That's just wrongquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Het een en ander is uitgesproken, maar er gebeuren dingen die niet ok zijn. Ze lijkt moeite te hebben met beseffen dat Peuter mijn kind is, niet haar kind, en gaat ver over alle grenzen heen. En het kost mij steeds meer energie eigenlijk.
ik had het lekker toch gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat bedacht ik me ookal.
vandaar edit.
Ik ook niet gelukkig. Hoewel ik hem wel benader in chaotisch zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja. Zo erg ben ik gelukkig niet
gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het lekker toch gezien
ja daar ben ik inmiddels achter...al wil ik er niet aan toe gevenquote:
Truste kerelquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga slapen mensen.nogmaals bedankt voor de steun
dank jequote:
slaap lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga slapen mensen.nogmaals bedankt voor de steun
uhuquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar kan je denk ik ook leuke dingen op doen
maar dan moet je wel de rem erop zetten, anders sleep je alleen meer gewicht meequote:
Je verzetten kost meer energie, dus dan kan je nog minder aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
ja daar ben ik inmiddels achter...al wil ik er niet aan toe geven![]()
Het is moeilijk, want ik word opgezadeld met een enorm schuldgevoel. Ik ben een slechte moeder, ik laat mijn familie vallen, ik behandel mensen als stront, ik heb niet het recht ze in de steek te laten na alles wat ze voor me hebben gedaan (in de steek laten als in: naar Limburg verhuizen, waarop ik elke keer roep: WE KENNEN ELKAAR PAS DRIE MAANDEN!quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
That's just wrong
Maar moeilijk. Goed dat je voor jezelf (en natuurlijk voor Peuter) kiest. Als het je energie kost, die anders in positieve dingen kon zitten, en dat duurt te lang, dan is het waarschijnlijk for the best.
oeh...scherpquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je verzetten kost meer energie, dus dan kan je nog minder aan
Die zal ik onthoudenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan moet je wel de rem erop zetten, anders sleep je alleen meer gewicht mee
Slaap lekker Murm en een hele fijne vakantiequote:Op maandag 18 oktober 2010 02:07 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga slapen, laatste nachtje met noes, als ze überhaupt boven komt slapen. Oh ze is er al
Tot over anderhalve week!
Sja, ik zou mn kind ook onterven als die met een limbolander thuis zou komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is moeilijk, want ik word opgezadeld met een enorm schuldgevoel. Ik ben een slechte moeder, ik laat mijn familie vallen, ik behandel mensen als stront, ik heb niet het recht ze in de steek te laten na alles wat ze voor me hebben gedaan (in de steek laten als in: naar Limburg verhuizen, waarop ik elke keer roep: WE KENNEN ELKAAR PAS DRIE MAANDEN!)
Ik wil geen mensen in mijn leven die me mijn geluk misgunnen, en daar lijkt het sterk op.
schrijf het maar vast op.. Ouderdom maakt vergeetachtigquote:
Ik kan me je schuldgevoel voorstellen, maar de gedachten die je erbij hebt zijn volgens mij niet waar. Tenzij je zus je enige familie is. Maar die maakt het er zelf naar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is moeilijk, want ik word opgezadeld met een enorm schuldgevoel.
Ik ben een slechte moeder
ik laat mijn familie vallen
ik behandel mensen als stront
ik heb niet het recht ze in de steek te laten na alles wat ze voor me hebben gedaan (in de steek laten als in: naar Limburg verhuizen, waarop ik elke keer roep: WE KENNEN ELKAAR PAS DRIE MAANDEN!)
Ik wil geen mensen in mijn leven die me mijn geluk misgunnen, en daar lijkt het sterk op.
Truste en fijne vakantie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:07 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga slapen, laatste nachtje met noes, als ze überhaupt boven komt slapen. Oh ze is er al
Tot over anderhalve week!
ik weet natuurlijk niet alles maar kan het niet zijn dat je zus zo reageert omdat het als je verliezen voelt? dat ze het gevoel heeft dat je uit haar leven wegglipt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is moeilijk, want ik word opgezadeld met een enorm schuldgevoel. Ik ben een slechte moeder, ik laat mijn familie vallen, ik behandel mensen als stront, ik heb niet het recht ze in de steek te laten na alles wat ze voor me hebben gedaan (in de steek laten als in: naar Limburg verhuizen, waarop ik elke keer roep: WE KENNEN ELKAAR PAS DRIE MAANDEN!)
Waar hadden we het ook alweer over ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schrijf het maar vast op.. Ouderdom maakt vergeetachtig
Oh, dat zijn niet mijn gedachten hoor, ik vind dat niet. Dat zijn citaten, die dingen heeft ze letterlijk gezegd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan me je schuldgevoel voorstellen, maar de gedachten die je erbij hebt zijn volgens mij niet waar. Tenzij je zus je enige familie is. Maar die maakt het er zelf naar.
En idd. Je kent Vriendje pas 3 maanden. En het is duidelijk dat jullie gek op elkaar zijn. Maar je lijkt me niet het type die na 3 maanden alles achter zich laat en zich aan de andere kant van Nederland vestigt.
Wanneer je dat doet, heb je tijd en ruimte genoeg om de mensen die belangrijk voor je zijn (geweest) niet te hoeven laten vallen. En Limburg is wel ver maar als rifoki het kan, kan jij ook regelmatig naar Purmerend e.o. komen
Zoals je net tegen mij zei: ga voor jezelf zorgen. Schuldgevoel is begrijpelijk, maar helpt je alleen maar achteruit. Je zus staat je geluk in de weg. Als dat niet in redelijkheid opgelost kan worden, is het klaar. Kies voor jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |