Anticonceptie moet vóór de bevruchting Godt.quote:
Na 9 weken werken zou ik het wel lekker vinden om even thuis te zitten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]Nou op dit moment zie ik niet op tegen de hele week werken
Na 9 weken alleen thuis te hebben gezeten vind ik het wel weer lekker om hier te zijn
Hmm.. Ik dacht dat die van JB juist ouder waren dan 10quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
JB heeft toch kids van rond de 8 jaar ofzo en huppel een puberzoon?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
snap je nu waarom ik de boot afhoud?
Ze zijn 8 en 9..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn jonger. Maar dan nog vind ik het iets om heel lang over na te denken.
Zulke dingen worden meestal tijdens een gesprek alleen gezegd om te kijken hoe je erop reageert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
negatief kritisch over aanwezige kennis/vaardigheden. Waarbij ik aan moet tekenen geen held te zijn in het inschatten van mensen.
Zeik niet, jij hebt straks ook 4 maanden zwangerschapsverlof. Soort van.quote:
Mijne is 12, wordt in mei 13quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Ik dacht dat die van JB juist ouder waren dan 10En Huppel eentje van 10 heeft.
Maar Miss heeft er eentje van 10Ik haal mensen door elkaar
En als het nou een kutkind blijkt te zijn? Dan zit je er aan vast?!?! Ik dacht het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anticonceptie moet vóór de bevruchting Godt.
Kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na 9 weken werken zou ik het wel lekker vinden om even thuis te zitten.
Ik sta dan ook op knappen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeik niet, jij hebt straks ook 4 maanden zwangerschapsverlof. Soort van.
Als ze die leeftijd hebben kun je ze best verhuizen en voor zover ik weet ben jij nu 100 keer meer op je plek dan in Ehv. Alleen pubers moet je naar mijn idee niet verhuizen, beginnen dan net een eigen vriendenkring en alles te krijgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn 8 en 9..
En ja, tuurlijk denk je daarover na. Ik was er gewoon ook van overtuigd dat het hier beter zou zijn voor hen. Omgeving is leuker, school is dichterbij huis, man in huis die WEL normaal doet tegen mij en hen, minder verleden voor mij (en dus minder angst) Voel me hier zelf al beter dan in Ehv de laatste 10 jaar. Dat merken zij ook en daardoor voelen zij zich ook beter.
En dan heb je t feit dat de familie ver weg woont daar tegenover staan. Dat was het belangrijkste negatieve punt...
Kun je wat eerder naar huis als je het toch niet ziet zitten om de hele dag te werken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik thuis komMaar ik zie wel op tegen de hele dag werken.
[..]
Ik voel me op zich onwijs goed. Emotioneel ook ja.
Ik heb zelfs kunnen praten over de "miskraam" van ons tweede kindje zonder te huilen!
Volgens mij gaat het dan wel aardig
of rood haar heeft!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het nou een kutkind blijkt te zijn? Dan zit je er aan vast?!?! Ik dacht het niet.
quote:
sowieso deze week nog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen worden meestal tijdens een gesprek alleen gezegd om te kijken hoe je erop reageert.
Wanneer hoor je van ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |