abonnement Unibet Coolblue
pi_87644411
Met vandaag:

quote:
Zondag 17 oktober 2010: Dimphy & Casey
Een Amerikaanse vriendin bezoekt Dimphy in Nederland en neemt 2 vrienden mee. Een van die vrienden is Casey. Dimphy wordt op slag verliefd en hij op haar! Na een week vertrekt Casey weer, maar 1,5 maand later staat hij alweer op de stoep. Al snel gaat Dimphy ook naar Seattle. Zo reizen ze 1,5 jaar op en neer tot Dimphy de knoop doorhakt: ze wil in Amerika wonen, bij Casey! Dimphy wil haar nieuwe leven in Amerika opbouwen en daar stort ze zich volledig op. Helaas mag ze niet betaald werk doen, want dat laat het toeristenvisum niet toe en dat levert stress op. Moet ze verplicht terug naar Nederland?
pi_87644479
Laatste post:

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef harcoi het volgende:
Ze gaan in een motel wonen _O-
Dacht idd hetzelfde :')
pi_87644503
Geen groot licht, die Casey. Met die tv. 'Ja ik dacht dattie net zo groot als die doos zou zijn'.
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:30:29 #4
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87644527
Wat een dumbass met die TV... staat 19 inch op.... en hij dacht dat 'ie zo groot als de doos was :D
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87644542
Wel tof dat hij Nederlands wil leren met die reden.
pi_87644713
Hij is nog een beetje timide.
pi_87644832
Zit je dan voor je laptop..
pi_87644932
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Melochan het volgende:
Zit je dan voor je laptop..
Leuk toch? Ze is lekker vrolijk en enthousiast.
pi_87645037
Ja, vond het grappig. Gewoon, alleen, in je huiskamertje met een versierinkje op je hoofd om 04:00AM om Nederland te zien spelen.
pi_87645042
Ik vraag me echt af of die gast er wel zin in heeft :?
pi_87645050
Spontaan meisje hoor :).
pi_87645148
Ik blijf het bijzonder vinden, je eigen land, je vrienden, carriere en familie laten vallen voor een vriendje. En het is ook nooit andersom: altijd het naieve meisje dat alles achterlaat.
pi_87645197
dit is volgens mij alles behalve een naïef meisje :N

leuke aflevering! :)
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:43:34 #14
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87645269
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden, je eigen land, je vrienden, carriere en familie laten vallen voor een vriendje. En het is ook nooit andersom: altijd het naieve meisje dat alles achterlaat.
Het gebeurt wel andersom, maar Net5 vraagt alleen meiden die naar het buitenland gaan. In het begin hebben ze ook wel eens een jongen gevolgd die naar Zweden ging, maar dat ging helemaal fout, en daarna heb ik het nooit meer gezien.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_87645347
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Het gebeurt wel andersom, maar Net5 vraagt alleen meiden die naar het buitenland gaan. In het begin hebben ze ook wel eens een jongen gevolgd die naar Zweden ging, maar dat ging helemaal fout, en daarna heb ik het nooit meer gezien.
Ik herinner me ook een jongen naar Noordwegen. Hij probeerde daar ook bij de brandweer te komen.
pi_87645382
Ja, Net5 zoekt specifiek vrouwen.
pi_87645389
Was er ook niet ooit een jongen die naar Colombia ging?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_87645399
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden, je eigen land, je vrienden, carriere en familie laten vallen voor een vriendje. En het is ook nooit andersom: altijd het naieve meisje dat alles achterlaat.
Zelden inderdaad.

Ik vind dit een lief meisje trouwens.
Over hem kan ik niet veel zeggen. Typisch Amerikaanse jongen. Ik hou daar gewoon niet van.
Wat ik wel weer aardig vond was dat hij wel rekening houdt met haar cultuur.
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:46:52 #19
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87645460
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef Mylene het volgende:

[..]


Ik herinner me ook een jongen naar Noordwegen. Hij probeerde daar ook bij de brandweer te komen.
Oh misschien was dat hem.

Het kwam mij in ieder geval over als een jongen die een lekkere vakantieflirt achterna ging, maar zij bleek toch niet bijster geïnteresseerd in hem.

Zo heb ik het in ieder geval onthouden :P
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:47:17 #20
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87645485
Maar hij is niet bepaald vrolijke gezellige Harrie..
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87645732
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Reddiablo het volgende:
Maar hij is niet bepaald vrolijke gezellige Harrie..
Hij is een serieuze en hardwerkende kerel, niets mis mee.
pi_87645805
Hij is mij te stil, serieus, rustig en Amerikaans.

Maar tis wel een leuk stel.
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:52:58 #23
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87645821
ik betwijfel of ze hem wel echt kent....
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:54:35 #24
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87645911
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Hij is een serieuze en hardwerkende kerel, niets mis mee.
Ik vraag me af hoe lang hij haar weet te prikkelen / interesseren.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:54:35 #25
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87645913
en ik zou helemaal gek worden van dat aanstellerige gemompel van hem....
!!! Go 49-ers !!!
pi_87645938
Zijn leven bestaat uit de delen werk, Dimphy, hobby's en vrienden, en die laatste zijn erg belangrijk want die zorgen voor ontspanning.

Dimphey en hobby's niet dus?
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:57:12 #27
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87646041
het 1e troostijsje...
!!! Go 49-ers !!!
pi_87646045
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:46 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Oh misschien was dat hem.

Het kwam mij in ieder geval over als een jongen die een lekkere vakantieflirt achterna ging, maar zij bleek toch niet bijster geïnteresseerd in hem.

Zo heb ik het in ieder geval onthouden :P
Dan hebben we hetzelfde stelletje voor ons.

Volgens mij mochten ze ook geen seks hebben van haar ouders.
pi_87646212
Die gele tanden mag ze wel bijwerken.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:01:28 #30
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87646281
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Mylene het volgende:
Die gele tanden mag ze wel bijwerken.
Mij viel dan juist op dat ze zo mooi recht stonden.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:02:09 #31
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87646319
nu al een ander dagritme
!!! Go 49-ers !!!
pi_87646335
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef Felixa het volgende:
Was er ook niet ooit een jongen die naar Colombia ging?
Ja, die ging naar Colombia ja. Marco was dat.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87646412
Meneer is daar accountant dat is niet het zelfde als een accountant in NL!

Accountant in de US is het zelfde als een financieel/administratief medewerker (mbo niveau) in NL binnen een bedrijf.

Wat hij in 60 uur per week doet doen wij hier in 36/40 uur
pi_87646496
dubbel
pi_87646755
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:55 schreef Blossom86 het volgende:
Zijn leven bestaat uit de delen werk, Dimphy, hobby's en vrienden, en die laatste zijn erg belangrijk want die zorgen voor ontspanning.

Dimphey en hobby's niet dus?
ja, dat viel mij ook al op :') alsof je bij je partner niet kunt ontspannen...

:+
Ja doei.
pi_87647183
Sorry hoor, maar als je voorgoed naar de USA gaat dan zorg je toch van tevoren voor een werkvisum?
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:18:02 #37
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87647184
ze gaat wss geen vrienden vinden ben ik bang
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:18:59 #38
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87647241
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef emss het volgende:
Sorry hoor, maar als je voorgoed naar de USA gaat dan zorg je toch van tevoren voor een werkvisum?
Dat is dus juist het probleem ;)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:20:36 #39
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87647339
Hoorde/zag ik dat nou goed? Die discrepantie in de ondertiteling?

"Alright, i'll come".

"Okee, ik ga wel douchen".
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_87647757
Dus ze gaan snel even trouwen?!
pi_87647800
Als ze een verlovingsvisum aanvragen denk ik van wel ja. Best snel allemaal, ze wonen pas een paar maand samen :o
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:29:38 #42
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87647883
Ik hoop voor haar trouwens dat hij als de camera uitstaat meer "zichzelf" is, want nu lijkt ie echt een saaie lul.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_87647912
De update!

Hoi allemaal!

Jeetje, wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt! De tijd vliegt hier voor mij voorbij.. wat een heel goed teken is denk ik.
De periode voor mijn vertrek uit Nederland was hectisch en intens. Er kwam een enorme golf gevoelens over me heen toen het vertrek en het afscheid dichterbij kwamen. Maar vanaf het moment dat ik de douane voorbij was op Schiphol, waren alle spanningen en bibbers van me afgegleden. Ik kon me helemaal richten en verheugen op het weerzien met Casey en ons leven samen in Amerika.

En dat leventje samen bevalt ons allebei gigantisch goed! We zijn in de afgelopen maanden nog meer naar elkaar toe gegroeid en hebben het geweldig in ons (t)huis. Casey blijft mij verrassen, door kleine dingetjes die ik eigenlijk nog niet van hem wist (en hij ontdekt ondertussen steeds meer zijn huishoudelijke talenten haha). Langzaamaan worden we eindelijk een team. Het is niet in woorden uit te leggen hoe heerlijk het is om eindelijk saampjes te kunnen genieten van dagelijkse, eenvoudige momenten met elkaar en de dag samen te beleven: hand in hand lopen over straat, kibbelen over de inrichting van ons nieuwe stekje, onze dag samen beginnen en weer eindigen. Wat is het fijn om zo een ‘gewone relatie’ te kunnen hebben. Omdat Casey doordeweeks lange dagen maakt op zijn werk, vullen we de weekenden met feestjes, uitjes, tripjes naar bergen of mooie gebieden, of gewoon lekker op de bank met een film. We doen veel leuke dingen. Samen, met vrienden maar ook los van elkaar, wat we allebei ook belangrijk vinden. Gelukkig heeft hij net een deadline gehad op zijn werk en is het nu wat rustiger. Dit betekent dat we weer eens op tijd kunnen eten en niet meer zo hééél laat in de avond J. Het sluit aan bij de manier waarop de Amerikaanse economie is ingericht: leven om te werken, maar nooit ontevreden. En ik ook niet, ook al zie ik Casey op sommige momenten niet veel... ik zie hem nog altijd meer dan toen ik nog in Nederland woonde. Hoewel het misschien niet altijd leuk is, ik merk dat ik er al aan wen.

Ik ben nu zelf namelijk overdag ook lekker bezig. Een paar dagen in de week zorg ik voor een lief oud vrouwtje. Ze heeft een tijdje terug haar rug gebroken en aangezien ik nog wat tijd over heb, kan ik haar helpen met het doen van de boodschappen en rijd ik haar in ons witte monster rond naar doktersafspraken. In het weekend is er natuurlijk De Oranjeschool waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Zo besteed ik mijn tijd hier nuttig en met veel plezier. Ik leer steeds meer nieuwe mensen kennen en doe mijn best om nieuwe vriendschappen op te bouwen. Dit was misschien wel hetgeen wat ik op voorhand het meest spannend vond, maar het gaat kei goed. Ik voel me op mijn gemak en heb leuke tijden met de mensen om mij heen. Ze hebben me onthaald en opgenomen met open armen.
Ik geniet ook veel van de bijkletsmomenten met mijn familie en vrienden thuis. De uitvinder van Skype verdient wat mij betreft een lintje! Zo kan ik gelukkig 'gemakkelijk' contact houden en blijf ik zoveel mogelijk op de hoogte van datgene wat er zich daar afspeelt. Op deze manier hoeft de afstand enkel een fysieke te zijn en geen emotionele.

Ook al zijn er veel vooroordelen over Amerikanen (ja, ze vragen of ik ‘Amsterdamish’ spreek en ze eten veel hamburgers haha), er zijn er ook veel of vele onjuist. Ik betrap mezelf op mijn steeds weer opgewekte verbazing en nieuwsgierigheid naar dit unieke land, natuur en haar 300 miljoen bewoners. Amerikanen zijn echt zo gek nog niet J. Ik integreer: rijd inmiddels rond zonder TomTom, draai niet meteen de radio uit als er een country nummer voorbij komt, begin de dag met een dansje en betrap me erop dat ik soms in het Engels denk (al blijven die Nederlandse gezegdes in het Engels best lastig, 'you better make your chest wet' deed het niet zo goed bijvoorbeeld). Maar, geen zorgen, ik ben en blijf gewoon De (Hollandse) Dimf.

De stapel belangrijke papieren voor mijn visum zijn inmiddels ingevuld en alle gegevens zijn verzameld. Nu moeten we wachten, wachten, nog meer wachten en duimen dat het niet te lang zal duren. Ik ben op het moment bezig met het inpakken van mijn koffer (niet teveel natuurlijk, des te meer kan ik weer mee terug brengen hihi) en vlieg over een paar dagen terug naar Nederland. Helaas loopt het anders dan we gehoopt hadden en moeten we dus nog een (laatste) keer voor een langere periode afscheid nemen. Emigreren kun je niet vooraf inschatten, sommige dingen komen later op je pad die je niet verwachtte of niet kon zien aankomen. Ja. Je bent altijd ‘weg’: of van Casey, of van thuis, en dat betekent dat je altijd iemand mist. Maar als je gek op iemand bent, ga je ervoor! Je investeert, je integreert en je leert. Voor je lief. Met je lief. Om samen een thuis op te bouwen. Ik heb geen enkele twijfel over mijn keuze en zou het zo weer doen.. letterlijk en figuurlijk: want dat ga ik dus ook doen. Ik kijk heel erg uit naar het weerzien met familie en vrienden, het Hollandse verse brood, fietsen en een frietje met mayonaise! Dat heb ik enórm gemist.. Maar zodra ik mijn visum heb, zit ik in het eerste het beste vliegtuig terug naar mijn ‘Kees’. En dan gaan we goed van elkaar genieten, want we hebben dan namelijk weer wat tijd in te halen!

Het was een mooi avontuur om mee te doen aan Grenzeloos Verliefd en we hopen dat jullie genoten hebben van ons documentje. Casey en ik wensen alle kijkers 'the best of everything' en net zo veel liefde en geluk als wij in elkaar hebben gevonden!


Veel liefs en 'take care',
Casey & Dimphy
pi_87648091
Die gast heeft echt een dikke pens :r het had familie van frans bauer kunnen zijn :')
pi_87648363
Hoop van harte dat ze voor elkaar krijgt allemaal. Het is best lastig.
Zou leuk zijn als ze nog een vervolgaflevering maken.
pi_87648868
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef Stali het volgende:
Hoop van harte dat ze voor elkaar krijgt allemaal. Het is best lastig.
Zou leuk zijn als ze nog een vervolgaflevering maken.
Ik zie geen toekomst voor ze op de lange termijn in amerika wat betreft arbeidsperspectief ik zie haar nog wel terug emigreren naar NL met die dwaas, alleen moet hij dan wel ze zo geliefde guns achterlaten.
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 21:52:12 #47
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_87649410
Ik vind die Dimphy een echte brabantse lieverd *; , spontane meid waar je mee kunt lachen. Het komt een beetje over of zij op de derde plaats komt na werk en vrienden....Ik hoop dat hij in het echt wat spontaner is en wat meer pit in zit want ik vind em ook maar saai.
Vreemd dat hij ook niks van werk kan regelen voor haar, hij heeft toch genoeg vrienden en kennissen daar?!
Dat de mentaliteit 'overseas' anders is weet ik uit ervaring, ook in Canada zijn de mensen super oppervlakkig al laten ze dat niet meteen merken.
Ik hoop voor haar dat het allemaal goed komt, dat gun ik haar van harte!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:12:55 #48
58921 Day
You can fly!
pi_87666771
Vanavond even terugkijken!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_87666894
leuke aflevering en hoop dat het wel goed komt met dat visum, al was het wel handig geweest als ze van te voren misschien wat meer info er over had opgezocht
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:55:23 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87688632
Gisteren niet gezien, ben nou aan het terugkijken. :P
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87700944
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef emss het volgende:
Sorry hoor, maar als je voorgoed naar de USA gaat dan zorg je toch van tevoren voor een werkvisum?
Beetje moeilijk om daar een bedrijf to vinden die dat voor je doet he? :'). Maar het is wel raar dat ze denkt voorgoed naar de USA te gaan zonder greencard of aanvraag :') . Had ze ook kunnen zien dat die fiancee visa vaak een jaar duurt , en dan nog een paar maanden voor de werk visa. Gaat ze die formulieren in het restaurant lopen invullen :') :') 1 foutje en je krijgt ze terug, en dan mag je weer lekker betalen en maanden wachten... Ze dacht echt dat ze pas in de USA achter de greencard aan kon gaan :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:14:13 #52
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87702738
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef psv-gomes het volgende:
leuke aflevering en hoop dat het wel goed komt met dat visum, al was het wel handig geweest als ze van te voren misschien wat meer info er over had opgezocht
"Ik had echt niet gedacht dat het ZO moeilijk zou zijn".
1 minuutje ergens vóór je "emigratie" googlen en je had het kunnen weten, meid.

Wat een wicht.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_87702868
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:14 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

"Ik had echt niet gedacht dat het ZO moeilijk zou zijn".
1 minuutje ergens vóór je "emigratie" googlen en je had het kunnen weten, meid.

Wat een wicht.
Mark Rutte heeft thuis ook geen internet en is nu wel minister president.

:').
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:55:11 #54
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87703669
Met dat visum was ze wel laat ja. |:( En dan ook nog zeggen dat ze wel iets bedenken zodat het goedkomt. :')

Alhoewel ik het wel bekrompen vind dat het zo moeilijk is en zo lang moet duren, maarja zulke fratsen zijn we gewend van de USA. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87704507
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 02:40 schreef OreO het volgende:

[..]

Beetje moeilijk om daar een bedrijf to vinden die dat voor je doet he? :'). Maar het is wel raar dat ze denkt voorgoed naar de USA te gaan zonder greencard of aanvraag :') . Had ze ook kunnen zien dat die fiancee visa vaak een jaar duurt , en dan nog een paar maanden voor de werk visa. Gaat ze die formulieren in het restaurant lopen invullen :') :') 1 foutje en je krijgt ze terug, en dan mag je weer lekker betalen en maanden wachten... Ze dacht echt dat ze pas in de USA achter de greencard aan kon gaan :')
Oh, dat bedoelde ik eigenlijk ook. De greencard. Dat had ze toch al in NL kunnen doen? En ze had ook al wel vast naar werk kunnen zoeken over het internet bv. om het proces voor het werkvisum op gang te helpen.
pi_87709754
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef emss het volgende:

[..]

Oh, dat bedoelde ik eigenlijk ook. De greencard. Dat had ze toch al in NL kunnen doen? En ze had ook al wel vast naar werk kunnen zoeken over het internet bv. om het proces voor het werkvisum op gang te helpen.
Haar vriend leek ook niet veel te doen om haar te helpen trouwens.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:20:58 #57
22592 crew  Ole
pi_87710186
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Met dat visum was ze wel laat ja. |:( En dan ook nog zeggen dat ze wel iets bedenken zodat het goedkomt. :')

Alhoewel ik het wel bekrompen vind dat het zo moeilijk is en zo lang moet duren, maarja zulke fratsen zijn we gewend van de USA. :')
weet je wel hoe moeilijk het is om iemand naar NL te halen? Heb het van dichtbij meegemaakt, ook hier moet je kilo's formulieren invullen en bewijs aanleveren.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_87710801
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef Ole het volgende:

[..]

weet je wel hoe moeilijk het is om iemand naar NL te halen? Heb het van dichtbij meegemaakt, ook hier moet je kilo's formulieren invullen en bewijs aanleveren.
denk niet dat het zo moeilijk is als America
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:41:56 #59
22592 crew  Ole
pi_87713780
Veel gedoe en ook nog kostbaar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:28:22 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87718183
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:37 schreef OreO het volgende:

[..]

denk niet dat het zo moeilijk is als America
Dat dacht ik dus ook. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87740833
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:37 schreef OreO het volgende:

[..]

denk niet dat het zo moeilijk is als America
Dat is het dus wel. Daarom verhuizen veel mensen eerst naar Belgie en dan via Belgie weer naar Nederland.

Ik vond het trouwens een heel leuk stel, snap de negatieve reacties niet zo goed over hem, ik vond hem helemaal niet saai? Gewoon een hardwerkende, rustige en normale jongen, doet niet zo moeilijk over dingen. Vond het ook leuk om te zien dat hij Nederlands aan het leren was en hoeveel begrip hij had voor haar en haar cultuur w/
  woensdag 20 oktober 2010 @ 08:25:43 #62
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87741467
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:37 schreef OreO het volgende:

[..]

denk niet dat het zo moeilijk is als America
denk het idd ook. In de Vs kun je, als je bepaalde kwaliteiten hebt makkelijker een greencard krijgen dan in NL. Bij ons wordt daar niet naar gekeken..
!!! Go 49-ers !!!
pi_87748139
Ik vond dat ze heel goed Engels sprak. Komt hij met zo'n domme opmerking dat haar Engels helemaal nog niet perfect is, en dat ze sommige uitdrukkingen niet kent etc... 8)7 tamelijk overdreven... alsof Amerikanen zulke ingewikkelde uitdrukkingen gebruiken.
pi_87748993
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 05:45 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dat is het dus wel. Daarom verhuizen veel mensen eerst naar Belgie en dan via Belgie weer naar Nederland.

Ik vond het trouwens een heel leuk stel, snap de negatieve reacties niet zo goed over hem, ik vond hem helemaal niet saai? Gewoon een hardwerkende, rustige en normale jongen, doet niet zo moeilijk over dingen. Vond het ook leuk om te zien dat hij Nederlands aan het leren was en hoeveel begrip hij had voor haar en haar cultuur w/
Vond je het wel normaal dat die gast geen eens vrij leek te nemen? hij had toch wel 2 weken vrij mogen nemen. Haar ook wat meer mogen helpen? Het leek niet of die gast haar echt hielp.
pi_87751805
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:24 schreef emss het volgende:
Ik vond dat ze heel goed Engels sprak. Komt hij met zo'n domme opmerking dat haar Engels helemaal nog niet perfect is, en dat ze sommige uitdrukkingen niet kent etc... 8)7 tamelijk overdreven... alsof Amerikanen zulke ingewikkelde uitdrukkingen gebruiken.
Nou dat heb jij heel anders opgevat dan ik. Hij zei dat ze zich in het Nederlands altijd beter zou kunnen uitdrukken en dat ze vaak niet echt kan zeggen wat ze wil zeggen, omdat de uitdrukkingen anders zijn.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef OreO het volgende:

Vond je het wel normaal dat die gast geen eens vrij leek te nemen? hij had toch wel 2 weken vrij mogen nemen. Haar ook wat meer mogen helpen? Het leek niet of die gast haar echt hielp.
Ik zie niet waar hij vrij had voor moeten nemen? Je kunt een Amerika niet zo makkelijk vrij nemen zoals hier.

Verder was zij wel een beetje naief en heeft ze duidelijk niet echt goed dingen onderzocht, omdat je op een visa-waiver niet eens betaald werk mag zoeken. Als ze maar een beetje had gezocht naar mogelijkheden had ze al snel gezien dat werk vinden in Amerika echt niet zo simpel is dan dat ze had gedacht en dat je niet zomaar een werk visum krijgt Ook met die fiancee aanvraag, dat hadden ze 100x makkelijker kunnen doen als ze in de 3 maanden dat ze daar was waren getrouwd ipv in Nederland wachten op een antwoord.
pi_87756285
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 <span class="editsec">:16</span> schreef IrCute het volgende:

[..]

Nou dat heb jij heel anders opgevat dan ik. Hij zei dat ze zich in het Nederlands altijd beter zou kunnen uitdrukken en dat ze vaak niet echt kan zeggen wat ze wil zeggen, omdat de uitdrukkingen anders zijn.

[..]

Ik zie niet waar hij vrij had voor moeten nemen? Je kunt een Amerika niet zo makkelijk vrij nemen zoals hier.

Verder was zij wel een beetje naief en heeft ze duidelijk niet echt goed dingen onderzocht, omdat je op een visa-waiver niet eens betaald werk mag zoeken. Als ze maar een beetje had gezocht naar mogelijkheden had ze al snel gezien dat werk vinden in Amerika echt niet zo simpel is dan dat ze had gedacht en dat je niet zomaar een werk visum krijgt Ook met die fiancee aanvraag, dat hadden ze 100x makkelijker kunnen doen als ze in de 3 maanden dat ze daar was waren getrouwd ipv in Nederland wachten op een antwoord.
Uhm ze is daar en ze kent niemand ? ze moeten het huis inrichten? daarom zou hij vrij moeten nemen?. En hij had echt wel vrij kunnen nemen hoor :')

En ja ze is heel naief, maar trouwen op een visa waiver is echt niet aan te raden. Die aanvragen worden heel vaak afgewezen, en dan mag je jaren wachten. En je moet kunnen aantonen dat je daar kwam zonder de intentie om te trouwen (met bewijzen) zoals dat je een huis hebt auto etc. Er is een reden dat ze die fiancee visa hebben.. ze willen dat je het gebruikt:P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:55:55 #67
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87756357
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef IrCute het volgende:

Ook met die fiancee aanvraag, dat hadden ze 100x makkelijker kunnen doen als ze in de 3 maanden dat ze daar was waren getrouwd ipv in Nederland wachten op een antwoord.
Ik heb er de ballen verstand van, maar ik gok dat dat niet gaat werken. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87757016
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef OreO het volgende:

[..]

Uhm ze is daar en ze kent niemand ? ze moeten het huis inrichten? daarom zou hij vrij moeten nemen?. En hij had echt wel vrij kunnen nemen hoor :')

En ja ze is heel naief, maar trouwen op een visa waiver is echt niet aan te raden. Die aanvragen worden heel vaak afgewezen, en dan mag je jaren wachten. En je moet kunnen aantonen dat je daar kwam zonder de intentie om te trouwen (met bewijzen) zoals dat je een huis hebt auto etc. Er is een reden dat ze die fiancee visa hebben.. ze willen dat je het gebruikt:P
Nouja misschien wel, maar wie weet heeft zij gezegd dat het niet hoefde ofzo. Ik weet het niet. Ik had zelf niet echt iets van '' wat een lul dat hij niet vrij had genomen''.

En over het trouwen, bij 95% lukt het gewoon als je niet zegt dat je al van plan was om te trouwen toen je het land binnenkwam. Maar als ik haar was had ik het wel gedaan, omdat ze al helemaal afscheid had genomen en Nederland achter zich had gelaten en hij een appartement daar had voor hun 2. Het is een risico, maar het is beter dan teruggaan naar Nederland terwijl ze zich ingesteld had om daar te blijven :{
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:11:34 #69
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87759604
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef IrCute het volgende:

[..]

Nou dat heb jij heel anders opgevat dan ik. Hij zei dat ze zich in het Nederlands altijd beter zou kunnen uitdrukken en dat ze vaak niet echt kan zeggen wat ze wil zeggen, omdat de uitdrukkingen anders zijn.

Ik kreeg zelfs het idee dat hij dat jammer voor haar vond...
!!! Go 49-ers !!!
pi_87759749
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik kreeg zelfs het idee dat hij dat jammer voor haar vond...
Dat idee had ik ook, dat ze veel dingen wou zeggen, maar dat ze zich eigenlijk niet zo goed kon uitdrukken vaak en dat dat vervelend was voor haar.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:16:27 #71
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87759778
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:24 schreef emss het volgende:
Ik vond dat ze heel goed Engels sprak. Komt hij met zo'n domme opmerking dat haar Engels helemaal nog niet perfect is, en dat ze sommige uitdrukkingen niet kent etc... 8)7 tamelijk overdreven... alsof Amerikanen zulke ingewikkelde uitdrukkingen gebruiken.
Dan moet je nog eens kijken, want dan heb jij er niks van begrepen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87772920
Ik vind het zeer dom dat ze niet vooraf duidelijk opgezocht hebben hoe het verkrijgen van een visum werkt. Amerika is 1 van de moeilijkste landen om binnen te komen en er is genoeg informatie over te vinden.

Ik vetrek zelf ook zeer binnenkort naar Amerika maar dan wel met de Greencard omdat ik netjes alles eerst geregeld heb en daarna pas ga. Zeer naief om te denken dat een werkgever "wel even een baantje voor haar regelt en dan ook een visum". Zo speciaal is ze niet dus wat zij doet kunnen 1000en Amerikanen ook doen en dus geen visum.

Verder vind ik hem echt een saaie sukkel met een plastic smile. Niks aan :{
pi_87906496
Vanavond:

quote:
Zondag 24 oktober 2010: Marcia & Mouloud
Als Marcia in Marokko is om de fijne kneepjes van Marokkaanse koken onder de knie te krijgen, ontmoet ze Mouloud. De twee vallen als een blok voor elkaar. Het stel gaat samenwonen in een dorp in de woestijn, maar ongetrouwd samenleven is hier niet gebruikelijk. Marcia doet haar uiterste best om haar eigen leven te leiden. Lukt het haar om zich staande te houden in de Marokkaanse cultuur?
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:57:27 #74
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87906572
Lijkt een beetje op dat Egyptische verhaal, van dat meisje dat maar in dat appartementje zat met dat hondje. Uiteindelijk ging ze toch maar trouwen om van het gedoe af te zijn..
!!! Go 49-ers !!!
pi_87908357
mooie jurk heeft hij aan :')
pi_87908448
Mmm, wordt nog wat... daar in die woestijn!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87908459
Wat een irritant mens die Marcia :x "jaweetjuhwel" :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:02:50 #78
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87908511
Ziet er gezellig uit :')
pi_87908530
Ze is er meteen 5 maanden gebleven... Dan zou je zeggen dat ze weet wat ze nu gaat doen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:03:43 #80
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87908548
Ze is bijna niet te verstaan trouwens. Ze zou haar mond eens moeten bewegen als ze praat :{
pi_87908572
Kunnen ze niet ondertiteld worden? Ze praat met haar kaken op elkaar en articuleert niet erg...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:04:28 #82
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87908577
Leuk, zo'n grote zandbak. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87908673
Verbaast me trouwens dat ie rechten heeft gestudeerd. Hij komt op mij op een één of andere manier heel ongeschoold over. Maar dat zal wel aan de omgeving daar enzo liggen :')
pi_87908685
Wat een engerd zeg en vies.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:07:46 #85
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87908724
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Melochan het volgende:
Verbaast me trouwens dat ie rechten heeft gestudeerd. Hij komt op mij op een één of andere manier heel ongeschoold over. Maar dat zal wel aan de omgeving daar enzo liggen :')
Ik weet niet hoe de opleiding Rechten eruitzien in Marokko :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:08:42 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87908772
Zand in je reet en niet kunnen douchen. :{w
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87908806
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:07 schreef detulp050 het volgende:

[..]


Ik weet niet hoe de opleiding Rechten eruitzien in Marokko :)
Haha, goed punt.

Maar what's with 1x per week badderen in een hamam? In dit hitte :o :D
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:10:31 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_87908844
Ze wil gaan lesgeven, maar dit is de eerste keer dat je dat doet? Wordt een lastige klus dan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87908882
Mijn God.. kan ze geen logopedie krijgen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87908884
Over een paar maanden zit ze weer in NL met die maroc Geert doe er wat aan ~O>
pi_87908937
Wil ze gaan lesgeven? Is ze daar voor opgeleid dan?
Alsof iedereen dat zomaar kan!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:12:27 #92
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87908948
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Injetta het volgende:
Mijn God.. kan ze geen logopedie krijgen?
Haar mond beweegt idd amper, maar ik kan haar toch goed verstaan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87908989
Zijn moeder en vader niet mee naar Schiphol?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:14:00 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_87909020
Die wc :o En wist ze dat niet van tevoren?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:14:53 #95
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87909064
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef Injetta het volgende:
Wil ze gaan lesgeven? Is ze daar voor opgeleid dan?
Alsof iedereen dat zomaar kan!
Ach, die arme mensjes daar zijn toch niets gewend, dus die zijn toch niet kritisch :P
Ik bespeur nog geen liefde tussen die 2, ik hoop niet dat het aan de woestijn heeft gelegen dat ze nu bij elkaar zijn...
!!! Go 49-ers !!!
pi_87909105
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Haar mond beweegt idd amper, maar ik kan haar toch goed verstaan.
Nou, af en toe gaat het wel heel rap al die woorden aan elkaar geregen met nauwelijks articulatie.

Wat?? Geen WC?
Leuk voor 2 dagen avontuur, maar dan wil je toch wel gewoon naar de WC kunnen en je kunnen wassen. Brrrr, ik moet er niet aan denken. Ik vind kamperen al een primitieve ramp.. :)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:16:33 #97
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87909160
Waarom koopt ze niet gewoon in NL een plee en legt ze effe een riolering aan daar?
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:16:57 #98
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87909184
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Injetta het volgende:

[..]

Nou, af en toe gaat het wel heel rap al die woorden aan elkaar geregen met nauwelijks articulatie.

Maar Schijndel ligt hier een poepscheet vandaan, dat scheelt misschien ook. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87909253
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Injetta het volgende:
Mijn God.. kan ze geen logopedie krijgen?
Ik versta haar wel goed hoor.
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_87909340
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Maar Schijndel ligt hier een poepscheet vandaan, dat scheelt misschien ook. :')
Oow ook niet ver van mij vandaan, vandaar dat ik haar ook goed kan verstaan :) .
Always keep an open mind and a compassionate heart
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:20:21 #101
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87909378
Ik versta d'r ook en ik ben geen brabo O-)
!!! Go 49-ers !!!
pi_87909379
Ze heeft wel een enge stem...maar dat zal wel aan mij liggen :9
Ik ben benieuwd, ze vertelt alsof het 't sprookjes in de Efteling is, maar dat is het verre van.Wat gaan ze tegen elkaar spreken? Engels, Frans, Marokkaans (ik ben benieuwd of ze dat kan)...
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:21:25 #103
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87909443
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik versta d'r ook en ik ben geen brabo O-)
^O^
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87909444
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef Hippos het volgende:
Ze heeft wel een enge stem...maar dat zal wel aan mij liggen :9
Ja dat ligt aan jou :P
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_87909500
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:03 schreef detulp050 het volgende:
Ze is bijna niet te verstaan trouwens. Ze zou haar mond eens moeten bewegen als ze praat :{
lol hadden ze geen ondertiteling kunnen gebruiken ofzo
pi_87909528
Ze spreken Engels met elkaar denk ik. Die moeder zal wel alleen Berbers kunnen denk ik.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87909531
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef Hippos het volgende:
Ze heeft wel een enge stem...maar dat zal wel aan mij liggen :9
Ik ben benieuwd, ze vertelt alsof het 't sprookjes in de Efteling is, maar dat is het verre van.Wat gaan ze tegen elkaar spreken? Engels, Frans, Marokkaans (ik ben benieuwd of ze dat kan)...
haar stem is zwaarder dan de meeste mannen
pi_87909540
Wat een lelijke gast :D
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:24:59 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_87909640
Wat een nare jongen en ik vind hem iets nichterigs hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87909663
NOu.. aardig ingericht huisje... :X
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87909664
God, wat issie lelijk. En dat Engels :D
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:26:09 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_87909711
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef Injetta het volgende:
NOu.. aardig ingericht huisje... :X
Meer hebben ze niet nodig hoor :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87909736
Ze zijn illegaal bezig! :D
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:27:06 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_87909767
Het is net een hotel :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87909772
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Meer hebben ze niet nodig hoor :')
Ja idd, want "hun liefde is hun kapitaal"'. :')
pi_87909778
Oh, er is ook wel een stukje redelijk ingericht in dat huis.
Brrrrr, ik moet er niet aan denken dat je in zoiets moet wonen en koken.

Dat is dan wel weer bijzonder dat het wel wordt geaccepteerd dat ongetrouwd samen wonen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:27:23 #117
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87909783
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Meer hebben ze niet nodig hoor :')
De laptop doet het al :P
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:28:14 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_87909821
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

De laptop doet het al :P
Maar normaal poepen kun je wel vergeten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87909866
Hoe komt ze daar? Met een bus??
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:29:07 #120
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87909868
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef OreO het volgende:

[..]

lol hadden ze geen ondertiteling kunnen gebruiken ofzo
Ze vonden dat blijkbaar niet nodig, omdat het goed verstaanbaar is. Iedereen die het niet kan verstaan moet zich laten nakijken. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:29:29 #121
331 Merel
Be here now.
pi_87909885
Wat een romantisch weerzien! Met de buschauffeur dan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87909886
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar normaal poepen kun je wel vergeten.
Lekker boven zo'n gapende beerput. Tis maar wat je wilt.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:29:49 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_87909900
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:29 schreef Injetta het volgende:
Hoe komt ze daar? Met een bus??
Het valt me nog mee dat daar uberhaupt nog een bus komt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:30:58 #124
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87909951
Dat kusje! Wat een passie! :P
!!! Go 49-ers !!!
pi_87909963
Wat een klein koffertje.. Ik heb al meer bij me als ik 2 weken met vakantie ga.. _O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:31:17 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87909969
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:29 schreef Melochan het volgende:

[..]

Lekker boven zo'n gapende beerput. Tis maar wat je wilt.
Ventileert best goed hoor :s)
!!! Go 49-ers !!!
pi_87910020
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ventileert best goed hoor :s)
De lucht van een strontgat in je slaapkamer c_/
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:32:16 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_87910021
Die wc is nog erger dan die in Frankrijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87910079
LOL wat arrrr joe doink :')
~The present is all there is~
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:33:44 #130
331 Merel
Be here now.
pi_87910093
Hoe zwaar is die gast, 30 kilo ofzo??
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87910133
"dasnetredbullvoormarokkanenjagewooneenshotjuh" :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:34:34 #132
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87910139
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat kusje! Wat een passie! :P
Dat viel mij ook al op. _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:34:38 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_87910147
Wat moet je daar in Godsnaam de hele dag doen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87910173
Oeh, ze vindt het nu al heet!
Maar straks gaat het waaien, dan is er overal zand! :9
pi_87910206
Het is pas lente en nu al niet uit te houden... Jeetje hoe ga je zoiets volhouden?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:36:22 #136
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87910233
Je kunt er lekker zandhappen, zandtaartjes bakken, beachvolleyballen, kuilen graven, in de vriezer zitten...
pi_87910240
Hoi schoonzus, ik kom effe poepen :')
pi_87910266
Kan iemand mij dit uitleggen, ik snap het namelijk niet.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:37:04 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_87910269
Lekker, kom je daar aan, kun je je niet eens even opfrissen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:37:47 #140
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87910308
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:36 schreef deepart het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen, ik snap het namelijk niet.
Ik verstond wel dat ze zich wilde opfrissen, toen een stukje niet en toen kon het pas morgen weer. Ofzo.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:37:50 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_87910310
Lekker fris windje :') 50 graden! En ze loopt met een spijkerbroek en een vestje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87910311
Oh.. een lekker windje... -O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87910315
Tering, het lijkt wel een strafkamp.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:38:19 #144
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87910329
50 graden en een zandstorm. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:38:29 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_87910339
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Lekker fris windje :')
De strontlucht komt je tegemoet ja.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:38:40 #146
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87910351
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Felixa het volgende:
Tering, het lijkt wel een strafkamp.
Hij moet haar wel heel veel liefde geven :D
pi_87910364
50 graden... -O-
Ze heeft al in een paar dagen honderd keer: 'dat is niet fijn' gezegd.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87910370
Volgensmij vindt ze het helemaal niet leuk.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:38:56 #149
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87910374
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Felixa het volgende:
Tering, het lijkt wel een strafkamp.
Idd, dit doe je toch niet vrijwillig. -O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87910406
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Lekker fris windje :') 50 graden! En ze loopt met een spijkerbroek en een vestje.
Misschien kan ze wat jurken van haar vriend lenen :') :')
pi_87910427
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Idd, dit doe je toch niet vrijwillig. -O-
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:40:21 #152
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87910460
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Injetta het volgende:
50 graden... -O-
Ze heeft al in een paar dagen honderd keer: 'dat is niet fijn' gezegd.
Alleen het zand is heel fijn. Daarom zit het ook overal _O-
pi_87910477
Hel op aarde inderdaad. 5 keer per dag je 'huis' schoonvegen in 50 graden, je 'toilet' 'doorspoelen' met een emmer water. En dan moet je maar hopen dat je überhaupt water hebt :')
pi_87910485
Maar jongens, ze is verliefd!
Dan heb je geen luxe nodig, maar is zand genoeg O+
pi_87910512
Ik zie nog geen echte passie ofzo, de vonken vliegen er niet vanaf...
Toen hij op de bus in het donker stond te wachten naast dat zandweggetje kreeg ik dit idee:

  zondag 24 oktober 2010 @ 20:41:41 #156
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87910539
Gelukkig is er ook niet zo veel eten...... hoef je niet zo vaak naar het stinkende poepgat :+
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:42:12 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_87910564
Ik heb zo een vermoeden dat ze dit niet lang gaat volhouden, ze zegt mij te vaak dat het niet uitmaakt enzo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87910575
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar jongens, ze is verliefd!
Dan heb je geen luxe nodig, maar is zand genoeg O+
Kan ze wel douchen of doen ze daar aan zandstralen?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87910599
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:41 schreef Hippos het volgende:
Ik zie nog geen echte passie ofzo, de vonken vliegen er niet vanaf...
Toen hij op de bus in het donker stond te wachten naast dat zandweggetje kreeg ik dit idee:

[ afbeelding ]
_O-
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:43:04 #160
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87910611
Ik heb een beetje het idee dat dit meiske in NL nogal ongelukkig is, ze komt wat depri over, en dat ze nu vlucht in het romantische woestijnavontuur.... (of zoiets)
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:43:21 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_87910628
Die gasten net bij Groeten uit de RImboe hebben nog bijna meer luxe dan zij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87910646
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:41 schreef Hippos het volgende:
Ik zie nog geen echte passie ofzo, de vonken vliegen er niet vanaf...
Toen hij op de bus in het donker stond te wachten naast dat zandweggetje kreeg ik dit idee:

[ afbeelding ]
_O-
pi_87910659
Krijgen we vanavond meteen haar reis terug naar NL te zien? :') Dit lijkt niet lang goed te gaan.
pi_87910667
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat dit meiske in NL nogal ongelukkig is, ze komt wat depri over, en dat ze nu vlucht in het romantische woestijnavontuur.... (of zoiets)
Daar kun je best gelijk in hebben, ze lacht ook steeds als een boer met kiespijn
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:44:51 #165
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87910703
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat dit meiske in NL nogal ongelukkig is, ze komt wat depri over, en dat ze nu vlucht in het romantische woestijnavontuur.... (of zoiets)
Hoe kan ze niet gelukkig zijn als kok op een of ander gammel binnenvaartschip :?

Nee, ik ben het wel met je eens. Dit lijkt me typisch vluchtgedrag
pi_87910753
Ben benieuwd naar de update na de aflevering :')
pi_87910777
Die vriend van haar reageert ook steeds zo nors op haar, je kan echt zien dat ze voor elkaar gemaakt zijn :')
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:48:02 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_87910861
Wat een schrielkip die jongen en hij mag zijn haar weleens kammen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:48:03 #169
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87910866
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:46 schreef deepart het volgende:
Die vriend van haar reageert ook steeds zo nors op haar, je kan echt zien dat ze voor elkaar gemaakt zijn :')
Idd. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:49:38 #170
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87910952
"why don't you buy me such a Roman house?"
!!! Go 49-ers !!!
pi_87910973
Wat zei ze nou? het ging nu volledig door haar neus...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:50:08 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_87910980
Ze zitten daar ook zo lekker verliefd aan het water :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87910981
Noodzakelijk dat je gaat trouwen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87911021
Wel prachtige tegeltjes in de keuken van zus.
pi_87911038
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Melochan het volgende:
Wel prachtige tegeltjes in de keuken van zus.
Ik heb gehoord dat je daar ook heerlijk kunt schijten.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:51:23 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911054
Volgens mij loopt ze een beetje in de weg daar in die keuken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:51:47 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911076
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef deepart het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat je daar ook heerlijk kunt schijten.
:D Ze hebben WEL een gootsteen. WAT eten ze nou? Een bord patat met stront.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911092
Gezellig daar :')
pi_87911104
Ze wil niet altijd in die situatie leven?? Wat verwacht ze dan? Die jongen wil eeuwig in de woestijn blijven heeft hij toch gezegd?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87911107
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Karina het volgende:

[..]

:D Ze hebben WEL een gootsteen.
Fucking luxe! :D
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87911130
Pff, ik krijg het er helemaal benauwd van. ;(
Wat een leven...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_87911144
Even tot rust komen :') Met je auto in het zand.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_87911168
Wat een leven! :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:53:28 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87911171
Zelf duwen is overrated, gewoon kijken. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87911172
Je zal daar maar ziek worden of een baby moeten krijgen. Lijkt me toch allemaal niks hoor.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:53:33 #186
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87911175
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Injetta het volgende:
Ze wil niet altijd in die situatie leven?? Wat verwacht ze dan? Die jongen wil eeuwig in de woestijn blijven heeft hij toch gezegd?
Garantie voor problemen.

Mijn uitspraak: Gezellig nog twee of drie maanden aanklungelen en dan weer terug naar Holland. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
pi_87911180
Haha die gast rijdt gewoon weg zonder haar. Die is d'r ook zat :')
pi_87911188
Rennen, anders laat hij haar nog achter in de woestijn. _O-
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:53:50 #189
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87911194
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:46 schreef deepart het volgende:
Die vriend van haar reageert ook steeds zo nors op haar, je kan echt zien dat ze voor elkaar gemaakt zijn :')
Volgens mij is zij wat te vrij in haar manier van doen en is hij bezorgd om wat de mensen van hem denken. Maar ja, als het echte liefde is, zou ik daar schijt aan hebben..
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:53:55 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911197
Leuk, kamperen, het is net als thuis voor hun.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911222
Wat zou er gebeuren als die gast nu het loodje legt, zit je daar dan midden in de woestijn. :')
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:55:08 #192
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911261
Oh, zijn ze nou al weer in Nederland?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911263
Ohjee hij heeft een nederlands paspoort
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87911271
He?? Waar zijn ze nu???????
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87911283
Haha 1 maand later in NL
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:55:43 #196
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87911301
O ja, overzomeren in NL.... lekker makkelijk 8)7
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:55:47 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911306
Watjes :') Dit kun je moeilijk je hele leven blijven doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911308
Ze is wel goed in het verzinnen van smoesjes
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87911340
Ja.. zo kan ik het ook.. als het te heet wordt, gewoon in Nederland zitten bij Pa en Ma.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:56:40 #200
331 Merel
Be here now.
pi_87911366
Wel lief dat ie mee gaat!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:56:44 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911371
Wie zou de tickets betaald hebben?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911376
Dat wordt een shock voor Woestijnman vrees ik...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:57:27 #203
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87911421
Is dit 'Groeten terug'?

:')
pi_87911429
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Wat een schrielkip die jongen en hij mag zijn haar weleens kammen.
wat verwacht je hij gaat maar max 1 keer per week onder de douche
pi_87911439
Dadelijk gaat het uit en is hij gewend aan die luxe, moet ie verplicht terug en zit ie daar in zijn zandhut
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87911441
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:55 schreef deepart het volgende:
Ze is wel goed in het verzinnen van smoesjes
:D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_87911465
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:57 schreef detulp050 het volgende:
Is dit 'Groeten terug'?

:')
Whaha _O-
pi_87911466
Korstjes weg. omg
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_87911469
Getver.. Pindakaas met hagelslag????????
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87911496
HAHA DIE HAGELSLGA!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:58:37 #211
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87911501
Ze hebben echt wel iets om over te praten :')

"Oh, the flakes, they are much bigger than I think whehehe"
pi_87911503
Hoop trouwens dat ie wat aankomt van het Nederlandse eten :')
pi_87911531
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:58 schreef Injetta het volgende:
Getver.. Pindakaas met hagelslag????????
Dat is best lekker.

Wel grappig hoe hij dat " prikt" in het brood. _O-
pi_87911550
hagelslag in het water _O- _O- _O-
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 20:59:29 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911553
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:58 schreef Injetta het volgende:
Getver.. Pindakaas met hagelslag????????
Zat ik ook te denken, gadver.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911564
Die gast is alleen maar een echte woestijnman omdat ie niet beter weet. Maar nu ie in Nederland is geweest denk ik dat hij best bereid is zijn roots te verplaatsen :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:59:58 #217
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87911582
Kan hij wel lekker elke avond met landgenoten omgaan in Nederland :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:00:20 #218
331 Merel
Be here now.
pi_87911612
Hij doet wel z'n best, ik vind het schattig.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87911613
Zijn vriendjes uit de woestijn! _O-
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:00:22 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911617
He kamelen, net of ik weer thuis ben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911627
Hij voelt zich meer op zn gemak bij die kamelen dan bij haar
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:00:49 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911648
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef detulp050 het volgende:
Kan hij wel lekker elke avond met landgenoten omgaan in Nederland :')
Straks koopt hij een scooter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911655
Dat was de bowlingbaan in de maaspoort
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87911668
kapper here we come *O*
pi_87911673
Hij zit onder de puisten van het Nederlandse eten....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:01:17 #226
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87911678
"Amazing Country"

"And also the Organization"
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:01:20 #227
331 Merel
Be here now.
pi_87911683
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef Merel het volgende:
Hij doet wel z'n best, ik vind het schattig.
Of hij wil gewoon een verblijfsvergunning natuurlijk.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87911695
Lekker terug naar de woestijn!
pi_87911718
Oh, nou zitten we weer in de woestijn... Wel steeds omschakelen zo..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:01:55 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911719
En ze zijn weer gezellig thuis.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911722
De WC is klaar
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:02:11 #232
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87911743
Het was alleen jammer dat hij steeds in de gootsteen zat te poepen :{
pi_87911763
Tis fijn om terug te zijn in Mahamid!

Yeh right :') en daarna: "ohja, tis wel heel primitief"
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:02:35 #234
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911771
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef deepart het volgende:
De WC is klaar
Er is geen plek voor je benen! Oh wel, leek zo door hoe het gefilmd was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911777
Oh.. het is toch wel heel primitief hier? Realiseert ze zich plotseling.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:02:47 #236
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87911783
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef Merel het volgende:

[..]

Of hij wil gewoon een verblijfsvergunning natuurlijk.
De man kan alleen gelukkig worden in het zand denk ik. Dus dat wordt of terug of naar Schiermonnikoog emigreren.
pi_87911799
Hee een wc!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_87911805
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Er is geen plek voor je benen!
Staand schijten ^O^
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87911850
Krijgt ze een WC is ze nog niet blij?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:03:54 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911857
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef deepart het volgende:

[..]

Staand schijten ^O^
Ik zag het verkeerd. Maar wel handig, iedereen kan meekijken!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:04:02 #241
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87911866
Dan hang je er toch een gordijn voor :?
pi_87911883
Die pot staat gewoon voor het open gat.. Lekkere pricacy...
Douche ziet er ook puik uit!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87911896
het lijkt net of iemand daar over de muren heeft heen gescheten :r :r
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:04:41 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87911914
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef detulp050 het volgende:
"Amazing Country"

"And also the Organization"
Hij trok er anders niet echt een blij gezicht bij.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:04:51 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911924
Ze klaagt wel de hele tijd, tenminste, wat ik er van kan verstaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911930
God wat ben ik blij met mn wasmachine :')
pi_87911943
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef Injetta het volgende:
Die pot staat gewoon voor het open gat.. Lekkere pricacy...
Douche ziet er ook puik uit!
Hij had die muur alleen wel mogen stucen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87911948
Het is niet haar nieuwe thuis...
Volgens mij gaat dat niet echt lukken zo.. Die gaat steeds vaker en langer in Nederland zitten, denk.
En in Marokko kan ze echt niet praten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:05:23 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87911955
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef deepart het volgende:
Dat was de bowlingbaan in de maaspoort
Ben daar nog niet wezen bowlen dus had het niet herkend. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:05:29 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_87911963
Hij heeft maar 1 jurk, die blauwe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87911991
Het is niet makkelijk, het is anders, het is niet fijn.

Ik hoor geen positieve dingen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:06:05 #252
16715 Mylene
*schatje*
pi_87912006
Ik vind hem er zo ranzig eruit zien.
pi_87912025
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ben daar nog niet wezen bowlen dus had het niet herkend. :')
Goed te doen daar ^O^
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87912039
Ik zou z'n gezicht heel graag eens willen scrubben. En een haarmasker. En effe naar de kapper.
pi_87912050
wat zou die vent stinken, nooit douchen , 1 jurk
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:06:43 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_87912051
Moet ZIJ hem Nederlands leren? Dat wordt wat met de uitspraak.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87912113
Als zij hem Nederlands leert, krijg hij hetzelfde spraakgebrek.
Ze beseft nu ook dat ze een buitenstaander is.

Jeetje heeft ze totaal nergens over nagedacht toen ze met haar rugzakje de woestijn voor eeuwig introk?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:08:00 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_87912127
Steek onder water "jij hebt meer tijd dan ik"
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87912166
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Steek onder water "jij hebt meer tijd dan ik"
idd
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:08:57 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_87912173
Blauw is IN daar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87912174
Die gore, schmutzige jurk die ie continue aanheeft :X Gádverdamme.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:09:23 #262
331 Merel
Be here now.
pi_87912201
Nu wil ik ook een Magnum Mini.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:10:29 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_87912270
Dat ze mee mag met al die mannen.

Leuk poppetjes bij de AH.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87912319
Oeeh Toy Story bij de AH :o Leuk!
pi_87912379
Was ze nou boos omdat hij zei dat ze de Hamam nodig had?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87912406
Ali Baba heeft een erg dunne kledingskast en erg 'lief' vind ik 'm niet, maar goed, hij is dan ook een woestijnvos. Bijzonder koppel, ik vind ze niet echt matchen, maar tot nu toe houden ze 't bij elkaar uit.
pi_87912474
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef Injetta het volgende:
Was ze nou boos omdat hij zei dat ze de Hamam nodig had?
Hij bedoelde het goed, maar zij vatte het op als een soort van belediging (dat ze er moe/vies...?) uit zag. Denk ik...hij heeft rechten gestudeerd, maar hij doet nu toe toch iets met toeristen?
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:14:26 #268
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87912532
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Steek onder water "jij hebt meer tijd dan ik"
Hij is een vermomd macho-mannetje. Ze zat hem, zonder dat ze het wist, te vernederen voor de camera.
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:14:45 #269
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87912548
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Hippos het volgende:

[..]

Hij bedoelde het goed, maar zij vatte het op als een soort van belediging (dat ze er moe/vies...?) uit zag. Denk ik...hij heeft rechten gestudeerd, maar hij doet nu toe toch iets met toeristen?
:Y
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:16:19 #270
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87912639
Hoe zit het trouwens met haar visum? Dat we niet weer zo'n einde krijgen als vorige week.. 8)7
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:17:52 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_87912743
Alsof ze in een sprookje is beland? Zo doet ze niet anders. Het is meer een nachtmerrie.En waarom loopt hij steeds in die jurk? Dezelfde jurk...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87912773
Mijn god :')
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:18:40 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_87912799
Wie is nou die andere vrouw? Twee vrouwen dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87912825
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Doler12 het volgende:
Mijn god :')
Mooie samenvatting. :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:19:00 #275
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87912828
Effectief die hoofddoekjes 8)7
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:19:23 #276
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87912850
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Wie is nou die andere vrouw?
Een toerist
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:19:42 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_87912870
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Effectief die hoofddoekjes 8)7
Kun je al het zand mooi in opvangen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:20:10 #278
9859 crew  Karina
Woman
pi_87912902
Die groene bak was zeker de plee voor tijdens de trip? Moet ze zich niet bekeren eigenlijk en ik zag dat ze wijn zat te drinken, mag dat wel?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87912916
Ik vind haar wel steeds geirriteerd reageren op zijn opmerkingen.
Hij legt uit dat zij kookt en zij reageert alsof ze gestoken is... Ik doe niet alleen koken anders liep ik niet door de woestijn...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:20:31 #280
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87912921
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Een toerist
die Marcia gaat leren hoe ze moeten kokenweetuwel
!!! Go 49-ers !!!
pi_87912951
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef Injetta het volgende:
Ik vind haar wel steeds geirriteerd reageren op zijn opmerkingen.
Hij legt uit dat zij kookt en zij reageert alsof ze gestoken is... Ik doe niet alleen koken anders liep ik niet door de woestijn...
:') idd
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:21:54 #282
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87913018
Toch een beetje rare opmerking van ons apie tegen die blonde toeriste, dat ze sexy eruit ziet... kweenie, maar dat voelt niet goed, hij zegt het namelijk niet tegen Marcia....
!!! Go 49-ers !!!
pi_87913025
Ze is echt een marroc kenner
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:22:04 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_87913032
Dat stukje vlees zag er niet eens vies uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87913082
Waar zijn nou die hoofddoeken die ze om moesten?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87913083
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Dat stukje vlees zag er niet eens vies uit.
Mwa, ik hou sowieso niet zo van varkensvlees
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:23:02 #287
9859 crew  Karina
Woman
pi_87913092
Veel hulp voor maar 2 toeristen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:23:28 #288
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87913126
Dus zo heeft Marcia hem ontmoet...
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:23:29 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_87913127
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef deepart het volgende:

[..]

Mwa, ik hou sowieso niet zo van varkensvlees
Ik gok dat het geen varkensvlees was...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87913134
Het komt allemaal zo krampachtig over. :X
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:23:40 #291
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87913137
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef deepart het volgende:

[..]

Mwa, ik hou sowieso niet zo van varkensvlees
_O-
!!! Go 49-ers !!!
pi_87913145
2 toeristen en een heel team op de been..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87913160
how many time do you need :') :')
pi_87913199
Echt het 5e wiel aan de wagen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:24:46 #295
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87913208
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Injetta het volgende:
2 toeristen en een heel team op de been..
2 blonde vrouwen en er komen gelijk vijf vrienden helpen. Interpretatieverschilletje :P
pi_87913209
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik gok dat het geen varkensvlees was...
Kiddin? :')
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:24:53 #297
9859 crew  Karina
Woman
pi_87913221
Brood maken in de afwasbak.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:25:05 #298
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87913245
Ik heb zo langzamerhand medelijden met haar...
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:25:25 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_87913263
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef deepart het volgende:

[..]

Kiddin? :')
Nee :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87913333
Jerrycan = drum. Oh god. Gaan mensen echt vrijwillig op dit soort vakanties?
pi_87913381
Ze geniet INTENS van het woestijn leven.

Ik zie het niet heur.

Het hoogtepunt van haar dag was dat ze deeg mocht kneden.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')