nou ja ik ben haar gaan pushen om mij aan de kant te zettenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas heel herkenbaar
Toen dat lampje bij mij ging branden, ging de relatie heel snel uit trouwens.
Pff dat is heftig jong.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
de grootste klap kreeg ik toen ze me aan de kant zette om zelfmoord te plegen
mja ze heeft het uit eindelijk niet gedaanquote:
Het klinkt iig alsof je voor jezelf al heel erg de knop omgezet hebt, als je zo kunt reagerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb me net ingeschreven bij de woningbouw, inschrijving kan ik woensdag afronden ivm geld.
Net hele discussie met hem gehad. Ben hem nu nog zatter dan ik hem al was.
Hij janken, wil je niet kwijt, hou van je blabla
Mijn antwoord: en toch zo je best doen om mij weg te jagen.goed bezig
Dat kun je wel zeggen ja..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef L-E het volgende:
Wat hebben veel mensen toch een fucked-up relatie achter de rug.
Ik heb nergens last van gehadquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef L-E het volgende:
Zo erg was het bij haar niet, wel moest ze naar de psycholoog toen het uit ging, na 2,5jr aan mij hangen kon ze niet meer zelf met haar problemen omgaan. Ik voelde me verlost uit een gevangenschapquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik ben haar gaan pushen om mij aan de kant te zetten
ik wou dat zij haar gevoel voor eigenwaarde zou houden
en de klap die ze zou krijgen als ik haar aan de kant zou zetten zou te groot geweest te zijn
dus heb ik de boel omgedraaid
Ja ik had ook echt zo'n omslagpunt, ik was er klaar mee, en dat was voor mezelf helemaal duidelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt iig alsof je voor jezelf al heel erg de knop omgezet hebt, als je zo kunt reageren
dat zal best ja iemand word dan zo afhankelijk van je dat het bijna als een verplichting voeltquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo erg was het bij haar niet, wel moest ze naar de psycholoog toen het uit ging, na 2,5jr aan mij hangen kon ze niet meer zelf met haar problemen omgaan. Ik voelde me verlost uit een gevangenschap
En jij denkt dat het goed is voor haar gevoel voor eigenwaarde als je ineens de lul uit gaat hangen om te zorgen dat ze je dumpt ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik ben haar gaan pushen om mij aan de kant te zetten
ik wou dat zij haar gevoel voor eigenwaarde zou houden
en de klap die ze zou krijgen als ik haar aan de kant zou zetten zou te groot geweest te zijn
dus heb ik de boel omgedraaid
Je kan je niet verantwoordelijk gaan stellen voor haar. Als jij het niet meer trekt moet je voor jezelf kiezen, ook al doet dat haar pijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ze heeft het uit eindelijk niet gedaan
toen wou ze me weer terug
dus ik er heen gepraat met haar maar uit eindelijk alles bleef het zelfde
en dat kon ik op dat moment niet meer hebben
Oh zo las ik je post. Had ze het vooraf tegen je gezegd, zo van 'ik ga er een eind aan maken'?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ze heeft het uit eindelijk niet gedaan
toen wou ze me weer terug
dus ik er heen gepraat met haar maar uit eindelijk alles bleef het zelfde
en dat kon ik op dat moment niet meer hebben
I feel very lucky.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef L-E het volgende:
ik heb me niet botter gedragen dat zeer zeker niet ik heb wat meer afstand van der genomen dat was voor haar meer dan genoegquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En jij denkt dat het goed is voor haar gevoel voor eigenwaarde als je ineens de lul uit gaat hangen om te zorgen dat ze je dumpt ofzo?
@ Huppel: Zeiden ze iets over urgentie en inschrijftijd enzo? (En vraag me af hoe je zit met opvang elders als je echt NU weg wil)
Ik heb hier geen zin meer in. Heb ook een kind waar ik aan moet denken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt iig alsof je voor jezelf al heel erg de knop omgezet hebt, als je zo kunt reageren
Dat punt had ik ook bereikt, heerlijk wat een oerkracht er dan ineens vrij komt om voor jezelf (en kind, in mijn geval) te gaan vechten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik had ook echt zo'n omslagpunt, ik was er klaar mee, en dat was voor mezelf helemaal duidelijk.
Dat moet het ook zijn. Weet je een precies punt/precieze reden? (das gewoon nieuwsgierigheid)quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik had ook echt zo'n omslagpunt, ik was er klaar mee, en dat was voor mezelf helemaal duidelijk.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat punt had ik ook bereikt, heerlijk wat een oerkracht er dan ineens vrij komt om voor jezelf (en kind, in mijn geval) te gaan vechten.
Vooral een weelderige bos haarquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook alles mee in het leven.
In Emmen voorlopig?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin meer in. Heb ook een kind waar ik aan moet denken.
Ga nu voor mezelf kiezen.
Lekker stekkie zoeken voor mij, mn zoon en mn hondje
mja nou ja het was op 5 mei en ik had al weken van tevoren zitten zeuren dat ik met haar naar bevrijdingsfestival wou gaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo las ik je post. Had ze het vooraf tegen je gezegd, zo van 'ik ga er een eind aan maken'?
niks mis met de veluwequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij komt van de Veluwe
Zo hebben we allemaal iets.
Ze heeft dus niets anders gedaan dan zeggen dat ze er een einde aan wil maken? Ik had het anders begrepen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja het was op 5 mei en ik had al weken van tevoren zitten zeuren dat ik met haar naar bevrijdingsfestival wou gaan
op de dag zelf wou ze echt niet dus ik ben alleen gegaan omdat ik wel wou
toen kwam ik terug deed ze heel afstandelijk.
dus ben ik maar gegaan omdat ik zoiets had van prima je wilt tijd voor jezelf,
toen kwam ik thuis en had een mail van der dat ze er een einde aan wou maken en mij niet meer wou zien.
de dag erna kreeg ik weer een mail dat ze me miste en van me hield en of ik haar nog een kans wou geven.
dus ik erheen en met haar gepraat en weer geprobeerd
maar er veranderde niks ik moest alles voor haar opgeven en dat was ik niet van plan
dus toen heb ik haar meer op afstand gehouden
3 weken later kreeg ik weer een mail dat ze onze relatie wou stoppen
en dat was ook precies waar ik op uit was
Ik kan gelukkig ook nog met wel de exen door 1 deur. Op 1 na.quote:
Kan het mn zoon niet aandoen om Emmen uit te gaan. Kind heeft zn hele leven hier. Die wordt echt wel pissed als ik besluit om half NL door te verhuizenquote:
en ze had zover ik beprepen heb ook een flinke zooi pillen naar binnen gewerkt maar later weer uitgekotst maar of dat zo is weet ik niet zeker want ze wou daar niet over pratenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze heeft dus niets anders gedaan dan zeggen dat ze er een einde aan wil maken? Ik had het anders begrepen.
Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook alles mee in het leven.
Weer zo'n vrouw zonder zelfvertrouwenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig ook nog met wel de exen door 1 deur. Op 1 na.
Maar dat was niet eens echt een drama. O nee op 2 na, maar die ene da's een stom verhaal
En ik kan wel met HEM door 1 deur, maar hij MAG niet door 1 deur met me van z'n vriendin.
Zeg je kan wel wat meer respect opbrengen voor de lotgevallen van de Veluwe.quote:
Ik bereikte op een gegeven moment een punt waarop ik inzag dat ik niet meer gelukkig ging worden in de relatie. En achteraf gezien weet ik precies welk moment de druppel is geweest, maar daar is nog wat tijd overheen gegaan voor ik dat zelf inzag. Er was gewoon te veel gebeurd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet het ook zijn. Weet je een precies punt/precieze reden? (das gewoon nieuwsgierigheid)
Ik heb maar twee serieuze exen. Met 1 kan ik prima door een deur, de ander wil ik niet meer in mijn leven. Evenwicht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat was niet eens echt een drama. O nee op 2 na, maar die ene da's een stom verhaal
En ik kan wel met HEM door 1 deur, maar hij MAG niet door 1 deur met me van z'n vriendin.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je er moeite mee zou hebben als je vriend eerst van de herenliefde was...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ben een op en top trotse veluwse boerquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je kan wel wat meer respect opbrengen voor de lotgevallen van de Veluwe.![]()
Je bent nu gewoon de problemen van Q aan het bagatelliseren.
quote:
Half terecht. Aangezien meneer er destijds bij mij niet bij verteld had dat ie nog een vriendin had.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw zonder zelfvertrouwen
Q heeft helemaal geen problemen. Is de gelukkigste man op aardequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je kan wel wat meer respect opbrengen voor de lotgevallen van de Veluwe.![]()
Je bent nu gewoon de problemen van Q aan het bagatelliseren.
Sorry, maar ik kom net binnen vallen en dit klinkt als een enorme schreeuw om aandacht....quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
mja nou ja het was op 5 mei en ik had al weken van tevoren zitten zeuren dat ik met haar naar bevrijdingsfestival wou gaan
op de dag zelf wou ze echt niet dus ik ben alleen gegaan omdat ik wel wou
toen kwam ik terug deed ze heel afstandelijk.
dus ben ik maar gegaan omdat ik zoiets had van prima je wilt tijd voor jezelf,
toen kwam ik thuis en had een mail van der dat ze er een einde aan wou maken en mij niet meer wou zien.
de dag erna kreeg ik weer een mail dat ze me miste en van me hield en of ik haar nog een kans wou geven.
dus ik erheen en met haar gepraat en weer geprobeerd
maar er veranderde niks ik moest alles voor haar opgeven en dat was ik niet van plan
dus toen heb ik haar meer op afstand gehouden
3 weken later kreeg ik weer een mail dat ze onze relatie wou stoppen
en dat was ook precies waar ik op uit was
Omdat hij weg is van de Veluwe ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q heeft helemaal geen problemen. Is de gelukkigste man op aarde
Lekker in dr eentje laten schreeuwen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kom net binnen vallen en dit klinkt als een enorme schreeuw om aandacht....
Bekende situatiequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb maar twee serieuze exen. Met 1 kan ik prima door een deur, de ander wil ik niet meer in mijn leven. Evenwicht.
denk dat het ook wel een beetje et geval is geweest maar goed dat is allemaal verleden tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kom net binnen vallen en dit klinkt als een enorme schreeuw om aandacht....
Dan geldt mijn opmerking nog steeds, want een zelfverzekerde vrouw zou het:quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Half terecht. Aangezien meneer er destijds bij mij niet bij verteld had dat ie nog een vriendin had.
Het was uit. Maandjes later bleek dat toch eigenlijk helemaal niet zo te zijn. He wilde gewoon een experiment on the side of zo denk ik.
EN dat is dus nu nog steeds zijn vriendin, 9 jaar later
Ik weet t nl ook nog precies. Er was sowieso veel gebeurd waardoor ik steeds weg WILDE (en dan uiteindelijk toch maar weer bleef) De druppel was voor mij toen ik geopereerd moest worden (poliklinisch) en zei dat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn om de kindjes uit school te halen, dat hij dan zou moeten zorgen dat hij op tijd was. Hij had een eigen bedrijf, wist het twee weken vooraf, dus dat kon gemakkelijk. Hij zei doodleuk dat ik maar moest zorgen dat ik op tijd was en dat hij ze niet zou gaan halen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bereikte op een gegeven moment een punt waarop ik inzag dat ik niet meer gelukkig ging worden in de relatie. En achteraf gezien weet ik precies welk moment de druppel is geweest, maar daar is nog wat tijd overheen gegaan voor ik dat zelf inzag. Er was gewoon te veel gebeurd.
Mja. Ik ook ergens wel. En die heb ik dus 2 van die exen. Nou ja, de ene was meer een scharreel, de ander echt 3 jaar iets mee gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je er moeite mee zou hebben als je vriend eerst van de herenliefde was...Als vrouw zul je hem nooit datgene kunnen geven wat ie bij een man vindt
Zullen we ex 1 therapeutisch in elkaar rossen?quote:Ik heb 1 ex die iets tegen mij heeft (geen idee wat eigenlijk) en 1 waar ik iets tegen heb.
Veluwe FTW!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een op en top trotse veluwse boer
dat is wel heel ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet t nl ook nog precies. Er was sowieso veel gebeurd waardoor ik steeds weg WILDE (en dan uiteindelijk toch maar weer bleef) De druppel was voor mij toen ik geopereerd moest worden (poliklinisch) en zei dat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn om de kindjes uit school te halen, dat hij dan moest zorgen dat hij op tijd was. Hij had een eigen bedrijf, wist het twee weken vooraf, dus dat kon gemakkelijk. Hij zei doodleuk dat ik maar moest zorgen dat ik op tijd was en dat hij ze niet zou gaan halen.
Toen was het echt kaar...
waar kom jij vandaan dan?quote:
Ja ze moet niet zeikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan geldt mijn opmerking nog steeds, want een zelfverzekerde vrouw zou het:
- of niet pikken dat d'r vent vreemd gaat en hem aan de kant zetten,
- of het accepteren en het dan ook echt accepteren (lees: open relatie o.i.d.).
Whehe, helpt dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik ook ergens wel. En die heb ik dus 2 van die exen. Nou ja, de ene was meer een scharreel, de ander echt 3 jaar iets mee gehad.
[..]
Zullen we ex 1 therapeutisch in elkaar rossen?
Ja herkenbaar, voor mij zal Berlijn nooit meer een leuke stad worden denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet t nl ook nog precies. Er was sowieso veel gebeurd waardoor ik steeds weg WILDE (en dan uiteindelijk toch maar weer bleef) De druppel was voor mij toen ik geopereerd moest worden (poliklinisch) en zei dat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn om de kindjes uit school te halen, dat hij dan moest zorgen dat hij op tijd was. Hij had een eigen bedrijf, wist het twee weken vooraf, dus dat kon gemakkelijk. Hij zei doodleuk dat ik maar moest zorgen dat ik op tijd was en dat hij ze niet zou gaan halen.
Toen was het echt kaar...
Nu vraag ik me toch af wat er met Berlijn is...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, voor mij zal Berlijn nooit meer een leuke stad worden denk ik![]()
Maar soms heb je denk ik echt zo'n figuurlijke klap voor je kop nodig om dingen in te zien. Ik wist ook toen ik eenmaal de knoop had doorgehakt, dat het de juiste beslissing was, en eerlijk gezegd heeft zijn gedrag sindsdien dat besef alleen maar versterkt.
quote:
Je kunt Q wel uit de Veluwe halen, maar de Veluwe niet uit Qquote:
O, dat laatste zeker. Nadat ik hem had verteld dat ik weg zou gaan, heeft hij me ook heeeel erg duidelijk gemaakt dat ik weg moest blijvenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, voor mij zal Berlijn nooit meer een leuke stad worden denk ik![]()
Maar soms heb je denk ik echt zo'n figuurlijke klap voor je kop nodig om dingen in te zien. Ik wist ook toen ik eenmaal de knoop had doorgehakt, dat het de juiste beslissing was, en eerlijk gezegd heeft zijn gedrag sindsdien dat besef alleen maar versterkt.
wahahaha okee dan ik uit vaassen oorspronkelijkquote:
Vast welquote:
Het is wel heel menselijk hoor: klagen over alles dat los en vast zit, maar er niets aan willen doen. Ze heeft gewoon een keus, maar maakt die niet / accepteert die niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze moet niet zeikenIk bedoel, had hem gedumpt of move on.
Tenzij ze bang is dat ie een 2e x in de fout zou gaan met mij.
Maar hallo, daar ben ik ook nog bij hoor!
Of wacht... nu snap ik de angst
Dat vertel ik je nog wel eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af wat er met Berlijn is...
Ja typisch is dat toch he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat laatste zeker. Nadat ik hem had verteld dat ik weg zou gaan, heeft hij me ook heeeel erg duidelijk gemaakt dat ik weg moest blijven(Ook al wilde hij me juist houden.)
Je hebt altijd een keus. Maar janken ergens over is makkelijker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel heel menselijk hoor: klagen over alles dat los en vast zit, maar er niets aan willen doen. Ze heeft gewoon een keus, maar maakt die niet / accepteert die niet.
Maar dat wil nog niet zeggen dat dat mijn respect gaat krijgen
Nou ja, tis niet dat het niet of wel zien van mij zo'n dagelijks ding is hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel heel menselijk hoor: klagen over alles dat los en vast zit, maar er niets aan willen doen. Ze heeft gewoon een keus, maar maakt die niet / accepteert die niet.
Maar dat wil nog niet zeggen dat dat mijn respect gaat krijgen
Onzekerrrrrrrrrrquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat het niet of wel zien van mij zo'n dagelijks ding is hoor
Maar als ik ze ooit samen in de stad tegenkom merk ik dat hij lief lacht en hoi zegt een zij chagrijnig wordt en meteen weg wil
Precies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keus. Maar janken ergens over is makkelijker.
Maar dat is toch enorm triest?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat het niet of wel zien van mij zo'n dagelijks ding is hoor
Maar als ik ze ooit samen in de stad tegenkom merk ik dat hij lief lacht en hoi zegt een zij chagrijnig wordt en meteen weg wil
Onzekere partners zijn KUTquote:
Vrouwen hebben toch geen piemel?quote:
Wie, zij? Dat hoop ik wel voor haar, want een enorme clit isquote:
Al thuis?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je kunt Kluts wel uit de Veluwe halen, maar de Veluwe niet uit Kluts
NSFWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eerst maar eens hoe het is gegaan boefjequote:
Hoe ging je gesprek?quote:
T zijn vrouwen jaquote:
Arme jijquote:
daar gebruik ik twitter voorquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens hoe het is gegaan boefje
Mijn partner is geen vrouw (al twijfel ik daar soms wel aan) maar ook teringonzeker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zijn vrouwen ja![]()
ergens is iedereen wel onzeker, maar als het er vanaf druipt, is het wel erg onaantrekkelijk.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ben je ook lid van de IKEA Family?
Ouders wel, alleen heb IK volgensmij het pasje in m'n portemonneequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ben je ook lid van de IKEA Family?
Dat kun je ook niet echt maken vind ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het mn zoon niet aandoen om Emmen uit te gaan. Kind heeft zn hele leven hier. Die wordt echt wel pissed als ik besluit om half NL door te verhuizen
Your lossquote:
Koffiequote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
NSFWIk zou toch flink schrikken als ik dat ineens zat, overigens niet alleen van die absurd grote klit, zo'n bos haar wordt ik ook niet vrolijk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
NSFWIk kijk NIET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dan word je toch ook lid? Zijn we indirect 1 grote familie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouders wel, alleen heb IK volgensmij het pasje in m'n portemonnee
quote:
quote:JoeBravoNL
This person has protected their tweets.
Ga ik dus ook niet doen. Ben al te vaak land door verhuisd. Pas als kind zelf aangeeft dat ie weg wil hier en geen seconde eerder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet echt maken vind ik.
tevreden over mijn eigen optreden, maar de 2 personen aan de andere kant van de tafel kwamen wel erg sceptisch over.quote:
Ja maar nee.. Met oog op de toekomst enzo lijkt me dat nietsquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dan word je toch ook lid? Zijn we indirect 1 grote familie.
Welk oog op de toekomst?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar nee.. Met oog op de toekomst enzo lijkt me dat niets
nog een veluwenaarquote:
Nee echt nietquote:
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik dus ook niet doen. Ben al te vaak land door verhuisd. Pas als kind zelf aangeeft dat ie weg wil hier en geen seconde eerder.
Dat moeten ze altijd doen Joe, dus dat zegt niet veel tot nu toequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tevreden over mijn eigen optreden, maar de 2 personen aan de andere kant van de tafel kwamen wel erg sceptisch over.
Ik ben ook verhuisd naar de andere kant van t land en ze vinden het heerlijk hierquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet echt maken vind ik.
Ik ben zo zelfverzekerd dat ik je bij deze AirwiN aanbied.quote:
Playing hard to getquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tevreden over mijn eigen optreden, maar de 2 personen aan de andere kant van de tafel kwamen wel erg sceptisch over.
Een ex-apeldoorner die in Zwolle geboren is en ook nog in Deventer gewoond heeft.quote:
Nou, straks dan kom ik wel een leuke meid tegen en zulks, en is ze ook lid, en dan ben je al familie!quote:
Kan een act zijn, ik ken mensen waarbij je zo'n beetje jankend weg kan lopen, om vervolgens gebeld te worden wanneer je t contract kan tekenenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dude, whut?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar nee.. Met oog op de toekomst enzo lijkt me dat niets
Jij zit niet op je werk toch? Dus je kunt prima kijkenquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, straks dan kom ik wel een leuke meid tegen en zulks, en is ze ook lid, en dan ben je al familie!
quote:
Ik heb nog niemand (op mijn man na) die ik moet op voedenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slechte opvoeder ben je. Ook hier moet het kind aan wennen.
Al denk ik wel dat mn zoon wel heel blij wordt als ik weer terug naar de randstad gaquote:
Mjah mijn zoon vind het heerlijk hier, soms iets van heimwee naar het westen maar verder vermaakt hij zn eigen prima hier.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook verhuisd naar de andere kant van t land en ze vinden het heerlijk hier
Sceptisch? Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kritisch wel, sceptisch is imo ander verhaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moeten ze altijd doen Joe, dus dat zegt niet veel tot nu toe
Jouw kinderen zijn jonger. Maar dan nog vind ik het iets om heel lang over na te denken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook verhuisd naar de andere kant van t land en ze vinden het heerlijk hier
Vanaf vandaag werk ik weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij zit niet op je werk toch? Dus je kunt prima kijken
Ouderquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn jonger. Maar dan nog vind ik het iets om heel lang over na te denken.
quote:
Anders overleg je met hem?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat mn zoon wel heel blij wordt als ik weer terug naar de randstad ga![]()
[..]
Mjah mijn zoon vind het heerlijk hier, soms iets van heimwee naar het westen maar verder vermaakt hij zn eigen prima hier.
Al gedaan. Hij wil sowieso hier zn school afmakenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders overleg je met hem?
Misschien wil hij toch juist wel weg.
Dat is goed nieuwsquote:
negatief kritisch over aanwezige kennis/vaardigheden. Waarbij ik aan moet tekenen geen held te zijn in het inschatten van mensen.quote:
Hier heet ze Anna. Moet je voor de gein eens wat ranzige woorden typen. Anna heeft overal een antwoord op!quote:
Alsof ik thuis komquote:
Ik voel me op zich onwijs goed. Emotioneel ook ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws
Voel je je ook goed? (ook emotioneel)
Ik vind vooral dat een kind niet nog meer hoeft te lijden na een verbroken relatie wat voor een ommezwaai in zijn leven zorgt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat mn zoon wel heel blij wordt als ik weer terug naar de randstad ga![]()
[..]
Mjah mijn zoon vind het heerlijk hier, soms iets van heimwee naar het westen maar verder vermaakt hij zn eigen prima hier.
Same here. De hele week zelfs.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik thuis komMaar ik zie wel op tegen de hele dag werken.
Dus pil van drion geven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat een kind niet nog meer hoeft te lijden na een verbroken relatie wat voor een ommezwaai in zijn leven zorgt.
Slim ding dan!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hier heet ze Anna. Moet je voor de gein eens wat ranzige woorden typen. Anna heeft overal een antwoord op!
Opeens alleen met je moeder is al ommezwaai genoeg jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat een kind niet nog meer hoeft te lijden na een verbroken relatie wat voor een ommezwaai in zijn leven zorgt.
JB heeft toch kids van rond de 8 jaar ofzo en huppel een puberzoon?quote:
snap je nu waarom ik de boot afhoud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus, dus, we zijn al familie!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |