Eerste vind ik 't mooist (maar ik vind donkerde achtergronden dan ook mooier). Nu weer eens een vrouw, door een vrouw, zonder "tierenlantijntjes"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef snakelady het volgende:
SW8810, echt super die foto van die 2 mannen!
xjoyce , vind je foto's sowieso mooi maar je zelfportretjes zijn ook geweldig, hoe doe je dat toch?
Chana in de studio.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, de eerste foto vind ik echt geweldig! Mooi belicht ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef snakelady het volgende:
SW8810, echt super die foto van die 2 mannen!
xjoyce , vind je foto's sowieso mooi maar je zelfportretjes zijn ook geweldig, hoe doe je dat toch?
Chana in de studio.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt! Ik vind de lantarenpalen wat minder, maar ik durfde ze met photoshop niet weg te halen ^^quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
En de foto van SW8810 vind ik leuk! Mooie achtergrond en belichting en de 2 jongens staan er leuk op. Het ziet er ook filmisch uit, ben benieuwd naar het verhaal.
Wow! Die vind ik echt heel mooi!quote:
Erg tof weer deze, je bent sowieso goed bezig de laatste tijd met je portretten. Die laatste van Freek hierboven is ook ontzettend goed, heel mooi met dat licht van achteren.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Dank! Zwart wit blijft helemaal te gek. Mooie ZW foto's ook. Omgezet vanuit kleur neem ik aan?
Bij de bovenste foto zie je alleen een soort kniprand rond de body, vanaf de schouder, klopt dat?
Hier nog een portretje.
[ afbeelding ]
Hehequote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Dank! Zwart wit blijft helemaal te gek. Mooie ZW foto's ook. Omgezet vanuit kleur neem ik aan?
Bij de bovenste foto zie je alleen een soort kniprand rond de body, vanaf de schouder, klopt dat?
Hier nog een portretje.
[ afbeelding ]
Wat leesmateriaal...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:52 schreef trojan.exe het volgende:
hola mensen hier ik heb even wat tips nodig.
ik ben zojuist gevraagd een foto te maken van 2 zusjes en een broertje in de leeftijd van 16 tot 21 jaar. ze willen een mooie foto voor moeders laten maken en laten printen op canvas als huwelijkscadeau.
zelf heb ik echter nauwelijks ervaring met portretfotografie en heb bijv geen thuisstudiootje.
de foto moet ergens deze week worden genomen ( voor volgend weekend iig)
heeft iemand hier een leuk idee en of tips kwa pose en locatie?
Onderste. Het haar is veel mooier. En dan valt die aparte mondhouding niet zo op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Ik zie nu dat het een keuze is, te gek!
Klein dilemma. Dus ik ben benieuwd welke vd twee jullie mooier vinden:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Bij de bovenste foto is het gezicht onscherp en bij de ander niet.
De onderste by far.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Ik zie nu dat het een keuze is, te gek!
Klein dilemma. Dus ik ben benieuwd welke vd twee jullie mooier vinden:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Bij de bovenste foto is het gezicht onscherp en bij de ander niet.
thanks junkie!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:47 schreef Junkie het volgende:
Wat leesmateriaal...
How to Take Portraits – 19 Portrait Photography Tutorials
En even op YouTube kijken. Daar staan genoeg filmpjes over hoe je het model qua houding kan laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |