Dat is precies waar het om draait ja. En dan niet zozeer mij verliezen, maar vooral Peuter. Maar ze heeft de laatste tijd een aantal vervelende dingen gedaan die duidelijk maken dat zij zichzelf een soort van moederrol heeft toebedicht in zijn leven, en dat is heel naar. Want ik ben zijn moeder, maar daar heeft ze soms geen boodschap aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet alles maar kan het niet zijn dat je zus zo reageert omdat het als je verliezen voelt? dat ze het gevoel heeft dat je uit haar leven wegglipt?
weet niet meer alle details van die pm's, sorry
Ok. Dan kan ik me nog sterker voorstellen dat je afstand neemt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat zijn niet mijn gedachten hoor, ik vind dat niet. Dat zijn citaten, die dingen heeft ze letterlijk gezegd.
het ging geloof ik over seks.. Ik weet het niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook alweer over ?
hmm. ik zeg maar even wat he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is precies waar het om draait ja. En dan niet zozeer mij verliezen, maar vooral Peuter. Maar ze heeft de laatste tijd een aantal vervelende dingen gedaan die duidelijk maken dat zij zichzelf een soort van moederrol heeft toebedicht in zijn leven, en dat is heel naar. Want ik ben zijn moeder, maar daar heeft ze soms geen boodschap aan.
Zoals ik al zei, that's just wrong.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is precies waar het om draait ja. En dan niet zozeer mij verliezen, maar vooral Peuter. Maar ze heeft de laatste tijd een aantal vervelende dingen gedaan die duidelijk maken dat zij zichzelf een soort van moederrol heeft toebedicht in zijn leven, en dat is heel naar. Want ik ben zijn moeder, maar daar heeft ze soms geen boodschap aan.
slaap lekker meneertje en ook een knuffel voor jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:20 schreef YipYip het volgende:
Maar ik ga een poging doen tot slapen
Fijne nacht allemaal,en een knuffel voor iedereen die hem denkt nodig te hebben
Vrouwen denken ook echt maar aan 1 ding hèquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ging geloof ik over seks.. Ik weet het niet meer
Truste lieve Yipquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:20 schreef YipYip het volgende:
Maar ik ga een poging doen tot slapen
Fijne nacht allemaal,en een knuffel voor iedereen die hem denkt nodig te hebben
Ze kan idd zelf geen kinderen krijgen, jarenlang geprobeerd met alle medische toeters en bellen, zonder resultaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, that's just wrong.
Ik heb het zelf gezien bij een meisje wiens buren vaak oppasten. Kindje had gewoon twee ouders, maar die buren vonden het nodig om allemaal de ouders uit te gaan hangen. Dus ze zei ineens tegen 3 vrouwen mama en 2 mannen papa. Echt ziek.
Heeft je zus toevallig zelf geen (mogelijkheden tot) kinderen?
Dat ze Peuter ziet als surrogaat?
nee hoor. Aan 2 dingen. Seks en sexquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook echt maar aan 1 ding hè
Pijnlijk...quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze kan idd zelf geen kinderen krijgen, jarenlang geprobeerd met alle medische toeters en bellen, zonder resultaat.
Ja, dat klinkt aannemelijk. Maar ik heb geprobeerd uit te leggen dat tegen mij aanschoppen me juist verder van haar zal verwijderen. Dat wil ze niet zien, lijkt wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:21 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm. ik zeg maar even wat he.
probeert ze op die manier niet te voorkomen dat ze je verliest? in a twisted way misschien, maar toch. zij heeft ook haar ouders verloren, wellicht komt het daar uit voort? dat ze niet goed met het verlies om kan gaan.
onderschat de mogelijke angst/trauma niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt aannemelijk. Maar ik heb geprobeerd uit te leggen dat tegen mij aanschoppen me juist verder van haar zal verwijderen. Dat wil ze niet zien, lijkt wel.
Dat ze hem stiekem een beetje bemoedert is prima. Peuter heeft een goede band met haar/hun, dat gun ik ze alledrie. Maar op het moment dat Peuter ergens logeert en zij, buiten dat ik het weet, die mensen gaat opbellen om te zeggen dat ze HAAR moeten bellen als er iets is met hem, en niet mij, gaat ze flink wat grenzen over. Buiten dat het compleet respectloos is naar mij toe als moeder zijnde, is het ook niet nodig. Ik ben er voor hem als hij me nodig heeft. Hij wil mij als er iets is. Ze zet haar eigen ego boven zijn welzijn op dat moment, dan ben je heel fout bezig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijnlijk...
En je kan zoiets natuurlijk ook moeilijk naar voren brengen in gesprek, want het is een pijnpunt voor haar.
wow.. Dat is niet bemoederen.. Dat is gewoon sickquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ze hem stiekem een beetje bemoedert is prima. Peuter heeft een goede band met haar/hun, dat gun ik ze alledrie. Maar op het moment dat Peuter ergens logeert en zij, buiten dat ik het weet, die mensen gaat opbellen om te zeggen dat ze HAAR moeten bellen als er iets is met hem, en niet mij, gaat ze flink wat grenzen over. Buiten dat het compleet respectloos is naar mij toe als moeder zijnde, is het ook niet nodig. Ik ben er voor hem als hij me nodig heeft. Hij wil mij als er iets is. Ze zet haar eigen ego boven zijn welzijn op dat moment, dan ben je heel fout bezig.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. En zelfs bij het bemoederen zet ik mijn vraagtekens, als ik de rest zo lees. Want dan geeft ze dat beeld niet alleen naar jou en anderen, maar ook naar Peuter zelf. Dat kan voor zo'n jochie ook verwarrend zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ze hem stiekem een beetje bemoedert is prima. Peuter heeft een goede band met haar/hun, dat gun ik ze alledrie. Maar op het moment dat Peuter ergens logeert en zij, buiten dat ik het weet, die mensen gaat opbellen om te zeggen dat ze HAAR moeten bellen als er iets is met hem, en niet mij, gaat ze flink wat grenzen over. Buiten dat het compleet respectloos is naar mij toe als moeder zijnde, is het ook niet nodig. Ik ben er voor hem als hij me nodig heeft. Hij wil mij als er iets is. Ze zet haar eigen ego boven zijn welzijn op dat moment, dan ben je heel fout bezig.
Dat is voor hem ook heel duidelijk hoor, daar waak ik wel voor. Het is met name naar mij toe dat ze zich op een bepaalde manier opstelt. Soort van misplaatste machtstrijd lijkt het soms wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. En zelfs bij het bemoederen zet ik mijn vraagtekens, als ik de rest zo lees. Want dan geeft ze dat beeld niet alleen naar jou en anderen, maar ook naar Peuter zelf. Dat kan voor zo'n jochie ook verwarrend zijn.
Jij bent zijn moeder. Punt.
Weird. En moeilijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is voor hem ook heel duidelijk hoor, daar waak ik wel voor. Het is met name naar mij toe dat ze zich op een bepaalde manier opstelt. Soort van misplaatste machtstrijd lijkt het soms wel.
dat denk ik eerlijk gezegd juist niet. niet al te lang in elk geval.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weird. En moeilijk.
Maar ik denk dat jij er goed in staat. Sowieso staan jij en Peuter op de eerste plaats. Haar welzijn kan wachten.
Trustequote:Op maandag 18 oktober 2010 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, billen in bed. Poging tot slapen. Adios mensjes![]()
Even serieus, mijn zus is soms zo bizar afwijkend in gedrag dat wij als familie al jaren denken dat er een persoonlijkheidsstoornis speelt. Niet om haar af te zeiken, maar wat ik nu vertel is maar een topje van de ijsberg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:31 schreef PeuRac het volgende:
no-offence, maar ik vind je zus best ziek als ze zoiets doet L-E. Wtf, dan spoor je echt niet
Als zorgen voor Zus' welzijn het zorgen voor L-E's en Peuter's welzijn in de weg staat, kan het wel wachten denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:39 schreef dawg het volgende:
[..]
dat denk ik eerlijk gezegd juist niet. niet al te lang in elk geval.
Dat denk ik ook, ze heeft some serious issues. Maar ze vindt zelf van niet, dus wat dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:36 schreef dawg het volgende:
dus je zus is haar ouders verloren, kan geen kinderen krijgen, en is bang dat haar zus en favoriete neefje naar de andere kant van het land gaan verhuizen (ookal is die zorg wellicht onterecht).
ik denk dat je zus nogal met haarzelf in de knoop zit. daarmee praat ik haar gedrag niet goed verder, maar ik denk wel dat ze daar niet zelf uit komt, als ik het zo lees.
dat is ook niet aan l-e, maar ik denk dat als zus overtuigd raakt dat ze l-e en haar kind kwijt raakt de gevolgen best groot kunnen zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als zorgen voor Zus' welzijn het zorgen voor L-E's en Peuter's welzijn in de weg staat, kan het wel wachten denk ik.
Ok... Wackjob!quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Even serieus, mijn zus is soms zo bizar afwijkend in gedrag dat wij als familie al jaren denken dat er een persoonlijkheidsstoornis speelt. Niet om haar af te zeiken, maar wat ik nu vertel is maar een topje van de ijsberg.
Ze heeft een keer een scheiding aangevraagd omdat Zwager een glas cola had laten vallen over de keukentafel. Dan denk je: Dat is overdreven. Maar dat doet ze dus echt, op grond van een glas cola.
Get the picture?
Respect voor je zwager, ik had die scheiding doorgezet alleen al om het niveau van haar redenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Even serieus, mijn zus is soms zo bizar afwijkend in gedrag dat wij als familie al jaren denken dat er een persoonlijkheidsstoornis speelt. Niet om haar af te zeiken, maar wat ik nu vertel is maar een topje van de ijsberg.
Ze heeft een keer een scheiding aangevraagd omdat Zwager een glas cola had laten vallen over de keukentafel. Dan denk je: Dat is overdreven. Maar dat doet ze dus echt, op grond van een glas cola.
Get the picture?
dat weet ik ook niet, is nogal een complexe situatie natuuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ze heeft some serious issues. Maar ze vindt zelf van niet, dus wat dan?
Truste dawgquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:44 schreef dawg het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet, is nogal een complexe situatie natuuurlijk
maar ook ik ga nu pitten. in elk geval veel succes met de situatie, for what it's worth
chao
busy, is het woord dat je zochtquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Idd. Time flies when you're... Euh... Time flies
Trusten L-Equote:Op maandag 18 oktober 2010 02:55 schreef L-E het volgende:
Ik vind het bedtijd!
Bedankt voor de fijne avond/nacht, lieve mensen, en slaap lekker!
Slaap lekker L-Equote:Op maandag 18 oktober 2010 02:55 schreef L-E het volgende:
Ik vind het bedtijd!
Bedankt voor de fijne avond/nacht, lieve mensen, en slaap lekker!
Mooi shit.. Verneukt ritmequote:Op maandag 18 oktober 2010 03:48 schreef Bos81 het volgende:
en ik heb min of meer uit verveling of gewenning, overdag te lang op bed gelegen, waardoor ik nu niet kan slapen..
Ja, dat weet ik, en het lukt me nog niet omdat om te draaien. Maar dat komt nog wel. Hoewel ik op dagen dat ik een paar uur gewerkt heb, wel gewoon overdag zonder moeite uit bed blijf, maar de dagen dat ik gewoon thuis ben en niks te doen heb, lukt het me niet om uit bed te blijven.quote:
Ach gossieeeequote:Op maandag 18 oktober 2010 03:50 schreef Catkiller het volgende:
Daarom heb ik geen ritme, kan die ook niet verneukt zijn![]()
Dan is het inderdaad lastig om aan een ritme te komen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, en het lukt me nog niet omdat om te draaien. Maar dat komt nog wel. Hoewel ik op dagen dat ik een paar uur gewerkt heb, wel gewoon overdag zonder moeite uit bed blijf, maar de dagen dat ik gewoon thuis ben en niks te doen heb, lukt het me niet om uit bed te blijven.
Ja, maar ooit lukt het me nog wel, ben ook lang ziek geweest, waardoor ik bijna de hele dag op bed bleef liggen en er alleen (met moeite) uit kwam voor het hoognodige (boodschappen, schoonmaken en zo).quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach gossieeeeKom je ook zo in de NB?
[..]
Dan is het inderdaad lastig om aan een ritme te komen.
Oja daarom heb ik geen ritme, om te kunnen baggerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 03:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach gossieeeeKom je ook zo in de NB?
Oh daar was je mooi klaar mee dan, niet gek dat het je dan nog steeds moeite kost.quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ooit lukt het me nog wel, ben ook lang ziek geweest, waardoor ik bijna de hele dag op bed bleef liggen en er alleen (met moeite) uit kwam voor het hoognodige (boodschappen, schoonmaken en zo).
Ja..quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh daar was je mooi klaar mee dan, niet gek dat het je dan nog steeds moeite kost.
Yup, zo naar het werkquote:
Zo wat een tijden zeg.. En daar tussen heb je een afspraak staan? Of is dat standaard die tijden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, zo naar het werk![]()
En dan half 10 weer thuis, om vervolgens om kwart voor 1 weer naar de zaak te vertrekken..
Dat soort tijden zijn bijna standaard ja, vooral als er geen dagtripjes tussen zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 04:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo wat een tijden zeg.. En daar tussen heb je een afspraak staan? Of is dat standaard die tijden?
Dat kan ook wel eens lekker zijn. Of nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 04:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort tijden zijn bijna standaard ja, vooral als er geen dagtripjes tussen zitten
Geeft niet, vandaag moet ik toch langs de stomerij om m'n pantalons te halen, dat kan ik dan vanuit de zaak op weg naar huis doen.. Verder heb ik vandaag geen plannen eigenlijk..
Ligt eraan, soms verveel ik me dood in die 3 uurtjes.. Ik heb ook niet echt iemand waar ik dan even langs kan etc.. Ouders werken ook, broertje komt om 1 uur z'n bed uit, en m'n beste maatje werkt ook..quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ook wel eens lekker zijn. Of niet
Aawhquote:Op maandag 18 oktober 2010 04:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms verveel ik me dood in die 3 uurtjes.. Ik heb ook niet echt iemand waar ik dan even langs kan etc.. Ouders werken ook, broertje komt om 1 uur z'n bed uit, en m'n beste maatje werkt ook..
Soms dan mis je dus echt eenom tegenaan te kruipen in de tussentijd..
Ja precies, maar soms is het net genoeg om het nodige te doen, dat dan ook weer..quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AawhDie 3 uurtjes zijn net rottig denk ik ja, tekort om echt iets te doen, op een tijdstip dat niet veel mensen iets kunnen doen zoals je zelf al een beetje zei.
Werk zequote:Op maandag 18 oktober 2010 04:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja precies, maar soms is het net genoeg om het nodige te doen, dat dan ook weer..
En nu is het tijd te vertrekken
Ik zal mijn best doen. Ik wens u dan ook een prettige dag toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.!
Mogguh en werkse vandaag! Godt uiteraard ook, en de rest ook..
5 uur is goed te doen. Het moet alleen wel eenmalig zijn en niet structureel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:48 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, een dag functioneren op 5 uur slaap. Ik voorspel een grandioos succes.
Ongeveer dezelfde regels als voor het neuken van een mollig wijf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
5 uur is goed te doen. Het moet alleen wel eenmalig zijn en niet structureel..
Mweh, met mijn werk ietwat onverstandig om maar 5 uur geslapen te hebben. Gelukkig heb ik vorige week door ziekte mn andere klusjes laten liggen, hoef ik iig niet de hele dag achter de microscoop te zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
5 uur is goed te doen. Het moet alleen wel eenmalig zijn en niet structureel..
Juist!quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde regels als voor het neuken van een mollig wijf.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Whehe die godtje, moest ik toch lachen op de vroege ochtend!quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Succes Joe!quote:
Succes (met een gesprek neem ik aan?)quote:
Moguhquote:
quote:
quote:
Ja het leukste cadeautje was mn vrijgezellenbestaan terugquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nog leuke cadeautjes gekregen?
Huh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het leukste cadeautje was mn vrijgezellenbestaan terug
Nou spill! Alweer blozen, wtfquote:
En olieboormeneer dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het leukste cadeautje was mn vrijgezellenbestaan terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |