Vrouwen hebben toch geen piemel?quote:
Wie, zij? Dat hoop ik wel voor haar, want een enorme clit isquote:
Al thuis?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je kunt Kluts wel uit de Veluwe halen, maar de Veluwe niet uit Kluts
NSFWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eerst maar eens hoe het is gegaan boefjequote:
Hoe ging je gesprek?quote:
T zijn vrouwen jaquote:
Arme jijquote:
daar gebruik ik twitter voorquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens hoe het is gegaan boefje
Mijn partner is geen vrouw (al twijfel ik daar soms wel aan) maar ook teringonzeker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zijn vrouwen ja![]()
ergens is iedereen wel onzeker, maar als het er vanaf druipt, is het wel erg onaantrekkelijk.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ben je ook lid van de IKEA Family?
Ouders wel, alleen heb IK volgensmij het pasje in m'n portemonneequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ben je ook lid van de IKEA Family?
Dat kun je ook niet echt maken vind ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het mn zoon niet aandoen om Emmen uit te gaan. Kind heeft zn hele leven hier. Die wordt echt wel pissed als ik besluit om half NL door te verhuizen
Your lossquote:
Koffiequote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
NSFWIk zou toch flink schrikken als ik dat ineens zat, overigens niet alleen van die absurd grote klit, zo'n bos haar wordt ik ook niet vrolijk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
NSFWIk kijk NIET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |