quote:Ik had er geen vertrouwen in, kom net thuis en heb op teletekst gekeken. Omdat ik het wel spannend vond hield ik mijn hand voor mijn ogen. Heb eerst naar het doelpuntenaantal van Feyenoord gekeken, dat was 0. Verliespartij dacht ik toen. Toen ging ik heel zachtjes met m'n hand weg zodat ik een 0 zag bij PSV. Ik juichen, blijkt er godverdomme nog een 1 voor die 0 te staan. Hoe is dit in godsnaam mogelijk man??
quote:PSV1 0-0 Feyenoord1Op zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Reactie van iemand op Feyenoord Netwerk:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
10-0 tegen 010 leuk.
♫
quote:In de tiende maand van het jaar 2010 verliest Feyenoord met 10 man met 10-0 van PSV.Op zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uit was het nog leuker geweest; nul-tien in nul-tien
quote:Overigens krijgt Reis een 10 als rapportcijferOp zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In de tiende maand van het jaar 2010 verliest Feyenoord met 10 man met 10-0 van PSV.
quote:Dat zeker! Wat was hij goed bezigOp zondag 24 oktober 2010 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Overigens krijgt Reis een 10 als rapportcijfer
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rustig maar, wij krijgen Feyenoord ook nog thuis
quote:vakantie in het zuidenOp zondag 24 oktober 2010 18:34 schreef Elusive het volgende:
man man man ik heb nog steeds een glimlach van hier tot tokio op m'n harses
morgen weer fijn naar het werk tussen een aantal feyenoord fans
quote:Je werkt op een sociale werkplaats?Op zondag 24 oktober 2010 18:34 schreef Elusive het volgende:
morgen weer fijn naar het werk tussen een aantal feyenoord fans
quote:Liefst met nog een paar monsterscoresOp zondag 24 oktober 2010 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu nog die andere 24 wedstrijden winnen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
![]()
quote:Aldus een familielidZo, weer 3 punten binnen?
10-0?
wacht ff....
10-0? 10...10-0 zeg je? Ga weg joh....5+5 oftewel een 10 bij het doelpunten aantal van PSV?
Goh....
Wat een zakelijke overwinning, dan scoor tenminste 11 voor de toeschouwers.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Goh het had makkelijk 15-0 kunnen wordenOp zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef RijstNatie het volgende:
gelukkig is het trouwens geen 11-0 geworden omdat ik 10-0 toch veel mooier vindt
quote:Breitling?Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef Gorill0r het volgende:
Hier ook maar even posten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Jullie hebben al moeite met Excelsior uit..Op zondag 24 oktober 2010 17:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:En Ibi verkopen in de winter, benieuwd wat voor uitwerking dat heeftOp zondag 24 oktober 2010 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu nog die andere 24 wedstrijden winnen.
quote:Van mij heeft hij nooit weg gehoeven. Alleen zijn keuze voor Berg kan ik niet begrijpen. Mag aannemen dat Reis de komende wedstrijden in de basis staat.Op zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet Rutten nog steeds weg trouwens? Of is dat nu anders?
quote:Ik vind Been een zeer sympathieke trainer, ik heb echt medelijden met deze kerel als ik die plaatjes zo zie....Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef Gorill0r het volgende:
Hier ook maar even posten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Nee, nu is het een held. Als je wint heb je vrienden heOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet Rutten nog steeds weg trouwens? Of is dat nu anders?
quote:En ondanks het feit dat meneer Rutten ondanks alles meer in Berg ziet is het gewoon lucratiever om Reis op te stellen. Reis kun je over een paar jaar met flink wat winst doorverkopen als hij zich goed blijft ontwikkeln, Berg niet.Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van mij heeft hij nooit weg gehoeven. Alleen zijn keuze voor Berg kan ik niet begrijpen. Mag aannemen dat Reis de komende wedstrijden in de basis staat.
quote:Dit..Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van mij heeft hij nooit weg gehoeven. Alleen zijn keuze voor Berg kan ik niet begrijpen. Mag aannemen dat Reis de komende wedstrijden in de basis staat.
quote:Tweebenig iddOp zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind Been een zeer sympathieke trainer, ik heb echt medelijden met deze kerel als ik die plaatjes zo zie....![]()
Als daar nou een Verbeek had gestaan had ik dat zeer waarschijnlijk niet zo gevoeld maar juist genoten![]()
Is Reis tweebenig trouwens? Het viel me vandaag op bij zijn 1e goal dat hij toch wel zeer veel gevoel heeft in zijn linker, of is het soms een linkspoot?
quote:Als hij niet net als Affelay gratis de deur uit looptOp zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En ondanks het feit dat meneer Rutten ondanks alles meer in Berg ziet is het gewoon lucratiever om Reis op te stellen. Reis kun je over een paar jaar met flink wat winst doorverkopen als hij zich goed blijft ontwikkeln, Berg niet.
quote:Gaat nog steeds om een paar miljoen he...Op maandag 25 oktober 2010 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat je Ibi beter gratis kan laten en dan CL spelen. Je krijgt er toch niet meer veel voor.
quote:Maar het risico is naar mijn mening te groot. Als je 5 miljoen vangt en daarna geen CL meer binnensleept is het alsnog een drama. van 17 naar 12 miljoen schuld maakt dan ook het verschil niet, lijkt me.Op maandag 25 oktober 2010 00:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat nog steeds om een paar miljoen he...
quote:Maar de vraag is dus of dit ook echt het verschil maaktOp maandag 25 oktober 2010 00:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het risico is naar mijn mening te groot. Als je 5 miljoen vangt en daarna geen CL meer binnensleept is het alsnog een drama. van 17 naar 12 miljoen schuld maakt dan ook het verschil niet, lijkt me.
quote:Zonder Ibi zie ik PSV geen kampioen worden.Op maandag 25 oktober 2010 00:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat nog steeds om een paar miljoen he...
quote:Ik wel, hoe kijken jullie - PSV supporters - eigenlijk tegen Bakkal aan?Op maandag 25 oktober 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder Ibi zie ik PSV geen kampioen worden.
quote:Bakkal is een echte PSV'er, rasechte Strijpenaar. Het is alleen een hele wisselvallige speler, en dat breekt uiteindelijk je basisplaats op. Hoe geliefd hij ook is.Op maandag 25 oktober 2010 00:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik wel, hoe kijken jullie - PSV supporters - eigenlijk tegen Bakkal aan?
Dat vind ik echt een geweldige voetballer, hoop dat hij de kans krijgt op meer speelminuten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Schaars niet te halen als vervanging voor Ibi?
quote:Je doet nu net alsof het een totaal achterlijke vraag is, maar ik bedoelde het wel serieus.Op maandag 25 oktober 2010 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!
Ik heb altijd gedacht dat Schaars de beoogde opvolger zou zijn voor Affelay, maar die kerel kan echt geen stempel op een wedstrijd drukken. Dat is de laatste twee seizoenen wel duidelijk geworden.
quote:Theo JanssenOp maandag 25 oktober 2010 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!
Ik heb altijd gedacht dat Schaars de beoogde opvolger zou zijn voor Affelay, maar die kerel kan echt geen stempel op een wedstrijd drukken. Dat is de laatste twee seizoenen wel duidelijk geworden.
quote:Heeft al een tijdje niet veel laten zien...Op maandag 25 oktober 2010 10:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof het een totaal achterlijke vraag is, maar ik bedoelde het wel serieus.
Ik denk dat Schaars op het moment de beste vervanging is
quote:Hahaha, dat zou wel geniaal zijn
quote:AZ heeft überhaupt niet veel laten zienOp maandag 25 oktober 2010 10:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft al een tijdje niet veel laten zien...
Maar je hebt ook zoiets als buitenland.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb me weer enigszins bij elkaar geraapt en dus kom ik jullie nog even feliciteren met de nipte overwinning van gisteren. Dat jullie maar kampioen mogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |