quote:Wachtenwachtenwachten, ik doe niks anders meer tegenwoordig.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef Syd het volgende:
Ik wacht ook al ruim 1,5 week op de HD :;(
Geduld
Gekke is wel, had een abbonement en kreeg ik de HTC desire gratis erbij, zag ikop internet dat de HD dus uitgekomen was, ik weer terug naar de winkel, hun wisten de release daum nietmaar met mijn abbonement kreeg ik dus ook de HD gratis
quote:Noemen ze dit een nadeel:Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef bossb het volgende:
Voor de twijfelaars, een lijstje met voor -en nadelen van de Desire HD: http://www.htcdesire-hd.nl/review/htc-desire-hd-voor-en-nadelen/
quote:Klepje van de accu ziet er ietwat breekbaar uit en is moeizaam los te maken
quote:Met helemaal leeg bedoelt iedereen natuurlijk dat je hem niet moet opladen totdat de telefoon zichzelf uitschakeltOp woensdag 27 oktober 2010 18:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sowieso onzin, een Li-ion batterij volledig leeg laten gaan moet je vooral doen als je binnen een paar maanden een nieuwe wilt kopen.
quote:Waarom gebruik je nog van die lompe oude beeldschermen in plaats van 3 lcd's?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef robertapeldoorn het volgende:
Nu filmpje aan het uploaden naar youtube... Lukt niet :s.
Hoop dat zo werkt, kunnen jullie de beeldkwaliteit zien van de HD ^^.
Hij is geupload. Kleine rondleiding door me rotzooi
quote:Door het belabberd camerawerk doe je afbreuk aan het overbrengen van de kwaliteitOp vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef robertapeldoorn het volgende:
Nu filmpje aan het uploaden naar youtube... Lukt niet :s.
Hoop dat zo werkt, kunnen jullie de beeldkwaliteit zien van de HD ^^.
Hij is geupload. Kleine rondleiding door me rotzooi
quote:Het valt tegen. De accu is snel leeg, zelfs bij beperkt gebruik.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Met elke dag opladen kan ik leven, niet met elke middag opladen én avond opladen. Hoe zit het nou?
quote:Loop je bewijs van spreken de hele dag met een acculader in je hand?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het valt tegen. De accu is snel leeg, zelfs bij beperkt gebruik.
quote:Ik hoop het niet...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Loop je bewijs van spreken de hele dag met een acculader in je hand?
quote:Hier niet hoor, bij lange na niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het valt tegen. De accu is snel leeg, zelfs bij beperkt gebruik.
Als ik thuiskom van mijn werk, moet ie vaak aan de oplader.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Loop je bewijs van spreken de hele dag met een acculader in je hand?
Ik ga hem intensief gebruiken, vandaar.
De markt had wat kuren dé afgelopen dagen maar lijkt het nu weer te doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:26 schreef robertapeldoorn het volgende:
Probeer skype te downloaden, lukt niet.
Net zoals andere apps op dit moment.
Gebruik gewoon wifi. Vaag.
Ook als ik hem horisontaal houd, blokkeert toetsenbordje na tijdje.
Bugjes?
Wat is APK?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De markt had wat kuren dé afgelopen dagen maar lijkt het nu weer te doen.
Rest van de kwaaltjes herken ik niet. Ook nergens iets over gelezen.
APK![]()
Lithium accu's kun je het beste niet volledig leeg laten lopen. Echter om de 30 oplaadbeurten moet je wel een volledige ontlading doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Met elke dag opladen kan ik leven, niet met elke middag opladen én avond opladen. Hoe zit het nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |