in Den Haag (op zoek naar fatsoenlijk beschermhoesje die er dus nog niet zijn) en op mij persoonlijk komen de kleuren, vooral als er wolkjes over het scherm gaan bij het aanzetten, mooier over.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje moeilijk vergelijken.
Ik ben ook even naar de Vodafone-shop geweest, de kleuren op een andere HD waren nog fletser.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:38 schreef Snarf het volgende:
Heb zojuist mn DHD naast een D gelegd in de Vodafone shop in Den Haag (op zoek naar fatsoenlijk beschermhoesje die er dus nog niet zijn) en op mij persoonlijk komen de kleuren, vooral als er wolkjes over het scherm gaan bij het aanzetten, mooier over.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef Muchachooo het volgende:
of misschien heb je een verborgen contrastoptie nog niet gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |