Oja daarom heb ik geen ritme, om te kunnen baggerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 03:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach gossieeeeKom je ook zo in de NB?
Oh daar was je mooi klaar mee dan, niet gek dat het je dan nog steeds moeite kost.quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ooit lukt het me nog wel, ben ook lang ziek geweest, waardoor ik bijna de hele dag op bed bleef liggen en er alleen (met moeite) uit kwam voor het hoognodige (boodschappen, schoonmaken en zo).
Ja..quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh daar was je mooi klaar mee dan, niet gek dat het je dan nog steeds moeite kost.
Yup, zo naar het werkquote:
Zo wat een tijden zeg.. En daar tussen heb je een afspraak staan? Of is dat standaard die tijden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, zo naar het werk![]()
En dan half 10 weer thuis, om vervolgens om kwart voor 1 weer naar de zaak te vertrekken..
Dat soort tijden zijn bijna standaard ja, vooral als er geen dagtripjes tussen zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 04:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo wat een tijden zeg.. En daar tussen heb je een afspraak staan? Of is dat standaard die tijden?
Dat kan ook wel eens lekker zijn. Of nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 04:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort tijden zijn bijna standaard ja, vooral als er geen dagtripjes tussen zitten
Geeft niet, vandaag moet ik toch langs de stomerij om m'n pantalons te halen, dat kan ik dan vanuit de zaak op weg naar huis doen.. Verder heb ik vandaag geen plannen eigenlijk..
Ligt eraan, soms verveel ik me dood in die 3 uurtjes.. Ik heb ook niet echt iemand waar ik dan even langs kan etc.. Ouders werken ook, broertje komt om 1 uur z'n bed uit, en m'n beste maatje werkt ook..quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ook wel eens lekker zijn. Of niet
Aawhquote:Op maandag 18 oktober 2010 04:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms verveel ik me dood in die 3 uurtjes.. Ik heb ook niet echt iemand waar ik dan even langs kan etc.. Ouders werken ook, broertje komt om 1 uur z'n bed uit, en m'n beste maatje werkt ook..
Soms dan mis je dus echt eenom tegenaan te kruipen in de tussentijd..
Ja precies, maar soms is het net genoeg om het nodige te doen, dat dan ook weer..quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AawhDie 3 uurtjes zijn net rottig denk ik ja, tekort om echt iets te doen, op een tijdstip dat niet veel mensen iets kunnen doen zoals je zelf al een beetje zei.
Werk zequote:Op maandag 18 oktober 2010 04:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja precies, maar soms is het net genoeg om het nodige te doen, dat dan ook weer..
En nu is het tijd te vertrekken
Ik zal mijn best doen. Ik wens u dan ook een prettige dag toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.!
Mogguh en werkse vandaag! Godt uiteraard ook, en de rest ook..
5 uur is goed te doen. Het moet alleen wel eenmalig zijn en niet structureel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:48 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, een dag functioneren op 5 uur slaap. Ik voorspel een grandioos succes.
Ongeveer dezelfde regels als voor het neuken van een mollig wijf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
5 uur is goed te doen. Het moet alleen wel eenmalig zijn en niet structureel..
Mweh, met mijn werk ietwat onverstandig om maar 5 uur geslapen te hebben. Gelukkig heb ik vorige week door ziekte mn andere klusjes laten liggen, hoef ik iig niet de hele dag achter de microscoop te zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
5 uur is goed te doen. Het moet alleen wel eenmalig zijn en niet structureel..
Juist!quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde regels als voor het neuken van een mollig wijf.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Whehe die godtje, moest ik toch lachen op de vroege ochtend!quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Succes Joe!quote:
Succes (met een gesprek neem ik aan?)quote:
Moguhquote:
quote:
quote:
Ja het leukste cadeautje was mn vrijgezellenbestaan terugquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nog leuke cadeautjes gekregen?
Huh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het leukste cadeautje was mn vrijgezellenbestaan terug
Nou spill! Alweer blozen, wtfquote:
En olieboormeneer dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het leukste cadeautje was mn vrijgezellenbestaan terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |