dat is wel heel ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet t nl ook nog precies. Er was sowieso veel gebeurd waardoor ik steeds weg WILDE (en dan uiteindelijk toch maar weer bleef) De druppel was voor mij toen ik geopereerd moest worden (poliklinisch) en zei dat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn om de kindjes uit school te halen, dat hij dan moest zorgen dat hij op tijd was. Hij had een eigen bedrijf, wist het twee weken vooraf, dus dat kon gemakkelijk. Hij zei doodleuk dat ik maar moest zorgen dat ik op tijd was en dat hij ze niet zou gaan halen.
Toen was het echt kaar...
waar kom jij vandaan dan?quote:
Ja ze moet niet zeikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan geldt mijn opmerking nog steeds, want een zelfverzekerde vrouw zou het:
- of niet pikken dat d'r vent vreemd gaat en hem aan de kant zetten,
- of het accepteren en het dan ook echt accepteren (lees: open relatie o.i.d.).
Whehe, helpt dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik ook ergens wel. En die heb ik dus 2 van die exen. Nou ja, de ene was meer een scharreel, de ander echt 3 jaar iets mee gehad.
[..]
Zullen we ex 1 therapeutisch in elkaar rossen?
Ja herkenbaar, voor mij zal Berlijn nooit meer een leuke stad worden denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet t nl ook nog precies. Er was sowieso veel gebeurd waardoor ik steeds weg WILDE (en dan uiteindelijk toch maar weer bleef) De druppel was voor mij toen ik geopereerd moest worden (poliklinisch) en zei dat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn om de kindjes uit school te halen, dat hij dan moest zorgen dat hij op tijd was. Hij had een eigen bedrijf, wist het twee weken vooraf, dus dat kon gemakkelijk. Hij zei doodleuk dat ik maar moest zorgen dat ik op tijd was en dat hij ze niet zou gaan halen.
Toen was het echt kaar...
Nu vraag ik me toch af wat er met Berlijn is...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, voor mij zal Berlijn nooit meer een leuke stad worden denk ik![]()
Maar soms heb je denk ik echt zo'n figuurlijke klap voor je kop nodig om dingen in te zien. Ik wist ook toen ik eenmaal de knoop had doorgehakt, dat het de juiste beslissing was, en eerlijk gezegd heeft zijn gedrag sindsdien dat besef alleen maar versterkt.
quote:
Je kunt Q wel uit de Veluwe halen, maar de Veluwe niet uit Qquote:
O, dat laatste zeker. Nadat ik hem had verteld dat ik weg zou gaan, heeft hij me ook heeeel erg duidelijk gemaakt dat ik weg moest blijvenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, voor mij zal Berlijn nooit meer een leuke stad worden denk ik![]()
Maar soms heb je denk ik echt zo'n figuurlijke klap voor je kop nodig om dingen in te zien. Ik wist ook toen ik eenmaal de knoop had doorgehakt, dat het de juiste beslissing was, en eerlijk gezegd heeft zijn gedrag sindsdien dat besef alleen maar versterkt.
wahahaha okee dan ik uit vaassen oorspronkelijkquote:
Vast welquote:
Het is wel heel menselijk hoor: klagen over alles dat los en vast zit, maar er niets aan willen doen. Ze heeft gewoon een keus, maar maakt die niet / accepteert die niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze moet niet zeikenIk bedoel, had hem gedumpt of move on.
Tenzij ze bang is dat ie een 2e x in de fout zou gaan met mij.
Maar hallo, daar ben ik ook nog bij hoor!
Of wacht... nu snap ik de angst
Dat vertel ik je nog wel eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af wat er met Berlijn is...
Ja typisch is dat toch he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat laatste zeker. Nadat ik hem had verteld dat ik weg zou gaan, heeft hij me ook heeeel erg duidelijk gemaakt dat ik weg moest blijven(Ook al wilde hij me juist houden.)
Je hebt altijd een keus. Maar janken ergens over is makkelijker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel heel menselijk hoor: klagen over alles dat los en vast zit, maar er niets aan willen doen. Ze heeft gewoon een keus, maar maakt die niet / accepteert die niet.
Maar dat wil nog niet zeggen dat dat mijn respect gaat krijgen
Nou ja, tis niet dat het niet of wel zien van mij zo'n dagelijks ding is hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel heel menselijk hoor: klagen over alles dat los en vast zit, maar er niets aan willen doen. Ze heeft gewoon een keus, maar maakt die niet / accepteert die niet.
Maar dat wil nog niet zeggen dat dat mijn respect gaat krijgen
Onzekerrrrrrrrrrquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat het niet of wel zien van mij zo'n dagelijks ding is hoor
Maar als ik ze ooit samen in de stad tegenkom merk ik dat hij lief lacht en hoi zegt een zij chagrijnig wordt en meteen weg wil
Precies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keus. Maar janken ergens over is makkelijker.
Maar dat is toch enorm triest?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat het niet of wel zien van mij zo'n dagelijks ding is hoor
Maar als ik ze ooit samen in de stad tegenkom merk ik dat hij lief lacht en hoi zegt een zij chagrijnig wordt en meteen weg wil
Onzekere partners zijn KUTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |