Dat is precies waar het om draait ja. En dan niet zozeer mij verliezen, maar vooral Peuter. Maar ze heeft de laatste tijd een aantal vervelende dingen gedaan die duidelijk maken dat zij zichzelf een soort van moederrol heeft toebedicht in zijn leven, en dat is heel naar. Want ik ben zijn moeder, maar daar heeft ze soms geen boodschap aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet alles maar kan het niet zijn dat je zus zo reageert omdat het als je verliezen voelt? dat ze het gevoel heeft dat je uit haar leven wegglipt?
weet niet meer alle details van die pm's, sorry
Ok. Dan kan ik me nog sterker voorstellen dat je afstand neemt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat zijn niet mijn gedachten hoor, ik vind dat niet. Dat zijn citaten, die dingen heeft ze letterlijk gezegd.
het ging geloof ik over seks.. Ik weet het niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook alweer over ?
hmm. ik zeg maar even wat he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is precies waar het om draait ja. En dan niet zozeer mij verliezen, maar vooral Peuter. Maar ze heeft de laatste tijd een aantal vervelende dingen gedaan die duidelijk maken dat zij zichzelf een soort van moederrol heeft toebedicht in zijn leven, en dat is heel naar. Want ik ben zijn moeder, maar daar heeft ze soms geen boodschap aan.
Zoals ik al zei, that's just wrong.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is precies waar het om draait ja. En dan niet zozeer mij verliezen, maar vooral Peuter. Maar ze heeft de laatste tijd een aantal vervelende dingen gedaan die duidelijk maken dat zij zichzelf een soort van moederrol heeft toebedicht in zijn leven, en dat is heel naar. Want ik ben zijn moeder, maar daar heeft ze soms geen boodschap aan.
slaap lekker meneertje en ook een knuffel voor jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:20 schreef YipYip het volgende:
Maar ik ga een poging doen tot slapen
Fijne nacht allemaal,en een knuffel voor iedereen die hem denkt nodig te hebben
Vrouwen denken ook echt maar aan 1 ding hèquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ging geloof ik over seks.. Ik weet het niet meer
Truste lieve Yipquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:20 schreef YipYip het volgende:
Maar ik ga een poging doen tot slapen
Fijne nacht allemaal,en een knuffel voor iedereen die hem denkt nodig te hebben
Ze kan idd zelf geen kinderen krijgen, jarenlang geprobeerd met alle medische toeters en bellen, zonder resultaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, that's just wrong.
Ik heb het zelf gezien bij een meisje wiens buren vaak oppasten. Kindje had gewoon twee ouders, maar die buren vonden het nodig om allemaal de ouders uit te gaan hangen. Dus ze zei ineens tegen 3 vrouwen mama en 2 mannen papa. Echt ziek.
Heeft je zus toevallig zelf geen (mogelijkheden tot) kinderen?
Dat ze Peuter ziet als surrogaat?
nee hoor. Aan 2 dingen. Seks en sexquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook echt maar aan 1 ding hè
Pijnlijk...quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze kan idd zelf geen kinderen krijgen, jarenlang geprobeerd met alle medische toeters en bellen, zonder resultaat.
Ja, dat klinkt aannemelijk. Maar ik heb geprobeerd uit te leggen dat tegen mij aanschoppen me juist verder van haar zal verwijderen. Dat wil ze niet zien, lijkt wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:21 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm. ik zeg maar even wat he.
probeert ze op die manier niet te voorkomen dat ze je verliest? in a twisted way misschien, maar toch. zij heeft ook haar ouders verloren, wellicht komt het daar uit voort? dat ze niet goed met het verlies om kan gaan.
onderschat de mogelijke angst/trauma niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt aannemelijk. Maar ik heb geprobeerd uit te leggen dat tegen mij aanschoppen me juist verder van haar zal verwijderen. Dat wil ze niet zien, lijkt wel.
Dat ze hem stiekem een beetje bemoedert is prima. Peuter heeft een goede band met haar/hun, dat gun ik ze alledrie. Maar op het moment dat Peuter ergens logeert en zij, buiten dat ik het weet, die mensen gaat opbellen om te zeggen dat ze HAAR moeten bellen als er iets is met hem, en niet mij, gaat ze flink wat grenzen over. Buiten dat het compleet respectloos is naar mij toe als moeder zijnde, is het ook niet nodig. Ik ben er voor hem als hij me nodig heeft. Hij wil mij als er iets is. Ze zet haar eigen ego boven zijn welzijn op dat moment, dan ben je heel fout bezig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijnlijk...
En je kan zoiets natuurlijk ook moeilijk naar voren brengen in gesprek, want het is een pijnpunt voor haar.
wow.. Dat is niet bemoederen.. Dat is gewoon sickquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ze hem stiekem een beetje bemoedert is prima. Peuter heeft een goede band met haar/hun, dat gun ik ze alledrie. Maar op het moment dat Peuter ergens logeert en zij, buiten dat ik het weet, die mensen gaat opbellen om te zeggen dat ze HAAR moeten bellen als er iets is met hem, en niet mij, gaat ze flink wat grenzen over. Buiten dat het compleet respectloos is naar mij toe als moeder zijnde, is het ook niet nodig. Ik ben er voor hem als hij me nodig heeft. Hij wil mij als er iets is. Ze zet haar eigen ego boven zijn welzijn op dat moment, dan ben je heel fout bezig.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. En zelfs bij het bemoederen zet ik mijn vraagtekens, als ik de rest zo lees. Want dan geeft ze dat beeld niet alleen naar jou en anderen, maar ook naar Peuter zelf. Dat kan voor zo'n jochie ook verwarrend zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ze hem stiekem een beetje bemoedert is prima. Peuter heeft een goede band met haar/hun, dat gun ik ze alledrie. Maar op het moment dat Peuter ergens logeert en zij, buiten dat ik het weet, die mensen gaat opbellen om te zeggen dat ze HAAR moeten bellen als er iets is met hem, en niet mij, gaat ze flink wat grenzen over. Buiten dat het compleet respectloos is naar mij toe als moeder zijnde, is het ook niet nodig. Ik ben er voor hem als hij me nodig heeft. Hij wil mij als er iets is. Ze zet haar eigen ego boven zijn welzijn op dat moment, dan ben je heel fout bezig.
Dat is voor hem ook heel duidelijk hoor, daar waak ik wel voor. Het is met name naar mij toe dat ze zich op een bepaalde manier opstelt. Soort van misplaatste machtstrijd lijkt het soms wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. En zelfs bij het bemoederen zet ik mijn vraagtekens, als ik de rest zo lees. Want dan geeft ze dat beeld niet alleen naar jou en anderen, maar ook naar Peuter zelf. Dat kan voor zo'n jochie ook verwarrend zijn.
Jij bent zijn moeder. Punt.
Weird. En moeilijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is voor hem ook heel duidelijk hoor, daar waak ik wel voor. Het is met name naar mij toe dat ze zich op een bepaalde manier opstelt. Soort van misplaatste machtstrijd lijkt het soms wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |