Ik wilde net vragen, na herlezen van je post... Nog steeds bal met je zus dus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef L-E het volgende:
Nu we toch moeilijke dingen aan het bespreken zijn: ik ga afstand nemen van mijn zus. Omdat ze gek is.
Aan een maandje heb ik net genoeg denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, je was een oude meneernja in de herhaling: een zombiemaandje per jaar mag best
als dat beter is voor jou: Vooral doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef L-E het volgende:
Nu we toch moeilijke dingen aan het bespreken zijn: ik ga afstand nemen van mijn zus. Omdat ze gek is.
Wat doet ze voor geks?quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef L-E het volgende:
dat was je toch al van plan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef L-E het volgende:
hoe moet dat nou met jou over een jaar of 10quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Aan een maandje heb ik net genoeg denk ik
Dat is mannen eigen toch,ik doe ook altijd al dat soort dingen op het laatste momentquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, Wekker staat op 8 uur.
Denk dat vriendje minder slaapt, die moest alles nog inpakken en nog andere dingen regelen
Wel lastig. Dit is volgens mij niet je eerste slapeloze nacht dit jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Aan een maandje heb ik net genoeg denk ik
quote:
Het een en ander is uitgesproken, maar er gebeuren dingen die niet ok zijn. Ze lijkt moeite te hebben met beseffen dat Peuter mijn kind is, niet haar kind, en gaat ver over alle grenzen heen. En het kost mij steeds meer energie eigenlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, na herlezen van je post... Nog steeds bal met je zus dus?
het is de schuld van fok zeg ik u...de wereld gaat naar de kloten door het internetquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel lastig. Dit is volgens mij niet je eerste slapeloze nacht dit jaar
sja, je kan daarna toch weer je bedje in?quote:
Nee, bij hem heeft het andere redenen. Die gozer kan nog geen structuur aanbrengen in een gewone rechte lijn zeg maarquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is mannen eigen toch,ik doe ook altijd al dat soort dingen op het laatste moment
Gewoon,rollator erbij en gaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe moet dat nou met jou over een jaar of 10
Dat hoort erbij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:56 schreef YipYip het volgende:
[..]Al merk ik dat een weekend met een uur of 3 slaap per nacht,mij meer doet dan 10 jaar terug
ik geef je hier geen gelijk, maar ik ben het met je eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
het is de schuld van fok zeg ik u...de wereld gaat naar de kloten door het internet
ja dat bedacht ik me ookal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, je kan daarna toch weer je bedje in?
nee, een keer in pm.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, had ik het al gedeeld hier? Wist ik niet meer.
Dat is wel lastig ja. Zo erg ben ik gelukkig nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, bij hem heeft het andere redenen. Die gozer kan nog geen structuur aanbrengen in een gewone rechte lijn zeg maar
daar kan je denk ik ook leuke dingen op doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |