precies hoeveel uur je nodig denkt te hebben om het forum goed te kunnen modereren, het gaat natuurlijk niet om een precies aantal uur, maar je moet natuurlijk wel een beetje aanwezig kunnen zijn. Hoe veel uur FOK! je per dag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoeveel uur in de week moet je daarmee bezig zijn dan? Een beetje duidelijkheid mag best
in principe niet, maar je moet wel enige binding hebben natuurlijk met R&P of in staat zijn om goed en objectief te kunnen modereren en dat kun je meestal wel aan iemands postgedrag zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
Zijn er eisen betreffende leeftijd en hoe lang je al user bent?
gemiddeld 2/3 uur.. Vaak iets langerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef Re het volgende:
[..]
precies hoeveel uur je nodig denkt te hebben om het forum goed te kunnen modereren, het gaat natuurlijk niet om een precies aantal uur, maar je moet natuurlijk wel een beetje aanwezig kunnen zijn. Hoe veel uur FOK! je per dag?
iedereen maakt kans en we hebben wel grotere baggeraars in de crew gehad waar jij zelfs bij in het niet valtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:51 schreef vosss het volgende:
Hey Re, niet dat ik interesse heb ofzo hoor, maar stel nou ik zou reageren, maak ik dan kans?
Of de dooddoener "sluit het internet af en houd je eens bezig met echte mensen en los zo jouw problemen op" :3quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik elk topic direct zou sluiten met de volgende sluitpost:
Je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is!
quote:Ik niet, anders hou je het wel stil.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede kans maakt.
quote:Want?Op zondag 24 oktober 2010 01:06 schreef boekenplank het volgende:
Ik niet, anders hou je het wel stil.
quote:onderschat de baggerkwaliteiten van Voske niet.Op dinsdag 19 oktober 2010 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
iedereen maakt kans en we hebben wel grotere baggeraars in de crew gehad waar jij zelfs bij in het niet valt
quote:too much info.Op zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef Re het volgende:
Vosss is mild geworden, dat heb ik er wel ingeramd![]()
quote:Thanks, man. Ga jij jezelf ook aanmelden?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede kans maakt.
quote:Nee, is niets voor mij.Op zondag 24 oktober 2010 03:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Thanks, man. Ga jij jezelf ook aanmelden?
quote:Ik ookOp maandag 25 oktober 2010 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat cool, ik dacht tot 25 oktober 0.00
quote:ik zat er wel aan te denken, omdat ik veel tijd over heb en R&P een leuk forum is, maar laatst meldde Re dat hij me spuugirritant vond, dus ik denk niet dat het gaat werken
quote:Is ook een leuk forum. Maar ja, je moet wel goed mee Re samenhingen werken. Op zich denk ik wel dat jij het kan.Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zat er wel aan te denken, omdat ik veel tijd over heb en R&P een leuk forum is, maar laatst meldde Re dat hij me spuugirritant vond, dus ik denk niet dat het gaat werken.
quote:Misschien vindt hij het wel een uitdaging.Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zat er wel aan te denken, omdat ik veel tijd over heb en R&P een leuk forum is, maar laatst meldde Re dat hij me spuugirritant vond, dus ik denk niet dat het gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |