Dan word je toch ook lid? Zijn we indirect 1 grote familie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouders wel, alleen heb IK volgensmij het pasje in m'n portemonnee
quote:
quote:JoeBravoNL
This person has protected their tweets.
Ga ik dus ook niet doen. Ben al te vaak land door verhuisd. Pas als kind zelf aangeeft dat ie weg wil hier en geen seconde eerder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet echt maken vind ik.
tevreden over mijn eigen optreden, maar de 2 personen aan de andere kant van de tafel kwamen wel erg sceptisch over.quote:
Ja maar nee.. Met oog op de toekomst enzo lijkt me dat nietsquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dan word je toch ook lid? Zijn we indirect 1 grote familie.
Welk oog op de toekomst?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar nee.. Met oog op de toekomst enzo lijkt me dat niets
nog een veluwenaarquote:
Nee echt nietquote:
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik dus ook niet doen. Ben al te vaak land door verhuisd. Pas als kind zelf aangeeft dat ie weg wil hier en geen seconde eerder.
Dat moeten ze altijd doen Joe, dus dat zegt niet veel tot nu toequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tevreden over mijn eigen optreden, maar de 2 personen aan de andere kant van de tafel kwamen wel erg sceptisch over.
Ik ben ook verhuisd naar de andere kant van t land en ze vinden het heerlijk hierquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet echt maken vind ik.
Ik ben zo zelfverzekerd dat ik je bij deze AirwiN aanbied.quote:
Playing hard to getquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tevreden over mijn eigen optreden, maar de 2 personen aan de andere kant van de tafel kwamen wel erg sceptisch over.
Een ex-apeldoorner die in Zwolle geboren is en ook nog in Deventer gewoond heeft.quote:
Nou, straks dan kom ik wel een leuke meid tegen en zulks, en is ze ook lid, en dan ben je al familie!quote:
Kan een act zijn, ik ken mensen waarbij je zo'n beetje jankend weg kan lopen, om vervolgens gebeld te worden wanneer je t contract kan tekenenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dude, whut?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar nee.. Met oog op de toekomst enzo lijkt me dat niets
Jij zit niet op je werk toch? Dus je kunt prima kijkenquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, straks dan kom ik wel een leuke meid tegen en zulks, en is ze ook lid, en dan ben je al familie!
quote:
Ik heb nog niemand (op mijn man na) die ik moet op voedenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slechte opvoeder ben je. Ook hier moet het kind aan wennen.
Al denk ik wel dat mn zoon wel heel blij wordt als ik weer terug naar de randstad gaquote:
Mjah mijn zoon vind het heerlijk hier, soms iets van heimwee naar het westen maar verder vermaakt hij zn eigen prima hier.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook verhuisd naar de andere kant van t land en ze vinden het heerlijk hier
Sceptisch? Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kritisch wel, sceptisch is imo ander verhaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moeten ze altijd doen Joe, dus dat zegt niet veel tot nu toe
Jouw kinderen zijn jonger. Maar dan nog vind ik het iets om heel lang over na te denken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook verhuisd naar de andere kant van t land en ze vinden het heerlijk hier
Vanaf vandaag werk ik weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij zit niet op je werk toch? Dus je kunt prima kijken
Ouderquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn jonger. Maar dan nog vind ik het iets om heel lang over na te denken.
quote:
Anders overleg je met hem?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat mn zoon wel heel blij wordt als ik weer terug naar de randstad ga![]()
[..]
Mjah mijn zoon vind het heerlijk hier, soms iets van heimwee naar het westen maar verder vermaakt hij zn eigen prima hier.
Al gedaan. Hij wil sowieso hier zn school afmakenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders overleg je met hem?
Misschien wil hij toch juist wel weg.
Dat is goed nieuwsquote:
negatief kritisch over aanwezige kennis/vaardigheden. Waarbij ik aan moet tekenen geen held te zijn in het inschatten van mensen.quote:
Hier heet ze Anna. Moet je voor de gein eens wat ranzige woorden typen. Anna heeft overal een antwoord op!quote:
Alsof ik thuis komquote:
Ik voel me op zich onwijs goed. Emotioneel ook ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws
Voel je je ook goed? (ook emotioneel)
Ik vind vooral dat een kind niet nog meer hoeft te lijden na een verbroken relatie wat voor een ommezwaai in zijn leven zorgt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat mn zoon wel heel blij wordt als ik weer terug naar de randstad ga![]()
[..]
Mjah mijn zoon vind het heerlijk hier, soms iets van heimwee naar het westen maar verder vermaakt hij zn eigen prima hier.
Same here. De hele week zelfs.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik thuis komMaar ik zie wel op tegen de hele dag werken.
Dus pil van drion geven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat een kind niet nog meer hoeft te lijden na een verbroken relatie wat voor een ommezwaai in zijn leven zorgt.
Slim ding dan!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hier heet ze Anna. Moet je voor de gein eens wat ranzige woorden typen. Anna heeft overal een antwoord op!
Opeens alleen met je moeder is al ommezwaai genoeg jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat een kind niet nog meer hoeft te lijden na een verbroken relatie wat voor een ommezwaai in zijn leven zorgt.
JB heeft toch kids van rond de 8 jaar ofzo en huppel een puberzoon?quote:
snap je nu waarom ik de boot afhoud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus, dus, we zijn al familie!?
quote:
Anticonceptie moet vóór de bevruchting Godt.quote:
Na 9 weken werken zou ik het wel lekker vinden om even thuis te zitten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]Nou op dit moment zie ik niet op tegen de hele week werken
Na 9 weken alleen thuis te hebben gezeten vind ik het wel weer lekker om hier te zijn
Hmm.. Ik dacht dat die van JB juist ouder waren dan 10quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
JB heeft toch kids van rond de 8 jaar ofzo en huppel een puberzoon?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
snap je nu waarom ik de boot afhoud?
Ze zijn 8 en 9..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn jonger. Maar dan nog vind ik het iets om heel lang over na te denken.
Zulke dingen worden meestal tijdens een gesprek alleen gezegd om te kijken hoe je erop reageert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
negatief kritisch over aanwezige kennis/vaardigheden. Waarbij ik aan moet tekenen geen held te zijn in het inschatten van mensen.
Zeik niet, jij hebt straks ook 4 maanden zwangerschapsverlof. Soort van.quote:
Mijne is 12, wordt in mei 13quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Ik dacht dat die van JB juist ouder waren dan 10En Huppel eentje van 10 heeft.
Maar Miss heeft er eentje van 10Ik haal mensen door elkaar
En als het nou een kutkind blijkt te zijn? Dan zit je er aan vast?!?! Ik dacht het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anticonceptie moet vóór de bevruchting Godt.
Kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na 9 weken werken zou ik het wel lekker vinden om even thuis te zitten.
Ik sta dan ook op knappen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeik niet, jij hebt straks ook 4 maanden zwangerschapsverlof. Soort van.
Als ze die leeftijd hebben kun je ze best verhuizen en voor zover ik weet ben jij nu 100 keer meer op je plek dan in Ehv. Alleen pubers moet je naar mijn idee niet verhuizen, beginnen dan net een eigen vriendenkring en alles te krijgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn 8 en 9..
En ja, tuurlijk denk je daarover na. Ik was er gewoon ook van overtuigd dat het hier beter zou zijn voor hen. Omgeving is leuker, school is dichterbij huis, man in huis die WEL normaal doet tegen mij en hen, minder verleden voor mij (en dus minder angst) Voel me hier zelf al beter dan in Ehv de laatste 10 jaar. Dat merken zij ook en daardoor voelen zij zich ook beter.
En dan heb je t feit dat de familie ver weg woont daar tegenover staan. Dat was het belangrijkste negatieve punt...
Kun je wat eerder naar huis als je het toch niet ziet zitten om de hele dag te werken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik thuis komMaar ik zie wel op tegen de hele dag werken.
[..]
Ik voel me op zich onwijs goed. Emotioneel ook ja.
Ik heb zelfs kunnen praten over de "miskraam" van ons tweede kindje zonder te huilen!
Volgens mij gaat het dan wel aardig
of rood haar heeft!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het nou een kutkind blijkt te zijn? Dan zit je er aan vast?!?! Ik dacht het niet.
quote:
sowieso deze week nog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen worden meestal tijdens een gesprek alleen gezegd om te kijken hoe je erop reageert.
Wanneer hoor je van ze?
Precies. Dat hoef je niet te pikken!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al gedaan. Hij wil sowieso hier zn school afmaken
Sterktequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Oke, op naar school, voor een gesprek met juf, jippie
Ze heeft ook overal een antwoord op, al strookt ie niet geheel met de vraag..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben niet gemaakt om mij te laten beledigen.![]()
Als het maar niet kort en pittig geknipt wordt kan dat bestquote:
Deze week is net begonnenquote:
Klopt. Al ligt dat laatste wel ook aan het kind. Vind het iig fijn dat ze hier hun middelbare school kunnen beginnen straks en dat ze zo snel veel vriendjes hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze die leeftijd hebben kun je ze best verhuizen en voor zover ik weet ben jij nu 100 keer meer op je plek dan in Ehv. Alleen pubers moet je naar mijn idee niet verhuizen, beginnen dan net een eigen vriendenkring en alles te krijgen.
met zoveel support kan het niet mis gaanquote:
ik woon nu in apeldoornquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een ex-apeldoorner die in Zwolle geboren is en ook nog in Deventer gewoond heeft.
Globetrotter dat ik er ben.
Rood haar ontstaat toch door blond en donker te mengen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen de melkboer aanspreken..
mocht het over gaan tussen jou en ado, blijf je dan in de flevo wonen? of dat niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn 8 en 9..
En ja, tuurlijk denk je daarover na. Ik was er gewoon ook van overtuigd dat het hier beter zou zijn voor hen. Omgeving is leuker, school is dichterbij huis, man in huis die WEL normaal doet tegen mij en hen, minder verleden voor mij (en dus minder angst) Voel me hier zelf al beter dan in Ehv de laatste 10 jaar. Dat merken zij ook en daardoor voelen zij zich ook beter.
En dan heb je t feit dat de familie ver weg woont daar tegenover staan. Dat was het belangrijkste negatieve punt...
Nu je het zegt.. Neefje is rood/rossig.. Tante is blond, bio vader was donker..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rood haar ontstaat toch door blond en donker te mengen?
die 8 dagen bedenktijd is toch niet toereikend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Dat hoef je niet te pikken!![]()
De ouders hebben ook rechten. De meeste hier hebben dat ding ook ongeveer gekregen met deur tot deur verkoop. Want de verwekker is al lang een deurtje verder gegaan. Dus heb je 9 jaar de tijd om de verwekking ongedaan te maken.
o rlyquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom was ik zo bang dat mijn zoon ook rood zou wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terug sturen gaat ook zo lastig. Dat lijkt mij in elk geval een pijnlijke aangelegenheid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
die 8 dagen bedenktijd is toch niet toereikend.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het maar niet kort en pittig geknipt wordt kan dat best
Precies!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met zoveel support kan het niet mis gaan
quote:
wtf?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
daar ben je veel te cool voorquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon moeilijk losrukken van jullie. En ik heb geen zin om tussen die stomme moeders op het schoolplein te staan wachten.
quote:
muziek meenemen, heb je ook geen last van ze tijdens het wachtenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon moeilijk losrukken van jullie. En ik heb geen zin om tussen die stomme moeders op het schoolplein te staan wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |