precies hoeveel uur je nodig denkt te hebben om het forum goed te kunnen modereren, het gaat natuurlijk niet om een precies aantal uur, maar je moet natuurlijk wel een beetje aanwezig kunnen zijn. Hoe veel uur FOK! je per dag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoeveel uur in de week moet je daarmee bezig zijn dan? Een beetje duidelijkheid mag best
in principe niet, maar je moet wel enige binding hebben natuurlijk met R&P of in staat zijn om goed en objectief te kunnen modereren en dat kun je meestal wel aan iemands postgedrag zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
Zijn er eisen betreffende leeftijd en hoe lang je al user bent?
gemiddeld 2/3 uur.. Vaak iets langerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef Re het volgende:
[..]
precies hoeveel uur je nodig denkt te hebben om het forum goed te kunnen modereren, het gaat natuurlijk niet om een precies aantal uur, maar je moet natuurlijk wel een beetje aanwezig kunnen zijn. Hoe veel uur FOK! je per dag?
iedereen maakt kans en we hebben wel grotere baggeraars in de crew gehad waar jij zelfs bij in het niet valtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:51 schreef vosss het volgende:
Hey Re, niet dat ik interesse heb ofzo hoor, maar stel nou ik zou reageren, maak ik dan kans?
Of de dooddoener "sluit het internet af en houd je eens bezig met echte mensen en los zo jouw problemen op" :3quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik elk topic direct zou sluiten met de volgende sluitpost:
Je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is!
quote:Ik niet, anders hou je het wel stil.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede kans maakt.
quote:Want?Op zondag 24 oktober 2010 01:06 schreef boekenplank het volgende:
Ik niet, anders hou je het wel stil.
quote:onderschat de baggerkwaliteiten van Voske niet.Op dinsdag 19 oktober 2010 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
iedereen maakt kans en we hebben wel grotere baggeraars in de crew gehad waar jij zelfs bij in het niet valt
quote:too much info.Op zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef Re het volgende:
Vosss is mild geworden, dat heb ik er wel ingeramd![]()
quote:Thanks, man. Ga jij jezelf ook aanmelden?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede kans maakt.
quote:Nee, is niets voor mij.Op zondag 24 oktober 2010 03:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Thanks, man. Ga jij jezelf ook aanmelden?
quote:Ik ookOp maandag 25 oktober 2010 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat cool, ik dacht tot 25 oktober 0.00
quote:ik zat er wel aan te denken, omdat ik veel tijd over heb en R&P een leuk forum is, maar laatst meldde Re dat hij me spuugirritant vond, dus ik denk niet dat het gaat werken
quote:Is ook een leuk forum. Maar ja, je moet wel goed mee Re samenhingen werken. Op zich denk ik wel dat jij het kan.Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zat er wel aan te denken, omdat ik veel tijd over heb en R&P een leuk forum is, maar laatst meldde Re dat hij me spuugirritant vond, dus ik denk niet dat het gaat werken.
quote:Misschien vindt hij het wel een uitdaging.Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zat er wel aan te denken, omdat ik veel tijd over heb en R&P een leuk forum is, maar laatst meldde Re dat hij me spuugirritant vond, dus ik denk niet dat het gaat werken.
quote:Misschien heb ik wel helemaal geen sollicitatie verstuurdOp maandag 25 oktober 2010 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zou me echt niks verbazen als jij het wordt!! Denk ook echt dat je het goed zal kunnen!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel helemaal geen sollicitatie verstuurd![]()
Maar wel lief, dankje!
quote:Dit deed mij vermoeden van wel.
quote:Voor mij zou dat niet eens relevant zijn. Ik word toch nooit gekozen.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef yvonne het volgende:
Er hoeven geen mails meer gestuurd te worden, bedankt.
quote:Toch zou ik jou best graag in POL zien.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor mij zou dat niet eens relevant zijn. Ik wordt toch nooit gekozen.
quote:Krijgen we 98 topics kattengejank over hoe slecht het wel niet gesteld is met de salarissen en de diploma`s.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch zou ik jou best graag in POL zien.
quote:Zodra er witte rook uit de schoorsteen komt.
quote:* Lutte pakt haar verrekijker.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zodra er witte rook uit de schoorsteen komt.
quote:Bij Danny thuis? Dan moesten we richting Zwolle turen geloof ik toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
Zodra er witte rook uit de schoorsteen komt.
quote:Nee, er zijn 5 FA's en 1 A bij betrokken die door het ganse land wonen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Bij Danny thuis? Dan moesten we richting Zwolle turen geloof ik toch?
quote:Nooit, dit was een test
quote:Foei, nu zullen er meer zelfmoorden dan ooit zijn.
quote:Dat is lang geleden dat ik je weer zieOp dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch zou ik jou best graag in POL zien.
quote:Ik zie nog niks wat wijst op enig teken wie de nieuwe mod wordt van mijn favoriete subforum.
quote:Dan ben je te laat om je taart uit de oven te halen.
quote:Rook van mijn te hete koffieOp dinsdag 26 oktober 2010 16:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan ben je te laat om je taart uit de oven te halen.
quote:Grappig als ik zit te wachten op de uitslag EN ik vanochtend weer terug vloog naar Schiphol nadat er rook van achter een magnetron kwam in het kombuis
quote:Nee joh, die zij niet te vertrouwen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
Werken jullie eigenlijk met stemkastjes?
quote:ROOK
quote:Gelukkig niet via de TNTOp dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee joh, die zij niet te vertrouwen.
We schrijven onze favoriet op een papiertje en faxen die rond.
quote:PM's van Paul tellen niet he.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:36 schreef Beach het volgende:
Jojoortje ik weet niet of ik het al bekend mag maken, maar ik kreeg een pm dat ik de gelukkige ben,
Dus sorry meid.
quote:Nee.Op woensdag 27 oktober 2010 09:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Krijgen we ook de discussie te zien? Of de top drie finalisten ofzo?
quote:Jup.Op woensdag 27 oktober 2010 10:17 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Is mijn mail wel goed doorgekomen?
Groetjes,
Krea.
quote:Gezien de tijd die er voor wordt genomen, denk ik dat iedereen die gaat zeuren over wie het wel en wie het niet is geworden, gewoon dom bezig is. Moderator beslissingen worden normaal al goed onderzocht (boswachter in KPD uitgezonderd), maar bij R&P heb ik het idee dat er gewoon heel goed wordt gekeken wie geschikt is. Wie het ook wordt, hij/zij zal zeker een positieve toevoeging wordenOp woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef opastokvis het volgende:
hoop niet dat mensen straks gaan zeiken als de beslissing genomen is en dan pas met 'veel geschiktere kandidaten' aan komen zetten.
of zal dat meevallen in R&P?
quote:Heb jij je ook aangemeld?Op woensdag 27 oktober 2010 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien de tijd die er voor wordt genomen, denk ik dat iedereen die gaat zeuren over wie het wel en wie het niet is geworden, gewoon dom bezig is. Moderator beslissingen worden normaal al goed onderzocht (boswachter in KPD uitgezonderd), maar bij R&P heb ik het idee dat er gewoon heel goed wordt gekeken wie geschikt is. Wie het ook wordt, hij/zij zal zeker een positieve toevoeging worden
quote:Wie is Seven?Op woensdag 27 oktober 2010 13:02 schreef friekin_ het volgende:
Even volgen dit. Ik lach me een scheur als het Seven gaat worden.
quote:Huh? Heeft ze zich laten verwijderen?Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Wie is Seven?
Fotoboek van Seven
Zij?
quote:Kan dat?Op woensdag 27 oktober 2010 13:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Heeft ze zich laten verwijderen?
quote:Ja, ik zag het. Weird..Op woensdag 27 oktober 2010 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, als ik op haar posthistory klik is alles weg namelijk.
quote:Typische dingen die mannen collectief verborgen houden..Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Wie is Seven?
Fotoboek van Seven
Zij?
quote:Heeft ze überhaupt ooit eens gepost dan?Op woensdag 27 oktober 2010 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, als ik op haar posthistory klik is alles weg namelijk.
quote:Ha, okey.Op woensdag 27 oktober 2010 13:06 schreef friekin_ het volgende:
Typische dingen die mannen collectief verborgen houden..
Zij. Met een puntje dus, excuses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
We hebben nieuws.doe die ongein ff ergens anders zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
We hebben nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:En jij ook niet. En zo hebben we allemaal wat.Op woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe jij ook niet als we jou vragen op te tiefen.
quote:Wannabe mod, tjeft eens opOp woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe die ongein ff ergens anders zeg.
quote:jij ligt dubbel om die geweldige reactie van netsplitter?
quote:Ik kreeg het ervan aan mijn hart. Ik zit echt als een spast te F5'en enzo.Op woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij ligt dubbel om die geweldige reactie van netsplitter?
quote:Nr. 1 die afvalt dus.Op woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
O jee, ik heb de spellingsnazi uitgehangen!
quote:Je begint in complottheoriën te denken!Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien is dit wel een test om er achter te komen wie het meest volwassen gereageerd heeft als de uitslag op zich laat wachten.
quote:2 aangezien maanvisje nu natuurlijk ook geen schijn van kans heeft.
quote:Ja dat is het puberale niveau waar een mod aan moet voldoen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien is dit wel een test om er achter te komen wie het meest volwassen gereageerd heeft als de uitslag op zich laat wachten.
quote:Komma's Netsplitter.Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
2 aangezien maanvisje nu natuurlijk ook geen schijn van kans heeft.
quote:Je bedoelt FA, toch?Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is het puberale niveau waar een mod aan moet voldoen.
quote:Slowchat telt dan natuurlijk niet.Op woensdag 27 oktober 2010 13:52 schreef brunette82 het volgende:
ik ben benieuwd of het wel iemand is die ook echt regelmatig in R&P post
quote:JAAAAAA!! Moet iedereen het gewoon in MED lezen, of krijgen De Afgevallenen apart een bedankt voor je aanmelding maar nee-berichtje?
quote:Dat is 80% van de posts in R&P dus waarom niet?Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Slowchat telt dan natuurlijk niet.
quote:Ik bedoel speciale SC topics.Op woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is 80% van de posts in R&P dus waarom niet?
quote:Maareh, Re + Netsplitter? ^Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
JAAAAAA!! Moet iedereen het gewoon in MED lezen, of krijgen De Afgevallenen apart een bedankt voor je aanmelding maar nee-berichtje?
quote:Daar heb je een posthis voor nodig?Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
^
Ah, aan jullie postgeschiedenis te zien snap ik wat jullie bedoelen [ afbeelding ]
quote:Nee ik heb geen idee wat R&P isOp woensdag 27 oktober 2010 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je een posthis voor nodig?![]()
Ken je R&P niet? Ken je de gesloten topic lijst niet? Of de active topic list?
quote:Wie is jullie? En wat is fanatiek? En wat heeft dat er mee te maken?Op woensdag 27 oktober 2010 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee wat R&P is
Bedoelde er mee te zeggen dat jullie fanatieke SC'ers zijn.
quote:Brunette et tu.Op woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie is jullie? En wat is fanatiek? En wat heeft dat er mee te maken?
quote:Zo ver ik weet krijgen de sollicitanten een bedankt maar helaas mail zodra we een nieuwe mod hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
JAAAAAA!! Moet iedereen het gewoon in MED lezen, of krijgen De Afgevallenen apart een bedankt voor je aanmelding maar nee-berichtje?
quote:Waarom wil je het omdraaien? Jij begon met de stelling dat SC posts niet tellen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Brunette et tu.
Oke laten we het anders formuleren. Vinden jullie dat de toekomstige mod een aandeel moet hebben in de SC-series?
quote:Die eis hebben ze in de OP toch niet gesteld? Als dat echt meetelt hadden ze dat wel vermeld denk ik.Op woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Brunette et tu.
Oke laten we het anders formuleren. Vinden jullie dat de toekomstige mod een aandeel moet hebben in de SC-series?
quote:Okay, fijn om te weten!Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo ver ik weet krijgen de sollicitanten een bedankt maar helaas mail zodra we een nieuwe mod hebben.
quote:Het gaat mij meer om de echte problemen topics enzoOp woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wil je het omdraaien? Jij begon met de stelling dat SC posts niet tellen.
Waarom denk jij dat is eigenlijk de vraag.
quote:Geen idee!Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die eis hebben ze in de OP toch niet gesteld? Als dat echt meetelt hadden ze dat wel vermeld denk ik.
quote:iedereen krijgt apart berichtOp woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:die SC series laat ik nu gewoon links liggen omdat dat zich meestal toch wel zelf reguleert, af en toe even kijken als er weer gehakt wordt en de TRs om de oren vliegenOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Brunette et tu.
quote:Je hebt tegenwoordig zelfs mailboxen die dat vanzelf doen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, dankje Re. Dan kan ik nu ook mijn mailbox spastisch gaan refreshen!
quote:Je hebt je echt aangemeld?Op woensdag 27 oktober 2010 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, dankje Re. Dan kan ik nu ook mijn mailbox spastisch gaan refreshen!
quote:Heb er vertrouwen in dat dat wel gebeurd hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 14:09 schreef brunette82 het volgende:
ik vind het wel van belang dat het iemand is die wel een beetje serieus ingesteld is.
ik ga er vanuit dat een 18 jarige bv echt geen zin heeft om bv van dit soort topics moderator te zijn.
het is wat van de serieuzere topics, ik neem aan dat de moderators ook kijken naar iemand
zijn/haar post historie? dat je dan een beetje een beeld hebt van dat iemand er ook echt daadwerkelijk post...dat hoeft niet dagelijks te zijn, maar dat je wel zijn/haar naam regelmatig
tegen komt...
quote:Haha, op iPod niet (fatsoenlijk). Maar ik ben naar de bejaardenmiddag, leuk koffie schenken enzo. Al ben ik bang dat ik het af en toe toch niet kan laten even te kijken of er nieuws is.Op woensdag 27 oktober 2010 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig zelfs mailboxen die dat vanzelf doen.
quote:ooh oke dan!Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb er vertrouwen in dat dat wel gebeurd hoor.
quote:Jup.
quote:ik denk dat er vandaag en morgen nog weinig nieuws zal zijn hoor dus doe vooral lekker veel koffie schenkenOp woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, op iPod niet (fatsoenlijk). Maar ik ben naar de bejaardenmiddag, leuk koffie schenken enzo. Al ben ik bang dat ik het af en toe toch niet kan laten even te kijken of er nieuws is.
quote:Re ik vind zo een onzeker popje lief!Op woensdag 27 oktober 2010 14:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.
Ik durfde niet goed, alleen ik wilde minstens laten merken dat ik interesse heb om iets voor FOK! te doen, en R&P zou natuurlijk wel fantastisch zijn. Maar ik ben realistisch genoeg mijn kansen in te zien, maar hopen mag altijd.
Nu ben ik echt weg!!
quote:Nou zit je dus nu al één van fokkers die zich heeft aangemeld af te schrijven, of niet?Op woensdag 27 oktober 2010 14:09 schreef brunette82 het volgende:
ik vind het wel van belang dat het iemand is die wel een beetje serieus ingesteld is.
ik ga er vanuit dat een 18 jarige bv echt geen zin heeft om bv van dit soort topics moderator te zijn.
het is wat van de serieuzere topics, ik neem aan dat de moderators ook kijken naar iemand
zijn/haar post historie? dat je dan een beetje een beeld hebt van dat iemand er ook echt daadwerkelijk post...dat hoeft niet dagelijks te zijn, maar dat je wel zijn/haar naam regelmatig
tegen komt...
quote:CheckOp woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat er vandaag en morgen nog weinig nieuws zal zijn hoor dus doe vooral lekker veel koffie schenken
quote:waarom vat je dit persoonlijk op? ik heb nergens gezegd dat ik het over een fokker heb,Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou zit je dus nu al één van fokkers die zich heeft aangemeld af te schrijven, of niet?
Als een 18-jarige zich aanmeld met een goede mail en aan de posts te zien van die user doet ze het ook verder prima, dan kan het helemaal geen kwaad.
quote:Nou niet persoonlijk hoor, ik ben geen 18Op woensdag 27 oktober 2010 14:22 schreef brunette82 het volgende:
[..]
waarom vat je dit persoonlijk op? ik heb nergens gezegd dat ik het over een fokker heb,
ik heb het over het algemeen.
(en, trouwens, ik heb toch geen idee, wie zich aangemeld hebben)
mag ik mijn mening geven of niet?
quote:Ik vind het niet iets te maken hebben met sollicitanten af vallen. Ze vindt (ik ook trouwens) dat een moderator, zeker in een serieus subforum een bepaalde volwassenheid moet hebben. Iets wat 18 jarigen over het algemeen niet hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou niet persoonlijk hoor, ik ben geen 18
Maar een scholier die het gymnasium doet, is volgens mij rond de 18En je mag natuurlijk je mening geven, ik zeg alleen dat het gewoon niet netjes is om andere sollicitanten af te vallen.
quote:Sommige kunnen ook vroeg volwassen zijn geworden door omstandigheden.Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het niet iets te maken hebben met sollicitanten af vallen. Ze vindt (ik ook trouwens) dat een moderator, zeker in een serieus subforum een bepaalde volwassenheid moet hebben. Iets wat 18 jarigen over het algemeen niet hebben.
quote:Sterker nog ik mis de goede oude tijd waar de puber problemen ook verplaatst werden naar PUB.Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het niet iets te maken hebben met sollicitanten af vallen. Ze vindt (ik ook trouwens) dat een moderator, zeker in een serieus subforum een bepaalde volwassenheid moet hebben. Iets wat 18 jarigen over het algemeen niet hebben.
quote:Dat dus!Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Zo'n sollicitatie is natuurlijk heel anders dan in het echt, maar aan de andere kant ook weer niet.Op woensdag 27 oktober 2010 14:30 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dat dus!dat is het enige, wat ik probeerde duidelijk te maken..
quote:En in het echt blijft de vorige sollicitant ook niet steeds rondhangen als een irritante vlieg om commentaar te leveren op de andere.Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n sollicitatie is natuurlijk heel anders dan in het echt, maar aan de andere kant ook weer niet.
Ik zou nooit tegen een werkgever zeggen (tja, daar is hier eigenlijk geen sprake van) wat voor een type personen hij niet moet aannemen (Neem aan dat die dat zelf wel weet). Vooral niet als die personen er bij zitten. Of snap je totaal niet waar ik vandaan kom?
quote:Dat klopt als eenOp woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in het echt blijft de vorige sollicitant ook niet steeds rondhangen als een irritante vlieg om commentaar te leveren op de andere.
quote:Maar nu zijn er nog geen vorige sollicitanten omdat er nog geen uitslag is, dus die opmerking richting haar slaat nergens op.Op woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in het echt blijft de vorige sollicitant ook niet steeds rondhangen als een irritante vlieg om commentaar te leveren op de andere.
quote:Goede opmerking, ja.Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als het maar niemand gaat worden uit [singles] of [sc].
quote:FlauwOp woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat er vandaag en morgen nog weinig nieuws zal zijn hoor dus doe vooral lekker veel koffie schenken
quote:Take a pill and relax.
quote:De "is er nog iets anders op het forum dan slowchat"-types moet je inderdaad niet hebben, nee...Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Jojoortje is de besteOp woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Take a pill and relax.
Je leest het vanzelf wel wie het is geworden.
quote:Dat weten we nu wel.
quote:OkOp woensdag 27 oktober 2010 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel.
Dus nokken nu en wacht net als de rest rustig af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Owh, dat klinkt al een stuk beterOp woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
De "is er nog iets anders op het forum dan slowchat"-types moet je inderdaad niet hebben, nee...
quote:Doe maar een gelukkig getrouwde vrouw van vijftig met 3 kinderen die reeds vier maal gescheiden is dan een puisterig puberventje tot halfweg 30.Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
De "is er nog iets anders op het forum dan slowchat"-types moet je inderdaad niet hebben, nee...
quote:Dat. In ieder geval niet weer zo'n muts die zelf maar psychologie is gaan studeren omdat alle psychologen waar ze tot dusver is geweest haar niet wilden vertellen wat ze wilde horen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe maar een gelukkig getrouwde vrouw van vijftig met 3 kinderen die reeds vier maal gescheiden is dan een puisterig puberventje tot halfweg 30.![]()
Beetje relativiteitstheorie en levensdomheid verwacht ik wel van een moderator hier.
quote:OK ok, je bent aangenomenOp woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat. In ieder geval niet weer zo'n muts die zelf maar psychologie is gaan studeren omdat alle psychologen waar ze tot dusver is geweest haar niet wilden vertellen wat ze wilde horen.
quote:* studie psychologie wegmoffelt *
quote:Nu al een minpunt.Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
* studie psychologie wegmoffelt *
quote:Jij hebt wel wat weg van een leuk getrouwd vrouwke van vijftig met drie kinderen! Mijn stem heb je!Op woensdag 27 oktober 2010 16:21 schreef Kreator het volgende:
De truc is gewoon om je bij Yvonne in te likken. Dat werkt altijd, wat Netsplitter ook zegt. Gelukkig heb ik dat soort dingen niet meer nodig.
quote:Die kent me al en weet dat ik geen negentien ben.Op woensdag 27 oktober 2010 16:21 schreef Kreator het volgende:
De truc is gewoon om je bij Yvonne in te likken. Dat werkt altijd, wat Netsplitter ook zegt. Gelukkig heb ik dat soort dingen niet meer nodig.
quote:Zoete woordjes hoeft niet meer! Je hebt mijn stem al binnen!
quote:Of is er verdeeldheid binnen de groep?Op woensdag 27 oktober 2010 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog niks bekend? Zijn de FA's op vakantie? Zijn de aanmeldingen allemaal even goed/slecht? [ afbeelding ]
quote:Kan ook ja.. Maar normaal gesproken wordt het toch altijd vrij snel bekend gemaakt als een nieuwe mod wordt gekozen. En dat het vandaag niet wordt gekozen en morgen ook niet, klinkt vrij.. euh... wildOp woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of is er verdeeldheid binnen de groep?
quote:Ik denk niet dat ze een tijd hebben afgesproken dat ze samen komen in een chatbox of zo om het te gaan overleggenOp woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ook ja.. Maar normaal gesproken wordt het toch altijd vrij snel bekend gemaakt als een nieuwe mod wordt gekozen. En dat het vandaag niet wordt gekozen en morgen ook niet, klinkt vrij.. euh... wild
quote:Daarom dacht ik aan verdeeldheid, heb je dalijk een kamp Jojoortje en een kamp Keep_Walking of iets dergelijks.Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ook ja.. Maar normaal gesproken wordt het toch altijd vrij snel bekend gemaakt als een nieuwe mod wordt gekozen. En dat het vandaag niet wordt gekozen en morgen ook niet, klinkt vrij.. euh... wild
quote:Kan ook ja.. Maar vraag me af waarom Re er zo zeker van is dat het nog wel even kan durenOp woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een tijd hebben afgesproken dat ze samen komen in een chatbox of zo om het te gaan overleggen
Is gewoon een topic waar iedereen zijn zegje mag doen. En aangezien die lui ook een leven hebben, duurt het even voor argumenten over en weer zijn geschoten
quote:Dan ben ik voor kampf Lutte hoorOp woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom dacht ik aan verdeeldheid, heb je dalijk een kamp Jojoortje en een kamp Keep_Walking of iets dergelijks.
Maar de spanning stijgt wel ja...
quote:Kampf betekent gevecht hoorOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben ik voor kampf Lutte hoor
quote:Jeej! En jij ook bedankt Beach!Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben ik voor kampf Lutte hoor
quote:Ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeej! En jij ook bedankt Beach!
En zoals al eerder gezegd zou ik juist jou een goede keus vinden Jojoortje!!
quote:Als jij je er eens buiten hield!
quote:Kijk, zo hoort een mod op te treden.Op woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als jij je er eens buiten hield!
Dalijk kiezen je Jojoortje niet omdat ze niet na elk slotje/goede daad op een fantopic zitten te wachten!!
quote:"Ik weet het zo niet, nu geen tijd om alles door te lezen, kijk morgen wel even" - Een random-FAOp woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ook ja.. Maar vraag me af waarom Re er zo zeker van is dat het nog wel even kan duren
quote:Jij bent toch mijn kloon?Op woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, neemt geen enkele FA mij serieus
quote:Open er anders even een topic over in Feedback. Bovendien zien ze wel tegen wie ik het zeg; dat scheelt.Op woensdag 27 oktober 2010 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zolang je nog 'krijg aids' mag smijten zal het vrij weinig uitmaken of we links of rechtsdraaiende verzuurde moderatoren krijgen.
quote:En jij denkt dat dat de enige twee opties zijnOp donderdag 28 oktober 2010 11:02 schreef WvdL het volgende:
Ik ga voor Jajoortje dan..
Gewoon omdat ik bij Keep_Walking steeds de kriebels krijg.
Komt mij over als een snotneus die een boek heeft gelezen en denkt precies te weten hoe alles ineens in het echt werkt
en ja, ik weet hoe boeiend mijn 'stem' is
quote:Nee, maar als ik alleen tegen keep_walking opschrijf komt het zo negatief over.Op donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat de enige twee opties zijn
quote:nee, we hebben Re alOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef WvdL het volgende:
[..]
Zolang het maar niet iemand is die denkt dat hij/zij alles beter weet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
We zullen zien.
Groetjes,
Jajoortje.
quote:Hieruit klinkt dat je al weet dat jij het wordtOp donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
We zullen zien.
Groetjes,
Jajoortje.
quote:Tja, sorry dat ik zo over kom, man. Is niet mijn bedoeling.Op donderdag 28 oktober 2010 11:02 schreef WvdL het volgende:
Ik ga voor Jajoortje dan..
Gewoon omdat ik bij Keep_Walking steeds de kriebels krijg.
Komt mij over als een snotneus die een boek heeft gelezen en denkt precies te weten hoe alles ineens in het echt werkt
en ja, ik weet hoe boeiend mijn 'stem' is
quote:Boeit ook verder niet. Een R&P mod is er om de orde te bewaren, en alles in goede banen te leiden. Niet om advies te geven. Dat kan iedereen doenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, sorry dat ik zo over kom, man. Is niet mijn bedoeling.![]()
Maar de meeste van mijn advies komen niet uit boeken, ik ben nu pas begonnen met die boeken lezen.
quote:Dat dacht ik ook wel. Daarom denk ik ook persoonlijk dat ik een goed mod kan zijn, want ik ben serieus ingesteld (op de forums dan). Ik hou niet van baggeren in een topic. Hoewel wel grappig kan zijn om te lezen natuurlijk, maar als ik merk dat niemand TS serieus neemt, dan wil ik hem wel serieus nemen. Bovendien ben ik toch alleen maar in R&P.Op donderdag 28 oktober 2010 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boeit ook verder niet. Een R&P mod is er om de orde te bewaren, en alles in goede banen te leiden. Niet om advies te geven. Dat kan iedereen doen
quote:Jij hoort zoiets in goede banen te leiden.
quote:En dat gaat zelfs St Bitterklaas je beter af.Op donderdag 28 oktober 2010 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boeit ook verder niet. Een R&P mod is er om de orde te bewaren, en alles in goede banen te leiden. Niet om advies te geven. Dat kan iedereen doen
quote:Ik heb het geprobeerd, maar ik snap niet wat je bedoeltOp donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij hoort zoiets in goede banen te leiden.
[..]
En dat gaat zelfs St Bitterklaas je beter af.
quote:Zolang je nog krijg aids in een draadje iemand kan toewensen in een draadje terwijl een moderator erbij staat dan hoef je niet veel te kunnen om die moderator te evenaren. De lat wordt hier laag gelegd qua standaard.Op donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik snap niet wat je bedoelt
quote:Kom uit Twente he, slik alles in.Op donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Jojoortje en Re sitting in a tree............K-I-S-S-I-N-G
Goed gedaan Jojoortje, je hebt het moderatorschap binnengesliktgesleept......!
quote:Aan de andere kant haalt zo'n iemand wel snel de baggerusers er uit toch?Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef trolololo het volgende:
Een mod moet niet te veel 'gefriendzoned' zijn met het forum dat iedereen diegene nog goed kent uit de tijd dat diegene nog normaal user was; anders is een mod ook vaak partijdig.
quote:Als een mod overmatig partijdig is, vis je dat er snel genoeg uit. Meer dan wat partijdige edits worden het toch niet.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef trolololo het volgende:
Een mod moet niet te veel 'gefriendzoned' zijn met het forum dat iedereen diegene nog goed kent uit de tijd dat diegene nog normaal user was; anders is een mod ook vaak partijdig.
quote:En wat? Dat is een moderator partijdig dan ben je niet automatisch moderator af hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een mod overmatig partijdig is, vis je dat er snel genoeg uit. Meer dan wat partijdige edits worden het toch niet.
quote:Wel als je Paul's kant kiestOp donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat? Dat is een moderator partijdig dan ben je niet automatisch moderator af hoor.
quote:Als je het bont genoeg maakt wel.Op donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat? Dat is een moderator partijdig dan ben je niet automatisch moderator af hoor.
quote:huillieOp donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je nog krijg aids in een draadje iemand kan toewensen in een draadje terwijl een moderator erbij staat dan hoef je niet veel te kunnen om die moderator te evenaren. De lat wordt hier laag gelegd qua standaard.
quote:Is dat zo? Daar heb ik geen weet van? Haal eens wat voorbeelden uit de annalen van Fok? De grote kroniek der gevallen moderators?Op donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je het bont genoeg maakt wel.
Dat het genoeg van de FA's niet altijd jouw genoeg (of mijn genoeg) is, doet daar niets aan af.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een mod overmatig partijdig is, vis je dat er snel genoeg uit. Meer dan wat partijdige edits worden het toch niet.
quote:Ik bedoel maar.Op donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je het bont genoeg maakt wel.
Dat het genoeg van de FA's niet altijd jouw genoeg (of mijn genoeg) is, doet daar niets aan af.
quote:QOp donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar heb ik geen weet van? Haal eens wat voorbeelden uit de annalen van Fok? De grote kroniek der gevallen moderators?
quote:Wat had ie gedaan dan, de oude pruimensnoepert?Op donderdag 28 oktober 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q![]()
Ze hebben Q er uit getrapt![]()
Zo keihard onder zijn billen.
quote:Lekken.Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat had ie gedaan dan, de oude pruimensnoepert?
quote:deze post siert je dan ook wel weerOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, sorry dat ik zo over kom, man. Is niet mijn bedoeling.![]()
Maar de meeste van mijn advies komen niet uit boeken, ik ben nu pas begonnen met die boeken lezen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:34 schreef WvdL het volgende:
of Re zit te wachten op de 'betaling' van jajoortje
quote:Hoe depressief word je als ze het niet wordtOp donderdag 28 oktober 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
Steeds als ik dit topic open, hoop ik dat Jojoortje al blauw is
Maar nee dan zie ik haar kleurtje: zwart
quote:Ik denk zo:Op donderdag 28 oktober 2010 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe depressief word je als ze het niet wordt
quote:Gaat wel snel hè.Op donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Er zal toch geen 'op zoek naar een nieuwe moderator deel II' komen he?
quote:Ga je het vandaag bekend maken liefie?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef Jojoortje het volgende:
Vrijdag is DE dag, dat iedereen wat meer weten mag.
quote:Jij voegt zoveel toe in dit topic he.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga je het vandaag bekend maken liefie?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij voegt zoveel toe in dit topic he.
quote:Nu nog?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef Re het volgende:
zeg stelletje SCers ga eens buiten spelen ofzo...
quote:oh dus nú mag het ineens niet en eerst krijg ik nog op mijn flikker omdat ik netsplitter aanspreekOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef Re het volgende:
zeg stelletje SCers ga eens buiten spelen ofzo...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog niks bekend? Zijn de FA's op vakantie? Zijn de aanmeldingen allemaal even goed/slecht? [ afbeelding ]
quote:Er was een fax kapot, dus die moest eerst vervangen worden voordat de stemming verder kon.
quote:Splitnetter, leugenaarOp vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er was een fax kapot, dus die moest eerst vervangen worden voordat de stemming verder kon.
quote:Jij weet het allangOp vrijdag 29 oktober 2010 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Is het nou nog niet naar buiten gebracht?.
quote:Is toch lache als we het topic vol lullenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Veel SC hier. En dat om een nieuwe mod.
quote:Ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |